Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 115

Emner: PC som ny sportsdirektør

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kvist fortsætter indtil PC er i klubben. Det er senest 1. april.
    Er det ikke et problem at PC starter senest 1. april? Har man ikke brug for ham NU?
    Så han sammen med Jess kan planlægge det kommende transfervindue. Hvem skal ud og hvor er der brug for forstærkning er vel det arbejde de skal have på plads over de næste to vinduer.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Er det ikke et problem at PC starter senest 1. april? Har man ikke brug for ham NU?
    Så han sammen med Jess kan planlægge det kommende transfervindue. Hvem skal ud og hvor er der brug for forstærkning er vel det arbejde de skal have på plads over de næste to vinduer.
    Som tidligere bemærket, så er PC jo allerede blevet opsagt i gymnastikforeningen, så det skulle da være voldsomt underligt, hvis han bare kommer til at ligge på langs i fire måneder, specielt med et nært forestående og ekstremt vigtigt transfervindue, som du også er inde på. Så det må være et spørgsmål om nogle kontraktuelle detaljer, før end han kan træde til. Mit bud vil være, at det sker allerede i denne eller næste uge.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Som tidligere bemærket, så er PC jo allerede blevet opsagt i gymnastikforeningen, så det skulle da være voldsomt underligt, hvis han bare kommer til at ligge på langs i fire måneder, specielt med et nært forestående og ekstremt vigtigt transfervindue, som du også er inde på. Så det må være et spørgsmål om nogle kontraktuelle detaljer, før end han kan træde til. Mit bud vil være, at det sker allerede i denne eller næste uge.

    duckman
    Det kunne AGF godt vælge at tage sig voldsomt godt betalt for.

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det kunne AGF godt vælge at tage sig voldsomt godt betalt for.
    Ja - men de har jo også en løn i fire måneder, som de ingen værdi får af. Den vil de nok også gerne slippe for. Så mon ikke de finder en aftale, hvor København betaler lidt, og hvor AGF slipper for udgiften til at give PC fire måneders ferie
    Sidst redigeret af gunner : 30.11.20 kl. 17:10
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Som tidligere bemærket, så er PC jo allerede blevet opsagt i gymnastikforeningen,
    Han har vel selv sagt op, men er ansat yderligere fire måneder.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: PC som ny sportsdirektør

    [QUOTE]
    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Næ. Det er det ikke. Det som du, mange andre her på sidelinien, og desværre også nu ledelsen med falk og boile foran sig, har gang i, er præcis det modsatte af det som NCH har gang i.

    Ståles eftermæle bør være tegnet af anerkendelse og respekt. Præcis som NCH siger. I stedet forsøger diverse at tegne et billede af en mand, som var (dum)stædig, behandlede folk omkring ham dårligt, købte den ene dårlige spiller efter den anden, og vel i det billede stort ikke traf en eneste rigtig beslutning.
    Hvis Solbakken ikke var gået i medierne med sin fortælling, så havde du aldrig set mig deltage i debatten - men det vender jeg tilbage til.
    NCH udtaler adskillige gange, at det Ståle siger er simpelthen ikke rigtigt - det undlader du meget behændigt at forholde dig til.

    Men i virkeligheden tror jeg det kan koges ned til, hvor langt man er parat til at gå i sin loyalitet - personligt har jeg slugt flere kamler undervejs - netop fordi vi har haft så store fodboldmæssige oplevelser sammen med Ståle.
    Hos undertegnede blev det første kim til skilsmissen sået i hjemmekampen mod Malmö. Der var dækket op til stor fodboldfest, med 33.000 på lægterne, og så blev vi spist af med tørre rugbrødsskorper - det var skadeligt på alle tænkelige parametre.
    I løbet af foråret kom der flere verbale udbrud i medierne - primært rettet mod Midtjylland, som jeg på overfladen forsøgte at bagateliserer - men hvor jeg i virkeligheden sad og krummede tæer.
    Da vi i sæsonpræmieren blev kørt over af svage OB, kom jeg til den smertefulde erkendelse, at det var slut - det blev yderligere bekræftet af nederlaget til Brøndby og den spillemæssige ydmygelse af oprykkerne fra Vejle.
    Europa blev lagt til rette på et sølvfad, vi skulle nærmest blot spadserer ind i det gruppespil.
    Så da fyringen bliver eksekveret, er jeg ikke det mindste overrasket - det var trist, at det skulle slutte på den måde, men selve fyringen var hverken urimelig eller uberettiget.
    Trods ovenstående har jeg på intet tidspunkt ytret mig kritisk - hverken her på sidelinien eller andetsteds.
    Og så burde det jo stoppe her....men med Ståle's optræden på tv, som jeg kun kan tolke som ansvarsforflygtigelse - så sprænger kæden af hos undertegnede.
    Sidst redigeret af Orb : 07.12.20 kl. 15:02
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: PC som ny sportsdirektør

    "Hos undertegnede blev det første kim til skilsmissen sået i hjemmekampen mod Malmö. Der var dækket op til stor fodboldfest, med 33.000 på lægterne, og så blev vi spist af med tørre rugbrødsskorper - det var skadeligt på alle tænkelige parametre."

    Spot on! Den Malmö-kamp kan stadig gøre mig frustreret. Det var en form for anti-fodbold, hvor selv oplagte angrebsmuligheder endte med at boldholderen stoppede op og spillede baglæns. En hån mod det store hjemmepublikum. Selvfølgelig måtte den lortekamp ende med et nederlag på et selvmål. ARRRGH....

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det kunne AGF godt vælge at tage sig voldsomt godt betalt for.
    Jeg tror ikke de har den bedste forhandlingsposition heller... Altså, de slupper for at betale hans løn hvis de slipper ham nu.. Og hvis de beholder suspenderingen kan de nok roligt regne med, at de kommer til at betale PC’s løn, mens han arbejder hjemmefra for FCK.. Også selvom han ikke må..

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tror ikke de har den bedste forhandlingsposition heller... Altså, de slupper for at betale hans løn hvis de slipper ham nu.. Og hvis de beholder suspenderingen kan de nok roligt regne med, at de kommer til at betale PC’s løn, mens han arbejder hjemmefra for FCK.. Også selvom han ikke må..
    Det tvivler jeg faktisk på... eller i det mindste at der er kontakt imellem PC og FCK om spillere. Det er vel også et spørgsmål om vi overhovedet er i markedet til vinter. Der skal sælges og ryddes op og så kan Jess måske få et ønske opfyldt

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: PC som ny sportsdirektør

    [QUOTE=Orb;701036]
    NCH udtaler adskellige gange, at det Ståle siger er simpelthen ikke rigtigt - det undlader du meget behændigt at forholde dig til.

    Så da fyringen bliver eksekveret, er jeg ikke det mindste overrasket - det var trist, at det skulle slutte på den måde, men selve fyringen var hverken urimelig eller uberettiget.

    Og så burde det jo stoppe her....men med Ståle's optræden på tv, som jeg kun kan tolke som ansvarsforflygtigelse - så sprænger kæden af hos undertegnede.
    Nej, det undlader jeg ikke “meget behændigt” at forholde mig til. Det undlader jeg at nævne, fordi det er en anden diskussion. NCH starter med at rose Ståle og siger at fratrædelsen burde være sket med en hyldest-sceance. Og det er sådan set det væsenligste, og noget mange skribenter herinde ikke virker til at være enige i (for han har jo formøblet DKs største transferbudget, efterladt en ruin, kun opnået en brøkdel af det han burde med den økonomi han havde til rådighed, behandlede folk som lo.. osv.).

    Og det er bare en helt skæv fremstilling.

    Og så lader jeg minde om - som Lynge også var så skarp at iagttage - at man skal huske, hvem der er den svage part i et sådan et forløb her, og hvem der bliver belastet følelsesmæssigt mest. I det lys kan jeg godt forstå, at Ståle har behov for at sige nogle ting (selv om jeg også havde foretrukket, at han lod være) - og jeg kan sådan set også godt li klubbens officielle reaktion på interviewet. Men når spillerne - med grønt lys fra ledelsen må man formode - så alligevel, vil give igen i et efterfølgende interview, på en måde, hvor de tegner er groft karikeret portræt, ja, så er det sgu for sølle.

    Og endelig så har jeg det fint med fyringen. Det er alt det klubben gør omkring fyringen, hvor de hele tiden synliggør den ene grimme bussemand efter den anden + deres manglende formåen i forhold til at italesætte visioner, som får mine tæer til at krumme mest.

    Tilbage til PC (som jeg i parentes bemærket ingen holdning har til, da jeg intet kender til manden, efter hans tid som VB for byens hold ��)
    Sidst redigeret af MBS : 30.11.20 kl. 18:04
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: PC som ny sportsdirektør

    [QUOTE=MBS;701045]
    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser

    Nej, det undlader jeg ikke “meget behændigt” at forholde mig til. Det undlader jeg at nævne, fordi det er en anden diskussion. NCH starter med at rose Ståle og siger at fratrædelsen burde være sket med en hyldest-sceance. Og det er sådan set det væsenligste, og noget mange skribenter herinde ikke virker til at være enige i (for han har jo formøblet DKs største transferbudget, efterladt en ruin, kun opnået en brøkdel af det han burde med den økonomi han havde til rådighed, behandlede folk som lo.. osv.).

    Og det er bare en helt skæv fremstilling.

    Og så lader jeg minde om - som Lynge også var så skarp at iagttage - at man skal huske, hvem der er den svage part i et sådan et forløb her, og hvem der bliver belastet følelsesmæssigt mest. I det lys kan jeg godt forstå, at Ståle har behov for at sige nogle ting (selv om jeg også havde foretrukket, at han lod være) - og jeg kan sådan set også godt li klubbens officielle reaktion på interviewet. Men når spillerne - med grønt lys fra ledelsen må man formode - så alligevel, vil give igen i et efterfølgende interview, på en måde, hvor de tegner er groft karikeret portræt, ja, så er det sgu for sølle.

    Og endelig så har jeg det fint med fyringen. Det er alt det klubben gør omkring fyringen, hvor de hele tiden synliggør den ene grimme bussemand efter den anden + deres manglende formåen i forhold til at italesætte visioner, som får mine tæer til at krumme mest.

    Tilbage til PC (som jeg i parentes bemærket ingen holdning har til, da jeg intet kender til manden, efter hans tid som VB for byens hold ��)

    Jeg er simpelthen så enig. Den afsked kunne være gjort så meget bedre og med alt den respekt manden burde have af alt og alle som af den eller anden grund følger FCK. Det er helt vanvittigt hvad han har opnået i Europa på et forholdsvis lille budget.... men ok, lad os se hvad fremtiden bringer. PC er velkommen og selvom hans fremtoning er ikke min kop the, men den passer fint med vores ejere, så må vinjomhåbe at det er det perfekte match

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: PC som ny sportsdirektør

    [QUOTE=MBS;701045]
    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser

    Nej, det undlader jeg ikke “meget behændigt” at forholde mig til. Det undlader jeg at nævne, fordi det er en anden diskussion. NCH starter med at rose Ståle og siger at fratrædelsen burde være sket med en hyldest-sceance. Og det er sådan set det væsenligste, og noget mange skribenter herinde ikke virker til at være enige i (for han har jo formøblet DKs største transferbudget, efterladt en ruin, kun opnået en brøkdel af det han burde med den økonomi han havde til rådighed, behandlede folk som lo.. osv.).
    Jeg synes jeg har fulgt rimelig med i de forskellige tråde om Ståle herinde, og hvem har sagt det?

    Selv Tops som er en af de største kritikere, startede ud med at sige at det ærgrede ham at det ikke sluttede på en flot og værdig måde.


  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Tillader mig lige at gøre lidt reklame for nyeste afsnit af Absalons Radio. Her har vi bl.a. en snak med Dennis som er journalist og vært på AGF-podcasten Det Hvide Snit, om vores nye sportsdirektør. Jeg synes i al beskedenhed at det var en ret interssant snak :)

    https://soundcloud.com/user-935664312/35-jess-we-can

    Kan også findes på itunes, spotify etc. men der går nok lige en lille times tid før det er tilgængeligt på de platforme.

    /David, AR
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 02.12.20 kl. 09:46

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Ifølge Ekstra Bladet henter FC København den tidligere AGF-assistent Ruben Selles til klubben.
    Selles forlod AGF i sommer og vendte retur til Spanien, men nu ser det altså ud til, at Selles igen får sin daglige gang i den danske Superliga.
    Avisen skriver, at Selles i FC København bliver en af Thorups assistenter og får ansvaret for dødbolde og den defensive del af spillet.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...agf-assistent/
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: PC som ny sportsdirektør

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-ansaett...and-technology

    FCK forsætter med at udvide staben omkring den sportslige organisation. Er der nogen der har tal på antallet af ansatte i den nye sprtslig sektor, i forhold til under ståle i sidste forår (inden johan lange smuttede).
    Sidst redigeret af djurlander : 21.12.20 kl. 15:16

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 24.05.12, 10:46
  2. Sportsdirektør Niels Chr. Holmstrøm amok
    By Bergenby in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.10.06, 10:04
  3. Niels Christian - En klasse sportsdirektør
    By n1n10 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.04.05, 15:01
  4. Hvem ser du helst som sportsdirektør?
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 13:21
  5. Ny sportsdirektør i FCK
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 11.09.03, 13:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •