Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 115

Emner: PC som ny sportsdirektør

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    108

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Okay, så fremtidens FCK skal altså i store træk tegnes af:

    - Bo Rygaard
    - William Kvist
    - Peter Christiansen
    - Jess Thorup

    Ferskt. Fesent. Retningsløst.
    Enig. Efter fyringen af Ståle ønskede jeg mig brændende en Mac, men fik en PC.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af n1n10 Se meddelelser
    Enig. Efter fyringen af Ståle ønskede jeg mig brændende en Mac, men fik en PC.
    Det skal du kun være glad for. En Mac kan kun tale med sig selv.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Det skal du kun være glad for. En Mac kan kun tale med sig selv.
    Maccan ville have kunnet tale med alle!

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: PC som ny sportsdirektør

    En mac er rasende dyr, halvdelen af prisen ligger i at kunne flashe logo’et, og kan ikke mere end almindelige laptops med mindre du har ekstremt specifikke brugsbehov

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Maccan ville have kunnet tale med alle!
    Jeg kan enormt godt lide Mackan, men har han bevist noget, som træner eller sportsdirektør, som skulle berettige en forhåbning om ham på en sådan position?

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Og Frederik Leth stopper. Gad vide om det er efter eget eller klubbens ønske
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/8383120

    Edit: i følge BT har han selv sagt op
    https://www.bt.dk/fodbold/nyt-fck-ch...ktoer-siger-op
    Sidst redigeret af gunner : 29.11.20 kl. 07:50
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Kvist eller Kaos

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    108

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Og Frederik Leth stopper. Gad vide om det er efter eget eller klubbens ønske
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/8383120

    Edit: i følge BT har han selv sagt op
    https://www.bt.dk/fodbold/nyt-fck-ch...ktoer-siger-op
    Der er nærmere tale om en nedrivning end optimering og justering. Et bud: Leth er nok i Aston Villa om et øjeblik.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om Leth stopper. Når Ståle snakker om stik i rend drenge, er han for mig definitionen. Det er Ståles mand, og han har haft en finger med i den perlerække af elendige indkøb til overpris, som Ståle stod for. Det er kun fint at der bliver luget ud i vores top inkompetente scouting afdeling, så vi ikke igen smider +20 mio for spillere med begrænset talent og uden spidskompetancer, som vi har haft for vane under Ståle/Leth. Indkøbene af Stage, Kaufmann, Biel, Marius og Bartolec kommer til at blive historisk som det mest elendige scoutingarbejde I ligaens historie.


  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om Leth stopper. Når Ståle snakker om stik i rend drenge, er han for mig definitionen. Det er Ståles mand, og han har haft en finger med i den perlerække af elendige indkøb til overpris, som Ståle stod for. Det er kun fint at der bliver luget ud i vores top inkompetente scouting afdeling, så vi ikke igen smider +20 mio for spillere med begrænset talent og uden spidskompetancer, som vi har haft for vane under Ståle/Leth. Indkøbene af Stage, Kaufmann, Biel, Marius og Bartolec kommer til at blive historisk som det mest elendige scoutingarbejde I ligaens historie.
    Tja, hvis klubben ikke har fyret ham, så må det vel være en dårlig ting, at han forsvinder. Ergo er jeg bestemt ikke ligeglad - det er endnu en position/stilling som skal erstattes.
    Nu kender jeg ikke Leth's tidligere rolle indgående mht indkøb særligt godt, men det var min opfattelse, at han blev forfremmet netop fordi vi som klub skulle forny os lidt og komme mere med på de moderne trends med analytics osv. Hvis det er sagen, så er det da et åbenlyst problem (udfordring), at manden nu forsvinder. Herinde har mange råbt op om, at vi er gået i stå og at vi ikke er med på moderne trends, og nu er vores måske dygtigste analytiske medarbejder så også væk og en (går jeg ud fra) meget mere gammeldags sportsdirektør kommet ind. Nu er vi så bombet endnu længere tilbage.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Siden januar 2018 har han ifølge hans LinkedIn været "Head of Technical Scouting & Analytics". Inden jeg græder over han smutter vil jeg gerne vide hvad hans afdeling analyserede sig frem til der retfærdiggjorte at smide +20 mio for den perlerække af nulbonner som vi har hentet. Synes en fyreseddel var oplagt og måske han bare fik muligheden for at sige op inden han fik sparket.

  18. De følgende 14 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tja, hvis klubben ikke har fyret ham, så må det vel være en dårlig ting, at han forsvinder. Ergo er jeg bestemt ikke ligeglad - det er endnu en position/stilling som skal erstattes.
    Nu kender jeg ikke Leth's tidligere rolle indgående mht indkøb særligt godt, men det var min opfattelse, at han blev forfremmet netop fordi vi som klub skulle forny os lidt og komme mere med på de moderne trends med analytics osv. Hvis det er sagen, så er det da et åbenlyst problem (udfordring), at manden nu forsvinder. Herinde har mange råbt op om, at vi er gået i stå og at vi ikke er med på moderne trends, og nu er vores måske dygtigste analytiske medarbejder så også væk og en (går jeg ud fra) meget mere gammeldags sportsdirektør kommet ind. Nu er vi så bombet endnu længere tilbage.
    Mon dog, Kasper. Ren spekulation fra din side. Men husk at se optakt i dag.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Jeg vælger at anskue det således, at vi snart får en PC ind som sportsdirektør, der højest sandsynligt vil bruge noget energi, helt eller delvist, på noget af det arbejde Frederik Leth udfører i det daglige.
    Derudover er det ikke utænkeligt, at PC kommer ind, og gerne vil sætte lidt aftryk i en organisation, hvor han ikke ser nødvendigheden i anvendelsen af Leths kompetencer. Eller måske PC gerne vil have én eller flere personer ind fra hans eget netværk? Nogen som han stoler på. Det vil i hvert fald ikke være helt utænkeligt, at der sker flere optimeringer i den sportslige organisation.

    Selvom Kvist talte om, at der kun skulle ske små justeringer, er det jo ret beset et paradigmeskifte han og resten af bestyrelsen har sat i værk.

    Spændende bliver det at følge fremadrettet.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Mon dog, Kasper. Ren spekulation fra din side. Men husk at se optakt i dag.
    Ja det er da ren spekulation. Men det er vel forholdsvis sjældent, at det er godt for en organisation, at en medarbejder selv siger op. Er du uenig i det?

    Under alle omstændigheder så finder jeg den glæde, som flere herinde har når alt relateret til Ståle forsvinder, for enormt spøjst.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Han har vel læst skriften på vægen, at ansættelsen af PC fjernede en del af de ansvarsområder, Leth troede han skulle have.

    K@sper, jeg er ret sikker på, at de moderne tilgange ikke forsvinder med Leth, dertil glemmer du Thorups baggrund, og det faktum, at PC introducerede det i ÅGF.

    Jeg vil faktisk ikke være overrasket, hvis store dele af scouting-delen af FCK bliver set grundigt efter i sømmene, når PC kommer, for det virker som om, at særligt indkøbene har været et område, hvor bestyrelsen - og ikke kun store dele af de fodboldkyndige i DK - har undret sig vildsomt de sidste par år.

    EDIT: Jeg har i øvrigt ingen glæde ved, at noget Ståle-relateret forsvinder, men lige netop i scouting-sektoren græder jeg ikke snot.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 24.05.12, 10:46
  2. Sportsdirektør Niels Chr. Holmstrøm amok
    By Bergenby in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.10.06, 10:04
  3. Niels Christian - En klasse sportsdirektør
    By n1n10 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.04.05, 15:01
  4. Hvem ser du helst som sportsdirektør?
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 13:21
  5. Ny sportsdirektør i FCK
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 11.09.03, 13:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •