Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    22 40.00%
  • Uafgjort

    10 18.18%
  • Randers vinder

    23 41.82%
Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 162

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Hej nedrykningsspil. Nu håber jeg ikke du sætter os til at møde et hold der har fået og gerne vil fremad. Samtidigt må modstanderne gerne stå så stille som muligt, da vi ellers ikke vil kunne spille uden om dem.
    Håber det kan gøre det - lige nu ligner det mere "Hej 1. division"
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Jeg er personligt sur på Ståle! Hvad har Ståle, den tudebaby på niveau med en tabende trump i USA, opnået uden fck... han er træner og har haft succes pga os og hans rigdom og 25-30 mio han har fået på kontoen kommer også fra FCK... FCK har givet ham de bedste forudsætninger(penge, træningsfaciliteter, stab) en træner nogensinde har fået i Norden og han har forvaltet det godt indtil starten af 2019/20 sæsonen og herefter har alt jo været lort.

    Dagen før en afgørende kamp for FCKs tilbagekomst vælger han at tude i tv i over 2 timer uden nogen form for selvreflektion... ingen af de lortespillere han har købt tager han ansvar for og han bliver ved med at tale udenom de to uduelige mikrofonholdere af nogle journalister...

    Jeg er så skuffet over ham og jeg fatter ikke han ikke er mere professionel.. han behøver ikke at fortælle sin side af historien og han kan bare lade sine resultater tale og holde sin kæft mens han nyder sine mange millioner kroner.... det er så lavt et niveau for en person jeg troede havde mere hjerte for klubben... hans verden drejer sig kun om ham...

    Jeg er sikker på at hans lort i går er kommet ind i hovedet på spillerne og det forstærker mediernes spin på en krise i fck og som sagt virkeligt mange gange... alt op til kampen i går handlede om hans lorte interview og hans lorte selvværd... hverken Jess eller spillerne kunne få lov til at snakke om kampen uden at forholde sig til det lorteinterview i går..

    Han kunne have valgt at gemme sit interview til vinterpausen men næ nej... han er en stor baby og han skal(ligesom trump) hele tiden få alt til at handle om ham...

    Så tak for alt Ståle og tak fordi du forstærker krisen i en klub og på et hold du allerede har smadret en gang !
    Very Nice

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Jeg har ledt efter det, og kan ikke finde noget om det. Er der nogen fra klubben der er blevet spurgt om hvad "småjusteringer" egentlig dækker over?
    Bare lige så jeg ved, næste gang jeg skal til frisøren, hvad fanden jeg egentlig siger til ham, inden jeg bliver lukket ud af salonen med en kronraget isse.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    For mig er kampen i går et resultat er en del ting:

    1. Interview med Ståle kom vel på det værst tænkelige tidspunkt (gad vide om Ståle har kigget i kampprogrammet for at finde det tidspunkt som vil gøre mest ondt). Under 24 timer skal spillerne på banen og præstere noget. Mange af disse spillere har kendt Ståle igennem mange år og det interview har naturligvis revet op i nogle tanker hos dem. Måske har det gjort de har sovet dårligere. Måske har deres tanker været på, hvad han fortalte. Faktum er at fyring lige pludselige kommet helt tæt på igen. Hvis Ståle er FCK fan så udtaler han sig ikke mere og det samme med ledelsen. Nu skal den historie lukkes. Det hjælper på ingen måde at fokus er på, hvad der er sket.
    2. Selvtillid. Bare en smule modgang og spillerne begynder straks at gemme sig. Lave fejl de normal ellers ikke vil lave. Og de andre hold vi spiller imod kan mærke det. Når de møder FCK så er det nu de skal slå til for at få den sejre over FCK som de sjældent ellers får.
    3. Ledelsen. Kan godt være de helst vil have Nestrup som 1. assistent, men når det ikke kan lade sig gøre indenfor et par dage fra Thorup ansætttelse, så skal man lukke det ned og sige at Hjalte er 1. assistent permanent. Det andet skaber uro som truppen bare ikke har brug for. Så må de (ledelsen) spise den Kamel, hvis det alligevel lykkedes at hente Nestrup til vinter. Alt usikkerhed omkring truppen skal fjernes.
    4. Taktik. Kan være det lykkedes i Belgien og andre steder at få vendt tingene ved at ændre markant i taktikken, men han kunne vel næppe vælge det dårligere tidspunkt. Få dage før FCM og så en lang pause hvor de centrale spillere er væk med landsholdet. Stor fejl at Thorup at ændre på det tidspunkt. Denne uge har været langt bedre eller endnu bedre til vinterpausen.
    5. Spillerne. Vi fik heldigvis en stop med de røde kort. At to spillere som Fisher og Zeca dummere sig så meget er svært at forstå. Og jeg som synes ellers jeg følger godt med har ikke set en offentlig undskyldning til fans for de hovedløse aktioner.

    /T
    - Torben

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Jeg orker ikke længere de mange Ståle vs. Jess debatter på sidelinien. Kan de ikke holdes til den tråd, hvor det rent faktisk er temaet?

    Når det så kommer til selve kampen - og for den sags skyld kampen mod FCM - så er der to ting, som er centrale. Det ene skal i den grad ses som et undrende angreb på Jess.

    1) Hvorfor hfanden skifter han til 3-4-3 uden zoneopdækning nu? Vi er midt på efteråret og truppen er i mental opløsning. Det er godt nok at hoppe ud på det dybe vand med bly om anklerne, for så håbe at man mirakuløst flyder oven på.

    Den anden del skal ses som et forklarende forsvar af selv samme dispositioner.

    2) Jess har til de to kampe mod FCM og Randers spillet uden Zeca, hvilket vi alle ved har været ret problematisk de sidste par år. Samtidig har erstatningerne i truppen enten været skadede, syge med covid-19, totalt uprøvede eller helt og aldeles blottet for selvtillid og kvalitet.
    Samtidig har Rasmus Falk i mine øjne været blandt de tre dårligste spillere i FCK i denne sæson - groft kan man sige, at hans spil for første gange siden skiftet til FCK er lige så håbløst som hans løbestil. Jess har også været ramt af en overtændt Victor Fischer, der mod FCM virkede som om han skulle bevise noget overfor Jess, og så har højrekanten bare været FCK anno 2020. Jess har altså endnu ikke haft noget der bare minder om en reel midtbane til rådighed i sine første to kampe i ligaen, og det er om noget et problem for et hold, hvor midtbanen i forvejen er den helt store akilleshæl.

    Det forsvarer ikke bortgangen fra zoneforsvaret, men det kan forklare tre-mands-forsvaret. Jeg er også ret overbevist om, at Jess eksempelvis ikke ser Wind hængende bag forsvaret, og jeg tror derfor, at planen på sigt mere er at gå over til en 4-3-3, når alle spillere forhåbentlig snart er til rådighed. Ser man på spillermaterialet og Jess' historik fra Belgien, så er det i hvert fald ikke en utænkelig tanke.

    Tilbage står man så med spørgsmålet, hvorfor skifte zone ud med mand-mand på et kriseramt mandskab midt i november? Det skaber jo kun usikkerhed og ustabilitet. Her havde det været mere logisk at vente til vinterpausen, hvis det er den vej Jess ønsker at tage holdet.


  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Jeg ville ønske, at JT gæstede klubhuset eller lign. igen snarest. Her ville jeg stille ham spørgsmålene:

    - Du har på papiret en 4 back kæde, der alle kunne være med på Danmarks A-landshold. Flere af dem kender zoneforsvaret til hudløshed. Hvilke overvejelser ligger bag at se helt bort fra den konstellation? Begrund gerne mere grundigt end blot at ruske op..
    - Du blev i Belgien det mest scorende hold med en 4-4-2 diamant. På papiret har vi ligaens bedste 6’er, samt falk, Fischer, Wind til den offensive. Hvorfor har du ikke prøvet den taktik endnu?
    - Både du og Kvist sagde ved ansættelsen, at der ikke skulle revolutioneres, men forfines. Hvorfor finder du trang til at revolutionere? Er tilstanden værre end du troede?
    - Boilesens offensive kvaliteter spildes så grumt, når han skal spille stopper. Hvad ligger bag de overvejelser?

    Helt generelt tror jeg stadig på, at JT kan blive vores Klopp, hvis han får de rigtige folk ind omkring ham. En dygtig assistent, men vigtigst en dygtig sportsdirektør. Men daaaaaaaaamn, der er lang vej til.

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Tilbage står man så med spørgsmålet, hvorfor skifte zone ud med mand-mand på et kriseramt mandskab midt i november? Det skaber jo kun usikkerhed og ustabilitet. Her havde det været mere logisk at vente til vinterpausen, hvis det er den vej Jess ønsker at tage holdet.
    Svaret er ret åbenlyst. Mand-mand forudsætter, at spillerne individuelt har et niveau overfor deres direkte modstandere. Det er ikke helt fejlanalyseret når man kigger på Randers start 11'er (og deres præstationer). Mand-mand forudsætter, at man sætter sig udover sin direkte position og åbner for en anelse "kaos-bold", hvor niveauforskellet mellem holdene forhåbentligt vil komme til udtryk. Der er ingen tvivl om, at det er en revolution at forkaste zone-forsvar på den måde. Men jeg må lige minde om, at vi altså også har tabt fodboldkamp i zoneforsvar.

    Jeg giver dig ret i, det er at hoppe på dybt vand. Samtidig giver det en mulighed for at kunne sætte sig igennem overfor sin direkte modstander. Vi har dog alle set, hvordan det modsatte blev tilfældet og Randers ligefrem brillierede, Zanka lavede 100 fejlafleveringer og ingen taktiske dispositioner synes gennemtænkte. Jeg forstår dog ræsonnementet (selvom jeg også er uenig i, at udtrykket er det rigtige).

    Bunden er ikke nået . Det bliver værre endnu end et smalt nederlag til Randers i Parken.
    "Tro kan flytte dværge."

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Tilbage står man så med spørgsmålet, hvorfor skifte zone ud med mand-mand på et kriseramt mandskab midt i november? Det skaber jo kun usikkerhed og ustabilitet. Her havde det været mere logisk at vente til vinterpausen, hvis det er den vej Jess ønsker at tage holdet.
    Fremgangen mod Randers i forhold til FCM kampen var ellers god.

    Vi indkasserede 4 mål mod FCM og kun 2 mod Randers. Vi scorede ikke mod FCM, men scorede hele 1 mål mod Randers. Det er en temmelig markant fremgang. Vi vinder 2-0 over Sønderjyske, hvis den tendens fortsætter. Onwards and upwards!

    Hvis Thorup vil lave et opgør med zoneforsvaret og 4-4-2, så har jeg det helt fint med, at det sker nu, for ellers kunne vi lige så godt have beholdt Ståle efteråret ud. Forhåbentlig - og formentlig - kommer det til at se markant bedre ud over de næste kampe.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #84
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Fremgangen mod Randers i forhold til FCM kampen var ellers god.

    Vi indkasserede 4 mål mod FCM og kun 2 mod Randers. Vi scorede ikke mod FCM, men scorede hele 1 mål mod Randers. Det er en temmelig markant fremgang. Vi vinder 2-0 over Sønderjyske, hvis den tendens fortsætter. Onwards and upwards!

    Hvis Thorup vil lave et opgør med zoneforsvaret og 4-4-2, så har jeg det helt fint med, at det sker nu, for ellers kunne vi lige så godt have beholdt Ståle efteråret ud. Forhåbentlig - og formentlig - kommer det til at se markant bedre ud over de næste kampe.
    OG vi sluttede med 11 mand på banen. Good times!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Jeg håber, at Thorup til næste kamp har slugt sin mand-mand kamel og kører zoneforsvar resten af efteråret. Gerne i en 4-4-2 diamant som han havde succes med i det belgiske. Det ville fjerne Bengtsson fra startopstillingen og forhåbentlig gøre os bedre i stand til at stå imod presset fra en tremandsmidtbane når vi selv kører mere kompakt og har Zeca som defensivt anker.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! Come on FC! ... stramt at man ikke har mulighed for at synge denne chant.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Hvis Thorup vil lave et opgør med zoneforsvaret og 4-4-2, så har jeg det helt fint med, at det sker nu, for ellers kunne vi lige så godt have beholdt Ståle efteråret ud. Forhåbentlig - og formentlig - kommer det til at se markant bedre ud over de næste kampe.
    Jeg synes helt ærligt, at timingen for så stor et skift i taktik er skidt. Man gør det lige inden årets sværeste kamp i Herning med den konsekvens at man bliver blæst ud. Derefter er der en lang landskampspause, hvor både Nelsson og Zanka (og flere andre nøglespillere som Zeca) er væk i næsten 2 uger og det defensive kan ikke trænes ordentligt med de rigtige spillere. Og konsekvensen bliver, at forsvaret atter sejler rundt mod et ringe Randershold, hvor vi taber, og hvor flere profiler især Zanka ligner Serie 4 spillere.
    Hvordan skal Thorup nu sælge ideen med dette systemskifte til truppen og få dem til at tro, at dette er vejen frem, når vi starter med to kampe, hvor vi er nærmest historisk ringe? Det er i min verden rigtig dårlig ledelse. Han kunne med fordel have ventet 2-3 uger til vi rent faktisk har haft tid på træningsbanen til at øve os, så vi ikke ligner de rene amatører.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes helt ærligt, at timingen for så stor et skift i taktik er skidt. Man gør det lige inden årets sværeste kamp i Herning med den konsekvens at man bliver blæst ud. Derefter er der en lang landskampspause, hvor både Nelsson og Zanka (og flere andre nøglespillere som Zeca) er væk i næsten 2 uger og det defensive kan ikke trænes ordentligt med de rigtige spillere. Og konsekvensen bliver, at forsvaret atter sejler rundt mod et ringe Randershold, hvor vi taber, og hvor flere profiler især Zanka ligner Serie 4 spillere.
    Hvordan skal Thorup nu sælge ideen med dette systemskifte til truppen og få dem til at tro, at dette er vejen frem, når vi starter med to kampe, hvor vi er nærmest historisk ringe? Det er i min verden rigtig dårlig ledelse. Han kunne med fordel have ventet 2-3 uger til vi rent faktisk har haft tid på træningsbanen til at øve os, så vi ikke ligner de rene amatører.
    Vi har defensivt lignet de rene amatører siden 2017/2018.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Jess og truppen er i dag gået i flyverskjul.

    https://www.bt.dk/superligaen/efter-...sociale-medier

    I forlængelse af Kroner-Zanka meningsudvekslingen, står der:

    "Nent ønsker ikke at kommentere sagen yderligere, og FCK ønsker ikke pressens tilstedeværelse ved dagens træning på Frederiksberg".

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Samtidig har Rasmus Falk i mine øjne været blandt de tre dårligste spillere i FCK i denne sæson - groft kan man sige, at hans spil for første gange siden skiftet til FCK er lige så håbløst som hans løbestil.
    Falk har ikke ramt sit niveau og han virker ikke synderligt motiveret – hvilket grundlæggende kan siges om stort set hele truppen. Spillere der har præsteret dårligere end Falk er dog lette at få øje på: Pierre, Bjelland, Bartolec, Oviedo, Ankersen, Marios, Ragnar, Stage, Fischer, Biel, Mudra, Wilczek og Kaufmann kan i hvert fald skrives på listen.
    Nej, Falk er bestemt ikke blandt de tre dårligste. Køen om at være blandt de dårligste er alt for lang til at det kan være tilfældet.

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Svaret er ret åbenlyst. Mand-mand forudsætter, at spillerne individuelt har et niveau overfor deres direkte modstandere. Det er ikke helt fejlanalyseret når man kigger på Randers start 11'er (og deres præstationer). Mand-mand forudsætter, at man sætter sig udover sin direkte position og åbner for en anelse "kaos-bold", hvor niveauforskellet mellem holdene forhåbentligt vil komme til udtryk. Der er ingen tvivl om, at det er en revolution at forkaste zone-forsvar på den måde. Men jeg må lige minde om, at vi altså også har tabt fodboldkamp i zoneforsvar.
    Det kan godt være spillerne bare ikke kan finde ud af at dække mand-mand, men jeg synes ikke det lignede, at vi rigtigt forsøgte det i går. De tre bagerste lå i en flad tremandsbagkæde og stod passivt i det man må betegne som deres zoner.
    Det er ikke fordi, der mangler eksempler på dette.

    https://youtu.be/IXKMR__oxuA?t=42
    I dette klip ser man tydeligt en flad bagkæde. Boilesen er trukket ud på venstre side, fordi Pierre ikke kan nå tilbage på en lang bold. Pierre gad ikke hjælpe Boilesen i situationen, så Randers ender med at få bolden let.
    Randers spiller sig let igennem på kanten og kommer til indlæg, som Zanka fint får håndteret. Men så på opdækningen. Randers’ angriber tager løbet mellem de to forsvarere og Ankersen ligger bagerst i feltet og skal håndtere to løb. Ingen i den situation dækkede mand-mand.

    https://youtu.be/IXKMR__oxuA?t=62
    Her er sekvensen, der fører til Randers’ mål. Det starter med en lang bold fra målmanden der fører til en hovedstødsduel, som Ankersen vinder. Men hvem markerer sin mand her? Den eneste der følger sin mand i den sekvens, er vel Ankersen, der lukker et løb ned.

    https://youtu.be/IXKMR__oxuA?t=281
    Her har vi Randers, der er i gang med at bygge op på vores banehalvdel. Wind går op i presset, mens ingen andre deltager. Begge midtbanespillere står og flagrer og Randers kan igen stille en angriber mellem to centrale forsvarere. Igen ingen tegn til mandsopdækning.

    https://youtu.be/IXKMR__oxuA?t=322
    Det her er selvfølgelig en sværere situation, da Zanka lige har lavet en stor brøler og Randers kom med mange mand i omstillingen og midtbanen løber lidt halvhjertet tilbage. Men igen lykkes Randers med at placere angribere mellem de centrale forsvarere. En rigtig svær situation at dæmme op for selvfølgelig, men ikke tegn til mandsopdækning.

    Jeg ved selvfølgelig ikke hvilken variation af mandsopdækning Thorup praktiserer eller om han helt er gået væk fra det. Man behøver selvfølgelig heller ikke nødvendigvis markere tæt, men jeg kan bare ikke se tegn til, at vi mandsopdækker nogen steder på banen. Snarere ser vi vel det, vi snart har set så mange gange før. Løb og placering mellem vores zoner og meget lidt villighed til at bevæge sig ud af sin zone.
    Det kan også bare være at Thorup gerne vil praktisere en mindre striks form for zoneopdækning end Ståle – der skal heller ikke meget til. Tremandsbagkæden fungerer dog ikke. Randers stillede op med to angribere og det burde betyde at vi havde en mand i overtal, men i praksis så vi det bare ikke. I stedet blev afstanden mellem de tre bagerste ofte for stor, fordi enten Nelsson eller Boilesen skulle hjælpe til på kanten. Den var for afhængig af hjælp fra midtbanen, så den ekstra mand bagerst hjalp altså ikke synderligt.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •