Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
Min vrede går på selve måden hele dette VM er sat op på, det er tydeligt købt(bevares, det er næsten standard for tiden), det skal spilles om vinteren, fordi idioterne hos FIFA har givet det til et land som har +40 grader om sommeren,
Hvis ret skal være ret, så kan vi ikke forvente at et VM skal spilles imens der er sommer i Europa til samtlige VM slutrunder. Eksempelvis er de sydamerikanske lande vant til at der er VM når de har vinter. Så hvis vi skal se ud over egen næsetip så synes jeg ikke at det er et argument hvorfor at det ikke skal kunne holdes sådan et sted. Et VM er jo ikke kun for europæiske hold.

Men ellers er jeg selvfølgelig enig i alt hvad du skriver og det er så usmageligt som noget kunne være.

Ville ønske der havde været ligeså meget fokus som der er nu dengang værtsskabet blev tildelt til Qatar (Og Rusland)
Var til debat arrangement sidste uge om dette, og panel deltagerne fortalte at det var de færreste der rynkede på næsen dengang. Gid der havde været nogle der turde at sige fra allerede dengang. Hvem ved om galskaben kunne have været undgået hvis nogle havde haft nosser til at sige fra.
Men det er nok helt unægteligt med så mange penge i spil desværre.