Se afstemningsresultater: Hvad er FCKs største selvmål i 2020?

Stemmeafgivere
184. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ankersens selvmål i kampen mod Rijeka

    57 30.98%
  • Træningslejr i Dubai 2021

    127 69.02%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 132

Emner: Træningslejr i Dubai 2021

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Så har Kvisten været i medierne igen - selvfølgelig udstyret med en kop kaffe (som vidst ikke er Lavazza): https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ending/8396251

    Det er sgu altid god lir når han er på skærmen.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Hvornår bliver Jes Mortensen fyret? Er der ikke snart nogen, der kan sige til Kvist, at han må udsætte sin ulidelige trang til espresso i det meget lille tidsrum, hvor han bliver interviewet? Det er simpelthen forfærdeligt at se på.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Er du idiot, William?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rkiet-og-polen

    Ja, det er du vist.
    han har jo fuldstændig ret... Tyrkiet under Erdogan, Ungarn under Orban og Polen med Kaczyński som puppetfører... Jeg fatter ærligt talt ikke hvorfor Dubai skal hænges ud i denne sammenhæng...

    Ja det er et diktatur men vi har en regering og et kongehus der handler og har dybe relationer med dette land.... Hvad er det FCK skal gøre fra eller til i den sammenhæng?

    Det har været en fejl fra start af at vi overhovedet tog den position....
    Very Nice

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Hvornår bliver Jes Mortensen fyret? Er der ikke snart nogen, der kan sige til Kvist, at han må udsætte sin ulidelige trang til espresso i det meget lille tidsrum, hvor han bliver interviewet? Det er simpelthen forfærdeligt at se på.
    Det er jo Kvists nye brand. Om et par år synes vi alle det er fedt! Ha ha (skyd mig)

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Det er helt sikkert en fejl, at melde det ud, når man har en rygrad som smør. Og at Wiliam står på en meget tynd isflage af visdom viser dette citat:

    “BT: Det lyder, som om I prioriterer sportslig succes over menneskerettigheder?

    WK: Nej, det er ikke det, vi siger.”

    Jo William, det er lige præcis det, I siger.
    Løbeanden

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Har I ikke set det danske vejr i 2020, eller hvad?! Ej, spøg til side...

    Det er godt nok en skidt beslutning af klubben at tage til Dubai. Som flagskib i dansk fodbold har FCK naturligvis et ansvar for at gå forrest på en række områder, herunder at holde sig fra lande og stater, der ikke overholder menneskerettighederne - særligt når der blot er tale om en træningslejr (endda i en "mellemsæson" - eller har de trukket i land på den igen?).

    Ingen kan jo længere regne med, hvad klubben siger at den står for, hvis alle principper og holdninger skubbes til side, lige så snart sportslige hensyn taler for noget andet.

    Og hvorfor skulle de ikke kunne træne herhjemme? Det må da være muligt at finde acceptable kunstgræsbaner herhjemme. Hvad gør alle de andre danske klubber? Og så kan det godt være, at modstanderne bliver Fremad Amager mv., men måske er det i virkeligheden meget godt for holdet i den nuværende tilstand med lidt overkommelig modstand og derved tanke selvtillid, end at skulle møde diverse stærke russiske hold? Og måske kan der være noget gavnligt i at træne herhjemme i det kolde danske vejr (som spillerne skal spille turneringskampe i til marts), i stedet for at vænne sig til lækre græsbaner i solskinsvejr i Dubai?

    Denne beslutning lægger blot endnu større pres på bestyrelse, sportslig ledelse og spillerne, og det er vist ikke ligefrem dét, de har brug for i øjeblikket. Jeg håber godt nok, at de laver beslutningen om.
    For det første HAR vi været et flagskib i dansk fodbold, men er det ikke længere. Den position har vi overladt til FCM, som har været i Dubai på træningslejr de sidste 5 år, og nok også tager til Dubai i den kommende vinter. Uden at hverken medierne eller Amnesty International løfter et øjenbryn.
    Så alt imens FCM i ro og mag kan skærpe formen yderligere mod stærke udenlandske modstandere i vinterpausen, skal vi derimod tage til takke med træningsmodstandere som eksempelvis Fremad Amager og Brønshøj på dårlige og mudrede baner. Vi får til gengæld æren i at være politisk korrekte. Og mon ikke det trods alt udløser en medalje i ekstraordinær humanitær forståelse. Selvfølgelig gør det det.

    HURRA..HURRA...og så det lange!

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Løbeanden Se meddelelser
    Det er helt sikkert en fejl, at melde det ud, når man har en rygrad som smør. Og at Wiliam står på en meget tynd isflage af visdom viser dette citat:

    “BT: Det lyder, som om I prioriterer sportslig succes over menneskerettigheder?

    WK: Nej, det er ikke det, vi siger.”

    Jo William, det er lige præcis det, I siger.
    Det er fandme også let at være journalist, når man kan slippe afsted med den slags vås. Gu' er det ej en prioritering af sportslig succes over menneskerettigheder, sådan kan man sguda ikke stille det op.

    Jeg er enig i, at det er klamt og tonedøvt at tage til Dubai, men jeg har dælme da også forståelse for, at det er et røvhamrende svært dilemma at blive stillet i som virksomhed. Begge dele kan altså godt eksistere på samme tid, verden er ikke sort/hvid.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    det er et røvhamrende svært dilemma at blive stillet i som virksomhed.

    Ja, den kloge virksomhed undgår at havne i sådant et dilemma.

    Det bliver kun værre og værre i takt med at William & Co. prøver at forsvarer dispositionen.

    Det er en klam og ulækker ledelse/bestyrelse vi har. Føj.

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    han har jo fuldstændig ret... Tyrkiet under Erdogan, Ungarn under Orban og Polen med Kaczyński som puppetfører... Jeg fatter ærligt talt ikke hvorfor Dubai skal hænges ud i denne sammenhæng...

    Ja det er et diktatur men vi har en regering og et kongehus der handler og har dybe relationer med dette land.... Hvad er det FCK skal gøre fra eller til i den sammenhæng?

    Det har været en fejl fra start af at vi overhovedet tog den position....
    Det er sgu morsomt at følge med i at FCK skal være moralske målvogtere i henhold at finde de optimale forhold for at drive sin fodboldforretning i. Jesus.

    Det FINT, hvis vi virkelig alle skal op på den høje hest så vil jeg gerne have regeringen indfør ved LOV at vi ikke skal drive samhandel med stater som er diktatoriske og ikke lever op til menneskerettigheder.

    1. Slut med olie fra mellemøsten
    2. Ting produceret i Kina

    Lad os se om vi alle sammen kan ager moralske korrekt, hvis dette sker. Der ville jo være ramaskrig :p. Kæft en dobbeltmorale.. Jeg ser blandt mine dydige medfans :)
    Sidst redigeret af EraZ : 10.12.20 kl. 17:09

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er sgu morsomt at følge med i at FCK skal være moralske målvogtere i henhold at finde de optimale forhold for at drive sin fodboldforretning i. Jesus.

    Det FINT, hvis vi virkelig alle skal op på den høje hest så vil jeg gerne have regeringen indfør ved LOV at vi ikke skal drive samhandel med stater som er diktatoriske og ikke lever op til menneskerettigheder.

    1. Slut med olie fra mellemøsten
    2. Ting produceret i Kina

    Lad os se om vi alle sammen kan ager moralske korrekt, hvis dette sker. Der ville jo være ramaskrig :p. Kæft en dobbeltmorale.. Jeg ser blandt mine dydige medfans :)
    Det var da nogle helt fantastiske forslag, som jeg vil tro, at de fleste kan bakke op om.

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Det var da nogle helt fantastiske forslag, som jeg vil tro, at de fleste kan bakke op om.
    Hehe ja ikke :). Jeg vil dog spå at over den halve danske befolkning vil pive, hvis det blev gennemført :p

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Det er fandme også let at være journalist, når man kan slippe afsted med den slags vås. Gu' er det ej en prioritering af sportslig succes over menneskerettigheder, sådan kan man sguda ikke stille det op.

    Jeg er enig i, at det er klamt og tonedøvt at tage til Dubai, men jeg har dælme da også forståelse for, at det er et røvhamrende svært dilemma at blive stillet i som virksomhed. Begge dele kan altså godt eksistere på samme tid, verden er ikke sort/hvid.
    Citat fra fck.dk

    Der har i forbindelse med denne vinters planlagte træningslejr til Dubai været meget debat og kritik fra FCK-fans omkring valget af destinationen i forhold til de problemer, der er omkring menneskerettigheder i Forenede Arabiske Emirater`

    Ergo er det såre simpelt. Klubben sætter de menneskeretlige hensyn under de sportslige. Kan ikke forstå man kan tage Kvist i forvar på den?
    Løbeanden

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Det var da nogle helt fantastiske forslag, som jeg vil tro, at de fleste kan bakke op om.
    Jeg synes, at en stor del af problemet ligger i, at FCK tidligere har meldt ud, som de gjorde. Nu tilsidesætter de principperne, og det devaluerer klubbens troværdighed. Især fordi det også blev udmeldt som en respekt for fansenes ønsker. Og så sender man en uforberedt Kvist ud på en ekstrem tynd flage af visdom og kommunikative evner.

    Det er bare opskrift nr 1 på en fed shitstorms-kage.
    Løbeanden


  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Løbeanden Se meddelelser
    Jeg synes, at en stor del af problemet ligger i, at FCK tidligere har meldt ud, som de gjorde. Nu tilsidesætter de principperne, og det devaluerer klubbens troværdighed. Især fordi det også blev udmeldt som en respekt for fansenes ønsker. Og så sender man en uforberedt Kvist ud på en ekstrem tynd flage af visdom og kommunikative evner.

    Det er bare opskrift nr 1 på en fed shitstorms-kage.
    Det vil jeg give dig 100 % ret i. kvist virkede ikke rigtig Bekvemt med den Latte i hånden under det interview lol :)

    Men lad os se om FCM køre under radaren. De tager jo også på træningstur i Dubai og får optimale træningsforberedelser mod gode modstandere. Lad os se om pressens kæledægge får ligeså står bevågenhed nu da de er Danmarks P.t. bedste klub :p

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Træningslejr i Dubai 2021

    Interessant at så mange mener at en fodboldklub skulle være bannerfører ifht menneskerettigheder, når fodboldindustrien selv er baseret på et koldt og kynisk syn på hvordan man behandler unge mennesker helt ned i 12-13 års alderen. Man køber og sælger spillere, som er boarderline menneskehandel!! Nogle ville endda påstå det er menneskehandel.

    Og til dem der die hard mener FCK skider på menneskerettigheder ved dette valg, dropper i så jeres tilhørsforhold til klubben? Man kan vel ikke holde med et hold som er så usympatiske?

    PS: er der ikke en voksen der kan låse døren, så Kvist ikke kan komme ud når der er mikrofoner tændt - det er da helt utroligt så ringe han mestre håndtering af pressen!

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  2. Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 12.01.19, 12:28
  3. Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 08.01.19, 18:59
  4. Ny TV-aftale 2015-2021
    By Thomas FC in forum De lange linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 18.12.18, 12:37
  5. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •