Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 115

Emner: PC som ny sportsdirektør

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Jeg håber virkelig at Pc er en bedre sportsdirektør end spiller :-p
    Imod moderne stemningsdiktatur

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: PC som ny sportsdirektør

    "Senest til april". WTAF?

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Han er suspenderet i ÅGF, så mon ikke han er i FCK, så snart klubberne er blevet enige om lidt penge.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #19
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Mit indtryk er at han ikke er “den stærke mand” der kan sætte retningen fremadrettet. Til er gengæld er han en habil købmand og er som sådan nogenlunde tryg ved ham ift. indkøb.

    Sidder dog overordnet med en lidt skuffet følelse. Hvis man virkelig tror på at det eksisterende koncept er forældet og der skal nytænkning til, så får man ikke det med PC.

    Føler lidt man sættwr sig imellem 2 stole med den nuværende retning. Men jeg tager da gerne fejl...

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Jeg har snakket med et par kollegaer, som følger ÅGF, så tæt man kan, uden at være ansat. PC har ladet Jakob Nielsen og David Nielsen kører showet i pressen, men internt har han stået for en store organisering af hele AGF og særligt ungdomssatsningen, ligesom han skulle være hovedmanden bag udformning af det nye træningsanlæg. Han skulle desuden være enormt stærk scouting-mæssigt, og have et kæmpe netværk. De ser ham som meget strategisk tænkende, og ikke bare en dygtig købmand. Kan han tillægge sig nogle pressemæssige kompetencer, så synes jeg faktisk, det er et lovende skudsmål.
    Sidst redigeret af Devil : 27.11.20 kl. 18:43


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Okay, så fremtidens FCK skal altså i store træk tegnes af:

    - Bo Rygaard
    - William Kvist
    - Peter Christiansen
    - Jess Thorup

    Ferskt. Fesent. Retningsløst.


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Okay, så fremtidens FCK skal altså i store træk tegnes af:

    - Bo Rygaard
    - William Kvist
    - Peter Christiansen
    - Jess Thorup

    Ferskt. Fesent. Retningsløst.
    Det er endnu mere deprimerende at Kvist er den, jeg har mindst tiltro til :-/

    Holy fuck 1 fall from grace!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Okay, jeg har lavet en lille gennemgang af PCs handler, siden han blev sportsdirektør i AGF i december 2016. Jeg har givet en subjektivt vurdering af om handlen var dårlig, middel eller super:

    SOMMER 2020:
    Milan Jevtovic (Røde Stjerne) - Middel
    Søren Tengstedt (AaB) - Middel
    Patrick Olsen (AaB) - Super
    Kevin Diks (Fiorentina, lejeaftale) - Super
    Kamil Grabara (Liverpool, lejeaftale) - Super

    VINTER 2019:
    Alexander Munksgaard (FCM) - Middel
    Frederik Tingager (Braunschweig) - Super
    Patrick Mortensen (Sarpsborg) - Super

    SOMMER 2019:
    Nicolai Poulsen (Randers) - Super
    Zach Duncan (Brisbane) - Super
    Jon Thorsteinsson (Fulham) - Super
    Nicklas Helenius (OB) - Middel
    Alex Gersbach (Breda) - Dårlig

    Vinter 2018:
    Martin Pusic (FC København) - Middel
    Casper Højer (Lyngby) - Super

    SOMMER 2018:
    Oscar Whalley (Gijon) - Dårlig
    Roman Mysak (Karpaty) - Dårlig
    Ryan Mmaee (Liege) - Dårlig

    VINTER 2017:
    Mikkel Rask (Viborg) - Dårlig

    SOMMER 2017:
    Pierre Kanstrup (SønderjyskE) - Super
    Jakob Ankersen (Zulte Waregem) - Super
    Frederik Møller (Horsens) - Dårlig
    Adama Guira (Lens) - Middel
    Tobias Sana (Malmø) - Middel

    Vinter 2016
    Nicklas Backman (Dalian Aerbin) - Super
    Jens Stage (Brabrand) - Super
    Morten "Duncan" Rasmussen (FC Midtjylland) - Super

    Det giver
    Super: 14
    Middel: 7
    Dårlig: 6

    De 6 dårlige handler er spillere som Whalley, Møller, Mysak, Mmae, Gersbach, Rask - som næppe har været nogle kæmpehandler.

    Det der sprænger i øjnene er at de spillere der er blevet hentet, har været meget stabile og passet godt ind på holdet. Der har kun været et par spillere som enter har eller potentielt kommer til at bringe et stort millionbeløb - såsom Højer, Stage og Thorsteinsson. Han har dog primært været kendt for at hente spillere der passer perfekt ind på en bestem rolle på holdet, uden dog at være nogle supertalenter og fremtidige premier league spillere. Et solid stykke arbejde uden at tage for mange chancer. Det er dog meget få fejlkøb han laver.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det er endnu mere deprimerende at Kvist er den, jeg har mindst tiltro til :-/

    Holy fuck 1 fall from grace!
    Jeg forstår simpelthen ikke alt den "Hate" Kvist får.

    Ja der har været nogle kikset interview hist og pist og han har en lidt for smart attitude, men han er altså også blevet kastet ud i noget som han er relativ grøn i. Så set ud fra det syntes jeg han har klaret det fint.

    Den egentlige "Test" kommer jo efter et par transfer vinduer eller 3, hvor vi må vurdere om Jess og PC har været en succes eller fiasko. Man må jo formode Kvist har haft en stor andel i at pege på de 2. Enten Står vi alle og Hylder Manden til den tid ellers forudser jeg gerne at folk er klar til at rulle ham yderligere i tjære of fjer og giver ham skylden for Klubbens nedtur i den nye "Ære".

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg forstår simpelthen ikke alt den "Hate" Kvist får.

    Ja der har været nogle kikset interview hist og pist og han har en lidt for smart attitude, men han er altså også blevet kastet ud i noget som han er relativ grøn i. Så set ud fra det syntes jeg han har klaret det fint.

    Den egentlige "Test" kommer jo efter et par transfer vinduer eller 3, hvor vi må vurdere om Jess og PC har været en succes eller fiasko. Man må jo formode Kvist har haft en stor andel i at pege på de 2. Enten Står vi alle og Hylder Manden til den tid ellers forudser jeg gerne at folk er klar til at rulle ham yderligere i tjære of fjer og giver ham skylden for Klubbens nedtur i den nye "Ære".
    Ifølge Ståle har Kvist end ikke haft meget med beslutningen om fyringen at gøre. Han tog bare lorten. Om det er sandt, er svært at sige. Men Kvist er i al fald blevet bestyrelsens ansigt udadtil - og det har ikke været pænt...eller let.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har snakket med et par kollegaer, som følger ÅGF, så tæt man kan, uden at være ansat. PC har ladet Jakob Nielsen og David Nielsen kører showet i pressen, men internt har han stået for en store organisering af hele AGF og særligt ungdomssatsningen, ligesom han skulle være hovedmanden bag udformning af det nye træningsanlæg. Han skulle desuden være enormt stærk scouting-mæssigt, og have et kæmpe netværk. De ser ham som meget strategisk tænkende, og ikke bare en dygtig købmand. Kan han tillægge sig nogle pressemæssige kompetencer, så synes jeg faktisk, det er et lovende skudsmål.
    Kan PC være mastermind bag vores restrukturering og sikre os fremadrettet, behøver han ingen medietræning. Så kan han få lov til at sige lige det han vil. Min frygt er, at PC primært blot skal stå for handler og så holde Thorup lidt i nakken, mens Thorup står for spillestil og filosofi og Rygaard står for de lange linjer og visionerne fremadrettet.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ifølge Ståle har Kvist end ikke haft meget med beslutningen om fyringen at gøre. Han tog bare lorten. Om det er sandt, er svært at sige. Men Kvist er i al fald blevet bestyrelsens ansigt udadtil - og det har ikke været pænt...eller let.
    vi er enige om det ikke har været pænt i henhold til medie håndteringen fra Kvist, men så er det hellere ikke være. Nu har jeg set flere kommentar, med alt fra katastrofe og dommedags profetier vedr. Kvist. Det syntes jeg bare er vildt overdrevet. Det muligt vi Dømmer ham sådan i fremtiden, det er bare alt for tidligt at konkludere noget i min bog.


  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Kan PC være mastermind bag vores restrukturering og sikre os fremadrettet, behøver han ingen medietræning. Så kan han få lov til at sige lige det han vil. Min frygt er, at PC primært blot skal stå for handler og så holde Thorup lidt i nakken, mens Thorup står for spillestil og filosofi og Rygaard står for de lange linjer og visionerne fremadrettet.
    Det er som sådan også min frygt, hvor mine kollegaer siger, at FCK får langt, langt mere end det. Det er PC de tilskriver det meste af den interne forvandling af AGF vi har set. PC er strategen ikke bare købmanden.

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Okay, jeg har lavet en lille gennemgang af PCs handler, siden han blev sportsdirektør i AGF i december 2016. Jeg har givet en subjektivt vurdering af om handlen var dårlig, middel eller super:
    ...

    Vinter 2016
    Nicklas Backman (Dalian Aerbin) - Super
    Jens Stage (Brabrand) - Super
    Morten "Duncan" Rasmussen (FC Midtjylland) - Super

    Det giver
    Super: 14
    Middel: 7
    Dårlig: 6

    De 6 dårlige handler er spillere som Whalley, Møller, Mysak, Mmae, Gersbach, Rask - som næppe har været nogle kæmpehandler.

    Det der sprænger i øjnene er at de spillere der er blevet hentet, har været meget stabile og passet godt ind på holdet. Der har kun været et par spillere som enter har eller potentielt kommer til at bringe et stort millionbeløb - såsom Højer, Stage og Thorsteinsson. Han har dog primært været kendt for at hente spillere der passer perfekt ind på en bestem rolle på holdet, uden dog at være nogle supertalenter og fremtidige premier league spillere. Et solid stykke arbejde uden at tage for mange chancer. Det er dog meget få fejlkøb han laver.
    PC var ikke ansvarlig for vintertransfervinduet 2016:

    "Peter Christiansen starter i sit nye job i AGF d. 1. marts 2016." https://www.agf.dk/klubben/nyhedsark...som-chefscout/

    PS: Forhåbentlig mener du 'springer' i øjnene;)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Kan PC være mastermind bag vores restrukturering og sikre os fremadrettet, behøver han ingen medietræning. Så kan han få lov til at sige lige det han vil. Min frygt er, at PC primært blot skal stå for handler og så holde Thorup lidt i nakken, mens Thorup står for spillestil og filosofi og Rygaard står for de lange linjer og visionerne fremadrettet.
    Med alt denne snak om Rygaard, er der slet intet som den administrerende direktør Jan Harrit skal stå for?

    Eller Lars Bo Jeppesen, selvom jeg ikke direkte ved hvad hans position er.

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 24.05.12, 10:46
  2. Sportsdirektør Niels Chr. Holmstrøm amok
    By Bergenby in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.10.06, 10:04
  3. Niels Christian - En klasse sportsdirektør
    By n1n10 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.04.05, 15:01
  4. Hvem ser du helst som sportsdirektør?
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 13:21
  5. Ny sportsdirektør i FCK
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 11.09.03, 13:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •