Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    22 40.00%
  • Uafgjort

    10 18.18%
  • Randers vinder

    23 41.82%
Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 162

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Bestyrelsen bør i det mindste tage kontakt til ham, i stedet for bare at afvise ham.
    Hvis ejerne ikke vil sælge, er der jo ikke noget at snakke om. Men Aldo har da ret i, at det ligner, at ejerkredsen er godt i gang med at destruere værdi i virksomheden. Hvis de ikke har nogle reelle, ambitiøse planer for FCK, så burde de sælge, mens værdien stadig er nogenlunde høj - og hvis de har nogle planer, bør de lægge dem åbent frem.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    At bebude at den primære forskel på Thorup og Ståle skulle være inddragelsen af truppen i taktiske beslutninger er direkte forkert, da Ståle jf. de seneste interviews, gjorde præcis dette flere gange i sin sidste tid.
    Og hvor jeg gerne vil påpege, at ledergruppen i truppen selv valgte den klassiske opstilling med de vante positioner, fremfor eksperimentering.

    Min store kritik går ikke på ændringerne i sin grundform. Selvfølgelig kan man have succes med andet end zonebaseret forsvarsspil. Men når bestyrelsen ønsker ‘småjusteringer og optimering’ af fundamentet, så harmoniserer det meget dårligt med, at den nyansatte træner fjerner det element i spillestilen, der har været det absolut mest definerende aspekt gennem de sidste 15-20 år.

    Uanset ens holdning til fyringen er sandheden blot stadig den, at vi spillede sæsonens hidtil bedste kamp under Ståle (3-2 hjemme mod FCN med BIEL på midten), og at det - til ingen overraskelse med de store ændringer in mente - har set katastrofalt ud under Thorup. To kampe kan man ikke bedømme ham på, men hvis man skulle, ville han få dumpekarakter.
    Hvis man ser interviewet med Jess fra før kampen mod Randers, så gav det mig en større ro. Han siger faktisk har taget et aktivt ledelsesmæssigt valg. Han siger, frit fra min hukommelse, at for at skabe ændringer så må man ryste posen og starte forfra - ellers så hænger man fast i det gamle fundament. Og hvad så hvis det ikke lykkedes med det gamle fundament? Så er det da først en falliterklæring. Nye tider, nye vinde. Mesterskaber skal vindes ved en kontrolleret defensiv og en stærk offensiv. Vi har ikke haft det med Ståle og det nuværende system i meeeget lang tid.
    Jess skal nok komme til at spille med zone-forsvar, men det bliver måske et kombineret zone-mand forsvar. Ja, det koster nok på den korte bane, men jeg glæder mig personligt til at se et mere offensivt FCK-hold, og så er jeg sikker på at man fortsat kan have europæiske resultater, selvom man spiller mere offensivt.

    Mvh,
    Frederik

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg gider ærlig talt ikke tage endnu en Ståle-diskussion. Men hvis Thorup med vores materiale ligger og roder som nr. 10 til sommer, så skal han imo ud på røv og albuer.
    Enig - Vi skal ikke blive ved med at rode rundt allernederst - Men er vores spillermateriale virkelig SÅ godt som mange gør det til? Mange af vores spillere har tidligere vist rigtig gode takter ja, men en virkelig kvalitetsspiller er jo en der leverer kontinuerligt over lang tid.

    Vores bedste spillere/største stjerner af dem som har fået regelmæssig spilletid de senere år!

    Kalle - Det er ved at være lang tid siden vi har set mirakelredninger som i starten (Udover United)
    VN - Har været skidt hele sæsonen
    Zeca - Mentalt er han helt væk - Var det også i store perioder sidste sæson
    VF7 - Behøver jeg ikke kommentere på
    Wind - Fremragende
    Falk - Virker også til at være "over the hill" i FCK regi

    Er vores spillere VIRKELIG så gode som vi gør dem til???

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    At bebude at den primære forskel på Thorup og Ståle skulle være inddragelsen af truppen i taktiske beslutninger er direkte forkert, da Ståle jf. de seneste interviews, gjorde præcis dette flere gange i sin sidste tid.
    Og hvor jeg gerne vil påpege, at ledergruppen i truppen selv valgte den klassiske opstilling med de vante positioner, fremfor eksperimentering.

    Min store kritik går ikke på ændringerne i sin grundform. Selvfølgelig kan man have succes med andet end zonebaseret forsvarsspil. Men når bestyrelsen ønsker ‘småjusteringer og optimering’ af fundamentet, så harmoniserer det meget dårligt med, at den nyansatte træner fjerner det element i spillestilen, der har været det absolut mest definerende aspekt gennem de sidste 15-20 år.

    Uanset ens holdning til fyringen er sandheden blot stadig den, at vi spillede sæsonens hidtil bedste kamp under Ståle (3-2 hjemme mod FCN med BIEL på midten), og at det - til ingen overraskelse med de store ændringer in mente - har set katastrofalt ud under Thorup. To kampe kan man ikke bedømme ham på, men hvis man skulle, ville han få dumpekarakter.

    Du kan ringe og spørge Priske... han følte ikke at han bliv taget seriøst og ståle fyrede ham da han begyndte at tænke for meget selv. Nu har Priske klart vist at Ståle ikke ved en fløjtende fis om at samle et godt team omkring...

    Fatter virkeligt ikke at folk ikke har forstået at vores gamle taktiske oplæg har været en katastrofe 2016/2017 sæsonen hvor FCM stille og roligt har flyttet sig mens vi med pengepungen har købt os til at fastholde succesen... Ståle er blevet outsmartet mens han har outspended...

    Europæisk succes skal igen tages med et gran salt... hvis ikke Lugano på en vanvittig aften den 12/12 i 2019 havde fået et absurd ufortjent mål mod Dynamo Kiev, så var vi IKKE gået videre... igen fordi Ståle bliv kørt ud af banen af Malmø i 2 kampe og desuden tabte hjemme til hvad der på dagen måtte værre et absurd middelmådigt Malmø hold
    Very Nice


  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det er nemlig rigtig interessant, at den kamp, hvor Biel har set bedst ud, er den ene kamp, hvor han spiller 10'er på midten. Det han vist også var god til i Spanien. Og det bliver ikke mindre interessant af, at Ståle i tudeinterviewet netop nævner eller ligefrem fremhæver, at Biel kan spille på midten. Hvorfor har Biel så kun gjort det en eneste gang? At se Biel komme ind i 75. minut og rende forvirret rundt, gør mig så træt.
    Han spillede nu altså ikke 10’er, men 8’eren (eller 6’eren om man vil) ved siden af Falk... Men stadig meget mærkeligt at vi ikke gar fået lov til at se ham på den position siden han strålede mod fcn..

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Klart NEJ til Aldo Petersen.
    Jeg forstår ikke den holdning.. umiddelbart vil jeg mene, at uanset hvor klam man måtte mene Aldo er, så må kærligheden til FCK veje højere.. Og ingen ved deres fulde fem, kan vel påstå, at den nuværende ledelse og ejerkreds har den kærlighed og det ambitionsniveau på klubbens vejne, som kan bringe os på niveau med Salzburg, Brügge, etc... Det virker jo som en fuldstændig utopisk drøm pt, at vi skulle nå det niveau... Det er i hvert fald en smule naivt og tro, at krejlerne pludselig ændre kurs... Nemmeste, hurtigste og sikreste vej ud af suppedasen er, at de smutter hjem over Storebælt mens vi i stedet får nogle ambitiøse investorer ind.. Og hvis ikke vi får det nu, og vi sejler rundt de næste to-tre sæsoner, hvad er det så rent objektivt der skulle gøre os mere interessante for udenlandske investorer, end eksempelvis Brøndby? Der skal smedes mens jernet bare er halvlunt...

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja for Thorups forudsætninger for at få holdet i gang er bedre. Spillerne er nu i bedre fysisk forfatning (Grundet EL kvartfinalen har vi haltet efter i starten), han har Boilesen, Ankersen og Zanka til rådighed og så har han først og fremmest tid på træningsbanen. Hvis han som træner ikke kan få holdet i en bedre forfatning end at ligge nr 10 når sæsonen slutter, så har han bare ikke dygtig nok. Og det havde også været tilfældet med Ståle, hvis han til sommer afleverede et hold som nr 10.
    Det her kan vel ikke være mere forkert. Thorup har langt værre forudsætninger end Ståle. Thorup har ingen indflydelse haft på truppen og han har overtaget en trup, der er kørt totalt af sporet. Mentalt er alle vel i kulkælderen og Zanka nåede ikke engang at være her i to måneder, før han også blev ramt. Læg dertil, at der ikke engang er en sportslig struktur i klubben og umiddelbart har han ikke engang hevet nogle medarbejdere med sig. Han hænger dermed stadig på resterne af vores imploderede struktur og har vel ikke beføjelserne til at gøre noget ved det. Hvis det ikke var nok, så tvivler jeg på, at han har et synderligt budget til at gøre meget ved tingenes tilstand.
    Det må være i en anden tidslinje, at Thorup overtog et hold som var på vej fremad.

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det her kan vel ikke være mere forkert. Thorup har langt værre forudsætninger end Ståle. Thorup har ingen indflydelse haft på truppen og han har overtaget en trup, der er kørt totalt af sporet. Mentalt er alle vel i kulkælderen og Zanka nåede ikke engang at være her i to måneder, før han også blev ramt. Læg dertil, at der ikke engang er en sportslig struktur i klubben og umiddelbart har han ikke engang hevet nogle medarbejdere med sig. Han hænger dermed stadig på resterne af vores imploderede struktur og har vel ikke beføjelserne til at gøre noget ved det. Hvis det ikke var nok, så tvivler jeg på, at han har et synderligt budget til at gøre meget ved tingenes tilstand.
    Det må være i en anden tidslinje, at Thorup overtog et hold som var på vej fremad.
    Det er valide pointer, men det står vel ikke til diskussion, at Thorup har en hel uge mellem kampene til, at få sat sit præg på tingene. Det havde Ståle ikke prøvet særlig meget siden 15/16-sæsonen (selvfølgelig primært i den første halvdel af sæsonen ift. kval og gruppespil).
    Ligeledes må de fleste af spillernes fysiske tilstand formodes, at være forbedret noget siden sæsonstarten, hvor vi havde haft relativt lidt tid til at restituere.

    Mentalt set er vi så lige vidt. Ved sæsonstart havde vi en flok spillere, der godt kunne formodes ikke at have så meget kaffe på kanden efter en lang sæson. Nu er de ramt på selvtilliden oveni det pres, der altid vil være hos os.

    Man kan vel sige, at hans situation på den korte bane er bedre ift. at sætte sit præg på trup og taktik. Omvendt er der ingen tvivl om, at han på den længere bane p.t. har væsentligt sværere betingelser ift. at få bygget sit eget projekt.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Det er valide pointer, men det står vel ikke til diskussion, at Thorup har en hel uge mellem kampene til, at få sat sit præg på tingene. Det havde Ståle ikke prøvet særlig meget siden 15/16-sæsonen (selvfølgelig primært i den første halvdel af sæsonen ift. kval og gruppespil).
    Ligeledes må de fleste af spillernes fysiske tilstand formodes, at være forbedret noget siden sæsonstarten, hvor vi havde haft relativt lidt tid til at restituere.

    Mentalt set er vi så lige vidt. Ved sæsonstart havde vi en flok spillere, der godt kunne formodes ikke at have så meget kaffe på kanden efter en lang sæson. Nu er de ramt på selvtilliden oveni det pres, der altid vil være hos os.

    Man kan vel sige, at hans situation på den korte bane er bedre ift. at sætte sit præg på trup og taktik. Omvendt er der ingen tvivl om, at han på den længere bane p.t. har væsentligt sværere betingelser ift. at få bygget sit eget projekt.
    Thorup blev ansat d. 2/11, havde første kamp d. 4/11 og næste kamp d. 8/11. Kampen mod Randers var bekendt d. 23/11. Dermed har han ikke haft en uge mellem kampene, mens han måtte undvære ni spillere i landskampspausen. Selvom vi har haft nogle tætpakkede kampprogrammer under Ståle, så havde han trods alt perioderne før turneringerne startede til især at sætte sit præg (heriblandt træningslejre). Hold nu op med at påstå, at Thorup har bedre forudsætninger end Ståle - det passer bare ikke. Det er noget vrøvl.

  17. De følgende 15 brugere er enige:

  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Klart NEJ til Aldo Petersen.
    Hvorfor klart NEJ? Jeg ved godt, at Aldo foruden FCK også har været involveret i Brøndby. Men manden har jo modsat vores nuværende ledelse jo rent faktisk meget klare planer for, hvordan han ville drive FCK videre. Og som det er nævnt i tråden, er der da mange sandheder i det, han fremhæver.

    Jeg så da selvfølgelig helst, at et dybt sportsligt funderet og forretningsmæssigt vidunder af en rigmand med bankende FCK-hjerte overtog klubben, ligesom jeg da også hellere havde set Jürgen Klopp som ny FCK-træner. Men er nærmest ALT ikke bedre end en ledelse, der hverken har hjerne eller hjerte for fodbolden, og som ikke har den investeringslyst, der skal til, når toget kører fra perron?

    Eller spurgt på en anden måde: Hvad i det, som Aldo siger og foreslår, er du uenig i?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - Vi skal ikke blive ved med at rode rundt allernederst - Men er vores spillermateriale virkelig SÅ godt som mange gør det til? Mange af vores spillere har tidligere vist rigtig gode takter ja, men en virkelig kvalitetsspiller er jo en der leverer kontinuerligt over lang tid.

    Vores bedste spillere/største stjerner af dem som har fået regelmæssig spilletid de senere år!

    Kalle - Det er ved at være lang tid siden vi har set mirakelredninger som i starten (Udover United)
    VN - Har været skidt hele sæsonen
    Zeca - Mentalt er han helt væk - Var det også i store perioder sidste sæson
    VF7 - Behøver jeg ikke kommentere på
    Wind - Fremragende
    Falk - Virker også til at være "over the hill" i FCK regi

    Er vores spillere VIRKELIG så gode som vi gør dem til???
    Hvis vi vurderer ud fra de sidste to kampe - så NEJ.

    Hvis vi vurderer ud fra det sidste års tid, så kom Kalle altså på UEFA's EL-hold, Falk var jaget vildt af flere, større klubber, og vores hold er fyldt med kommende, nuværende og forhenværende landsholdsstjerner.

    På nær den manglende kontraktforlængelse til Damen solgte vi altså ikke ligefrem ud af arvesølvet i dette transfervindue. I stedet er truppen blevet beriget med topscorer Wilczek, fightermaskinen Ankersen og FCK-darlingen og nuværende landsholdsspiller Zanka. Og vi vandt altså trods alt sølv OG kom i kvartfinalen i Europa sidste år. Så HELT ringe er truppen vel trods alt ikke!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - Vi skal ikke blive ved med at rode rundt allernederst - Men er vores spillermateriale virkelig SÅ godt som mange gør det til? Mange af vores spillere har tidligere vist rigtig gode takter ja, men en virkelig kvalitetsspiller er jo en der leverer kontinuerligt over lang tid.

    Vores bedste spillere/største stjerner af dem som har fået regelmæssig spilletid de senere år!

    Kalle - Det er ved at være lang tid siden vi har set mirakelredninger som i starten (Udover United)
    VN - Har været skidt hele sæsonen
    Zeca - Mentalt er han helt væk - Var det også i store perioder sidste sæson
    VF7 - Behøver jeg ikke kommentere på
    Wind - Fremragende
    Falk - Virker også til at være "over the hill" i FCK regi

    Er vores spillere VIRKELIG så gode som vi gør dem til???

    Helt enig. Vi har gjort vores spillere til alt for gode spillere i forhold til deres reele meritter fortjener og meget af det skyldes vores historie med dem og ikke fakta... jeg syntes vi har brugt alt for mange penge på spillere som heller ikke kunne slå til i udlandet eller sagt på en anden måde: uden os havde de rådnet op på en bænk i en sekundaklub i udlandet for deres kvalitet ikke er til mere:
    Hvis vi tager nogle hurtige fra startopstillingen i mandags:

    Wilczek: slog ikke til i Göztepe som i mine øjne er Horsens i Tyrkiet. Han var simpelthen ikke god nok til deres hold og vi henter ham til vores hold der skal kæmpe for mesterskabet

    Ankersen: har ikke slået til nogen steder udover Esbjerg og Fck og han(min mening) er ene mand skyldig i at både Ståle er fyret og at vi ikke er med i Europa League fordi han var så uduelige i Rijeka kampen... hold nu kæft. Nogle mener han er tæt på landsholdet og det må være galskab...

    Falk: indtil denne sæson brugte jeg en del tid på at filosofere over hvorfor Falk aldrig har været uden for landets grænser. Så hørte jeg hvor uduelig få mål han havde scoret i fck og jeg må indrømme det fortæller alt. Han er simpelthen alt for meget bevægelse og smarte driblinger uden reelt farlighed. Hvis han oprigtigt var 10% mere farlig kunne han havde været ligeså god som hans ven Eriksen men problemet er at han er hamrende ineffektiv og der er derfor vi aldrig fornemmer den store forskel om han er på banen eller ej. Landsholdet mener jeg absolut ikke at han er i nærheden af mere..

    Bengtsson: hverken mainz eller bastia mente han var god nok til at starte. Jeg ved ikke hvad der sker i Sverige men hvis det er deres bedste venstreback så er det fandme sørgeligt.

    Victor Nelsson: jeg mener han har været dårlig i over et år og folk har været forblændet af at han ser dynamisk ud. Han kan spille mange kamp og det i sig selv er en god ting men man kan bare se videoer det seneste år i superligaen hvor han nærmest ene mand konsekvent kostet os mål ved at placere sig forkert eller misse sine indgreb. Han skal være heldig at de kun er Marios og Bjelland han kæmper med. Jeg fatter oprigtigt ikke hypen.

    Zanka: han er vores legende og i mine øjne er en endnu større helt fordi så mange fra Bif hader ham for at være sig selv. Jeg ved også at han et landsholdspiller men ellers så stopper det også der. At han ikke er god nok til fenerbache er en ting men at også fuldstændig faldt igennem hos Fortuna dusseldorf burde have sagt noget om hans niveau... han er bare faldet i niveau og har det ikke mere i sig... det er specielt tåkrummende at han lader sig påvirke af en halvtyk journalist fra TV3
    Very Nice

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Helt enig. Vi har gjort vores spillere til alt for gode spillere i forhold til deres reele meritter fortjener og meget af det skyldes vores historie med dem og ikke fakta... jeg syntes vi har brugt alt for mange penge på spillere som heller ikke kunne slå til i udlandet eller sagt på en anden måde: uden os havde de rådnet op på en bænk i en sekundaklub i udlandet for deres kvalitet ikke er til mere:
    Hvis vi tager nogle hurtige fra startopstillingen i mandags:

    Wilczek: slog ikke til i Göztepe som i mine øjne er Horsens i Tyrkiet. Han var simpelthen ikke god nok til deres hold og vi henter ham til vores hold der skal kæmpe for mesterskabet

    Ankersen: har ikke slået til nogen steder udover Esbjerg og Fck og han(min mening) er ene mand skyldig i at både Ståle er fyret og at vi ikke er med i Europa League fordi han var så uduelige i Rijeka kampen... hold nu kæft. Nogle mener han er tæt på landsholdet og det må være galskab...

    Falk: indtil denne sæson brugte jeg en del tid på at filosofere over hvorfor Falk aldrig har været uden for landets grænser. Så hørte jeg hvor uduelig få mål han havde scoret i fck og jeg må indrømme det fortæller alt. Han er simpelthen alt for meget bevægelse og smarte driblinger uden reelt farlighed. Hvis han oprigtigt var 10% mere farlig kunne han havde været ligeså god som hans ven Eriksen men problemet er at han er hamrende ineffektiv og der er derfor vi aldrig fornemmer den store forskel om han er på banen eller ej. Landsholdet mener jeg absolut ikke at han er i nærheden af mere..

    Bengtsson: hverken mainz eller bastia mente han var god nok til at starte. Jeg ved ikke hvad der sker i Sverige men hvis det er deres bedste venstreback så er det fandme sørgeligt.

    Victor Nelsson: jeg mener han har været dårlig i over et år og folk har været forblændet af at han ser dynamisk ud. Han kan spille mange kamp og det i sig selv er en god ting men man kan bare se videoer det seneste år i superligaen hvor han nærmest ene mand konsekvent kostet os mål ved at placere sig forkert eller misse sine indgreb. Han skal være heldig at de kun er Marios og Bjelland han kæmper med. Jeg fatter oprigtigt ikke hypen.

    Zanka: han er vores legende og i mine øjne er en endnu større helt fordi så mange fra Bif hader ham for at være sig selv. Jeg ved også at han et landsholdspiller men ellers så stopper det også der. At han ikke er god nok til fenerbache er en ting men at også fuldstændig faldt igennem hos Fortuna dusseldorf burde have sagt noget om hans niveau... han er bare faldet i niveau og har det ikke mere i sig... det er specielt tåkrummende at han lader sig påvirke af en halvtyk journalist fra TV3
    En ting er sikkert.

    Vi skal væbne os med tålmodighed, før tingene vender. Hele holdet er fuldstændig også blottet for selvtillid og tro på egne ever. Læg dertil det store opbygningsarbejder der p.t. pågår i klubben (Det skulle tages).
    Nu fik Thorup jobbet, men enhver træner der ville komme til i vores nuværende forfatning ville ikke kunne få det her vendt på nogle få uger.

    Målet i denne sæson må vel være en Top6 og så arbejd henimod hurtigst muligt at få en ansat en kompetent sportsdirektør som i samarbejde med Thorup kan få bygget en slagkraftig trup sammen til Næste sommer. Om Økonomien så er til det er en anden snak (Så må man jo hente investorer ind, hvis man fortsat har ambitioner om DM Guld og Europa)

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #134
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Top 4
    Vinder af kvalifikationsspillet/Nedrykningsspillet
    Eller pokal vinder

    Det er for mig acceptabel. Det gør at vi har en mulighed for Europa næste efterår. 1-3 er sikker. 4 spiller imod vinderen af kvalifikationsspillet. Og Pokal vinderen er sikker. Da vi trak FCM i pokalen, så er det nok ikke vejen frem, så 1-4 eller som minimum vinder af kvalifikationsspillet, så vi kan få finalen om den sidste plads. Hvis det ikke lykkedes, så skal Thorup fyres.

    En god sæson på nuværende tidspunkt vil være hvis vi får vendt det og ender som 1-2 eller pokalvinder samt vi har fået et solidt fundament.

    I forhold til den store debat omkring zoneforsvar kontra mand-mand, så må man være ærlig at sige at det har skabt så masser af kæmpe sejre i europa, MEN på samme tidspunkt har det også givet utrolig udfordringer i superliga'en. Både fordi de andre hold har fundet ud af hvordan det skal angribes OG fordi det er ekstremt svært at finde spillere der kan spille systemet. En overgang til mand-mand vil gøre det nemmere at finde forsvarsspillere som kan fungere med det samme. Og dermed gør det nemmere at få mere stabilitet ind i superliga'en. Mener ikke talentafdelingen har kunne levere en eneste spiller til vores 4 back kæde som har slået igennem.

    Landsholdet hvor alle 4 i bagkæden er eller har været en stor del af? Nogen der ved om den spiller mand-mand eller zone forsvar (ser ikke rigtigt landsholdet spille).
    - Torben

  27. #135
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og vi vandt altså trods alt sølv OG kom i kvartfinalen i Europa sidste år. Så HELT ringe er truppen vel trods alt ikke!!!
    Jeg elsker simpelthen at du bliver ved og ved med den sølvmedalje og den dér kvartfinale! (jaja den var da flot på papiret)

    Kan du ikke lige plz nærstudere hvordan vi fik den sølvmedalje og i særdelshed den kvartfinale, og så tror jeg at selv du undlader at bringe den på bordet mere .. ;-)
    Sidst redigeret af rsj : 26.11.20 kl. 10:16


Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •