Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 113

Emner: Cirkus FCK

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/usande-oply...-entertainment

    PSE dementerer artiklen i Inside Business.
    Måske ikke den rigtige historie, men når en virksomhed har så stor et underskud, så er der selvfølgelig en dialog. Ellers vil jeg da være bekymret, hvis jeg var Nordea aktionær. Inden 2021 er omme kan det være et samlet tab på en halv milliard. Der skal da være en plan for at komme tilbage på sporet og der skal være en plan for at tilføje kapital ellers skal vi bruge den næste 5-10 år på at betale af på det underskud.
    - Torben

  2. #92
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Cirkus FCK

    Hvis det virkelig stod så galt til og PSE var i store økonomiske problemer ville man vel ikke "fyre" 20-30 millioner af på at afskedige Ståle. Ja det kunne blive værre hvis man ikke gjorde noget men det er immervæk stadig noget af en omkostning hvis man er på vej ud over kanten...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Cirkus FCK

    Er her en en klog økonom, med et gennemsnitligt godt BS filter der kan lave en analyse af dagens fyring af lars bo. På papiret må man sige at det seneste år har været meget uroligt, hvor man har mistet sponsorer, sportsligt er kollapset, med udskiftningen af hele den sportlige stab, og har mistet stort set hele vores forretningsgrundlag. Så er det blevet solgt som allways on, men er det nu hele sandheden?

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Så er det blevet solgt som allways on, men er det nu hele sandheden?
    Jeg vil lade bedre økonomer end jeg kommentere på selve fyringen, men jeg vil gerne kommentere på den misforståelse du virker til at have fået af Lars Bo's "Always on"-vision.

    "Always on" handlede om at ville udnytte Parkens faciliteter mere end de bliver nu, altså en vision om at der altid skulle ske noget i Parken også uden for kampdage. Ændringer og kaos i den sportslige sektor har absolut intet med den vision at gøre.
    F.eks. er Fan Village er en del af "Always on" (selvom tanken allerede var der inden Lars Bo), udlån af lokaler til lokale folkeskole osv. dét er hvad Lars Bo talte om og hvad han drømte om mere af.
    Sidst redigeret af Lindrup : 31.05.21 kl. 13:50

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Cirkus FCK

    Jeg havde slet ikke opfattet, at der var uenigheder eller konflikter i ledelsen. Er det noget, der har været rygter om, eller kommer det her som en overraskelse for alle?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg vil lade bedre økonomer end jeg kommentere på selve fyringen, men jeg vil gerne kommentere på den misforståelse du virker til at have fået af Lars Bo's "Always on"-vision.

    "Always on" handlede om at ville udnytte Parkens faciliteter mere end de bliver nu, altså en vision om at der altid skulle ske noget i Parken også uden for kampdage. Ændringer og kaos i den sportslige sektor har absolut intet med den vision at gøre.
    F.eks. er Fan Village er en del af "Always on" (selvom tanken allerede var der inden Lars Bo), udlån af lokaler til lokale folkeskole osv. dét er hvad Lars Bo talte om og hvad han drømte om mere af.
    Det er jeg faktisk med på. Det var et forsøg på at sige at Lars Bo havde en (for) slem tendens til at sælge en dårlig nyhed som fremskridt. Frit efter citat: “Corona rammer hele butikken og 2 sponsorer skrider og det hele bliver solgt som en styrkelse af forretningen”.

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Er her en en klog økonom, med et gennemsnitligt godt BS filter der kan lave en analyse af dagens fyring af lars bo. På papiret må man sige at det seneste år har været meget uroligt, hvor man har mistet sponsorer, sportsligt er kollapset, med udskiftningen af hele den sportlige stab, og har mistet stort set hele vores forretningsgrundlag. Så er det blevet solgt som allways on, men er det nu hele sandheden?
    ....og har skiftet bestyrelsesformand i april. Der er godt nok blevet skiftet grundigt ud det seneste lille års tid!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Cirkus FCK

    Lars Bo Jeppesens stop i FCK gør virkelig man som fan
    sidder tilbage med en masse ubesvarede spørgsmål.

    Pegede Bo Rygaard på den forkerte da han i sin tid valgte Lars Bo Jeppesen?

    Da Lars Bo blev ansat i sin tid
    sad man nærmest med følelsen af vi havde lavet en over scoring
    af en dygtig direktør fra udlandet men nu lidt over et år siden
    er han på vej ud, det virker ikke særlig betryggende

    Ligger problemet i virkeligheden højere oppe i organisationen eller måske ejerne?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det er jeg faktisk med på. Det var et forsøg på at sige at Lars Bo havde en (for) slem tendens til at sælge en dårlig nyhed som fremskridt. Frit efter citat: “Corona rammer hele butikken og 2 sponsorer skrider og det hele bliver solgt som en styrkelse af forretningen”.
    Jeg sidder med den helt omvendte opfattelse. Det er præcis dét, som jeg forventer en god direktør kan. Han skal udadtil kunne opretholde ro og en tro på tingene, og det synes jeg Lars Bo har gjort. Det er selvfølgelig svært at vurdere udefra, men det virker til, at der hele tiden har været en (solid) plan for at komme helskinnet igennem corona, og han var da også en af forgangsmændene for fans tilbage på stadion - hvilket jeg i øvrigt synes han fik gjort på en rigtig god måde, uden det nogensinde blev for skingert.

    Det er nok ikke LBJ der har udtænkt "Always On", fan village, coronatest i parken mv., men han har i hvert fald sat flere spændende projekter i søen. Jeg ærgrer mig over afskeden.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Cirkus FCK

    Jeg kender intet til det daglige liv i Parken, og aner intet om stemningen på selve kontorgangen. Aner intet om hans personalepleje og generelle virke som leder af FCK.

    Jeg har dog alligevel haft en del møder med Lars Bo, og har hele tiden set ham som en person, som virkelig ønskede at lære meget om fankulturen i FCK. Han var meget nysgerrig, og var oprigtig interesseret i hvad vi er for en størrelse. Han lyttede meget til hvad vi havde af sige, og var meget åben overfor nye ideer, og havde ikke mindst selv ideer, hvor han ikke var bange for at høre vores ærlige mening, som ikke hver gang var positiv.

    Jeg ved ikke hvad der venter nu. Jeg vælger at have en "glasset er halvt fyldt" holdning, og håber at vi samlet(FCKFC, S12, fanmedier, klubben) kan blive ved i samme spor på den front.
    Stadig være åben overfor hvad klubben har af ideer og visioner, og på samme tid hive i håndbremsen hvis der sker noget som vi ikke bryder os om.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Cirkus FCK

    https://www.berlingske.dk/virksomhed...en-seier-ville

    Hmm.. jeg synes det lugter af, at både Bo Rygaard og Lars Bo rent faktisk gik af egen fri vilje. Er der nogen der har gode bud på hvorfor - er der nogen af erhvervsmedierne der har spekuleret i det?

    De nævner begge at det har været et hårdt år, men altså det er jo ved at være slut, så det argument er der vel ikke rigtig nogen der for alvor tror på?

    Det mest oplagte vil være, at man ikke er tilfreds med de arbejdsvilkår man har, og den ledelse man har. Og med to sky fynboer der er blevet lokket ind af Don Ø på falske vilkår, og som egentlig ikke bryder sig om, at der spilles om deres penge i Parken i weekenden, og så en loose canon som Lars Seier, der uden at være i bestyrelsen udtaler sig i øst og vest, ja så har man vel en temmelig spøjs ledelse. Uanset hvad man mener om Ståles fyring, så var Rygaard og Lars Bo to kapaciteter, som nu er væk. Jeg vil meget gerne bliver klogere, hvis der er nogen kloge mennesker, der ved noget, men min fornemmelse siger mig da, at de smuttede, fordi der er foregået noget bag kulissen fra ejernes og evt. bestyrelsens side, som de bare ikke kunne se sig selv som en del af. Og det er ikke betryggende.
    Danmark til Valby Bakke

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    https://www.berlingske.dk/virksomhed...en-seier-ville

    Hmm.. jeg synes det lugter af, at både Bo Rygaard og Lars Bo rent faktisk gik af egen fri vilje. Er der nogen der har gode bud på hvorfor - er der nogen af erhvervsmedierne der har spekuleret i det?

    De nævner begge at det har været et hårdt år, men altså det er jo ved at være slut, så det argument er der vel ikke rigtig nogen der for alvor tror på?

    Det mest oplagte vil være, at man ikke er tilfreds med de arbejdsvilkår man har, og den ledelse man har. Og med to sky fynboer der er blevet lokket ind af Don Ø på falske vilkår, og som egentlig ikke bryder sig om, at der spilles om deres penge i Parken i weekenden, og så en loose canon som Lars Seier, der uden at være i bestyrelsen udtaler sig i øst og vest, ja så har man vel en temmelig spøjs ledelse. Uanset hvad man mener om Ståles fyring, så var Rygaard og Lars Bo to kapaciteter, som nu er væk. Jeg vil meget gerne bliver klogere, hvis der er nogen kloge mennesker, der ved noget, men min fornemmelse siger mig da, at de smuttede, fordi der er foregået noget bag kulissen fra ejernes og evt. bestyrelsens side, som de bare ikke kunne se sig selv som en del af. Og det er ikke betryggende.
    Uden at have det store at hænge min hat på, så virker det da nærliggende at tilskrive Seier (noget af) æren. Foruden det sportslige (som jo er et vilkår i branchen) og corona (som jo er et vilkår i alle brancher), så er han jo den største ændring. Og med hans ligefremme facon og hans fremtrædende position i selskabet, så kan man da godt forestille sig at nogle personligheder ikke kan gå spænd med hans form for tilgang.

  20. #103
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Uden at have det store at hænge min hat på, så virker det da nærliggende at tilskrive Seier (noget af) æren. Foruden det sportslige (som jo er et vilkår i branchen) og corona (som jo er et vilkår i alle brancher), så er han jo den største ændring. Og med hans ligefremme facon og hans fremtrædende position i selskabet, så kan man da godt forestille sig at nogle personligheder ikke kan gå spænd med hans form for tilgang.
    Synes folk skal sætte sig ned og lytte til det interview med Seier og Rygaard inden man drager konklusioner over netop hans afgang.
    Det kan findes her, der giver han faktisk en pæn forklaring på hvorfor han stoppede.

    https://www.youtube.com/watch?v=pjNgN4-Msk0

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det mest oplagte vil være, at man ikke er tilfreds med de arbejdsvilkår man har, og den ledelse man har. Og med to sky fynboer der er blevet lokket ind af Don Ø på falske vilkår, og som egentlig ikke bryder sig om, at der spilles om deres penge i Parken i weekenden, og så en loose canon som Lars Seier, der uden at være i bestyrelsen udtaler sig i øst og vest, ja så har man vel en temmelig spøjs ledelse.
    Er den med ejerne ikke snart aflivet? Havde de virkelig ikke solgt FCK fra eller solgt deres ejerandele nu, hvis det var så forfærdeligt? Jeg ved godt, der har været nogle udtalelser engang, men jeg køber den simpelthen ikke mere. De må have haft flere muligheder for at trække sig ud uden at tabe penge i årenes løb.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Cirkus FCK

    Jeg synes ikke Seiers egen podcast, gør lytteren meget klogere på andet end at bekræfte indtrykket af, at Bo Rygaard er en super professionel og likable person, som er et tab for Parken. Det er åbenlyst, at der ikke er ondt blod mellem ham og Seier, men Rygaard har absolut ingen interesse i at kritisere Parken, arbejdsvilkår, ejerforhold mv. Han lever af at have skiftende bestyrelsesjobs, og ved at komme ud af sine jobs på en god måde, så demonstrerer han, at han er en mand regne med ikke smækker med døren, selvom der skulle opstå uenigheder.

    Desuden vil han også fremover kunne komme i Parken til events og fodboldkampe. Der er kun positiver ved at gøre som Bo gør. Ingen har interesse i mudderkastning ala ståle. Ikke desto mindre har Bo Rygaard valgt at smutte, det samme har en anden kapacitet, Lars Bo. Begge inden for få måneder. Hvorfor mon det? Det kommer de ikke ind på udover at Bo indikerer, at der har været et stort arbejdspres pga Corona(som nu er overstået). Dette er pissedygtig krisehåndtering, og de har begge gjort det mange gange før i andre virksomheder. Men som kilde til viden om, hvad bruddet skyldes, så biddrager interviewet med nada.
    Danmark til Valby Bakke

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.08.12, 09:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •