Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    22 40.00%
  • Uafgjort

    10 18.18%
  • Randers vinder

    23 41.82%
Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 162

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men godt for dig og andre, herinde at vi fik fyret Ståle. I må være meget mere rolige nu....
    Stop dig selv K@sper.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Vi ender udenfor top 6.
    Hvis bare vi ikke lander udenfor top 10, så skal vi være lykkelige.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis bare vi ikke lander udenfor top 10, så skal vi være lykkelige.
    Jeg går op og lægger mig.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må for anden kamp i træk konstatere, at jeg er dybt rystet. Ikke overrasket (det er dette, som flere af os har advaret om igen og igen), men dybt dybt rystet. Klubben er fuldstændig uden sportslig ledelse, vi styres af nogle ejere som intet aner om fodbold og vi har lige hyret en træner som træffer tæt på alle forkerte beslutninger som overhovedet muligt.

    Alene formationsskiftet er så håbløst dumt, at man ikke begriber det. Man får endelig drømmespilleren til 4-mands zoneforsvaret, hvorefter man skifter til 3 bagi og mand/mand. Vores helt store profil i kampene inden Thorup i Boilesen spildes totalt i dette system, hvor han hverken er god nok til at forsvare og hvor vi får intet ud af hans offensive kompetencer. Ankersen som er en god back i 4-mands men spiller en håbløs wing og man skal endda trækkes med Pierre, selvom Boile er klar. Selv hvis jeg tager helt fejl i mine taktiske betragtninger (det kan ikke helt afskrives), så har alle og enhver jo mistet troen på det nye system ved at man gambler og spiller det i Herning. Det eksperiment skal stoppe nu!

    Det værste er, at jeg absolut ingen forhåbninger har om en forbedring. Thorup viser sig lige så taktisk dum, som jeg frygtede og der er absolut intet positivt kommet ud at få en ny træner. Jeg er med på, at ting tager tid, men når man ikke engang kan se nogle spillere som er gladere eller mere frie, så er der jo noget helt galt. Tværimod ligner flere spillere bl.a. Zanka nogle som slet ikke gider være her.

    Vi må sgu da håbe, at Lyngby og Horsens er så dårlige, at vi undgår nedrykning. Dette er den største krise siden midt 90'erne...hvis ikke større, for den gang havde vi et lortehold og ingen penge.
    Fra mit perspektiv har vi været på vej ned ad slisken længe, og jeg er stadig ikke i tvivl om, at fyringen af Ståle både var nødvendig og helt på sin plads.
    Men jeg er til gengæld helt enig i, at der godt nok der mærkeligt ud, hvad der foregår efter Jess er kommet til. At reducere Boilesen til midterforsvarer for at få Pierre til at spille fast? At skabe om muligt endnu mere frustration i truppen, end der allerede var?
    Som det ser ud nu, havde vi været bedre stillet med Hjalte indtil vinter. Men man må håbe, at Jess har en plan med et eller andet. Har dog godt nok svært ved at se den
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må for anden kamp i træk konstatere, at jeg er dybt rystet. Ikke overrasket (det er dette, som flere af os har advaret om igen og igen), men dybt dybt rystet. Klubben er fuldstændig uden sportslig ledelse, vi styres af nogle ejere som intet aner om fodbold og vi har lige hyret en træner som træffer tæt på alle forkerte beslutninger som overhovedet muligt.

    Alene formationsskiftet er så håbløst dumt, at man ikke begriber det. Man får endelig drømmespilleren til 4-mands zoneforsvaret, hvorefter man skifter til 3 bagi og mand/mand. Vores helt store profil i kampene inden Thorup i Boilesen spildes totalt i dette system, hvor han hverken er god nok til at forsvare og hvor vi får intet ud af hans offensive kompetencer. Ankersen som er en god back i 4-mands men spiller en håbløs wing og man skal endda trækkes med Pierre, selvom Boile er klar. Selv hvis jeg tager helt fejl i mine taktiske betragtninger (det kan ikke helt afskrives), så har alle og enhver jo mistet troen på det nye system ved at man gambler og spiller det i Herning. Det eksperiment skal stoppe nu!

    Det værste er, at jeg absolut ingen forhåbninger har om en forbedring. Thorup viser sig lige så taktisk dum, som jeg frygtede og der er absolut intet positivt kommet ud at få en ny træner. Jeg er med på, at ting tager tid, men når man ikke engang kan se nogle spillere som er gladere eller mere frie, så er der jo noget helt galt. Tværimod ligner flere spillere bl.a. Zanka nogle som slet ikke gider være her.

    Vi må sgu da håbe, at Lyngby og Horsens er så dårlige, at vi undgår nedrykning. Dette er den største krise siden midt 90'erne...hvis ikke større, for den gang havde vi et lortehold og ingen penge.
    Jeg har det på samme måde. Fred være med, at man vil noget andet sportsligt, men hvad pokker er det man vil? Det totale ledelsesmæssige fravær, både sportsligt og i øvrigt, er beskæmmende. I en situation med en ny træner, som befinder sig på 2.-3. niveau i organisationen, der har været i jobbet i nogle få uger, et hold i dyb krise, en eks-træner, der giver et krads interview og mm. Der er ledelsen gået i total flyverskjul og den nye træner står helt alene i stormen.

    Fodboldmæssigt har jeg endnu ingen idé om, hvordan holdet skulle se ud, hvis alting virkede. Er det FCM Light? Er det AGF? er det en helt ny FCK-stil og givet fald hvad er det? Lige nu er der hverken hoved eller hale i noget som helst af det klubben gør og ingen ønsker at stå på mål for noget eller komme med nogle udmeldinger, som jeg som fan har brug for at høre om.

    Hvad er det ved JT's fpdbold filosofi man har købt, fortæl hvordan vi gerne skulle spille. De fleste spillere virker enormt ubekvemme eller fejl-castede ift. det vi prøver på. Insisterer JT på formationen og taktikken og betyder det heftig aktivitet i transfervinduet? der er så mange spørgsmål og absolut ingen der vil stå frem og tilbyde svar.

    Hvorfor gemmer klubbens folk sig nu ?
    Goldbæks Højrefod

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej der var jeg til tider skuffet men ikke rystet. Til gengæld var jeg også sikker på, at tingene ville vende. Det tror jeg på ingen måde på nu.

    Men godt for dig og andre, herinde at vi fik fyret Ståle. I må være meget mere rolige nu....
    haha jeg kan se du hurtigt har glemt OB og Vejle kampen, hvor vi blev spillet ud på røv og albuer :) Forbliv du bare i troen at vores deroute udelukkende skyldes ledelsen, hvor Ståle er den sande Engel :)

    Jeg har sagt længe at denne sæson drejer sig for Thorup frem til sommer, at få ryddet op i Ståles mange fejlkøb og så få startet på en Frisk til næste sæson. Derudover har jeg det fint med Thorup allerede nu tør nye ting. Det så må vi her i starten tage de tæsk der følger med.

    Tro på det eget projekt Thorup. Det skal nok komme.
    Sidst redigeret af EraZ : 23.11.20 kl. 22:24

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #52
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej der var jeg til tider skuffet men ikke rystet. Til gengæld var jeg også sikker på, at tingene ville vende. Det tror jeg på ingen måde på nu.

    Men godt for dig og andre, herinde at vi fik fyret Ståle. I må være meget mere rolige nu....
    Har det fint med Ståle er blevet fyret, det skal nok vende igen.
    Jeg forventer sgu ikke magi fra dag et, med den trup Jess er blevet efterladt af Ståle.

    Derimod er jeg skuffet over man ikke tog chancen med Bo Svensson, ville have elsket at set hans type fodbold i klubben.
    Men igen, vi har bare en absurd ringe trupsammensætning pt. så havde nok ikke gjort hverken fra eller til.

    Hvad jeg derimod stadig ikke forstår er den evige snak om 4 mand på midtbanen, skift nu ud til at have Zeca foran forsvaret, med Falk / Pep eller Mudra foran sig.
    Fischer, og Daramy på kanten, og Wind på toppen når man nu alligevel vil spille med 3 fremme.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    haha jeg kan se du hurtigt har glemt OB og Vejle kampen, hvor vi blev spillet ud på røv og albuer :) Forbliv du bare i troen at vores deroute udelukkende skyldes ledelsen, hvor Ståle er den sande Engel :)

    Jeg har sagt længe at denne sæson drejer sig for Thorup og frem til sommer er at få ryddet op i Ståles mange fejlkøb og så få startet på en Frisk til næste sæson. Derudover har jeg det fint med Thorup allerede nu tør nye ting. Det så må vi her i starten tage de tæsk der følger med.

    Tro på det eget projekt Thorup. Det skal nok komme.
    Jeg misunder din tro på tingene og jeg håber du får ret. Jeg har foreløbig ikke set en eneste mikroskobisk forbedring af nogen områder siden Thorup tog over. Selv det momentum som Hjalte rent faktisk fik banket ind i holdet er fuldstændig smadret.

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg misunder din tro på tingene og jeg håber du får ret. Jeg har foreløbig ikke set en eneste mikroskobisk forbedring af nogen områder siden Thorup tog over. Selv det momentum som Hjalte rent faktisk fik banket ind i holdet er fuldstændig smadret.
    Læs lige dit eget svar igen, og så vend den om når vi andre har spurgt hvad i så der gjorde at det skulle vende under Ståle :)

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej der var jeg til tider skuffet men ikke rystet. Til gengæld var jeg også sikker på, at tingene ville vende. Det tror jeg på ingen måde på nu.

    Men godt for dig og andre, herinde at vi fik fyret Ståle. I må være meget mere rolige nu....
    Det vi ser nu, er ikke noget, vi ikke har set under Ståle i 2020. Der var dog enkelte højdepunkter, men det kan ikke overskygge nogle af de nederlag vi indkasserede. Jeg var i hvert fald meget rystet, da vi røg ud til Rijeka og det kan selv et nederlag til elendige Randers ikke ændre på.

    Jeg var heller ikke sikker på, at tingene ville vende med Ståle ved roret. Hvad var det, der på nogen måde indikerede det? Modsat Thorup, havde han vel de bedste forudsætninger for succes. Han havde al den indflydelse han kunne drømme om, det største budget i Skandinavien og havde selv sammensat truppen. Han var vel inde over alt sportsligt overhovedet og vi kollapsede alligevel under ham. Der kommer sgu også et tidspunkt, hvor man må tage konsekvensen, når man har raget så meget ansvar til sig. Tidspunktet for fyringen var miserabel, men selve fyringen kan snildt forsvares – også selvom du givetvis er uenig, men for mig fremstår du så biased som man overhovedet kan være når det kommer til Ståle.

    Thorup har bestemt ikke imponeret og hans valg af taktik er ret skræmmende. Nogle siger at formation ikke betyder noget, men de tager grueligt fejl. Selvfølgelig betyder spillernes udgangspunkt på banen noget og ligesom Thorup selv har dårlige forudsætninger for at kunne levere, så har spillerne ligeledes dårlige forudsætninger.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Læs lige dit eget svar igen, og så vend den om når vi andre har spurgt hvad i så der gjorde at det skulle vende under Ståle :)
    Det har jeg svaret på omtrent 50 gange tidligere. Det tænker jeg ikke, at jeg gider en gang til.

    Men da er da fint, at du og andre er uenige. Som jeg også har skrevet omtrent lige så mange gange, så håber jeg vildt meget, at jeg tager fejl. Indtil det viser sig, så holder jeg fast i, at fyringen af Ståle er en af de største fejlbeslutninger i klubbens historie.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Thorup må sgu lige gemme de mærkelige eksperimenter til vinterpausen. Så kan de træne tre-mandsforsvar, hvis det er det han vil. Helt seriøst, vi har fire fremragende spillere som har et firemands zone-forsvaret i blodet. Hvorfor eksperimentere nu?

    Og vi har spillet én god kamp siden ferien, det var med Biel på midten. Så lad være med at bringe en debutant ind.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Thorup må sgu lige gemme de mærkelige eksperimenter til vinterpausen. Så kan de træne tre-mandsforsvar, hvis det er det han vil. Helt seriøst, vi har fire fremragende spillere som har et firemands zone-forsvaret i blodet. Hvorfor eksperimentere nu?

    Og vi har spillet én god kamp siden ferien, det var med Biel på midten. Så lad være med at bringe en debutant ind.
    Jeg er enig, men jeg synes egentlig at debutanten var en af de mindst dårlige i dag.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Og du var ikke dybt rystet under Ståle ? :). Fordi det var jeg.
    Det tror jeg alle er klar over du var... faktisk på højde med vores ledelse. Men jeres nedgørelse af Ståle bliver mere og mere ulidelig at hører på. Hvis vi skal samle de 10 dårligste kampe de seneste 10 år, så vil begge med Jess komme med. Jess skal naturligvis have chancen for at indspille sit system og sætte sit præg på holdet. Måske er han det rigtige på den lange bane - men hans dårlige start (og helt ærligt - idiotiske tilgang) gør mig ikke videre tryg.

    Det her handler ikke om Ståle eller en ringe trup. Det handler om at en ledelse, som på et virkelig mærkeligt tidspunkt udskifter den træner, som det hele er bygget op om og så super naivt vælger en med en komplet anden tilgang til alt hvad der er bygget op. Man bruger ord omkring DNA... kommunikations pladder, man smadre pt DNA’et. Der er virkelig ikke styr på noget og det har i den grad ramt truppen...

  27. De følgende 10 brugere er enige:

  28. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ...man smadrer pt DNA’et.
    Det håber jeg så sandelig også, for det DNA der var tilbage, det virkede da overhovedet ikke. Der blev eksperimenteret mod FCM. Der blev eksperimenteret i dag. Det så grimt ud i lange perioder i begge kampe, men der er fri leg for Jess i resten af denne sæson. Vi skal holde os fri af nedrykning, men derudover fri leg. Næste sæson skal han have sit koncept og sin trup. Det nye DNA.

  29. De følgende 5 brugere er enige:

Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •