Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 115

Emner: PC som ny sportsdirektør

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Hvorfor er der ikke plads til andre holdninger? Her tænker jeg på, at hver eneste gang K@sper eller andre, der har støttet Ståle over længere tid, skal hænges ud i hvert eneste indlæg.
    Der er da i den grad plads til forskellige holdninger herinde, og generelt er tonen da fin, selv om vi er uenige. Men når man stikker røven frem, må man finde sig i at fået taget temperaturen. Kasper skriver mange indlæg og har bl.a. afvist kritik af Ståle med en henvisning til, at såkaldte "eksperter" ikke kritiserer Ståle. Ligesom han flere gange hånligt har skrevet sætninger som "Du må da være glad for, at Ståle er fyret", når Jess taber en fodboldkamp. Og så må han tåle, at en del brugere forholder sig meget klart til skribenten "K@sper".

    Som jeg har skrevet et par gange: Jeg læser alt, Kasper skriver.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig skal der være plads til forskellige holdninger, men det gælder altså også dem som ønsker Ståle skulle ud af vagten. Det har INTET med "Had" mod Ståle (Som K@sper påstår) at gøre. Det handler i bund om grund af de dårlige resultater samt selve "spillet" på banen som har haltet gevaldigt over en Lang periode.

    Som Døren også nævner så syntes jeg der har været mange nuanceret indlæg og begrundelser til, hvorfor Ståle skulle fyres. Så jeg kan slet ikke genkende det med at man Sviner Ståle til og hader manden. Det må stå for folks egen regning når de påstår dette. Alle vedkender Ståles meritter i fortiden, men man kan ikke leve på fortidens meritter. Af og til skal posen rystet og det vil ske for alle klubber på et eller andet tidspunkt og nu er det blevet vores tur til en stor oprydning.
    Men kære Eraz, så diskuterer jeg slet ikke fyringen af Ståle. Det er noget som Døren hiver frem - ikke mig. Det er ærligt talt ret irriterende, at jeg skal have det skudt i skoene.
    Jeg skrev, at jeg undrede mig over den glæde som skribenter herinde udviser, når personale (i dette tilfælde Leth) stopper, især fordi jeg ikke antager det som værende en god ting for klubben.

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men kære Eraz, så diskuterer jeg slet ikke fyringen af Ståle. Det er noget som Døren hiver frem - ikke mig. Det er ærligt talt ret irriterende, at jeg skal have det skudt i skoene.
    Vrøvl. Jeg reagerede på dette:

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dejligt at du er glad for at Ståle er væk. Så må vi håbe, at den nye ære kommer inden vi bliver for gamle til selv at gå i Parken.
    Stay classy, Kasper.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Der er da i den grad plads til forskellige holdninger herinde, og generelt er tonen da fin, selv om vi er uenige. Men når man stikker røven frem, må man finde sig i at fået taget temperaturen. Kasper skriver mange indlæg og har bl.a. afvist kritik af Ståle med en henvisning til, at såkaldte "eksperter" ikke kritiserer Ståle. Ligesom han flere gange hånligt har skrevet sætninger som "Du må da være glad for, at Ståle er fyret", når Jess taber en fodboldkamp. Og så må han tåle, at en del brugere forholder sig meget klart til skribenten "K@sper".
    Helt ærligt, så er jeg kamp efter kamp under Ståle blevet tagget og peget fingre af i kamptråde, hver eneste gang FCK har spillet dårligt. Du må sgu da meget undskylde, at jeg et par gange skriver, at det er godt du (og andre) er glad over fyringen. Du skal være velkommen til at forholde dig klart til mig, men lad være med at dreje diskussionen hen et sted, hvor jeg ikke har været. Jeg har ikke snakket om fyringen i denne debat her - det er dig som hiver det frem.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Som jeg har skrevet et par gange: Jeg læser alt, Kasper skriver.
    Fedt jeg har en fan. Omend det med "religiøs" altså klinger lidt hult nu.

    Anyway, lad det ligge. Denne tråd handler om PC som sportsdirektør, hvilket tråden har bevæget lidt langt væk fra nu,

    Jeg ønsker forøvrigt PC velkommen. Jeg håber, at han kan tage endnu et skridt op, som han gjorde med skiftet fra Randers til AGF.

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Vrøvl. Jeg reagerede på dette:



    Stay classy, Kasper.
    Altså efter du har kaldt mig naiv og religiøs....

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså efter du har kaldt mig naiv og religiøs....
    Jeg har aldrig kaldt dig naiv. Lad være med at skrive den slags. Men dit stædige forsvar af Ståle, finder jeg efterhånden religiøst. Særligt når du arrogant henviser til, at "eksperterne" ikke er enige med os andre. Du har så afvist andres holdninger ved at henvise til, at folk som Graulund og Tøfting ikke bakker os op.

    Jeg er ikke fan af dig, men jeg læser gerne indlæg, jeg er uenige i.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg har aldrig kaldt dig naiv. Lad være med at skrive den slags. Men dit stædige forsvar af Ståle, finder jeg efterhånden religiøst. Særligt når du arrogant henviser til, at "eksperterne" ikke er enige med os andre. Du har så afvist andres holdninger ved at henvise til, at folk som Graulund og Tøfting ikke bakker os op.

    Jeg er ikke fan af dig, men jeg læser gerne indlæg, jeg er uenige i.
    Så "Jeg finder det enormt spøjst at flere "Naivt" ikke har stillet sig kritiske overfor Ståles resultater" handler ikke om bl.a. mig? Og så ved du selvfølgelig godt, at det ikke kun er Tøfting og Graulund vi snakker om, omend det selvfølgelig passer fint med dine betragtninger at hive TV's pauseklovner frem som eksempler. Ligesom jeg ikke afviser andre folks holdning - jeg har spurgt om det ikke gør indtryk, at de fleste eksperter på fyringstidspunktet var forundret og uenige i beslutningen. Der kan man sådan set bare svare nej.

    Jeg kender ikke dig, så jeg aner ikke om jeg er fan. Men jeg kan konkludere, at du imo har en ganske aggressiv måde at debattere på, som jeg sådan set ikke synes om eller gider deltage i. Så det er slut nu for mit vedkommende i denne debat.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Måske k@sper og Døren kan tage meta-debatten i en anden tråd - f.eks. WhatsApp? Det er uhyre uinteressant at læse flere siders debat drevet frem af hominem-argumentation og mundhuggeri.

    Tilbage på sporet: Er der nogen, der ved, hvad der sker med Kvist nu?


  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Kvist fortsætter indtil PC er i klubben. Det er senest 1. april.

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Fuldstændig enig.

    Med Ståles kriminelle mangel på selverkendelse, så har han sikkert ikke skænket det en tanke, men når man i to stive timer hælder galde ud - så skal man nok forvente en reaktion.
    Hvad er det man siger - Når man peger fingre af andre, så peger der typisk tre fingre ind mod dig selv!
    Først var det NCH - https://www.eurosport.dk/all-sports/...47/video.shtml og nu sætter Boilesen og Falk lidt ord på og det er vel fair nok.
    Næ. Det er det ikke. Det som du, mange andre her på sidelinien, og desværre også nu ledelsen med falk og boile foran sig, har gang i, er præcis det modsatte af det som NCH har gang i.

    Ståles eftermæle bør være tegnet af anerkendelse og respekt. Præcis som NCH siger. I stedet forsøger diverse at tegne et billede af en mand, som var (dum)stædig, behandlede folk omkring ham dårligt, købte den ene dårlige spiller efter den anden, og vel i det billede stort ikke traf en eneste rigtig beslutning.. Pyha vi slap af med ham..

    Og den agenda (i mere eller mindre ekstrem version) fatter jeg intet af. Kan forstå at der er nogen på gangene, som måske kan have et behov for at gøre ham mindre end han var, men at folk her på sidelinien hopper med på den er tæt på absurd.

    Fint at man vil forny sig og prøve noget nyt. Men gør det ordentligt - og gør dog alle os fans den tjeneste at have en vision med det.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så "Jeg finder det enormt spøjst at flere "Naivt" ikke har stillet sig kritiske overfor Ståles resultater" handler ikke om bl.a. mig?
    Det synes jeg, at du skal spørge Eraz om. Jeg har ikke skrevet det der. Tak!

    Stay classy, K@sper.

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det synes jeg, at du skal spørge Eraz om. Jeg har ikke skrevet det der. Tak!

    Stay classy, K@sper.
    Du har ret. Det gik for hurtigt her fra min side. Det beklager jeg. Men så er det jo godt, at du altid er mand for en "Stay classy" kommentar....
    Sidst redigeret af k@sper : 29.11.20 kl. 16:26

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Næ. Det er det ikke. Det som du, mange andre her på sidelinien, og desværre også nu ledelsen med falk og boile foran sig, har gang i, er præcis det modsatte af det som NCH har gang i.

    Ståles eftermæle bør være tegnet af anerkendelse og respekt. Præcis som NCH siger. I stedet forsøger diverse at tegne et billede af en mand, som var (dum)stædig, behandlede folk omkring ham dårligt, købte den ene dårlige spiller efter den anden, og vel i det billede stort ikke traf en eneste rigtig beslutning.. Pyha vi slap af med ham..

    Og den agenda (i mere eller mindre ekstrem version) fatter jeg intet af. Kan forstå at der er nogen på gangene, som måske kan have et behov for at gøre ham mindre end han var, men at folk her på sidelinien hopper med på den er tæt på absurd.

    Fint at man vil forny sig og prøve noget nyt. Men gør det ordentligt - og gør dog alle os fans den tjeneste at have en vision med det.
    Jeg er sådan set enig i, at Ståle bør få et godt eftermæle. Men selvom jeg nok havde valgt en anden taktik selv- og gjort alt for at lægge sagen død- så kan jeg sådan set godt forstå, at klubben falder til at skyde igen ovenpå det interview, hvor budskabet var, at alle andre var dumme, og at Ståle selv aldrig havde begået en eneste fejl - og så i øvrigt beskylde Bo Rygaard for at lyve uden at sige noget som helst om, hvad den løgn skulle bestå i.

    Edit: jeg læser i øvrigt ikke nogen på sidelinien, der er ude på at give Ståle et dårligt eftermæle. Jeg læser bare en masse refleksion om, hvor slemt det står til i klubben- og hvad Ståles rolle har været i det. Det er der intet udløst i på et debatforum
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har ret. Det gik for hurtigt her fra min side. Det beklager jeg. Men så er det jo godt, at du altid er mand for en "Stay classy" kommentar....
    Jeg er den skyldige og jeg står ved, hvad jeg har skrevet. Det er bare at scrolle op i kommentarfeltet :). Men ja den diskussion hører til i en anden tråd så den kan vi jo snildt tage der :)

  22. #90
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: PC som ny sportsdirektør

    Jeg er sgu egentlig spændt på at se hvad PC har med sig i posen, samt hvilken vej Jess og han går.
    Oven på dagens kamp, håber jeg inderligt man vælger at holde fast i den 433 opstilling, da vores trup er som skræddersyet til den taktik.
    Kan man så fylde på, samt få smidt de spillere ud der bare er dødvægt i FCK så jeg glad.
    Dertil rart endelig at se en træner, der gider bruge spillerne hvor de er bedst.


Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 24.05.12, 10:46
  2. Sportsdirektør Niels Chr. Holmstrøm amok
    By Bergenby in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.10.06, 10:04
  3. Niels Christian - En klasse sportsdirektør
    By n1n10 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.04.05, 15:01
  4. Hvem ser du helst som sportsdirektør?
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 13:21
  5. Ny sportsdirektør i FCK
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 11.09.03, 13:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •