Viser resultater 1 til 15 af 115

Emner: PC som ny sportsdirektør

  1. #72
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,519

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dejligt at du er glad for at Ståle er væk. Så må vi håbe, at den nye ære kommer inden vi bliver for gamle til selv at gå i Parken.

    Jeg synes forøvrigt, at det er et underligt svar du giver. For der er næppe en eneste fan herinde, som ikke har stillet sig kritisk over resultater. Nogle (f.eks. jeg selv) er åbenlyst uenige i, hvor dårligt det har været, men ingen er formentlig tilfredse over f.eks. 2020. Men det at stille sig kritisk er ikke ensbetydende med, at man vil have en mand fyret, og ja der er vi åbenlyst også uenige.

    Jeg har forøvrigt lidt svært ved at se, hvordan det hænger sammen med min undren ovenfor. Du svarer vist ikke på den. Jeg forstår virkelig ikke, at hadet/afskyen til Ståle kan være så slem, at man ligefrem er glad for at medarbejdere associeret med ham forsvinder. Især ikke, hvis det er medarbejdere som klubben måske gerne så fortsætte.
    Kasper, dine mange indlæg har efterhånden religiøs karakter. Du bygger ufatteligt mange af dine indlæg på spekulationer. Dit forsvar for Ståle tager nu udgangspunkt i opsigelsen fra en medarbejder, som klubben måske gerne så fortsat. Hverken du eller vi ved, om Leth har fået et bedre tilbud i Brøndby eller England. Om han alene er Ståles mand og ikke kan se sig selv under andre. Eller om der ligger andre helt personlig forhold til grund for opsigelsen.

    Vi er mange, som efterhånden er glad for, at Ståle er fyret uden, at vi ønsker ham eller andre i organisationen det skidt. FCK er forhåbentlig andet end Ståle, selvom han selv mener, at FCK er hans lille livsværk. Jeg holder utroligt meget af Ståle, men med de seneste par års udtryk under kampene og med en del spillere i truppen, diverse afskedigelser, opsigelser, nyansættelser, udtalelser fra Ståle, Bo Rygaard og Holmstrøm osv. osv. osv. står det mere og mere klart, at vores krise stikker ufattelig dybt, og at Ståle har langt det største ansvar, og at han ikke kunne få os ud af den. Der kommer til at ske mere ubehageligt, det kommer til at koste os rigtig mange penge, og vi kommer til at opleve flere latterlige nederlag, før vi kommer til at opleve noget godt igen. Hvis vi i al evighed skal læse dine forsvar for Ståle hver eneste gang, vi ikke vinder, eller hver eneste gang, der sker noget i organisationen, kommer vi godt nok til at læse ufattelig mange indlæg fra din hånd. Jeg læser altid dine indlæg med interesse, men jeg vil alligevel ønske, at du skruer lidt ned for den religiøse tilgang.

    Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at PC kan noget, så jeg kan kun blive positivt overrasket.

    Edit. Og så læser jeg, at Leth er i spil til et job i England, så hans opsigelse er relativt udramatisk.

  2. De følgende 12 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 24.05.12, 10:46
  2. Sportsdirektør Niels Chr. Holmstrøm amok
    By Bergenby in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.10.06, 10:04
  3. Niels Christian - En klasse sportsdirektør
    By n1n10 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.04.05, 15:01
  4. Hvem ser du helst som sportsdirektør?
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 13:21
  5. Ny sportsdirektør i FCK
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 11.09.03, 13:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •