Viser resultater 1 til 15 af 113

Emner: Cirkus FCK

  1. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Cirkus FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Det mener jeg nu ikke. I sidste ende er det jo ledelsen der har strikket organisationen sammen som den nu engang var. Selvfølgelig har Ståle ansvaret i det daglige og også i den sidste ende.
    Men det reelle spørgsmål er vel om ledelsen havde/har de rette kompetencer til at sætte den rigtige organisation sammen fremadrettet. I det her tilfælde har man jo "blot" uddelegeret det arbejde til medarbejderne under en...
    Ingen betvivler at Bestyrelsen har et ansvar, men det nærmere sig jo "Komiske Ali" at påstå at Ståle slet ikke kan klandres som der bliver nævnt. Må jeg endnu engang minde om at Hr. Ståle har haft Manager ansvar (Som han selv har ytret ikke er noget problem) og dertil har fået store økonomiske midler til at forme truppen samt sin stab som han vil. Læg dertil at holdet har performet elendigt over en 12 måneders periode. Vi taler altså ikke om en træner med kun et ansvar på "Banen"

    Jeg er med på præmissen Manager posten skulle være taget fra Ståle for lang tid siden (Der er jo så mange Ståle fans som ønsker man skulle have givet manden 12 måneder mere i henhold til en turnaround. Sådan ser vi jo fodbold forskelligt :)

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.08.12, 09:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •