Viser resultater 1 til 15 af 115

Emner: PC som ny sportsdirektør

  1. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er da ren spekulation. Men det er vel forholdsvis sjældent, at det er godt for en organisation, at en medarbejder selv siger op. Er du uenig i det?

    Under alle omstændigheder så finder jeg den glæde, som flere herinde har når alt relateret til Ståle forsvinder, for enormt spøjst.

    Jeg forstår det ikke... hvis han har været i organisationen siden han var baby hvad har så stoppet klubben eller ståles transition til databaseret analyse? Jeg forstod det som om at ham som Leth skulle ansætte(head of scouting) var den som skulle drive den datamæssige tilgang....

    Den såkaldte geniale scouting som Ståle brugte dag ud og dag ind på at rose var seriøst en joke... Ståles bedste indkøb var typisk dem han selv så når vi mødte et hold(fra de største salg vi har lavet, se listen) hvilket der slet ikke er noget galt med men man skal ikke lyve som Ståle gør hele tiden om vores såkaldte scouting:

    Vavro: fra en kamp hvor vi mødte hans hold
    Skov: vi kender ham fra ligaen
    Cornelius: egen avl
    Robin Olsen: førstemålmand på mesterholdet i Malmø og vi har helt sikkert IKKE fundet han på en computer
    Amartey: kæmpe talent i svensk fodbold, så selv BIF var efter hamp
    Jesse Joronen: købt i Horsens


    I tvivl omkring:
    Santander

    Spillerne som vi dermed har trukket ud af røven, som dermed muligvis kan være spillere som Leth har fundet i scoutingsystemer:

    Santos
    Pep Biel


    Alt andet vi har hentet er velkendte danske/nordiske spillere eller folk fra ligaen... jeg ved ikke hvad du definere som scouting jf data men for at give dig er eksempel så er det f.eks. at gøre som fcm hvor de henter spillere fra de lavere rækker i Tyskland eller Frankrig og gøre dem til ligastjerner... det har aldrig været noget en klub som fck har gjort

    Derimod kan slå sig selv i hovedet for de åbenlyse norske stjerner som Ståle har misset og havde et realistisk chance for at hente dem(Haaland, Sørholt etc)
    Very Nice

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 24.05.12, 10:46
  2. Sportsdirektør Niels Chr. Holmstrøm amok
    By Bergenby in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.10.06, 10:04
  3. Niels Christian - En klasse sportsdirektør
    By n1n10 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.04.05, 15:01
  4. Hvem ser du helst som sportsdirektør?
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 13:21
  5. Ny sportsdirektør i FCK
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 11.09.03, 13:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •