Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    17 26.15%
  • Uafgjort

    17 26.15%
  • FCK vinder

    31 47.69%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 53

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Sidste udekamp i annus horribilis 2020 byder på en tur til Farum, hvor børnene på plastikbanen tager imod. Med en sejr rykker FCK forbi FCN i tabellen, og endegyldigt op i Top-6. FCK kan endda rykke op på en europæisk plads, hvis både Randers og AGF taber til hhv. Vejle hjemme og Horsens ude. Uanset de øvrige resultater, vil en udesejr til FCK betyde, at man vil maksimalt være 2 point fra en medaljeplads.

    Hverken FCK eller FCN har spillere i karantæne baseret på strafpoint. Ved næste gule kort får Oviedo og Nelsson en dag i skyggen, uanset antallet af strafpoint. Hos FCN har Diomande, Rygaard og Yttergaard samme risiko, foruden Kamaldeen Sulemana, der dog skal optjene 6 strafpoint for at få endnu en dag i skyggen.

    Mens Nelsson, Kaufmann og både Wind den ældre og Wind den yngre har udstået deres corona-karantæne til kampen på søndag, må Pierre, Fischer og Bjelland fortsat sidde over grundet corona. Overraskende nok er der ingen spillere, der på nuværende tidspunkt sidder ude med deciderede skader.

    Kampen vises på Canal 9 med optakt fra kl. 15.

    (Evt. ACAB-dato onkeljokes henvises venligst til kampskakten på dagen..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Et par spændende elementer ift. startopstillingen: Skal de tre Coronatilbagevendte spillere skiftes ind på et vindende hold? Og hvem skal i givet fald ud?

    I min optik skal Wind ind, og Biel og Daramy skal spilles på kanterne. Spørgsmålet er, om Kauffmans gennemslagskraft og fysik er at foretrække frem for Biels spilforståelse mv. Med tanke på kunstgræs og klejne modstandere, foretrækker jeg Biel (+ god selvtillid).

    Derudover skal Nelsson ind ved siden af Zanka, Boile og Ankersen på backs. Så Oviedo går ud.

    Alt andet lige er det en styrkelse af holdet. Jeg spiller i øvrigt 3-1 og Stage scorer mindst en

    Så mangler vi bare VF tilbage, så vi kan spille Daramy, Wind og Fischer.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Kunne man ikke lade Wind spille Fischers plads, og ellers ikke ændre noget.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med en sejr rykker FCK forbi FCN i tabellen, og endegyldigt op i Top-6
    Ikke nødvendigvis. Hvis AGF får point(s) imod Horsens, og AaB slår Lyngby med to mål mere, end vi slår Nordsjælland, ligger vi stadig nummer 7, såfremt vi ikke vinder med usandsynligt mange mål. Selvom vi mod forventning skulle vinde, er det mest sandsynlige scenarium nok i virkeligheden, at vi ikke når op i top 6 i denne runde.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Diomande er ude med en brækket ankel.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser

    I min optik skal Wind ind, og Biel og Daramy skal spilles på kanterne. Spørgsmålet er, om Kauffmans gennemslagskraft og fysik er at foretrække frem for Biels spilforståelse mv. Med tanke på kunstgræs og klejne modstandere, foretrækker jeg Biel (+ god selvtillid).
    Jeg håber inderligt, at man bevarer Biel på den placering, hvor han umiddelbart har bidraget med mest og spillet klart bedst for os - centralt, enten foran midtbanen eller som central midt selv. Nordsjælland (CM), SønderjyskE og Horsens kampene har, som jeg ser det, vist os en helt anden spiller end den Biel der kommer til udtryk når han spiller kant,
    måske med undtagelse af Celtic kampen. Biel centralt tror jeg meget på, som en af nøglerne til holdets fremtidige succes. Mod Nordsjælland med rette som CM, da han er langt mindre undermatchet fysisk end mod mange andre hold.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Jeg håber inderligt, at man bevarer Biel på den placering, hvor han umiddelbart har bidraget med mest og spillet klart bedst for os - centralt, enten foran midtbanen eller som central midt selv. Nordsjælland (CM), SønderjyskE og Horsens kampene har, som jeg ser det, vist os en helt anden spiller end den Biel der kommer til udtryk når han spiller kant,
    måske med undtagelse af Celtic kampen. Biel centralt tror jeg meget på, som en af nøglerne til holdets fremtidige succes. Mod Nordsjælland med rette som CM, da han er langt mindre undermatchet fysisk end mod mange andre hold.
    Jeg synes ikke Biel skal ned på den centrale midt, så længe Stage, Zeca og Falk er klar. De har fungeret godt sammen og fjerner man Stage fjerner man en masse aflastning for Zeca. Alene-Zeca har ikke været god nok hele sæsonen. Jeg regner med Wind - Biel - Daramy er de tre forreste, og de løser det sikkert fint og mere flydende end vi er vandt til.

    Men det er lidt et luksusproblem når alle er klar. Ligesom det er er luksusproblem der ikke helt er plads til en genfødt Oviedo.
    Sidst redigeret af Something : 12.12.20 kl. 08:10

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Det her er den start 11'er jeg håber og tror på

    Kalle
    ankersen nelson zanka boilesen
    zeca
    Stage falk
    Biel
    Wind Daramy

    4-4-2 med diamant på midtbanen.

    Det var den opstilling FCK valgte, da de sendte opstilling ind i sidste uge (fra DBU app'en). Spillerne er jo meget mere fleksibel i det nye system, så jo bare et start udgangspunkt
    - Torben

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Idealopsillingen kan vi vist godt skyde en hvid pil efter i 2020. Hvad f..... har Wind og Kaufmann lavet i deres Corona-ferie..?? Utroligt de kan sidde på tribunen sidste søndag og så være skadet i dag - frustrerende..!!

    Jonas Wind og Mikkel Kaufmann er udgået af bruttotruppen på grund af småskader.

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mo...ordsjaelland-9

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Idealopsillingen kan vi vist godt skyde en hvid pil efter i 2020. Hvad f..... har Wind og Kaufmann lavet i deres Corona-ferie..?? Utroligt de kan sidde på tribunen sidste søndag og så være skadet i dag - frustrerende..!!

    Jonas Wind og Mikkel Kaufmann er udgået af bruttotruppen på grund af småskader.

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mo...ordsjaelland-9
    Det er fuldstændig vanvittigt.. Småskader?? Så giv dem dog et par gigtpiller hver, vi har kun én vigtig kamp efter denne og så er der pause (fuck pokalen).. Det bliver er stort problem at vi får en spiller ind i stedet som hverken kan eller vil bidrage i det spillemæssige.. Den nye stil er kendetegnet ved at alle 10 markspillere kan og vil noget med bolden.. I dag bliver det med 9 i stedet for 10.. Lort med lort på.. Jeg så sgu hellere Højlund fra start, det må jeg indrømme..

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er fuldstændig vanvittigt.. Småskader?? Så giv dem dog et par gigtpiller hver, vi har kun én vigtig kamp efter denne og så er der pause (fuck pokalen).
    Kan det tænkes, at "småskadet" i virkeligheden dækker over, at de stadig ikke er fysisk helt ovenpå efter deres sygdom? Selvom man er rask og har haft et mildt forløb, så kan konditionen sagtens være helt smadret.
    Det kan sagtens tænkes, at de (især Wind) blot er skrevet på truppen i går for at "drille" FCN, selvom man godt vidste, at de ikke skulle spille. I så fald får man næppe meget ud af en gigtpille :-)

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kan det tænkes, at "småskadet" i virkeligheden dækker over, at de stadig ikke er fysisk helt ovenpå efter deres sygdom? Selvom man er rask og har haft et mildt forløb, så kan konditionen sagtens være helt smadret.
    Det kan sagtens tænkes, at de (især Wind) blot er skrevet på truppen i går for at "drille" FCN, selvom man godt vidste, at de ikke skulle spille. I så fald får man næppe meget ud af en gigtpille :-)
    Det er da muligt.. Og jeg vil da næsten håbe det hænger sådan sammen.. Men i så fald har de også formået at “drille” mig, der som fan, havde glædet sig som et lille barn til juleaften til at se Wind folde sig ud på det her hold...

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kan det tænkes, at "småskadet" i virkeligheden dækker over, at de stadig ikke er fysisk helt ovenpå efter deres sygdom? Selvom man er rask og har haft et mildt forløb, så kan konditionen sagtens være helt smadret.
    Det kan sagtens tænkes, at de (især Wind) blot er skrevet på truppen i går for at "drille" FCN, selvom man godt vidste, at de ikke skulle spille. I så fald får man næppe meget ud af en gigtpille :-)
    Helt klart.

    Men det skræmmer lidt at de (især Wind) ikke engang får en bænkplads.

    Zan

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (13/12-20 kl. 16:00)

    Øv ligner en af de kampe hvor vi ikke kan score, selv om vi spiller os til lige så mange chancer som holdet normalt har på en hel sæson under Ståle.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.05.18, 11:52
  2. Svar: 100
    Sidste Meddelelse: 12.04.18, 09:18
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 30.04.14, 12:17
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.04.13, 21:49
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •