Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: FCKFC og S12s støtteprojekt

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    FCKFC og S12s støtteprojekt

    https://www.fckfc.dk/shop/andet/stoe...-stykke-mosaik

    STØTTETIFO: GØR TRIBUNERNE HVIDE OG BLÅ!
    Lad os dække tribunen i klubbens farver; og støtte vores klub samtidig!

    Hvorfor?

    Det er ingen hemmelighed at vores klub - som mange andre - er hårdt presset grundet corona. Derfor gør vi det nu muligt for alle fans af F.C. København at kunne støtte klubben både visuelt og økonomisk - et fandrevet støtteprojekt, hvor alt går ubeskåret til klubben. Dette skal finansiere klubbens fremtidige fantiltag og tribuneforbedringer, som på den måde blive finansieret af fansene i en hård tid, mens vi samtidig gør tribunerne hvide og blå!

    Dette er muligheden for dig hvor du, din familie og dine venner kan støtte klubben, gøre tribunen hvid og blå igen og give spillerne en visuel opbakning - og alle komme ind i Parken og selv bidrage til opsætningen af tifoen.

    Hvordan?

    For hver 100 kr. køber man ét stykke mosaik, som vil blive sat op på tribunen – målsætningen er, til en start, på denne måde at fylde sæderne på nedre del af Sektion 12 i klubbens farver. Mosaikstykket kan du enten selv være med til at sætte op, når vi åbner for fans på tribunen en gang om ugen, eller blot overføre og støtte op om projektet - så sætter vi det op for dig. Alle der har købt et stykke mosaik kan hente et diplom, så man har et minde for sin opbakning til klubben.

    Alle beløb er velkomne. Mobilepay til 80005 eller køb via fckfc.dk - så laver vi løbende status, og tæller op hvor meget det svarer til af mosaikstykker vi kan dække tribunen med uge for uge i klubbens farver!

    Hvornår?

    Projektet kommer til at løbe på ubestemt tid, hvor vi stykke for stykke gør tribunen hvid og blå; og samtidig støtter vores klub i en hård tid. Indsamlingen er startet, og vi åbner for første gang for alle på tribunen d. 21. november fra 12-16 op til Randers-kampen mandag d. 23. Det er begrænset antal på tribunen ad gangen, så kom spredt over hele åbningsperioden; vi løber ikke tør!

    Foreningen og fanklubben står for det praktiske på dagen. Finansiering af tifomaterialer m.v. sker via tifoudvalget; på den måde går alle beløb til vores klub.

    Dette er det første fandrevne støtteprojekt i klubbens historie; og i en historisk svær tid. Vi har brug for klubben, og klubben har brug for os.

    Vi håber at man vil støtte op, små som store; for vores klub og vores by!

    Sektion 12 Foreningen og FCKFC
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: FCKFC og S12s støtteprojekt

    Sektion 12 er i øvrigt blevet udsolgt og salget til Nedre C er derfor igang. Hjælp os lige med at få fyldt det legendariske Nedre C med hvid og blå mosaik.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: FCKFC og S12s støtteprojekt

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Sektion 12 er i øvrigt blevet udsolgt og salget til Nedre C er derfor igang. Hjælp os lige med at få fyldt det legendariske Nedre C med hvid og blå mosaik.

    Projektet er blevet sponsorkuppet. :-/ https://www.fck.dk/nyhed/det-halve-a...Wmgm9JmNKS7Wz8

    Ideen var ellers rigtig god.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. #4
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: FCKFC og S12s støtteprojekt

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Projektet er blevet sponsorkuppet. :-/ https://www.fck.dk/nyhed/det-halve-a...Wmgm9JmNKS7Wz8

    Ideen var ellers rigtig god.
    Mjaaeh. Det vidste de jo godt i S12/FCKFC.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: FCKFC og S12s støtteprojekt

    Citat Oprindeligt indsendt af Caligula76 Se meddelelser
    Mjaaeh. Det vidste de jo godt i S12/FCKFC.
    Det gør det ikke bedre. Jeg tror, at det glimrende initiativ for mange kommer til at fremstå som en sponsorgimmick. Det er jo ikke tilfældigt, at det lige er de rækker, der ses mest på tv, der nu hænger reklamer på.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. #6
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: FCKFC og S12s støtteprojekt

    Det kan jeg godt leve med, når man ser på klubbens aktuelle situation. Alt der kan spytte penge i kassen er jeg fan af. Så må min smålighed vente til post-corona.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: FCKFC og S12s støtteprojekt

    Citat Oprindeligt indsendt af Caligula76 Se meddelelser
    Mjaaeh. Det vidste de jo godt i S12/FCKFC.
    Ved ikke hvornår ideen med sponsorbannerne kom, men ingen tvivl om at ordlyden i dem er i samme stil som kampagnen, og smart af klubben at bruge den tilgang. Jeg tror dog ikke vi er ude i en "fans vil gerne pynte Parken op, lad os udnytte den situation". De to ting har ikke noget med hinanden at gøre.

    Her har man en masse samarbejdspartnere, som smider MANGE penge i vores klub, uden at de i disse dage får skide meget for pengene. Helt fair, at klubben gerne vil give dem muligheden for at reklamere.
    Ville fanklubben og S12 helst have, at man fik Nedre C for sig selv? Det tror jeg helt sikkert, men der er også nogen gange hvor man må sluge en kamel, og godt kan se, at klubben er i sin gode ret til at tage de bannere i brug.
    Så må vi fans udsmykke alle andre steder, både på nedre c, og hvor vi nu ellers får solgt mosaik til. Ved at der har været debat internt mellem de to foreninger, om Nedre C overhovedet skulle tages i brug pga. de bannere, men man har valgt, at på trods af blå og hvide sponsorbannere, så ville det være mærkelig at udlade Nedre C.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCKFC' samarbejdspartnere og dine fordele som medlem af FCKFC
    By Bestyrelsen, FCKFC in forum Home & Away
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.11.13, 12:55
  2. FCKFC-FYN
    By sundstrup91 in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 08.09.10, 09:31
  3. Kom med FCKFC-Fyn til FCK-AAB
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 20.04.07, 12:21
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.10.04, 14:22
  5. Bliv medlem af FCKFC og FCKFC Amager
    By Henrik T in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 02.06.04, 21:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •