Se afstemningsresultater: Donation eller kompensation?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Donation

    36 55.38%
  • Kompensation

    29 44.62%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 38

Emner: Donation eller kompensation?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Donation eller kompensation?

    Sæsonkortholdere har fået en mail med følgende ordlyd:

    Vi nærmer os nu afslutningen på en meget speciel efterårssæson for alle F.C. Københavnere. Det har ærligt talt været en tung tid for jer som fans og for os som klub. Vi har savnet jer helt enormt på tribunerne, fordi det er oplevelserne sammen med jer, vi kommer på arbejde for hver dag. Ikke desto mindre har der også været flere lyspunkter i en svær tid, og opbakningen har været overvældende.

    Vi nærmer os nu det tidspunkt, hvor du som sæsonkortholder eller abonnent skal tage stilling til, om du ønsker at donere sit sæsonkort- eller abonnementskøb til klubben, eller om du ønsker kompensation.

    Det er vigtigt at fremhæve, at vi kun taler om kompensation for efteråret, da vi ikke kender udsigterne for foråret i forhold til Covid-19.


    Så nu vil jeg gerne lodde stemningen herinde. Hvad vælger du at gøre?


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af Zetterstedt Se meddelelser
    Så nu vil jeg gerne lodde stemningen herinde. Hvad vælger du at gøre?


    Mvh,
    Z
    Jeg har endnu ikke modtaget mail, så ved ikke om det er en mulighed denne gang, men burde du ikke give en tredje mulighed: "Klubben beholder mine penge og jeg får rabat på næste års sæsonkort" ?

    Jeg synes der er markant forskel på det og så kompensation hvor pengene går ud af klubkassen.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    Jeg har endnu ikke modtaget mail, så ved ikke om det er en mulighed denne gang, men burde du ikke give en tredje mulighed: "Klubben beholder mine penge og jeg får rabat på næste års sæsonkort" ?

    Jeg synes der er markant forskel på det og så kompensation hvor pengene går ud af klubkassen.
    Jeg har ikke fået mailen med præcisering endnu. Jeg har kun fået en advisering om at de vil sende en mail i næste uge. - Den med ordlyden fra indlæg #1

    Jeg har ikke besluttet mig endnu, da jeg ikke aner hvad det specifikt går til. Jeg kommer til at beslutte mig når jeg får at vide hvad dette er.

    Hvis det vitterligt er for at forbedre fanoplevelsen, så foreslår jeg at pengene investeres (fornuftigt) i truppen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Donation eller kompensation?

    Jeg har ikke bestemt mig endnu, men i betragtning af hvor talentløst klubben bliver drevet i det her efterår, så har jeg ikke det store behov for at støtte den økonomisk i øjeblikket.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #5
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Donation eller kompensation?

    Kompensation.... Som et statement for min utilfredshed med the state of things i dette lortede efterår

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Donation eller kompensation?

    Helt klart donation. Jeg har så mange glæder (og for tiden mange sorger, der alt andet lige sætter glæderne i et andet lys - hvem drømmer sig ikke tilbage til Jumboligaen?), at jeg ikke ville kunne bære at skulle gå konkurs, uden at jeg havde gjort hvad jeg kunne for at bidrage.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg har ikke bestemt mig endnu, men i betragtning af hvor talentløst klubben bliver drevet i det her efterår, så har jeg ikke det store behov for at støtte den økonomisk i øjeblikket.
    Træningslejr i Dubai blev dråben, jeg har valgt kompensation.


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Donation eller kompensation?

    Hvis man på baggrund af klubbens valg af destination til træningslejr vælger kompensation, så synes jeg personligt at det er et godt signal at sende til ledelsen, hvis de penge, som ellers var tiltænkt klubben, i stedet havner der, hvor de kan være med til at bekæmpe det, som foregår i slave/diktaturstater som UAE, Qatar, osv. Det kan nemt løbe op, sådan et beløb. Men jeg skal hverken bestemme hvad folk skal bruge de penge på, eller bedømme dem på den baggrund. Jeg ved bare at Amnesty International får et beløb herfra i julegave, som de ellers ikke ville have fået.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    5

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis man på baggrund af klubbens valg af destination til træningslejr vælger kompensation, så synes jeg personligt at det er et godt signal at sende til ledelsen, hvis de penge, som ellers var tiltænkt klubben, i stedet havner der, hvor de kan være med til at bekæmpe det, som foregår i slave/diktaturstater som UAE, Qatar, osv. Det kan nemt løbe op, sådan et beløb. Men jeg skal hverken bestemme hvad folk skal bruge de penge på, eller bedømme dem på den baggrund. Jeg ved bare at Amnesty International får et beløb herfra i julegave, som de ellers ikke ville have fået.
    Samme herfra. Det var slemt nok at sende pengene til Lars Seier, men de skal fandeme ikke sendes til Dubai.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis man på baggrund af klubbens valg af destination til træningslejr vælger kompensation, så synes jeg personligt at det er et godt signal at sende til ledelsen, hvis de penge, som ellers var tiltænkt klubben, i stedet havner der, hvor de kan være med til at bekæmpe det, som foregår i slave/diktaturstater som UAE, Qatar, osv. Det kan nemt løbe op, sådan et beløb. Men jeg skal hverken bestemme hvad folk skal bruge de penge på, eller bedømme dem på den baggrund. Jeg ved bare at Amnesty International får et beløb herfra i julegave, som de ellers ikke ville have fået.
    Jeg har skrevet til klubben, at jeg har fortrudt min donation på baggrund af Dubai-beslutningen og at jeg i stedet vil donere den til nogen, der rent faktisk bekymrer sig om menneskerettigheder. Om de vil acceptere det ved jeg ikke, men signalet til dem er i hvert fald vigtigt og jeg opfordrer andre, der skulle have fået det på samme måde til at skrive til dem.

    Det er nemt, mailen er: [email protected]

    Selv hvis man ikke ønsker at trække sin donation tilbage, men bare synes det er noget peeezzz, kan man også skrive til den mail.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har skrevet til klubben, at jeg har fortrudt min donation på baggrund af Dubai-beslutningen og at jeg i stedet vil donere den til nogen, der rent faktisk bekymrer sig om menneskerettigheder. Om de vil acceptere det ved jeg ikke, men signalet til dem er i hvert fald vigtigt og jeg opfordrer andre, der skulle have fået det på samme måde til at skrive til dem.

    Det er nemt, mailen er: [email protected]

    Selv hvis man ikke ønsker at trække sin donation tilbage, men bare synes det er noget peeezzz, kan man også skrive til den mail.
    +1
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har skrevet til klubben, at jeg har fortrudt min donation på baggrund af Dubai-beslutningen og at jeg i stedet vil donere den til nogen, der rent faktisk bekymrer sig om menneskerettigheder. Om de vil acceptere det ved jeg ikke, men signalet til dem er i hvert fald vigtigt og jeg opfordrer andre, der skulle have fået det på samme måde til at skrive til dem.

    Det er nemt, mailen er: [email protected]

    Selv hvis man ikke ønsker at trække sin donation tilbage, men bare synes det er noget peeezzz, kan man også skrive til den mail.
    Du kan nu selv ændre din donation til kompensation ved at klikke på linket i den oprindelige mail om donation.
    Men stadig en glimrende ide også at skrive til kundeservice (pænt selvfølgelig, de stakler der arbejder der må sikkert lægge øre til en del i disse dage), så de får en fornemmelse for hvor omfattende utilfredsheden er hos rigtig mange fans.


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af cphwizard Se meddelelser
    Du kan nu selv ændre din donation til kompensation ved at klikke på linket i den oprindelige mail om donation.
    Men stadig en glimrende ide også at skrive til kundeservice (pænt selvfølgelig, de stakler der arbejder der må sikkert lægge øre til en del i disse dage), så de får en fornemmelse for hvor omfattende utilfredsheden er hos rigtig mange fans.
    Perfekt. Det er lige blevet gjort. Jeg skrev for øvrigt således til dem:

    Hej ellers dejlige FC.

    Jeg har haft sæsonkort siden 2005 og har siden coronaens indtog glædeligt doneret pengene for mit sæsonkort til klubben.
    Men at skide så grundigt på menneskerettigheder og generel medmenneskelighed er for meget for mig. Aflys turen hvis I ikke er i stand til at finde et bedre alternativ eller afhold den herhjemme og giv det hårdt ramte danske erhvervsliv en håndsrækning.

    Under alle omstændigheder så vil jeg gerne trække min donation tilbage og i stedet selv give den til nogen, der menneskerettighederne alvorligt.

    Jeg synes desuden I skal tage jeres synspunkt op til alvorlig genovervejelse - ellers kommer jeg til at tage mit engagement i fck op til alvorlig genovervejelse.

    Vh Jacob

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #14
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Donation eller kompensation?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har skrevet til klubben, at jeg har fortrudt min donation på baggrund af Dubai-beslutningen og at jeg i stedet vil donere den til nogen, der rent faktisk bekymrer sig om menneskerettigheder. Om de vil acceptere det ved jeg ikke, men signalet til dem er i hvert fald vigtigt og jeg opfordrer andre, der skulle have fået det på samme måde til at skrive til dem.

    Det er nemt, mailen er: [email protected]

    Selv hvis man ikke ønsker at trække sin donation tilbage, men bare synes det er noget peeezzz, kan man også skrive til den mail.
    Har også skrevet til dem....
    Sidst redigeret af Z-ster : 11.12.20 kl. 17:39 Årsag: slåfejl
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Donation eller kompensation?

    Haha missionen lykkedes! Portugal here we come

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Corona: Donation eller kompensation, hvad har du valgt?
    By TheMustangMan in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 21.04.20, 21:56
  2. Donation til Danmarks Indsamling 2011
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 26.01.11, 16:04

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •