Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    59 62.77%
  • Uafgjort

    16 17.02%
  • FCK vinder

    19 20.21%
Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Der skal fandme nogle spillere ind i den her trup som gider fodbold. !! Så er jeg i øvrigt ligeglad med om han hedder Jens Hansen og spiller for Dalum IF. Ved godt mange fans drømmer om eksotiske navne mm. men det skal være slut med overbetalte primadonnaer. Det skal kunne lade sig gøre at finde vindertyper og ikke navnespillere der kun gider mod Celtic og Madrid.
    Á la Anders Dreyer. Host-host. Hvad kostede han egentlig Steinlein?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det har været en lang nedtur og det vender først, når vi sikre defensiven. Intet sexet i det, ingen flot offensiv fodbold... vi skal have styr på bagkæden og det kan kun gå for langsomt. Vi har virkelig gode spillere til en klassisk FCK 4 back kæde og det er håbløst at forsøge alt andet.
    Det er jeg faktisk enig i. Dog med den tilføjelse, at jeg synes det er fint, og helt på sin plads, at Thorup prøver sig selv og spillerne af. Sælger fint de næste 20-30 kampe, så længe det fører til et mere sikkert fundament, ny tro på tingene osv. (nå ja, og så længe vi holder os i suppen naturligvis :-)). Men pointen er, at det er fint, at der røres i gryden. Det vil jeg gerne give truppen og Thorup ro til.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Det er i hvert fald hysteriske udtalelser som denne fra EB, som jeg synes er helt hen i vejret og som jeg håber preller af på organisationen:
    “ Der blev lige smadret en nedrivningskugle ind i fundamentet på FCK-mandskabet”

    En enkelt kamp kan aldrig rive hverken ned eller bygge op. Ro på makker. Den eneste nedrivningskugle (og forhåbentlig opbygningskugle) sidder i bestyrelsesrummet.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    FCK har nu lukket 17 mål ind i 8 kampe. Dvs. 2,1 pr. kamp. Altså skal der blot indkasseres 3 mål mere, før det tangerer 16/17-sæsonens 20 indkasserede mål. Forskellen er blot, at det var i 36 kampe. Dvs. 0,55 pr. kamp. Fuldstændig vanvittig kontrast.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    FCK har nu lukket 17 mål ind i 8 kampe. Dvs. 2,1 pr. kamp. Altså skal der blot indkasseres 3 mål mere, før det tangerer 16/17-sæsonens 20 indkasserede mål. Forskellen er blot, at det var i 36 kampe. Dvs. 0,55 pr. kamp. Fuldstændig vanvittig kontrast.
    Damn :)

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Jeg synes ikke engang at FCM spiller godt i dag. Jeg er heller ikke synderligt imponeret over f.eks. hverken Evander og Kaba.
    Tilgengæld er jeg dybt imponeret over vores stadig aldeles usammenhængende, langsomme spil. Vi gør FCM så meget bedre end de er.
    Jeg føler der var noget at hente i dag, men det fik vi vidst selv fuldstændig ødelagt.

    Hvis bare FCM havde spillet godt og der ikke var noget at gøre. Men det her....
    Man kan vel ikke sige, at vi ikke spillede godt, fordi Avarta var dårlige. Ligeledes må man bare sige, at FCM var gode. De skulle lige lure os, men da det skete, kørte de os rundt på røv og albuer. Deres presspil knuste vores opspil og vi havde ingen gavn af tre midterforsvarere, selvom FCM stillede op med en spidsangriber. De var overlegne på alle parametre og scorer fire mål, selvom vi åbenlyst primært fokuserede på vores defensiv. Når andre hold spiller med samme indstilling som os, kæmper vi tit med bare at skabe en halv chance.
    Det er måske på en billig baggrund, da vi er dårligt kørende, har lav moral og selvtillid, stiller op i en uvant formation med en uvant taktik og har to bærende spillere ude, men det tager vel intet fra FCM’s spil?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tror man skal passe meget på med at gøre fodbold og systemer til en doktorafhandling. Sværere er det heller ikke!
    Hvis det er så let, hvorfor gør alle det så ikke? Det minder godt om Erik Skjærbæks holdning til fodbold.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Man kan vel ikke sige, at vi ikke spillede godt, fordi Avarta var dårlige. Ligeledes må man bare sige, at FCM var gode. De skulle lige lure os, men da det skete, kørte de os rundt på røv og albuer. Deres presspil knuste vores opspil og vi havde ingen gavn af tre midterforsvarere, selvom FCM stillede op med en spidsangriber. De var overlegne på alle parametre og scorer fire mål, selvom vi åbenlyst primært fokuserede på vores defensiv. Når andre hold spiller med samme indstilling som os, kæmper vi tit med bare at skabe en halv chance.
    Det er måske på en billig baggrund, da vi er dårligt kørende, har lav moral og selvtillid, stiller op i en uvant formation med en uvant taktik og har to bærende spillere ude, men det tager vel intet fra FCM’s spil?



    Hvis det er så let, hvorfor gør alle det så ikke? Det minder godt om Erik Skjærbæks holdning til fodbold.
    Jeg tror simpelthen ikke at jeg forstår dit spørgsmål?

    Hvis det handler om at gå over til en femmands bagkæde, som det mest af alt mindede om i går, så anvendte Ståle systemet op til flere gange, for at ændre et kampforløb - dog ofte med meget lidt succes.

    Det som jeg gerne vil pointere er, at det til syvende og sidst handler om kvalitet, og dér halter vi godt nok bagud i forhold til FCM.

    Slutteligt vil jeg dog gerne anerkende, at der mangler noget tryghed mht. til den måde drengene tilgår kampen på - i forhold til det hidsige genpres Thorup gerne vil have indført, og som fungerede ok, de første 10-15 min.
    Men her er det dog ligegyldigt om systemet hedder 4-4-2, 3-4-3, 4-3-3, 3-5-2 osv.

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu må i simpelthen stoppe med at råbe op om dårligere spillere.... så er de hellere ikke dårligere.
    Tingene bliver jo ofte sat lidt på spidsen på et forum som dette. Middelmådige eller blot fejlcastede spillere ryger nemt alle i kassen for elendige fejlindkøb. Det væsentlige er, at vi ikke har noget godt hold. Det er muligt, at holdet underpræsterer i forhold til dets relle niveau, men på sin bedste dag er dette ikke et mesterskabshold. Jeg har sagt det før: vi skal være glade, hvis vi havner i top 6. Vi har ikke spillerne til at være med i toppen, men vi har heller ikke spillerne til at spille som et midter- eller bundhold. Det er bif om igen.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496
    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg er meget enig i dit indlæg og vi er da også mange som længe har ment Ståles tid var forbi. Han burde aldrig have haft så lang snor og bestyrelsen burde have set skriften på væggen for længe siden.
    Men nu er Ståle heldigvis ikke i klubben længere og det er ikke ham som skal styre indkøb, taktik og andet fremover. Nu skal der ryddes op og Thorup skal have tid til at vurdere hvilke spillere der skal blive og hvilke som skal ud. Vi er tvunget til at vente og se tiden an.

    Thorup og den kommende sportschef har en stor opgave foran sig og vi på sidelinien kan ikke forvente at krisen er aflyst 7 dage efter en ny træner er startet. Spillerne har længe været i en negativ spiral med en frustreret træner der ikke kunne andet end at råbe og skrige. Det har ikke passet til holdet og nu skal der selvtillid tilbage i spillerne.

    Derfor mener jeg de spillere som vi i dag ønsker hen hvor peberet gror skal have en chance under Thorup før vi sender dem derhen. Det er klart at der er spillere som rent aldersmæssigt ikke har en fremtid, dem skal Thorup ikke bruge kræfter på at bringe i spil.
    Så lad os nu lige give Stage, Fischer og andre en chance frem til vinterpausen og så er jeg ellers ganske tryg ved at der bliver renset ud i de spillere som til den tid ikke har niveau og fremtid i det kommende hold som skal kæmpe om mesterskabet i 21/22.
    Helt enig ift. til vores forventning til præstationerne i den nære fremtid. Min pointe med indlægget var, og er, at organisationen bag fodboldholdet er gået fuldstændig i stå. Vi har simpelthen ikke den ekspertise eller de individer, som kan hive os fremad i verden. Lars Serier (til stor overraskelser) erkendte da også dette i forlængelse af nederlaget i går. Han udtalte, at FCM er en væsentlig mere veldreven fodboldklub end FCK, og har været det en del år efterhånden.

    Min utilfredshed går derudover på, at krisen har været under opsejling længe, men man har intet foretaget sig fra bestyrelsens side. Vores selverklærerede mål er, at vi skal i CL når muligheden byder sig. Det har den gjort 2 gange de seneste par år, men vi røg ud til hhv. Qarabag og Røde Stjerne. Derudover har vi simpelthen ikke formået at omstille os ved spillersalg mv., ligesom vi har mistet astronomiske summer på spillerkøb. Ikke nok med de koster mange penge, så koster de også resultater, tid og daglige resurser. Og det er her min utilfredshed for alvor bliver stor, for når man igennem en længere periode fortsat fejler med (mange) indkøb, så bør man fratages muligheden for at fortsætte. Den kamp har bestyrelsen ikke villet være villig til at tage med Ståle, eller så var det en kamp som den tabte. Selvsamme bestyrelse skal nu styre os ud af den største krise siden 90'erne. Derudover har den fejlet elekvant ift. kommunikationen under/efter Ståles fyring, hvor man er så dum at udtale, at man ikke har afsøgt markedet af respekt for Ståle. Min første tanke da jeg hørte det var, at det er nok spin, men tager man ansættelsen af Thorup (og perioden) i betragtning, så tror jeg rent faktisk at det passer. Thorup blev hyret i Genk d. 24 september og Ståle blev fyret omkring 10-15 dage efter (angiveligt 2 dage før annonceringen). Det er jo fuldstændig vanvittigt.

    Endnu en klage er William Kvists indtræden i bestyrelsen, som jeg slet ikke forstår. Ikke pga. kaffekoppen, den dårlige fremtræden i medierne eller hans afslutning i FCK, men simpelthen fordi jeg troede han overtog NCH's plads i bestyrelsen som KB's repræsentant. Det gjorde han ikke, det var derimod Gert Petersen. Man har simpelthen konkluderet, at den bedste kandidat til et ledigt sæde i bestyrelsen var en tidligere spiller, som aldrig har beskæftiget sig med det bagvedliggende arbejde der nu engang er i fodbold, hvilket er et problem, når Kvists hovedområde i bestyrelsen vel er de aktiviteter de relaterer sig til fodbolddelen.

    Derudover vælger man at erstatte Johan Lange med en 26-årig tidligere praktikant, som har fået hele sin fodboldopdragelse i FCK (og vidst udelukkende under Ståle, ret mig endeligt). Igen, er det virkelig det bedste vi kan finde? Jeg tror det simpelthen ikke. Der er gået alt, alt for meget Brøndby i den, hvor man frygter alt man ikke kender til, og nærmest udelukkende ansætter på baggrund af anciennitet i fodboldklubben. Frederik Leth er garanteret vanvittig dygtig (og kaldes vidst også "The Brain", men man er simpelthen nødt til at få nyt blod ind fra tid til anden, som kan bidrage med nye ideer og lignende. Lars Bo Jeppesen er et godt eksempel. På trods af en udstråling der til tider minder mest om en telefonsælger ("key account manager"), så har han en masse ideer og erfaringer med sig fra tidligere jobs, og der er allerede implementeret (eller forsøgt) nye tiltag, der skal medvirke til bedre oplevelser på stadion, større interesse fra sponsorer mv. Det kaldes udvikling - og det er en nødvendighed.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Endnu en klage er William Kvists indtræden i bestyrelsen, som jeg slet ikke forstår.
    Det var jo prisen for at ophæve kontrakten med ham et år før tid. Endnu en uheldig disposition af Ståle (signingen, ikke ophævelsen). Ståle vidste endda, da han hentede ham, at Kvist ikke havde så mange år tilbage i sig.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Den nuværende trup er totalt broken. Det bliver aldrig godt igen uden en større udrensning.

    Ståle lod de problemer der var i truppen især i centerforsvaret, højre midt og skadede angribere, stå til alt længe. Det ødelage resten af truppen "som cancer der breder sig fra en tumor til resten af kroppen". Det var desværre for sent at man hentede Zanka hjem, skaden var sket. Zeca er over sit maks niveau i FCK og bliver aldrig rigtig god igen. Vores kant/mellemrumsspillere leverer intet i øjeblikket. At Daramy får så meget spilletid som han gør for tiden siger ret meget om niveauet i truppen på de positioner, for hans nuværende niveau berettiger slet ikke til så meget spilletid.

    Overordnet set har man vel 6 spillere man fremadrettet kan bygge op omkring. Og måske på den korte bane også om nummer 9....


    En startopstilling framadrettet bør være noget lignende

    Kalle
    Ankersen-Nelsson-Zanka-Boilesen
    -Ny mand-Ny mand-Ny mand-Ny mand
    Wind-Ny mand

    Målmænd


    Kalle er selvfølgelig en god målmand, som man også kan satse på fremadrettet. Og hvis Grytebust kan leve med rollen som backup, så er det ikke her der bør ske den store udskiftning.

    Forsvaret

    At man skal bygge op nedefra er lidt en kliché man ofte hører. Men føler egentlig også man har startet den opbygning med at hente Zanka og Ankersen hjem. Så hvis resten af holdet kan fungere og Boilesen kan holde sig skadesfri. Så burde man egentlig have en fin 4 backkæde.

    Bjelland og Ragnar er alt for lidt kampklar til at man kan regne med dem. Ragnar har måske så lav en løn, så man kan leve med ham som 4-5 valg.

    Marios har ikke vist så meget, men kan måske bruges som en backup.

    På venstreback har man en mand for meget, så det bør være et snarligt farvel til Oviedo, Bengtson er ikke topklasse, men man kan leve med ham som Backup.

    På den kortere bane kan man nok også leve med Bartolec som backup.

    Midtbanen

    Midtbanen er nok der hvor det sejler mest lige nu. Zeca er som nævnt forbi sit topniveau og virker mentalt træt i FCK, og det bør have høj prioritet i det kommende transfervindue, at finde en ny midtbanestyrmand. Duoen Zeca-Falk har leveret mange gode præstationer sammen i FCK trøjen, men jeg tror ikke på dem mere fremadrettet. Rasmus Falk kan stadig leverer nogle fine kampe, men der er efterhånden lidt "Claudemir tendenser" over ham, han har nok været for længe i FCK og burde måske have været solgt tidligere. Og Jens Stage bliver aldrig andet end middelmådighed.

    Kantspillerene leverer absolut intet i øjeblikket og vi mangler efterhånden ikke bare en men to nye kreative kant/mellemrumsspillere.

    Pep Biel må man bare efterhånden erkende er et gigantisk flop, så farvel til ham.

    Daramy er stadig en ung spiller, men er slet ikke god nok endnu til så meget spilletid han får.

    Nikolaj Thomsen bliver heller ikke til mere end man har set, så også farvel til ham.

    Robert Mudrazija har været både meget skadet og svingende i hans præstationer. Men på den kortere bane, bør han nok lidt flere chancer som backup. Også fordi der nok er grænser for hvor meget man kan skifte ud i truppen.

    Victor Fischer er virkelig langt fra den spiller man så tidligere. Spørgsmålet er, om hvis resten af spillerne omkring ham er mere velfungerende, så hæver han også sit niveau. Eller er han selv så stort et negativt problem for hele holdet, at han gør mere skade en gavn fremadrettet? Her er jeg godt nok meget i tvivl.

    Angrebet

    Jonas Wind er så dygtig en spiller der kan så meget, så han bør også være en mand man kan bygge holdet op omkring fremadrettet.

    Kamil Wiczek er desværre begyndt at se lidt slidt efter hans rygskade. Men bør stadig have et sportsligt niveau hvis han kan slippe af med den rygskade helt, der berettiger ham til en plads i truppen, hvis man kan se bort fra hans "BIFskhed". Optimalt ville det selvfølgelig være hvis man kan hente noget mere konkurrence til ham i form af en forstærkning.

    Mikkel Kaufmann er stadig en ung spiller og bør stadig indgå fremadrettet i truppen som en backup, selvom han snart også skal begynde at vise lidt mere rent målscoringsmæssigt.

    Konklussion

    2 nye kreative kant/mellemrumsspillere og ny central midtbanestyrmand bør være prioriteten i det kommende transfervindue.
    Sidst redigeret af scaleo : 09.11.20 kl. 12:39 Årsag: stavefejl

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Den nuværende trup er totalt broken. Det bliver aldrig godt igen uden en større udrensning.
    Arg, hold nu op. Omend jeg medgiver, at truppen på nogle pladser er tynd (central midt + kant) og at bænken kunne være bedre, så er vores start 11 på papiret ganske glimrende. Nu er det Thorups opgave at få dem til at fungere som et hold, og så kan udskiftningerne komme løbende de næste par vinduer. Det lykkedes Hjalte pænt med på 2-3 kampe - det skal Thorup også kunne klare og videreudvikle. At Thorup så vælger at skifte system og til mand-mand efter 2 træninger for derefter at blives skilt ad er imo himmelråbende idiotisk og en virkelig dårlig indgangsvinkel til at få et hold til at tro på sine ideer.

    Den absolutte topprioritet til vinter bør være (og skulle også have været denne sommer) en kvalitets central midt ved siden af Zeca. Falk kan samtidig komme ud på kanten, hvor han er bedst. Tænk at Hiljemark røg til AAB med vores situation i mente....

    Selv hvis du har ret i, at der skal en kæmpe udrensning til, så kommer det jo ikke til at ske med vores økonomiske situation.

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Den nuværende trup er totalt broken. Det bliver aldrig godt igen uden en større udrensning.

    Ståle lod de problemer der var i truppen især i centerforsvaret, højre midt og skadede angribere, stå til alt længe. Det ødelage resten af truppen "som cancer der breder sig fra en tumor til resten af kroppen". Det var desværre for sent at man hentede Zanka hjem, skaden var sket. Zeca er over sit maks niveau i FCK og bliver aldrig rigtig god igen. Vores kant/mellemrumsspillere leverer intet i øjeblikket. At Daramy får så meget spilletid som han gør for tiden siger ret meget om niveauet i truppen på de positioner, for hans nuværende niveau berettiger slet ikke til så meget spilletid.

    Overordnet set har man vel 6 spillere man fremadrettet kan bygge op omkring. Og måske på den korte bane også om nummer 9....


    En startopstilling framadrettet bør være noget lignende

    Kalle
    Ankersen-Nelsson-Zanka-Boilesen
    -Ny mand-Ny mand-Ny mand-Ny mand
    Wind-Ny mand

    Målmænd


    Kalle er selvfølgelig en god målmand, som man også kan satse på fremadrettet. Og hvis Grytebust kan leve med rollen som backup, så er det ikke her der bør ske den store udskiftning.

    Forsvaret

    At man skal bygge op nedefra er lidt en kliché man ofte hører. Men føler egentlig også man har startet den opbygning med at hente Zanka og Ankersen hjem. Så hvis resten af holdet kan fungere og Boilesen kan holde sig skadesfri. Så burde man egentlig have en fin 4 backkæde.

    Bjelland og Ragnar er alt for lidt kampklar til at man kan regne med dem. Ragnar har måske så lav en løn, så man kan leve med ham som 4-5 valg.

    Marios har ikke vist så meget, men kan måske bruges som en backup.

    På venstreback har man en mand for meget, så det bør være et snarligt farvel til Oviedo, Bengtson er ikke topklasse, men man kan leve med ham som Backup.

    På den kortere bane kan man nok også leve med Bartolec som backup.

    Midtbanen

    Midtbanen er nok der hvor det sejler mest lige nu. Zeca er som nævnt forbi sit topniveau og virker mentalt træt i FCK, og det bør have høj prioritet i det kommende transfervindue, at finde en ny midtbanestyrmand. Duoen Zeca-Falk har leveret mange gode præstationer sammen i FCK trøjen, men jeg tror ikke på dem mere fremadrettet. Rasmus Falk kan stadig leverer nogle fine kampe, men der er efterhånden lidt "Claudemir tendenser" over ham, han har nok været for længe i FCK og burde måske have været solgt tidligere. Og Jens Stage bliver aldrig andet end middelmådighed.

    Kantspillerene leverer absolut intet i øjeblikket og vi mangler efterhånden ikke bare en men to nye kreative kant/mellemrumsspillere.

    Pep Biel må man bare efterhånden erkende er et gigantisk flop, så farvel til ham.

    Daramy er stadig en ung spiller, men er slet ikke god nok endnu til så meget spilletid han får.

    Nikolaj Thomsen bliver heller ikke til mere end man har set, så også farvel til ham.

    Robert Mudrazija har været både meget skadet og svingende i hans præstationer. Men på den kortere bane, bør han nok lidt flere chancer som backup. Også fordi der nok er grænser for hvor meget man kan skifte ud i truppen.

    Victor Fischer er virkelig langt fra den spiller man så tidligere. Spørgsmålet er, om hvis resten af spillerne omkring ham er mere velfungerende, så hæver han også sit niveau. Eller er han selv så stort et negativt problem for hele holdet, at han gør mere skade en gavn fremadrettet? Her er jeg godt nok meget i tvivl.

    Angrebet

    Jonas Wind er så dygtig en spiller der kan så meget, så han bør også være en mand man kan bygge holdet op omkring fremadrettet.

    Kamil Wiczek er desværre begyndt at se lidt slidt efter hans rygskade. Men bør stadig have et sportsligt niveau hvis han kan slippe af med den rygskade helt, der berettiger ham til en plads i truppen, hvis man kan se bort fra hans "BIFskhed". Optimalt ville det selvfølgelig være hvis man kan hente noget mere konkurrence til ham i form af en forstærkning.

    Mikkel Kaufmann er stadig en ung spiller og bør stadig indgå fremadrettet i truppen som en backup, selvom han snart også skal begynde at vise lidt mere rent målscoringsmæssigt.

    Konklussion

    2 nye kreative kant/mellemrumsspillere og ny central midtbanestyrmand bør være prioriteten i de kommende transfervindue.
    Problemet som jeg ser det med det overstående er at Zanka stadig kun er på leje. Nelsson ryger nok til vinter/sommer og det samme gør Falk. Wind har nok heller ikke en lang og gloværdig karriere i klubben. Bliver Kalle ved med at holde nogenlunde samme niveau ryger han også til udlandet igen. Så har vi Ankersen og Boilesen og et par unge talenter og en masse æsler tilbage, medmindre Jess he can forvandle middelmådighed til guld. Ellers får vi en hel del sløje sæsoner medmindre den helt store pengepung bliver smidt på bordet.

    Fremtiden ser ikke alt for lys ud lige pt.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selv hvis du har ret i, at der skal en kæmpe udrensning til, så kommer det jo ikke til at ske med vores økonomiske situation.
    Jeg mener også der skal en kæmpe udrensning til, men du har ret, det kommer næppe til at ske pga. vores Økonomiske situation som hellere ikke ser ud til at blive forbedret lige foreløbigt. Vores spille/pointmæssig krise over en længere periode kombineret med Covid-19 gør bare dette til en sprængfarlig cocktail med henblik på at gisne om, hvornår vi kommer på sporet igen.

    Det realistiske scenarie som du er inde på, er jo nok at der i løbet af de 2 transfer vinduer stille og roligt bliver luget ud i truppen samtidig med 1-2 tilføjelser per vindue. Falck/Nelsson ryger formentlig til Sommer og Zanka tvivler jeg på bliver efter hans lejeaftale udløber.

    Shiit der er sorte skyer over København p.t. Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg vi kommer til at have brug for ekstra kapital i 2021, hvis Ledelsen stadig har ambitioner Stort antal DM guld de næste 5 år samt at vil lege med de store drenge i Europa som ledelsen jo ivrigt fortsat ytre er ambitionen.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Kamil Wiczek er desværre begyndt at se lidt slidt efter hans rygskade. Men bør stadig have et sportsligt niveau hvis han kan slippe af med den rygskade helt, der berettiger ham til en plads i truppen, hvis man kan se bort fra hans "BIFskhed".
    Wilczeks problem er ikke hans fortid i bif, men at han slet og ret ikke er nogen særligt god fodboldspiller. Han er en fin afslutter, men ikke så meget andet, og det stiller krav til holdet bag ham. Vi får ikke meget glæde af ham, da jeg tror han ryger videre, inden vi får holdet, der kan få ham til at stråle.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 27.10.20, 11:30
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.07.20, 19:17
  5. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •