Se afstemningsresultater: Hvad er FCKs største selvmål i 2020?

Stemmeafgivere
184. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ankersens selvmål i kampen mod Rijeka

    57 30.98%
  • Træningslejr i Dubai 2021

    127 69.02%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 132

Emner: Træningslejr i Dubai 2021

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Det eneste land i verden, der ikke er en småstat, som har testet deres befolkning mere aggressivt end os, er Emiraterne.
    Ligeledes har smittetallet været relativt stabilt de sidste ~2 måneder i landet.

    Nu er det ikke for at forsvare deres beslutning - men det kunne sikkert have været et argument for at man kunne/ville tage på træningslejr der.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Jeg synes absolut, at landsholdet burde blive hjemme fra Qatar, men det altså en noget sværere beslutning end det burde være for FCK at blive væk fra Dubai.

    Konsekvenserne ved et landsholdsboykot af VM-slutrunden bliver formentlig ganske alvorlige (udelukkelse fra den næste kvalifikationsturnering evt. de næste, bøder), mens et FCK fravalg af Dubai ikke har andre konsekvenser, end at man ikke kommer til Dubai.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  3. De følgende 13 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Det er med lidt hovedrysten jeg har fulgt denne debat. Jeg bryder mig heller ikke om en diktaturstat som Dubai. Men jeg er fan af FCK, og hvis det pga coronasituationen vurderes til, at der ikke er andre muligheder for en træningslejr, som kan gøre holdet bedre, så er det OK for mig. Ståle har jo også arrangeret træningslejre i Dubai, og det selvom der ikke var corona.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Det er med lidt hovedrysten jeg har fulgt denne debat. Jeg bryder mig heller ikke om en diktaturstat som Dubai. Men jeg er fan af FCK, og hvis det pga coronasituationen vurderes til, at der ikke er andre muligheder for en træningslejr, som kan gøre holdet bedre, så er det OK for mig. Ståle har jo også arrangeret træningslejre i Dubai, og det selvom der ikke var corona.
    Selvfølgelig er der andre muligheder. Det handler om økonomi og intet andet, desværre.


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Selvfølgelig er der andre muligheder. Det handler om økonomi og intet andet, desværre.
    Ifølge FCK selv er der ikke andre muligheder, når beslutningen skulle tages her og nu. https://www.fck.dk/nyhed/fck-aendrer...ugal-til-dubai

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Det eneste land i verden, der ikke er en småstat, som har testet deres befolkning mere aggressivt end os, er Emiraterne.
    Ligeledes har smittetallet været relativt stabilt de sidste ~2 måneder i landet.

    Nu er det ikke for at forsvare deres beslutning - men det kunne sikkert have været et argument for at man kunne/ville tage på træningslejr der.
    Stoler du på at diktaturer leverer troværdige data?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Ifølge FCK selv er der ikke andre muligheder, når beslutningen skulle tages her og nu. https://www.fck.dk/nyhed/fck-aendrer...ugal-til-dubai
    Stoler du på at bestyrelsen leverer en troværdig forklaring?


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser

    Stoler du på at bestyrelsen leverer en troværdig forklaring?
    Ja, det gør jeg da. Argumenterne lyder både troværdige og fornuftige alt efter situationen med corona. Det er jo ikke os fans der har opgaven med at arrangere vinterens træningslejr, det er ledelsen der har opgaven. Dermed ikke være sagt at jeg er enig i alt hvad ledelsen foretager sig, men her synes jeg at de gør det fornuftigt situationen taget i betragtning.

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Vildt at FCK ikke lige havde ventet med den Donationskampagne.


    De kunne jo have spurgt, om folk ville donere deres tilgodehavende til et træningsophold et andet sted end Dubai?:

    "Vil du støtte, så FCK ikke er tvunget til at rejse på træningslejr i en diktaturstat?" hehe ;)
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Stoler du på at diktaturer leverer troværdige data?
    Jeg forsøger mig bare at sætte ind i tankegangen. Min holdning til det er sgu lidt irrelevant.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Er ved at være en smule træt af opslag, som "går i ikke op i menneskerettigheder", "i tilsidesætter menneskerettigheder" mv. efterfulgt af "twitter for Iphone". For at citere Anders Matthesen: "hvad med dig selv, der"

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Altså, hvis vi virkelig skal gå op i menneskerettigheder så tror jeg vi er rigtig mange der skal til at se indad alt fra de produkter vi køber til rejser. Jeg syntes det er en fin argumentation der ligger bag i begrundelsen for man tager til Dubai.

    Mens vi er i gang kan vi jo passende også råbe og boykote Det Danske Landshold som har valgt at deltage i VM kvalifikationen, hvor selve turneringen afholdes i Dubai.. De placere det i FIFAs hænder, men det går ikke jo.
    Jeg syntes ihvertfald det grænser til hykleri. tusindvis af danskere tager på ferie til tyrkiet. alle med en mobil lavet i asien i lommen, i tøj fra Indien og Bangladesh, hvad med lige at pege på fyren i spejlet hvis du (3 persons) virkelig går så meget ind for menneskerettigheder.

    Det er meget meget billigt at side på en høj hest og have meninger om hvad andre burde gøre. Gå forest så tager vi snakken bagefter (alså bortset fra at du ikke længere er en del a verden).

    Om FCK laver træning i Dubai eller ej ændre intet. som i absolut intet nogen steder.

    Og sikre muligheder for at gennemføre en træningslejr hænger altså ikke på træerne i øjeblikket. Europa er stort set lukket land. USA og Australen ligeså. Det efterlader Afrika, Rusland Asien, sydamerika og mellemøsten.

    Afrika er usikker, og det er sydamerika også for nærværende. Der er altså ikke frit valg på hylde 1.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    Jeg syntes ihvertfald det grænser til hykleri. tusindvis af danskere tager på ferie til tyrkiet. alle med en mobil lavet i asien i lommen, i tøj fra Indien og Bangladesh, hvad med lige at pege på fyren i spejlet hvis du (3 persons) virkelig går så meget ind for menneskerettigheder.

    Det er meget meget billigt at side på en høj hest og have meninger om hvad andre burde gøre. Gå forest så tager vi snakken bagefter (alså bortset fra at du ikke længere er en del a verden).

    Om FCK laver træning i Dubai eller ej ændre intet. som i absolut intet nogen steder.

    Og sikre muligheder for at gennemføre en træningslejr hænger altså ikke på træerne i øjeblikket. Europa er stort set lukket land. USA og Australen ligeså. Det efterlader Afrika, Rusland Asien, sydamerika og mellemøsten.

    Afrika er usikker, og det er sydamerika også for nærværende. Der er altså ikke frit valg på hylde 1.
    Hold den i DK :)

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hold den i DK :)
    Men det er jo ikke varmt og man kan formentlig ikke gå i byen om aftenen. :-(

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Selvfølgelig er der andre muligheder. Det handler om økonomi og intet andet, desværre.

    Jeg kan have overset viden her, men økonomi? Er det rigtigt forstået, at sheik et-eller-andet har inviteret og betaler turen? Eller stiller han bare en gratis bane og homofobi til rådighed? Hvis det hele alene handler om økonomi, må vi godt nok være pressede.

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hold den i DK :)
    Danmark er da alt for hårdt ramt til den slags. Det vil jo være komplet uansvarligt.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  2. Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 12.01.19, 12:28
  3. Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 08.01.19, 18:59
  4. Ny TV-aftale 2015-2021
    By Thomas FC in forum De lange linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 18.12.18, 12:37
  5. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •