Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    22 40.00%
  • Uafgjort

    10 18.18%
  • Randers vinder

    23 41.82%
Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 162

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Efterårets eneste mandagskamp byder på besøg fra Kronjylland, hvor Thomas Thomasberg & Co. aflægger Parken et besøg.
    Randers er et af de få hold, som stadig ligger under os i tabellen, og kan med en sejr komme à point med FCK. Omvendt kan FCK med en sejr potentielt kravle op på en 7. plads i tabellen, hvis øvrige resultater flasker sig.

    FCK må undvære Zeca og Fischer grundet karantæne, mens Thomsen og Bjelland stadig sidder ude med skader, og Stage er corona-ramt. Til gengæld er Ankersen og Oviedo tilbage efter overstået corona-forløb.

    Jørgen Daugbjerg passer fløjten i kampen, som vises på TV3 Sport med optakt fra kl. 18
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Hvorfor er Stage ikke med? Er det fordi han ikke har trænet i ugen op til kampen? Hvis han er symptomfri, så skal han kun selvisolere i en uge (og han blev testet positiv d. 13.). Klubben oplyste at han var symptomfri, men det kan selvfølgelig have ændret sig, da en del covid-patienter først udvikler symptomer efter et par dage.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvorfor er Stage ikke med? Er det fordi han ikke har trænet i ugen op til kampen? Hvis han er symptomfri, så skal han kun selvisolere i en uge (og han blev testet positiv d. 13.). Klubben oplyste at han var symptomfri, men det kan selvfølgelig have ændret sig, da en del covid-patienter først udvikler symptomer efter et par dage.
    Mon ikke det er en kombination af safety-first princippet og så det at Stage næppe bliver det store sportslige tab der har gjort, at man trækker den lidt..

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvorfor er Stage ikke med? Er det fordi han ikke har trænet i ugen op til kampen? Hvis han er symptomfri, så skal han kun selvisolere i en uge (og han blev testet positiv d. 13.). Klubben oplyste at han var symptomfri, men det kan selvfølgelig have ændret sig, da en del covid-patienter først udvikler symptomer efter et par dage.
    Jo, men hvis det er på indikation af symptomer, skal han have været symptomfri i 48 timer (også i DBU-protokol såvel som i civile DK) for at kunne spille og hvis de så allerede kalder et afbud nu (3 døgn før) læner det sig nok op ad Jons gæt.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Mon ikke det er en kombination af safety-first princippet og så det at Stage næppe bliver det store sportslige tab der har gjort, at man trækker den lidt..
    SST's anbefaling er syv dage, men jeg har lige set, at Divisionsforeningens protokol er 14 dages kampkarantæne, hvor de første syv dage er med selvisolation og de efterfølgende syv dage er med gradueret tilbagevenden til fuld træning.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    SST's anbefaling er syv dage, men jeg har lige set, at Divisionsforeningens protokol er 14 dages kampkarantæne, hvor de første syv dage er med selvisolation og de efterfølgende syv dage er med gradueret tilbagevenden til fuld træning.
    Nå, hvor fandt du den? Jeg fandt nemlig denne på DBU https://www.dbu.dk/klubservice/fodbo...corona-regler/

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Nå, hvor fandt du den? Jeg fandt nemlig denne på DBU https://www.dbu.dk/klubservice/fodbo...corona-regler/
    https://divisionsforeningen.dk/protokoller/
    "... en SARS-CoV-2 positiv testet person og/eller en person som opleversymptomer bør:
    • Gå i selvinitieret isolation i minimum 7 dage (gældende fra podningsdagen).
    • Hvis symptomerne opstår inden for de 7 dage, bør personen forblive isoleret indtil 48 timerefter, at vedkommende ikke har haft nogen symptomer.
    • Efter tilbagevenden fra isolering påbegyndes en gradueret tilbagevenden til fuld træningsog kampintensitet, som minimum strækker sig over 7 dage (se nedenfor).
    • Dermed vil den positiv testet spiller som minimum være ude af kamp i 14 dage inkl.Testdagen."

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Så har vi truppen.
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-randers-fc-37

    3 Pierre Bengtsson
    4 Victor Nelsson
    9 Kamil Wilczek
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    24 Robert Mudražija
    25 Mathias Zanka Jørgensen
    26 Marios Oikonomou
    27 Ragnar Sigurdsson
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    35 Marko Stamenic

    Hvor en mand skal sorteres fra.

    Det mest spændende er dog hvordan vores midt skal se ud.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Stamenic centralt! Jeg synes det super spændende og nervepirrende med en så ung spiller der. Men hold da op det er et frisk pust at turde bringe et talent og synes det er vigtigt i forhold til at gøre afstanden kortere fra ungdomsholdet.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Jeg er godt nok overordentlig ked af at se, at Bengtsson tilsyneladende kommer til at bide sig fast på backen, mens Boile skal spille i bagkæden.. Ikke fordi Boilesen ikke kan spille dernede, men fordi vores spil bliver VOLDSOMT hæmmet af at have Bengtsson på backen... Det er desværre rigtig skidt set af vores nye træner.. Og så havde jeg hellere set Biel på midten med Wind+makker foran... Jeg ved ikke hvor langt tilbage Wind kommer til at spille, men man må gå ud fra det er på 10’eren lige bag de to angribere.. Det er meget meget offensivt.. Måske kunne det gå med en central midtbane der har massere af power og stabilitet.. Men vi stiller i dag op med Falk og en 18-årig debutant (som jeg dog har store forventninger til) så jeg mener godt man kunne have hjulpet de to lidt mere, ved at smide en ekstra mand ind i maskinrummet...

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er godt nok overordentlig ked af at se, at Bengtsson tilsyneladende kommer til at bide sig fast på backen, mens Boile skal spille i bagkæden.. Ikke fordi Boilesen ikke kan spille dernede, men fordi vores spil bliver VOLDSOMT hæmmet af at have Bengtsson på backen... Det er desværre rigtig skidt set af vores nye træner..
    Jeg er helt enig - vanvittig at ofre Boiles offensiv til fordel for Bengtson som wingback. Synes også det er en sær disposition at bruge Wind som 10'er bag to angribere lige efter, han har vist sig at være Danmarks bedste 9'er. Jess kan selvfølgelig have set noget, jeg absolut ikke kan se.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Kaufmann må gå under navnet "Muren" ude på 10'eren. Det er jo voldsomt så ringe han er i hans bold omgang.

    Der mangler godt nok også disciplin/struktur i holdet. Det brækker alt for hurtigt midt over.

    Bestemt ikke nogen ufortjent føring. Skræmmende.
    Sidst redigeret af albinus1985 : 23.11.20 kl. 19:42

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Imponerende så grim fodbold vi formår at præstere, det er nærmest en bedrift i dig selv.

    Vi er helt væk i tanke og handling.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 23.11.20 kl. 19:48

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Der sker stadig ufattelig mange uprovokerede fejl. Randers spiller virkelig ikke godt, og alligevel skaber vi ingenting.
    Bengtsson og Kaufmann er for dårlig til det her hold (man kan sige det om mange lige nu, men hvis vi skal se mere generelt).
    Kom nu op i tempo. Skab noget plads på siderne til indlæg.vi har 3 hovedstødsstærke spillere i angrebet og vi har vel dårligt haft et indlæg.

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Hold kæft for en gang kegler.

    Pis med pis på.

    Og så mod mægtige Randers.

Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •