Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    57 70.37%
  • Uafgjort

    9 11.11%
  • Horsens vinder

    15 18.52%
Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 119

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Årets sidste ligakamp mod et jysk hold byder på et besøg fra Horsens, som inden rundens opgør ligger på næstsidstepladsen efter deres første sejr i sæsonen mod lokalrivalerne fra Vejle. FCK skal forsøge at bygge videre fra de gode takter mod SønderjyskE, og med en sejr på min. 2 overskydende mål vil man ikke længere have en negativ målscore.

    FCK kan desuden med en sejr rykke op i Top-6 uanset sejrens størrelse, hvis OB vinder over AaB fredag, og hvis Vejle taber point mod FC Midtjylland lørdag. Man vil desuden gå forbi Randers med en sejr, hvis Mokai-byen smider point ude mod Lyngby, ligesom FCN også overhales med en sejr, hvis de taber til SønderjyskE, OG FCK tæver Horsens med min. 6 overskydende mål. Desuden kan AGF også overhales med en sejr, hvis de samtidigt smider point mod BØF (men det er der ingen normale mennesker, der håber på). Altså kan FCK med en stor nok sejr rykke frem til en 4. plads, hvis de øvrige resultater flasker sig. Ligaplaceringen efter denne runde har indflydelse på hvor mange TV-penge, den enkelte klub får.

    FCK må undvære Victor Nelsson, Mikkel Kaufmann og Jonas Wind, der alle tre sidder ude med corona-karantæne sammen med Per Wind. Victor Nelsson er den eneste i truppen, der er i umiddelbar karantænefare, da næste gule kort udløser endnu en dag i skyggen. Herudover er det aldrende makkerpar Bjelland og Sigurdsson stadig tvivlsomme til opgøret.

    AC Horsens må undvære deres angriber Qamili grundet karantæne.

    Kampens dommer er det unge dommertalent Mikkel Redder, der kun én gang tidligere har dømt en FCK-kamp, nemlig 3-1 sejren mod Esbjerg i oktober sidste år.

    Kampen vises på Canal 9 med optakt fra kl. 15
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Så må vi gerne gå væk fra barnlige tiltag som forkerte opstillinger etc. Jeg gik desværre glip af Sønderjydske kampen - men fedt med en sejr og en masse positive indlæg herinde, lad det fortsætte i denne kamp

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så må vi gerne gå væk fra barnlige tiltag som forkerte opstillinger etc. Jeg gik desværre glip af Sønderjydske kampen - men fedt med en sejr og en masse positive indlæg herinde, lad det fortsætte i denne kamp
    Ja tak. Det ville være helt fint hvis grafikken viste en 4312 /41212/433 med de samme 11 som mod Sønderjyske. Spiller vi sådan, og holder vi koncentrationen, så kan jeg simpelthen ikke se andet end en sejr.

    Er det sikkert de tre med corona er ude?

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Det kunne godt tyde på at, Jess har tænkt sig at forsætte med en 4-back kæde. Hvis de tre med Corona stadig er ude, så måske helt samme opstilling.

    ”Men jeg sagde også, at vi derfor går tilbage til noget, hvor vi er lidt mere trygge, i hvert fald i forhold til, hvordan vi står i udgangspositionen, når vi skal forsvare os. Til noget vi kender, og som giver et andet fundament for den måde, vi gerne vil spille på.”

    ”Og det så jeg pludselig meget af i Haderslev, hvor vi spillede meget mere fremadrettet og frigjort. Og det umiddelbare indtryk fra kampen blev bekræftet af de data, som staben lagde frem bagefter, at vi f.eks. stod mere på modstanderens banehalvdel, end vi har gjort før, vi spillede mere possession på den sidste tredjedel end før, og vi erobrede flere bolde på modstanderens halvdel. Alt det vi gerne ville!”


    https://www.fck.dk/nyhed/thorups-tan...foerste-maaned

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser

    ”Men jeg sagde også, at vi derfor går tilbage til noget, hvor vi er lidt mere trygge, i hvert fald i forhold til, hvordan vi står i udgangspositionen, når vi skal forsvare os. Til noget vi kender, og som giver et andet fundament for den måde, vi gerne vil spille på.”
    Det er et sympatisk og eftertænksomt interview – well, at Thorup er sympatisk, har der heldigvis aldrig været tvivl om ;-) Men eftertænksomheden er sgu betryggende efter to-tre alt for tumultariske uger.

    At netop ovenstående citat så måske er en smule uforsigtigt, med en verserende klagesag om en forkert taktisk holdopstilling, det er en anden sag :-))


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Er det sikkert de tre med corona er ude?
    Nyheden kom d. 28/11 og hvis det også er dagen hvor de er testet positive er de først klar til kampen mod FCN.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Efter aftenens OB-sejr over AaB kan FCK som minimum avancere til 8. pladsen med en sejr over Horsens.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Twitter-vandrørerne siger, at Falk trænede med en fys idag, mens Fischer slet ikke var ude på græs, hvorfor der spekuleres i en ny omgang corona til en profil. Baseret på folk, der overværede dagens træning, skulle vi stille således op:

    Kalle
    Ankersen - Zanka - Boile - Oviedo
    Stage - Zeca - Thomsen
    Biel
    Kamil - Daramy

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Twitter-vandrørerne siger, at Falk trænede med en fys idag, mens Fischer slet ikke var ude på græs, hvorfor der spekuleres i en ny omgang corona til en profil. Baseret på folk, der overværede dagens træning, skulle vi stille således op:

    Kalle
    Ankersen - Zanka - Boile - Oviedo
    Stage - Zeca - Thomsen
    Biel
    Kamil - Daramy
    Thorup har dog indsendt denne opstilling til DBU:

    Kamil
    Kalle - Biel - Zeca
    Zanka - Anker - Daramy - Thomsen - Stage
    Boile - Oviedo


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Thorup har dog indsendt denne opstilling til DBU:

    Kamil
    Kalle - Biel - Zeca
    Zanka - Anker - Daramy - Thomsen - Stage
    Boile - Oviedo
    Vildt urealistisk. Man må ikke spille med to målmænd.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Nå!! Nu begynder vores spillere lige pludselig også at være skadede til kampene!?!??

    Mit store julegaveønske fra FCK:

    Næste gang, køber de et RIGTIGT mandfolk af en fodboldspiller!
    Jeg er næsten ligeglad med hans spillemæssige kompetencer...

    Jeg er bare nødt til at prøve hvordan det er, IKKE at være hammer-frustreret over vores spillere fucking ALTID har små eller store skavanker!!!

    For helvede mand!!

    Måtte jeg simpelthen lige ud med.

    Zan

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Hvorfor skulle man være mindre tilbøjelig til skader fordi man er et "rigtigt mandfolk" med eller uden spillemæssige kompetencer?
    Heldigvis behøver du ikke kigger særlig langt for vi har en del spillere i truppen, der ikke har været særligt skadede.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #13
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nå!! Nu begynder vores spillere lige pludselig også at være skadede til kampene!?!??

    Mit store julegaveønske fra FCK:

    Næste gang, køber de et RIGTIGT mandfolk af en fodboldspiller!
    Jeg er næsten ligeglad med hans spillemæssige kompetencer...

    Jeg er bare nødt til at prøve hvordan det er, IKKE at være hammer-frustreret over vores spillere fucking ALTID har små eller store skavanker!!!


  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvorfor skulle man være mindre tilbøjelig til skader fordi man er et "rigtigt mandfolk" med eller uden spillemæssige kompetencer?
    Heldigvis behøver du ikke kigger særlig langt for vi har en del spillere i truppen, der ikke har været særligt skadede.
    Mit indlæg var et udbrud, med en lillebitte smule glimt i øjet.

    Nej, jeg mener ikke at FCK skal gå ud og købe en spiller som er stor og stærk, men ikke kan spille fodbold.

    Ja, jeg er super frustreret over skader til mange (nej Kenney du har helt ret, ikke alle) spillere, ødelagde meget af sidste sæson og at vi allerede ser tegn i denne...

    Det var en frustration. Tag det nu ikke såååå bogstaveligt.

    Zan

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (06/12-2020 kl. 16:00)

    Fischer, Bengtson og Bjelland ude med Covid-19. Ret vildt vi har så relativt mange ude med COVID-19. Klubber meddeler, at de er smittet i privat regi.

    https://www.fck.dk/nyhed/tre-positive-covid-19-tests

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 27.10.20, 11:30
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •