Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    22 40.00%
  • Uafgjort

    10 18.18%
  • Randers vinder

    23 41.82%
Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 162

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Måske er jeg den eneste, men når jeg læser denne tråd, får jeg opfattelsen af, at der er langt mellem FCK-fans der støtter Jess Thorup. Mit kendskab til JT stammer fra hans tid som spiller, bl.a. i Esbjerg, og træner i FCM og Belgien, og det er, indrømmet, ikke et stabilt grundlag at bedømme folk på.
    Imidlertid mener jeg, at lige nu er JT vores træner, og ene og alene af den grund fortjener han 100% opbakning og støtte fra alle, der ønsker det bedste for FCK. At udstede dommedagsprofetier eller løfter om at sparke ham ud, hvis... osv - helt ærligt... hvad fanden er det for en indstilling til en træner, som vi vel alle, trods meningsforskelle, håber får succes med at gøre FCK til Danmarks stolthed og en international betydende faktor?
    Jeg tror på Jess Thorup, selv om starten har været alt andet end overbevisende.


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Vi har haft vores epokegørende, system- og kulturdefinerende succestræner. Vores Klopp er i bagspejlet. Hvad fremtiden bringer kan igen vide men jeg er seriøst bekymret for, at det bliver et årti med Roland og Jacobs-agtige mellemvarer.
    Hvor stort er dit bakspejl?







    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  3. De følgende 13 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Måske er jeg den eneste, men når jeg læser denne tråd, får jeg opfattelsen af, at der er langt mellem FCK-fans der støtter Jess Thorup. Mit kendskab til JT stammer fra hans tid som spiller, bl.a. i Esbjerg, og træner i FCM og Belgien, og det er, indrømmet, ikke et stabilt grundlag at bedømme folk på.
    Imidlertid mener jeg, at lige nu er JT vores træner, og ene og alene af den grund fortjener han 100% opbakning og støtte fra alle, der ønsker det bedste for FCK. At udstede dommedagsprofetier eller løfter om at sparke ham ud, hvis... osv - helt ærligt... hvad fanden er det for en indstilling til en træner, som vi vel alle, trods meningsforskelle, håber får succes med at gøre FCK til Danmarks stolthed og en international betydende faktor?
    Jeg tror på Jess Thorup, selv om starten har været alt andet end overbevisende.
    Enig!

    Også Ståle fik i starten af sin trænerkarriere i FCK i foråret 2006 en skidt start. Han tabte sin superliga debut 3-0 ude mod Brøndby, hvorefter han kun fik 3-3 hjemme mod FCN. Han overtog et succeshold fra Hans Backe, som i vinterpausen lå nr. 1 med 4 points forspring. Jess Thorup derimod overtager et hold, som ligger i bunden helt blottet for selvtillid.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg gider ærlig talt ikke tage endnu en Ståle-diskussion. Men hvis Thorup med vores materiale ligger og roder som nr. 10 til sommer, så skal han imo ud på røv og albuer.
    Er en 10.-plads meget værre end den 9.-plads, Ståle efterlod holdet på?

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Du er godt nok optimist - hvorfor skulle det vende?
    Ja, hvorfor skulle jeg dog være pessimist? :)

    Beklager jeg kommer aldrig til at græde snot over Ståle er væk.

    Det vender når der er ryddet op i truppen Og Thorup har fået "Tid" til at sætte sit præg på holdet forhåbentligt til Sommer næste år. Nu når Ståle elskerne ynder at bruge udtrykket "Bare giv Ståle mere tid" så syntes jeg også det er på sin plads at give Thorup det samme. Han har et stort oprydnings arbejde foran sig efter Ståle "æren". Forhåbentligt sammen med en ny kommende Sportsdirektør.

    Men før det bliver godt vil der komme mere dårligt. Men det skal dog ikke være nogle hemmelighed at jeg havde håbet på en bedre Trodseffekt efter Thorup kom til, men jeg er en tålmodig mand.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Er en 10.-plads meget værre end den 9.-plads, Ståle efterlod holdet på?
    Ja for Thorups forudsætninger for at få holdet i gang er bedre. Spillerne er nu i bedre fysisk forfatning (Grundet EL kvartfinalen har vi haltet efter i starten), han har Boilesen, Ankersen og Zanka til rådighed og så har han først og fremmest tid på træningsbanen. Hvis han som træner ikke kan få holdet i en bedre forfatning end at ligge nr 10 når sæsonen slutter, så har han bare ikke dygtig nok. Og det havde også været tilfældet med Ståle, hvis han til sommer afleverede et hold som nr 10.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Enig!

    Også Ståle fik i starten af sin trænerkarriere i FCK i foråret 2006 en skidt start. Han tabte sin superliga debut 3-0 ude mod Brøndby, hvorefter han kun fik 3-3 hjemme mod FCN. Han overtog et succeshold fra Hans Backe, som i vinterpausen lå nr. 1 med 4 points forspring. Jess Thorup derimod overtager et hold, som ligger i bunden helt blottet for selvtillid.
    Thorup overtog et hold som ikke var godt kørende, men som var på vej fremad både fysisk, spillemæssigt og mht selvtillid med 3 sejre i de sidste 4 kampe. Endvidere overtog han et hold, hvor spillere som Boilesen, Ankersen og Zanka endelig var kommet tilbage fra skader eller udlandet. Helt umulig var situationen altså ikke - den var i hvert fald ikke værre, end at Hjalte rent faktisk fik rimelige resultater ud af det.

    Forøvrigt forstår jeg ikke helt OP's undren. Jeg tror da alle herinde som sådan støtter Thorup og håber alt det bedste for ham og klubben. Men derfor kan man vel stadig godt have sin tvivl om Thorups evner og især om hans taktiske valg i de første kampe.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja, hvorfor skulle jeg dog være pessimist? :)

    Beklager jeg kommer aldrig til at græde snot over Ståle er væk.

    Det vender når der er ryddet op i truppen Og Thorup har fået "Tid" til at sætte sit præg på holdet forhåbentligt til Sommer næste år. Nu når Ståle elskerne ynder at bruge udtrykket "Bare giv Ståle mere tid" så syntes jeg også det er på sin plads at give Thorup det samme. Han har et stort oprydnings arbejde foran sig efter Ståle "æren". Forhåbentligt sammen med en ny kommende Sportsdirektør.

    Men før det bliver godt vil der komme mere dårligt. Men det skal dog ikke være nogle hemmelighed at jeg havde håbet på en bedre Trodseffekt efter Thorup kom til, men jeg er en tålmodig mand.
    Selvfølgelig skal Thorup have tid. Der er så vidt jeg kan se ingen, som kræver ham fyret herinde. Men som du selv skriver, så plejer der bare at være (læs: bør der være) marginale tegn i sol og måne på en forbedring, når man skifter træner. Jeg synes det er ekstremt bekymrende, at han
    1) fra dag 1 river hele fundamentet ned, som meget af den europæiske succes bygger på
    2) at spillerne ikke ligner nogen som tror på de nye ideer
    3) at flere spillere allerede nu ligner nogen, som ikke gider være med
    4) at spillerne ikke ser mere frie og glade ud
    5) at ledelsens snak om "små justeringer" slet ikke matcher virkeligheden

    og sikker flere årsager. Jeg kan virkelig absolut intet se, som giver mig håb for fremtiden. Men jeg håber da, at dette er som en dårlig amerikansk krigsfilm, hvor generalerne først bryder de menige helt ned for derefter at bygge dem op igen til verdensklasse soldater....

    Og så må jeg sige, at jeg er imponeret over, at du er så tålmodig. Selvfølgelig bør man være det i denne sportslige situation, men når økonomien er som den er, så er der vel næppe tid til tålmodighed. Vi skal død og pine Europa og det ser ud til at være ren ønsketænkning pt. Det er en katastrofe økonomisk, en katastrofe mht koefficientpoint for fremtiden og det er en katastrofe mht rekruttering af nye spillere. Der er imo simpelthen ikke tid/råd til at rive alt ned og bygge op igen. Processen bør ikke være så vild som nu - den burde være stille og rolig som ledelsen selv nævnte. Og så kunne man lave den store ændring i vinterpausen. Risikoen med Thorups plan er helt ekstrem, og omkostningerne hvis man ikke hurtigt får succes er nærmest uoverskuelige.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #114
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvfølgelig skal Thorup have tid. Der er så vidt jeg kan se ingen, som kræver ham fyret herinde. Men som du selv skriver, så plejer der bare at være (læs: bør der være) marginale tegn i sol og måne på en forbedring, når man skifter træner. Jeg synes det er ekstremt bekymrende, at han
    1) fra dag 1 river hele fundamentet ned, som meget af den europæiske succes bygger på
    2) at spillerne ikke ligner nogen som tror på de nye ideer
    3) at flere spillere allerede nu ligner nogen, som ikke gider være med
    4) at spillerne ikke ser mere frie og glade ud
    5) at ledelsens snak om "små justeringer" slet ikke matcher virkeligheden

    og sikker flere årsager. Jeg kan virkelig absolut intet se, som giver mig håb for fremtiden. Men jeg håber da, at dette er som en dårlig amerikansk krigsfilm, hvor generalerne først bryder de menige helt ned for derefter at bygge dem op igen til verdensklasse soldater....

    Og så må jeg sige, at jeg er imponeret over, at du er så tålmodig. Selvfølgelig bør man være det i denne sportslige situation, men når økonomien er som den er, så er der vel næppe tid til tålmodighed. Vi skal død og pine Europa og det ser ud til at være ren ønsketænkning pt. Det er en katastrofe økonomisk, en katastrofe mht koefficientpoint for fremtiden og det er en katastrofe mht rekruttering af nye spillere. Der er imo simpelthen ikke tid/råd til at rive alt ned og bygge op igen. Processen bør ikke være så vild som nu - den burde være stille og rolig som ledelsen selv nævnte. Og så kunne man lave den store ændring i vinterpausen. Risikoen med Thorups plan er helt ekstrem, og omkostningerne hvis man ikke hurtigt får succes er nærmest uoverskuelige.
    Du har helt ret. Økonomien kan blive et problem. Man behøver ikke at være nogen Einstein for at se at vores elskede klub ikke p.t. klare det Økonomisk godt, men igen jeg kan ikke spå om fremtiden. Det kan jo være der bliver et behov for ekstra investorer etc. Det må tiden vise.

    Forhåbentligt til Sommer når der er Corona Vaccine og alle er på Stadion igen (Forhåbentligt) og Thorup har fået tid samt vi har en Sportsdirektør på plads, det kommer til at lysne :). Jeg vil hvertfald prøve at tage de positive briller på. Jeg har været FCK deprimeret i over et år :)

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvfølgelig skal Thorup have tid. Der er så vidt jeg kan se ingen, som kræver ham fyret herinde. Men som du selv skriver, så plejer der bare at være (læs: bør der være) marginale tegn i sol og måne på en forbedring, når man skifter træner. Jeg synes det er ekstremt bekymrende, at han
    1) fra dag 1 river hele fundamentet ned, som meget af den europæiske succes bygger på
    2) at spillerne ikke ligner nogen som tror på de nye ideer
    3) at flere spillere allerede nu ligner nogen, som ikke gider være med
    4) at spillerne ikke ser mere frie og glade ud
    5) at ledelsens snak om "små justeringer" slet ikke matcher virkeligheden

    og sikker flere årsager. Jeg kan virkelig absolut intet se, som giver mig håb for fremtiden. Men jeg håber da, at dette er som en dårlig amerikansk krigsfilm, hvor generalerne først bryder de menige helt ned for derefter at bygge dem op igen til verdensklasse soldater....

    Og så må jeg sige, at jeg er imponeret over, at du er så tålmodig. Selvfølgelig bør man være det i denne sportslige situation, men når økonomien er som den er, så er der vel næppe tid til tålmodighed. Vi skal død og pine Europa og det ser ud til at være ren ønsketænkning pt. Det er en katastrofe økonomisk, en katastrofe mht koefficientpoint for fremtiden og det er en katastrofe mht rekruttering af nye spillere. Der er imo simpelthen ikke tid/råd til at rive alt ned og bygge op igen. Processen bør ikke være så vild som nu - den burde være stille og rolig som ledelsen selv nævnte. Og så kunne man lave den store ændring i vinterpausen. Risikoen med Thorups plan er helt ekstrem, og omkostningerne hvis man ikke hurtigt får succes er nærmest uoverskuelige.

    Min forståelse af Jess Thorup og hans ledelsesstil(modsat Ståle), som er baseret på interview af andre fodboldspillere der har haft ham, så inddrager han spillerne og sin stab i sine beslutninger. Ja, så jeg tror at spillerne selv har været med at forslå en ny opstilling("rive fundamentet ned" ) og nogle nye ideer. Det er jo hele årsagen med hans ansættelse. Nemlig at inddrage spillerne og andre i staben. At spillerne/staben så kommer med dårlige input viser så at problemerne handler om andet end taktik og strategi men nærmere indstilling..... Og hvis vi(Jess) så kan konkludere at det er indstillingen det handler om, så er vi alle sammen enige om, at han skal tage nogle andre værktøjer op af skuffen... Jess har haft spillerne i kort tid og vi kan formentlig først se konjekturerne til hans egen ideerne en gang i det nye år... vi skal huske at han hverken har været i den danske liga i over 2 år og heller ikke kender spillerne indgående.
    Very Nice

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Det er gammel vin på nye flasker, men altså, ingen tvivl om at der er mange sandheder i det Aldo fremfører her:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...onen-er-i-fare

    Så kan det godt være han har været i BIF, og i princippet er skide ligeglad med FCK, men hvor ville jeg ønske at han havde haft held med sit foretagende... Det er folk med sådanne ambitioner vi skal have ind, og det er ASAP!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er gammel vin på nye flasker, men altså, ingen tvivl om at der er mange sandheder i det Aldo fremfører her:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...onen-er-i-fare

    Så kan det godt være han har været i BIF, og i princippet er skide ligeglad med FCK, men hvor ville jeg ønske at han havde haft held med sit foretagende... Det er folk med sådanne ambitioner vi skal have ind, og det er ASAP!
    Klart NEJ til Aldo Petersen.


  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    At bebude at den primære forskel på Thorup og Ståle skulle være inddragelsen af truppen i taktiske beslutninger er direkte forkert, da Ståle jf. de seneste interviews, gjorde præcis dette flere gange i sin sidste tid.
    Og hvor jeg gerne vil påpege, at ledergruppen i truppen selv valgte den klassiske opstilling med de vante positioner, fremfor eksperimentering.

    Min store kritik går ikke på ændringerne i sin grundform. Selvfølgelig kan man have succes med andet end zonebaseret forsvarsspil. Men når bestyrelsen ønsker ‘småjusteringer og optimering’ af fundamentet, så harmoniserer det meget dårligt med, at den nyansatte træner fjerner det element i spillestilen, der har været det absolut mest definerende aspekt gennem de sidste 15-20 år.

    Uanset ens holdning til fyringen er sandheden blot stadig den, at vi spillede sæsonens hidtil bedste kamp under Ståle (3-2 hjemme mod FCN med BIEL på midten), og at det - til ingen overraskelse med de store ændringer in mente - har set katastrofalt ud under Thorup. To kampe kan man ikke bedømme ham på, men hvis man skulle, ville han få dumpekarakter.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er gammel vin på nye flasker, men altså, ingen tvivl om at der er mange sandheder i det Aldo fremfører her:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...onen-er-i-fare

    Så kan det godt være han har været i BIF, og i princippet er skide ligeglad med FCK, men hvor ville jeg ønske at han havde haft held med sit foretagende... Det er folk med sådanne ambitioner vi skal have ind, og det er ASAP!
    Helt enig, han har fuldstændig ret. Og han investerer jo ikke alene, men kan sikkert komme med en del del serøse udenlandske investorer. For hvad er alternativet? Det tyder jo ikke på, at de nuværende ejere vil investere det der skal til, og derved risikerer vi, at hele klubben smuldrer. Desuden er jeg bedøvende ligeglad om han engang har investeret i Brøndby, hvis alternativet er det nuværende helvede og lange nedsmeltning af vores klub. Bestyrelsen bør i det mindste tage kontakt til ham, i stedet for bare at afvise ham.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (23/11-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Uanset ens holdning til fyringen er sandheden blot stadig den, at vi spillede sæsonens hidtil bedste kamp under Ståle (3-2 hjemme mod FCN med BIEL på midten), og at det - til ingen overraskelse med de store ændringer in mente - har set katastrofalt ud under Thorup. To kampe kan man ikke bedømme ham på, men hvis man skulle, ville han få dumpekarakter.
    Det er nemlig rigtig interessant, at den kamp, hvor Biel har set bedst ud, er den ene kamp, hvor han spiller 10'er på midten. Det han vist også var god til i Spanien. Og det bliver ikke mindre interessant af, at Ståle i tudeinterviewet netop nævner eller ligefrem fremhæver, at Biel kan spille på midten. Hvorfor har Biel så kun gjort det en eneste gang? At se Biel komme ind i 75. minut og rende forvirret rundt, gør mig så træt.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •