Viser resultater 1 til 15 af 113

Emner: Cirkus FCK

  1. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og sidst men ikke mindst til alle Ståle elskerne derude - Lad nu være med at peg fingre af Jess fordi resultaterne ikke flasker sig dag 1 efter Ståle - Det er Ståle der har sat os i den her lorte situation med hans utallige fejlkøb. Og det er ledelsen der har ladet stå til i ALT for lang tid.
    Jeg har ikke tænkt mig at pege fingre af selve resultatet, som vi alle vidste kunne komme. Især når nu vi manglede 2 spillere i den normale start-11'er (Zeca & Ankersen). Og jeg anerkender fuldt ud at Ståle har skudt forkert i mange handler, og at ledelsen ikke har haft det rette touch ift. at følge med i hvad der sker med holdet, grundet det begrænsede antal fodboldfagligt kompetente mennesker i bestyrelsen og ledelsen.

    Men hvad jeg i den grad har tænkt mig at kritisere, er at 20 års kultur og DNA med zoneforsvar med en 4-backkæde, som alle talent- og seniorhold i FCK har arbejdet med og har optimeret på under mange kompetente trænere (Hodgson, Backe, Ståle, Nilsson, Jacobs og Ståle igen), og har opbygget den internationale profil på baggrund af, sikret 13 gruppespil på 15 år, og scoutet på baggrund af, i løbet af blot 4 træningsdage (heraf to restitutionsdage uden taktisk indhold) og en pokalkamp smides ud med badevandet og beslutter sig for at køre mand-mand med et ramponeret hold, hvoraf mange ikke har spillet mand-mand i flere år, hvis nogensinde, mod et hold, man ikke har besejret i 4 år på udebane, og som både har en "ideologisk" (Jylland vs. København) og sportslig grund til at ville sætte os eftertrykkeligt på plads.

    Den ændring i tilgangen kan man ikke engang kalde for et gamble, det var ret og slet "recipe for disaster".
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.08.12, 09:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •