Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    22 40.00%
  • Uafgjort

    10 18.18%
  • Randers vinder

    23 41.82%
Side 7 af 11 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 162

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    For mig er kampen i går et resultat er en del ting:

    1. Interview med Ståle kom vel på det værst tænkelige tidspunkt (gad vide om Ståle har kigget i kampprogrammet for at finde det tidspunkt som vil gøre mest ondt). Under 24 timer skal spillerne på banen og præstere noget. Mange af disse spillere har kendt Ståle igennem mange år og det interview har naturligvis revet op i nogle tanker hos dem. Måske har det gjort de har sovet dårligere. Måske har deres tanker været på, hvad han fortalte. Faktum er at fyring lige pludselige kommet helt tæt på igen. Hvis Ståle er FCK fan så udtaler han sig ikke mere og det samme med ledelsen. Nu skal den historie lukkes. Det hjælper på ingen måde at fokus er på, hvad der er sket.
    2. Selvtillid. Bare en smule modgang og spillerne begynder straks at gemme sig. Lave fejl de normal ellers ikke vil lave. Og de andre hold vi spiller imod kan mærke det. Når de møder FCK så er det nu de skal slå til for at få den sejre over FCK som de sjældent ellers får.
    3. Ledelsen. Kan godt være de helst vil have Nestrup som 1. assistent, men når det ikke kan lade sig gøre indenfor et par dage fra Thorup ansætttelse, så skal man lukke det ned og sige at Hjalte er 1. assistent permanent. Det andet skaber uro som truppen bare ikke har brug for. Så må de (ledelsen) spise den Kamel, hvis det alligevel lykkedes at hente Nestrup til vinter. Alt usikkerhed omkring truppen skal fjernes.
    4. Taktik. Kan være det lykkedes i Belgien og andre steder at få vendt tingene ved at ændre markant i taktikken, men han kunne vel næppe vælge det dårligere tidspunkt. Få dage før FCM og så en lang pause hvor de centrale spillere er væk med landsholdet. Stor fejl at Thorup at ændre på det tidspunkt. Denne uge har været langt bedre eller endnu bedre til vinterpausen.
    5. Spillerne. Vi fik heldigvis en stop med de røde kort. At to spillere som Fisher og Zeca dummere sig så meget er svært at forstå. Og jeg som synes ellers jeg følger godt med har ikke set en offentlig undskyldning til fans for de hovedløse aktioner.

    /T
    1. Der er i al fald på rekordtid ved at udforme sig en Ståle-sandhed, hvor Ståle har skylden for ALT! For det første fastsætter Ståle ikke tidspunktet for et pre-recorded interview. For det andet ville det værste tidspunkt vel have været som optakt til FCM-kampen lige før en lang landsholdspause. Men derudover er jeg enig i, at interviewet helt sikkert har fyldt. Dog sagde Ståle intet dårligt om spillerne eller Jes - og signalerede jo også en tro på holdet og truppen. Trods alt.

    3. Enig i at ledelsen skal på plads. Men tror ikke, at assistenttræneren er den, der fylder mest i spillernes tanker. Det primære er her nok, hvad Jes Thorup har af planer her og nu. Med ledelsens udmeldinger efter fyringen af Ståle havde ingen vel forventet, at vi nu spiller 3-4-3 og for første gang i 20 år er gået væk fra zoneforsvaret som udgangspunkt. Dernæst bekymrer de sig nok mere om, hvem der bliver den kommende sportsdirektør og hvad det f.eks. betyder for kontraktforhandlinger (aka fremtid i klubben) og for de aftaler og den karriereplan, de i sin tid indgik med den afgående sportsdirektør. I det hele taget er de nok bare ret meget i tvivl om, i hvilken retning FCK er på vej i, og det forstår man godt.

    4. Enig - det er komplet vanvid! Havde egentlig en god fornemmelse af Jes som den rolige type, der først og fremmest skulle skabe tryghed, tillid og tro tilbage på tingene. Havde ikke i min vildeste fantasi ville gætte, at han ville ændre SÅ dramatisk på tingene på kort tid. Det får mig til at blive meget utryg for, om Jes er den rette her og nu.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    KEP sagde det vel meget rammende i Onside:

    "Den sidste "bedste" kamp, de spillede, det var Ståles sidste mod FCN. Den her effekt af trænerfyringen har vi slet ikke set. Og hvis Jes fortsætter med det her tre-mandsforsvar, så kommer de ikke engang i top seks", hvortil Bo Henriksen svarer:

    "Som de spiller nu, er de ikke i nærheden af top seks. Så er de vanvittigt heldige, at der ligger to hold under dem."

    Sad but true!

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ag-til-randers
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg ved selvfølgelig ikke hvilken variation af mandsopdækning Thorup praktiserer eller om han helt er gået væk fra det.
    Det var vist nærmere en variation af "ingen opdækning" ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Det var vist nærmere en variation af "ingen opdækning" ...
    Det fulgte vel bare stadionspeakerens formaninger om at holde mindst 1 meters afstand....

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    1. Der er i al fald på rekordtid ved at udforme sig en Ståle-sandhed, hvor Ståle har skylden for ALT! For det første fastsætter Ståle ikke tidspunktet for et pre-recorded interview. For det andet ville det værste tidspunkt vel have været som optakt til FCM-kampen lige før en lang landsholdspause. Men derudover er jeg enig i, at interviewet helt sikkert har fyldt. Dog sagde Ståle intet dårligt om spillerne eller Jes - og signalerede jo også en tro på holdet og truppen. Trods alt.

    3. Enig i at ledelsen skal på plads. Men tror ikke, at assistenttræneren er den, der fylder mest i spillernes tanker. Det primære er her nok, hvad Jes Thorup har af planer her og nu. Med ledelsens udmeldinger efter fyringen af Ståle havde ingen vel forventet, at vi nu spiller 3-4-3 og for første gang i 20 år er gået væk fra zoneforsvaret som udgangspunkt. Dernæst bekymrer de sig nok mere om, hvem der bliver den kommende sportsdirektør og hvad det f.eks. betyder for kontraktforhandlinger (aka fremtid i klubben) og for de aftaler og den karriereplan, de i sin tid indgik med den afgående sportsdirektør. I det hele taget er de nok bare ret meget i tvivl om, i hvilken retning FCK er på vej i, og det forstår man godt.

    4. Enig - det er komplet vanvid! Havde egentlig en god fornemmelse af Jes som den rolige type, der først og fremmest skulle skabe tryghed, tillid og tro tilbage på tingene. Havde ikke i min vildeste fantasi ville gætte, at han ville ændre SÅ dramatisk på tingene på kort tid. Det får mig til at blive meget utryg for, om Jes er den rette her og nu.
    Jeg tror heller ikke at resultaterne og udtrykket i kampene kan fortsætte sådan her særligt længe, før spillerne begynder at stille spørgsmålstegn ved trænerens dispositioner.

    En leder der trækker i en retning hvor medarbejderne slet ikke kan se sig selv, holder sjældent særligt længe.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #96
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Så blev det alligevel til en titel i år: https://www.fannews.dk/2020/11/24/di...-medier-i-2020

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Helt generelt tror jeg stadig på, at JT kan blive vores Klopp, hvis han får de rigtige folk ind omkring ham.
    Vi har haft vores epokegørende, system- og kulturdefinerende succestræner. Vores Klopp er i bagspejlet. Hvad fremtiden bringer kan igen vide men jeg er seriøst bekymret for, at det bliver et årti med Roland og Jacobs-agtige mellemvarer.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #98
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    I øvrigt er Zankas reaktion på det famøse pause interview igår i øvrigt meget sigende for vores nuværende situation.

    Den normalt så kølige, overskudsagtige og arrogant "på den gode måde" Zanka er pigefornærmet på landsdækkende TV - Det står skidt til over hele linjen i vores elskede klub.

    Der er godt nok mange der ser på os udefra lige nu og fryder sig big time - Det er det her alle pånær os har gået og ventet på i alle disse år...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I øvrigt er Zankas reaktion på det famøse pause interview igår i øvrigt meget sigende for vores nuværende situation.

    Den normalt så kølige, overskudsagtige og arrogant "på den gode måde" Zanka er pigefornærmet på landsdækkende TV - Det står skidt til over hele linjen i vores elskede klub.

    Der er godt nok mange der ser på os udefra lige nu og fryder sig big time - Det er det her alle pånær os har gået og ventet på i alle disse år...
    True.

    En Ægte Krise måtte jo komme på et eller andet tidspunkt (Sker for de fleste klubber). Nu er det blevet vores tur. Det store spørgsmål er så bare, hvor lang tid den varer :). over 1 år indtil videre. Jeg spår frem til Sommer, før det vender.

  18. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    True.

    En Ægte Krise måtte jo komme på et eller andet tidspunkt (Sker for de fleste klubber). Nu er det blevet vores tur. Det store spørgsmål er så bare, hvor lang tid den varer :). over 1 år indtil videre. Jeg spår frem til Sommer, før det vender.
    Du er godt nok optimist - hvorfor skulle det vende?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Du er godt nok optimist - hvorfor skulle det vende?
    Det må være fordi, at der bliver Thorup fyret og vi får en ny træner.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Neestrup eller kaos
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. #103
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det må være fordi, at der bliver Thorup fyret og vi får en ny træner.
    Nogle glemmer åbenbart hurtigt at det også sejlede big time under Ståle??!!!!

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Noget helt andet, som jeg ikke ved om er diskuteret andet steds:
    Jeg var så "heldig" at være i Parken i går som udtrukket sæsonkort og jeg må bare sige, at den måde at udvælge fans bestemt ikke hjælper et hold i krise. Vi var vel omkring 50 gamle sure mænd (resten var sponsorer, medier og kendisser) som på ingen måde var til støtte for holdet, tværtimod. Udover store en masse bitter grynten, så var de mest højtrystede et par branderter, som havde travlt med at svine egne spille og træner til. Bla. blev der gået ganske hårdt til Zanka. Og eftersom der ikke er andet lyd på stadion og da man sidder ret tæt på banen, så kan træner og spillere selvfølgelig ikke undgå at høre alt dette. Det er bare ikke særligt smart i den periode vi er i pt.

    Jeg ved ikke om det er muligt, og det taler egentlig også ganske meget imod mine generelle holdning mht fordeling af goder, men man ville virkelig gøre holdet en tjeneste, hvis man kunne sikre sig at i hvert fald en vis andel gik til folk, som aktivt støtter holdet under kamp. Eller som i hvert fald ikke bruger 90 min. på at svine egne spillere til.
    Jeg mener, at de i Lyndby har en vis del billetter som går til stemningsfolket - måske man kan lave en lignende ordning her. Noget helt andet er selvfølgelig om det ville give mening med et meget større stadion (som dermed er meget sværere at "råbe/synge op"), ligesom vi sikkert grundet tonsvis af billetter til de fine folk ikke har ret meget tilbage til "fodfolket"

    Anyway, bare en tanke ovenpå en helt uvirkelig oplevelse i går.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Nogle glemmer åbenbart hurtigt at det også sejlede big time under Ståle??!!!!
    Jeg gider ærlig talt ikke tage endnu en Ståle-diskussion. Men hvis Thorup med vores materiale ligger og roder som nr. 10 til sommer, så skal han imo ud på røv og albuer.

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Side 7 af 11 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •