Viser resultater 1 til 15 af 113

Emner: Cirkus FCK

  1. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er helt sikkert. Ligesom det var helt sikkert, at folk inden fyringen mente, at enhver anden ville være bedre.
    Hold nu op. Der er jo ikke nogen, der nogensinde har påstået, at enhver anden træner er bedre end Ståle. Vi er nogen, der har argumenteret for, at en anden træner (læs: den rette anden træner) burde kunne gøre det bedre.

    Om Jess Thorup så er den rette, det aner jeg ikke. Jeg er ikke umiddelbart på røven over valget af ham, men jeg håber det. Men hvis han viser sig at gøre det endnu dårligere end Ståle, er det jo ikke nødvendigvis et bevis på, at det var forkert at fyre Ståle. Det beviser blot, at bestyrelsen har fejlet mht. at finde den rette afløser.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ps.
    Og nej, jeg er ikke enig i, at truppen er speciel dårlig lige nu. Blot for at komme det hav af skribenter i forkøbet, som nu vil nævne, at det jo er Ståles skyld at truppen er horribel og at ingen vil kunne vende dette. Selvfølgelig skal man kunne spille med i toppen (og også guldet) med denne trup.
    På det her punkt er vi ret enige. FCK's trup er ganske udmærket. Hvorfor det så ikke i dit verdensbillede ligger Ståle til last, at han fik så lidt ud af den trup, forstår jeg ikke...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.08.12, 09:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •