Se afstemningsresultater: Hvad er FCKs største selvmål i 2020?

Stemmeafgivere
184. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ankersens selvmål i kampen mod Rijeka

    57 30.98%
  • Træningslejr i Dubai 2021

    127 69.02%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 132 af 132

Emner: Træningslejr i Dubai 2021

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Åh Tøffe, dit fortidslevn. Men du har da helt ret, din tv-station burde heller ikke vise motorsport derfra.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Han har fuldstændig ret i hvad han siger og opsummere også det jeg har skrevet tidligere i denne tråd så for en gangs skyld er jeg enig med Tøffe.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Hver gang Ekstrabladet eller andre medier mener noget, så har de naturligvis ret, og mange fans labber alt hvad medierne gør i sig som små kattekillinger der har set en skål med mælk. Nu endte det jo så med at turen går til Portugal, men alligevel er mange ikke tilfredse, så der skal åbenbart stadig koges suppe på denne sag. Se nu at komme videre!!!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Åh Tøffe, dit fortidslevn. Men du har da helt ret, din tv-station burde heller ikke vise motorsport derfra.
    Når Tøfting og TV3's indkaldte bodegatyper først begynder at bakke op om noget, bør alle blinklygter lyse. Det er rimelig let at se hans ærinde her i samme sekund han begynder at bruge den klassiske vildledning og offerretorik med "den politisk korrekte mening".

    Det er forlængst slået fast i denne tråd, at man sagtens kan have en holdning til et bestemt emne uden selv at være et ekstremt dydsmønster. Hvis bare man klare at holde sin sti en smule renere end den flere gange voldsdømte Tøfting, skal man nok være på nogenlunde sikker grund alligevel.

  9. De følgende 15 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Det er så trættende at få skudt i skoen, at ejer man eks en iPhone, så kan man ikke tillade sig at bede om bedre forhold andre steder i verden. Det er jo fuldstændig umuligt at efterleve en 100% ren livstil fri fra alle umoralske valg etc. Men jeg har kæmpe respekt for folk der i det mindste giver et par procenter af deres valg til "den gode sags tjeneste", ellers som i dette tilfælde prøver at påvirke FCK. De procenter man giver, kan med tiden blive til flere, og er vi mange der bidrager med et par procenter... Ja; mange bække små...

    Vi kan da sagtens forsøge at gøre de rette ting, men ikke alle 1000 på en og samme tid. Og ja jeg køber nok noget andet end iPhone næste gang, det har jeg overvejet længe. Men smed jeg min gamle model ud nu hvor den stadig virker fint, ville jeg nok få skudt i skoen at jeg ikke tænker på miljøet/er slave af forbrugssamfundet ;)
    Jamen enig. Jeg syntes sådan set også at man kan gå ind for (vestlige) menneskerettighedder og købe vare fra lande med problemer med samme.

    Derfor er der jo også himmelvid forskel på at holde en træningslejr i dubai (hvor presse og publikum ikke rigtigt er til stede og hvor omsætningen er betydningsløs) og så til at smide et VM i samme område.

    For naturligvis havde en træningslejr ikke været en blåstempling af noget som helst.

    Men det siger lidt om hvor vigtige menneskerettigheder er når man bedst holder dem i hævd når det ikke koster en selv noget.

    hvad er FCKFCs holdning til FCK spilleres deltagelse til VM. Skal de melde fra?. for hvor støtten til BLM var symbolsk og gratis så er det at melde fra til VM ikke gratis. altså for Zanka, Wind og whoever eller skal med

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Han har fuldstændig ret i hvad han siger og opsummere også det jeg har skrevet tidligere i denne tråd så for en gangs skyld er jeg enig med Tøffe.
    Jeg må også sige at jeg for en sjælden gangs skyld er fuldstændig enig med Tøffe her.

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    hvad er FCKFCs holdning til FCK spilleres deltagelse til VM. Skal de melde fra?. for hvor støtten til BLM var symbolsk og gratis så er det at melde fra til VM ikke gratis. altså for Zanka, Wind og whoever eller skal med
    Ville det "hvad så med"-argument ikke være stærkere, hvis FCKFC faktisk havde meldt en opfordring ud til spillerne om, at de selv burde trække sig fra en træningslejr i Dubai?

    Det, der er meldt ud, er en kritik af at klubben gennemfører det.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Hver gang Ekstrabladet eller andre medier mener noget, så har de naturligvis ret, og mange fans labber alt hvad medierne gør i sig som små kattekillinger der har set en skål med mælk. Nu endte det jo så med at turen går til Portugal, men alligevel er mange ikke tilfredse, så der skal åbenbart stadig koges suppe på denne sag. Se nu at komme videre!!!
    Muligvis misforstår jeg, men den holdning forstår jeg simpelthen ikke. Årsagen til at ledelsen har omgjort beslutningen om at henlægge træningsophold til Dubai, skyldes pres fra os fans (ikke mindst her på forum). Selvom Kvist & Co. aldrig ville indrømme det, er jeg ikke et sekund i tvivl om at det er årsagen. Så der er al mulig grund til at koge videre på suppen. Jeg synes de skal vide, at de er i gang med at slå ind på et spor, hvor vi ikke kan genkende klubbens værdier - eller i hvert fald har sat de første skibe i søen. Hvis de har valgt at stoppe op fordi de har følt et massivt pres fra fans, synes jeg der er al mulig grund til at stoppe op og evt. klappe os selv lidt på skuldrene, i stedet for blot "at komme videre". Det er trods alt os der er det sande FCK-DNA.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Det bliver så hellere ikke Portugal - det havde nok ikke gjort en forskel, hvis de havde holdt fast i Dubai.

    https://www.fck.dk/nyhed/ingen-traeningslejr-i-portugal

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det bliver så hellere ikke Portugal - det havde nok ikke gjort en forskel, hvis de havde holdt fast i Dubai.

    https://www.fck.dk/nyhed/ingen-traeningslejr-i-portugal
    Forventeligt. Nu har de mistet goodwill, mandetimer og muligvis hard cash til ingen verdens nytte. Det er ikke specielt begavet.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Forventeligt. Nu har de mistet goodwill, mandetimer og muligvis hard cash til ingen verdens nytte. Det er ikke specielt begavet.
    Det er der måske en tand bagklogskab i, trods alt :-)

    Der var jo planlagt en tur til Portugal – længe inden den blev ændret til Dubai nogle få dage og derefter tilbage igen. Skal man fastslå, at det var en dum beslutning fra starten, skal man have haft noget af en krystalkugle at kigge i for flere måneder siden.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  2. Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 12.01.19, 12:28
  3. Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 08.01.19, 18:59
  4. Ny TV-aftale 2015-2021
    By Thomas FC in forum De lange linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 18.12.18, 12:37
  5. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •