Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    22 40.00%
  • Uafgjort

    10 18.18%
  • Randers vinder

    23 41.82%
Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 162

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men godt for dig og andre, herinde at vi fik fyret Ståle. I må være meget mere rolige nu....
    Nu lyder du selv ligeså fjollet som alle dem der skød mod dig da Ståle var ved roret.

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det tror jeg alle er klar over du var... faktisk på højde med vores ledelse. Men jeres nedgørelse af Ståle bliver mere og mere ulidelig at hører på.
    Det sjovt fordi jeg har det fuldstændig på samme måde, bare med omvendt fortegn.

    Det er mig ubegribeligt at du og andre herinde nærmest udelukkende konstant skyder på bestyrelsen uden at vil anerkende at manden med det Ultimative sportslige ansvar for den situation vi er endt i er Hr. Ståle Solbakken. Manageren med et sportsligt ansvar han selv har ønsket med økonomiske midler som enhver Dansk træner kun vil kunne drømme om. Formøblet væk. Migræne fodbold i over 1 år+. Det er jo ligegyldigt, lad os bare skyde skylden på Kvist og Rygaard :)

    Jeg vil til enhver tid bringe det op når jeg omvendt skal hører på de ulidelige Ståle elskere her på skakten...


  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Jeg forudser mange kamptråde som denne, hvor gnavne gamle Stålenostalgikere kan hidse sig op og snakke om katastrofe og om at være rystet. Som om nogen træner kan ændre noget på 20 kampe med dette materiale. Det er jo langt fra sidste gang, vi taber mod et dårligere hold, og det her kommer til at tage laaaang tid. Mindst en tredjedel af en uharmonisk trup skal skiftes ud de næste to transfervinduer, og Thorup skal finde sin taktik og lære spillerne at kende. Så fint nok hvis man vil bruge sit humør på at snakke dommedag for en træner, der lige har overtaget et hold, der har tabt med 17 point, var 9 point efter og har et pointsnit på 1-komma-lort. Det skal man da have lov til.

    Vi ses vi om et år. Hvis vi er 9 point bagud efter 10 kampe i den nye sæson 2021, og vi ikke har kvallet til Europa, så kan man snakke om, at Thorup - på egne præmisser - har præsteret på niveau med Ståle. Og dermed ikke godt nok. Indtil da, så er det bare støj og forudsigeligt brok fra forventelig kant.
    Danmark til Valby Bakke

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Vi ses vi om et år.
    Næh, nej. Sådan spiller klaveret ikke, Tops. Når nu du over så lang tid var toneangivende i debatten om at Ståle skulle ud, og det kun kunne gå for langsomt, og hvilken som helst anden kunne gøre det bedre, så har du bare værsgo at deltage konstruktivt, nuanceret og reflekteret i debatten fremadrettet, når nu du har fået det præcist, som du ønskede.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Næh, nej. Sådan spiller klaveret ikke, Tops. Når nu du over så lang tid var toneangivende i debatten om at Ståle skulle ud, og det kun kunne gå for langsomt, og hvilken som helst anden kunne gøre det bedre, så har du bare værsgo at deltage konstruktivt, nuanceret og reflekteret i debatten fremadrettet, når nu du har fået det præcist, som du ønskede.
    Tops siger jo bare at Jess skal have noget tid til at vise hvad han kan.

    Ståle er væk, om man er enig eller uenig er en ting, men hvis du spørger mig er det sørgeligt som halvdelen af denne tråd er mudderkastning om Ståle.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Tops siger jo bare at Jess skal have noget tid til at vise hvad han kan.

    Ståle er væk, om man er enig eller uenig er en ting, men hvis du spørger mig er det sørgeligt som halvdelen af denne tråd er mudderkastning om Ståle.
    At man klandre Ståle for at levere dårlige resultater som herefter må tage konsekvensen vil jeg da ikke kalde mudderkastning. Sådan er det at være Træner i fodboldverdenen. Hvis man ikke kan tåle kritik i denne branche så har man sgu valgt forkert erhverv.

    Jeg vil derimod mene, at Ståle i det seneste interview i den grad ikke holder tilbage med mudderkastningen. Derudover kan vi jo også vende den og sige at flere herinde ikke har været bleg for at kaste med Mudder efter Kvist og Bestyrelsen. Der vil altid være 2 sider af en sag, som kun meget få mennesker kender til i detaljer, og jeg tvivl på de findes her på skakten.

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    At man klandre Ståle for at levere dårlige resultater som herefter må tage konsekvensen vil jeg da ikke kalde mudderkastning. Sådan er det at være Træner i fodboldverdenen. Hvis man ikke kan tåle kritik i denne branche så har man sgu valgt forkert erhverv.

    Jeg vil derimod mene, at Ståle i det seneste interview i den grad ikke holder tilbage med mudderkastningen. Derudover kan vi jo også vende den og sige at flere herinde ikke har været bleg for at kaste med Mudder efter Kvist og Bestyrelsen. Der vil altid være 2 sider af en sag, som kun meget få mennesker kender til i detaljer, og jeg tvivl på de findes her på skakten.
    Mit indlæg er nu primært møntet på denne tråd.

    Handler trods alt om kampen, hvilket Ståle ikke har ret meget med at gøre.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Middelmådige spillere bliver ikke pludseligt gode af, at man skifter træner. Læg dertil at spillerne skal finde sig til rette i et nyt system, og så går det jo sådan. Det eneste, der kan redde os, er et par gode transfervinduer.
    Ja, en forstærket trup, der i sidste sæson vandt sølv og spillede lige op mod Manchester United for nogle måneder siden kan da umuligt at forventes at vinde hjemme mod bundholdet Randers, som man normalt aldrig taber til. Det kan UMULIGT skyldes tumult i klubben, at spillerne nu har nr. 3 træner indenfor en god måneds tid, og at man har ændret markant i det taktiske oplæg - deriblandt fraveget 20 års erfaring med zoneforsvar. NO WAY! DET ER ALT SAMMEN STÅLES SKYLD DE NÆSTE SÆSONER!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må for anden kamp i træk konstatere, at jeg er dybt rystet. Ikke overrasket (det er dette, som flere af os har advaret om igen og igen), men dybt dybt rystet. Klubben er fuldstændig uden sportslig ledelse, vi styres af nogle ejere som intet aner om fodbold og vi har lige hyret en træner som træffer tæt på alle forkerte beslutninger som overhovedet muligt.

    Alene formationsskiftet er så håbløst dumt, at man ikke begriber det. Man får endelig drømmespilleren til 4-mands zoneforsvaret, hvorefter man skifter til 3 bagi og mand/mand. Vores helt store profil i kampene inden Thorup i Boilesen spildes totalt i dette system, hvor han hverken er god nok til at forsvare og hvor vi får intet ud af hans offensive kompetencer. Ankersen som er en god back i 4-mands men spiller en håbløs wing og man skal endda trækkes med Pierre, selvom Boile er klar. Selv hvis jeg tager helt fejl i mine taktiske betragtninger (det kan ikke helt afskrives), så har alle og enhver jo mistet troen på det nye system ved at man gambler og spiller det i Herning. Det eksperiment skal stoppe nu!

    Det værste er, at jeg absolut ingen forhåbninger har om en forbedring. Thorup viser sig lige så taktisk dum, som jeg frygtede og der er absolut intet positivt kommet ud at få en ny træner. Jeg er med på, at ting tager tid, men når man ikke engang kan se nogle spillere som er gladere eller mere frie, så er der jo noget helt galt. Tværimod ligner flere spillere bl.a. Zanka nogle som slet ikke gider være her.

    Vi må sgu da håbe, at Lyngby og Horsens er så dårlige, at vi undgår nedrykning. Dette er den største krise siden midt 90'erne...hvis ikke større, for den gang havde vi et lortehold og ingen penge.
    Jeg må indrømme, at jeg også er rystet. Jeg havde faktisk større forhåbninger end dig til Jess, men må bare konstatere, at...

    - hvis ledelsen drømte om en træner, der blot "justerede" og "optimerede", glemte de nok at spørge Jes om den del til jobsamtalen.
    - ønsker man en revolution (som man i al fald har fået), kunne det have været endnu bedre at have ansat en sportsdirektør først, sådan så vi ikke skal skifte retning igen om et par måneder.
    - ...og det havde nok været meget godt, at man i så fald lavede et så markant skifte i pre-season i stedet for at indføre et nyt spilsystem midt i en igangværende sæson...
    - ...og fandt profilerne til det...
    - ...og opbyggede en ny FCK-manual.

    Jeg håber stadig på Jes. Han ER en flink mand. Men er virkelig voldsomt overrasket over hans tilgang. Det virker i den grad til, at der er brug for en sportsdirektør til at sætte nogle rammer for, hvordan vi spiller. Lige nu er han jo reelt fungerende sportsdirektør, eftersom ansættelsesprocessen åbenbart trækker meget, meget langt ud.

    Vil i øvrigt varmt anbefale lidt selvtortur og høre Medianos glimrende optakt til Randers-kampen. De får nuanceret vendt både Ståle- og Jes-situationen med det stærkt ændrede taktiske udtryk + de mulige implikationer fremadrettet. Man skal så bare prøve at overhøre, HVOR store favoritter de gør os til mod Randers. De så det nærmest som utænkeligt, at vi kunne tabe den kamp.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ja, en forstærket trup, der i sidste sæson vandt sølv og spillede lige op mod Manchester United for nogle måneder siden kan da umuligt at forventes at vinde hjemme mod bundholdet Randers, som man normalt aldrig taber til. Det kan UMULIGT skyldes tumult i klubben, at spillerne nu har nr. 3 træner indenfor en god måneds tid, og at man har ændret markant i det taktiske oplæg - deriblandt fraveget 20 års erfaring med zoneforsvar. NO WAY! DET ER ALT SAMMEN STÅLES SKYLD DE NÆSTE SÆSONER!!!
    Seriøst, Andreas Hansen?

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    spillede lige op mod Manchester United for nogle måneder siden
    Alle som har denne holdning, vil i være søde at se den kamp igen, uden farvede briller, og hvor den ikke er spændende mere.

    United havde en dårlig dag for det første, og så var vi fucking heldige så mange gange, kun reddet af Kalle, Falk og Nelsson som havde en kamp hvor man spørger sig selv, hvordan kan de stadig være hos os?


  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Seriøst, Andreas Hansen?
    Nej sgu da! :D
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    spillede lige op mod Manchester United for nogle måneder siden kan da umuligt
    Det er vanvittigt farvet at komme med statememt på en kamp, hvor vi havde bolden 45% af tiden, united havde 14 chancer mod vores ene chance på mål... Kalle havde sin bedste kamp nogensinde og vi var fucking heldige hele tiden.... jeg er med på at det er virkeligt flot at nå til kvartfinalen i Europa league men at sige man spiller lige op med United efter at have det den kamp er vanvid
    Very Nice


  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg forudser mange kamptråde som denne, hvor gnavne gamle Stålenostalgikere kan hidse sig op og snakke om katastrofe og om at være rystet. Som om nogen træner kan ændre noget på 20 kampe med dette materiale. Det er jo langt fra sidste gang, vi taber mod et dårligere hold, og det her kommer til at tage laaaang tid. Mindst en tredjedel af en uharmonisk trup skal skiftes ud de næste to transfervinduer, og Thorup skal finde sin taktik og lære spillerne at kende. Så fint nok hvis man vil bruge sit humør på at snakke dommedag for en træner, der lige har overtaget et hold, der har tabt med 17 point, var 9 point efter og har et pointsnit på 1-komma-lort. Det skal man da have lov til.

    Vi ses vi om et år. Hvis vi er 9 point bagud efter 10 kampe i den nye sæson 2021, og vi ikke har kvallet til Europa, så kan man snakke om, at Thorup - på egne præmisser - har præsteret på niveau med Ståle. Og dermed ikke godt nok. Indtil da, så er det bare støj og forudsigeligt brok fra forventelig kant.
    Skal dit indlæg forstås sådan, at du som minimum forventer, at Jess Thorup fører truppen til et europæisk gruppespil i 2021..?

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det sjovt fordi jeg har det fuldstændig på samme måde, bare med omvendt fortegn.

    Det er mig ubegribeligt at du og andre herinde nærmest udelukkende konstant skyder på bestyrelsen uden at vil anerkende at manden med det Ultimative sportslige ansvar for den situation vi er endt i er Hr. Ståle Solbakken. Manageren med et sportsligt ansvar han selv har ønsket med økonomiske midler som enhver Dansk træner kun vil kunne drømme om. Formøblet væk. Migræne fodbold i over 1 år+. Det er jo ligegyldigt, lad os bare skyde skylden på Kvist og Rygaard :)

    Jeg vil til enhver tid bringe det op når jeg omvendt skal hører på de ulidelige Ståle elskere her på skakten...
    Problemet er bare st du tager fejl :).

    Når Ståle havde for mange kasketter på, så har ledelsen fejlet - det er trods alt i sidste deres ansvar at justere hans magt/ansvar/jobområder. Mange beskylder Ståle, at han ene og alene styrede det hele. Først og fremmest så passer det ikke, men derefter skal man som bestyrelse og daglig ledelse sammensætte funktionerne og de ansatte på den rigtige måde. Måske skulle Ståle selv havde sagt nej og at han mangler modspil - men det valg skal han også have hjælp til at træffe i en moderne og visionær virksomhed.

    Jeg har tvivlet meget på Ståle. Han har skiftede meget taktik og startopstillinger - det virkede som om han ikke kunne finde nøglen til succes over en længere periode og begyndte at gå i panik og midt i panikken glemte, at hans succes trods alt er bygget op om en god defensiv - den har sejlet meget de senere år.

    Ståle var ikke fredet i min verden, men han fik ikke den hjælp han skulle. Desuden var tidspunktet for fyringen ringe og ledelsen lyver. De starter med at sige Europa ikke havde betydning og nu vejer det pludselig tungt. Jeg stoler på ingen måder på den nuværende ledelse og som andre siger “jeg håber jeg tager fejl”.

    Bare fordi jeg havde beholdt Ståle - så betyder det ikke, at jeg ikke støtter Jess og det betyder ikke at jeg ikke må kritisere hans elendige og naive start hos os. Ok - han skal også lige finde sit ståsted.
    Sidst redigeret af superestrella : 24.11.20 kl. 11:27

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •