Viser resultater 1 til 15 af 113

Emner: Cirkus FCK

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det eneste jeg vil klandre bestyrelsen for er at man ikke tog tog konsekvensen langt tidligere og sparkede Ståle ud af døren og startede med at omorganisere klubben. Ja måske man slet ikke skulle have givet Ståle så meget magt fra start. MEN Ståle bære i min bog det største ansvar. Undskyld mig, men manden har efter danske standarder fået økonomiske muligheder stillet til rådighed som kun andre trænere i Danmark kunne drømme om. Det er Ståle som har ansat/fyret de folk han ville i sit eget "billede".

    Jeg er med på du er efter Bestyrelsen, men hold kæft, hvor er jeg skuffet over Ståle. Han har haft alle muligheder for at rette op på tingene, men fejlede fuldstændigt i mine øjne. Han har haft en stor aktie i at vores kære klub er Bombet mange år tilbage.
    100% enig - Men i sidste ende har bestyrelsen jo det overordnede ansvar og har ladet stå til alt for længe, så derfor synes jeg det er helt på sin plads også at stille spørgsmålstegn ved hvorfor der skulle gå så længe inden det uundgåelige skridt blev taget.

  2. De følgende 5 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.08.12, 09:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •