Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 100

Emner: Boykot VM i Qatar

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Min vrede går på selve måden hele dette VM er sat op på, det er tydeligt købt(bevares, det er næsten standard for tiden), det skal spilles om vinteren, fordi idioterne hos FIFA har givet det til et land som har +40 grader om sommeren,
    Hvis ret skal være ret, så kan vi ikke forvente at et VM skal spilles imens der er sommer i Europa til samtlige VM slutrunder. Eksempelvis er de sydamerikanske lande vant til at der er VM når de har vinter. Så hvis vi skal se ud over egen næsetip så synes jeg ikke at det er et argument hvorfor at det ikke skal kunne holdes sådan et sted. Et VM er jo ikke kun for europæiske hold.

    Men ellers er jeg selvfølgelig enig i alt hvad du skriver og det er så usmageligt som noget kunne være.

    Ville ønske der havde været ligeså meget fokus som der er nu dengang værtsskabet blev tildelt til Qatar (Og Rusland)
    Var til debat arrangement sidste uge om dette, og panel deltagerne fortalte at det var de færreste der rynkede på næsen dengang. Gid der havde været nogle der turde at sige fra allerede dengang. Hvem ved om galskaben kunne have været undgået hvis nogle havde haft nosser til at sige fra.
    Men det er nok helt unægteligt med så mange penge i spil desværre.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvis ret skal være ret, så kan vi ikke forvente at et VM skal spilles imens der er sommer i Europa til samtlige VM slutrunder. Eksempelvis er de sydamerikanske lande vant til at der er VM når de har vinter. Så hvis vi skal se ud over egen næsetip så synes jeg ikke at det er et argument hvorfor at det ikke skal kunne holdes sådan et sted. Et VM er jo ikke kun for europæiske hold.
    Eftersom 80% (gætter) af de spillere, der deltager i et VM spiller i Europæiske klubber, - så er det altså mest smart at lægge et VM om sommeren.
    Dels for ikke at lukke 26 landes ligaer ned, men også i høj grad for ikke at belaste spillerne fysisk.
    Når VM er ovre starter de fleste landes ligaer op umiddelbart efter- sgu ikke meget restitutionstid spillerne har.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Var der ikke fint vejr osv., da der var VM i Brasilien? Og jeg mindes da at vejret i Sydney eksempelvis, ligger på de 18 grader i den Europæiske sommer, hvor de da også havde en OL slutrunde i glimrende vejr, så jeg tænker at de klare den, hvis vi vender tilbage til traditionen.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvis ret skal være ret, så kan vi ikke forvente at et VM skal spilles imens der er sommer i Europa til samtlige VM slutrunder. Eksempelvis er de sydamerikanske lande vant til at der er VM når de har vinter. Så hvis vi skal se ud over egen næsetip så synes jeg ikke at det er et argument hvorfor at det ikke skal kunne holdes sådan et sted. Et VM er jo ikke kun for europæiske hold.
    Helt rigtigt, men på den anden side har fodboldkalenderen alligevel været lagt til rette i al den tid, så spillerne – også de fleste sydamerikanske landsholdsspillere, der opholder sig i Europa – har den lange sommerpause en gang om året efter europæisk kalender. Og selv om de fik rykket det til (nordlig) vinter i god tid, kan det virkelig diskuteres, om det er sket på en ideel måde, og om det kan gøres på en ideel måde i det hele taget.

    Men i princippet har du helt ret. VM er en lunken affære i Chile og Argentina. Hver gang. Det samme med Copa America, der er tilpasset det nordlige år. Jeg kunne godt ønske dem flere sommer-VM. Men jeg kunne også ønske dem et bedre sommer-VM end det her.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Er jeg den eneste der frygter at Vestegnens politi har noteret sig idéen med at lade udefans bestå af betalte statister?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvis ret skal være ret, så kan vi ikke forvente at et VM skal spilles imens der er sommer i Europa til samtlige VM slutrunder. Eksempelvis er de sydamerikanske lande vant til at der er VM når de har vinter. Så hvis vi skal se ud over egen næsetip så synes jeg ikke at det er et argument hvorfor at det ikke skal kunne holdes sådan et sted. Et VM er jo ikke kun for europæiske hold.

    Men ellers er jeg selvfølgelig enig i alt hvad du skriver og det er så usmageligt som noget kunne være.

    Ville ønske der havde været ligeså meget fokus som der er nu dengang værtsskabet blev tildelt til Qatar (Og Rusland)
    Var til debat arrangement sidste uge om dette, og panel deltagerne fortalte at det var de færreste der rynkede på næsen dengang. Gid der havde været nogle der turde at sige fra allerede dengang. Hvem ved om galskaben kunne have været undgået hvis nogle havde haft nosser til at sige fra.
    Men det er nok helt unægteligt med så mange penge i spil desværre.
    Altså, man har ikke rykket VM for at tage højde for de lande som har "vinter" når vi har sommer. Turneringen følger bare de ligaer som normalt har pause i juni/juli, da det er der de fleste spillere har deres dagligdag. Det blev heller ikke rykket da der var VM i Argentina, Brasilien eller Sydafrika. Det er sket rent og skær fordi, at Qatar har sagt til FIFA "Her er lidt skejs, giv os VM, så bygger vi noget lækkert og så holder vi VM hernede". Der er ikke gået skide meget mere tanke igennem det, da man skulle vælge hvem skulle være arrangør i sin tid. Alle hovedpinerne er kommet efterfølgende.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Altså, man har ikke rykket VM for at tage højde for de lande som har "vinter" når vi har sommer. Turneringen følger bare de ligaer som normalt har pause i juni/juli, da det er der de fleste spillere har deres dagligdag. Det blev heller ikke rykket da der var VM i Argentina, Brasilien eller Sydafrika. Det er sket rent og skær fordi, at Qatar har sagt til FIFA "Her er lidt skejs, giv os VM, så bygger vi noget lækkert og så holder vi VM hernede". Der er ikke gået skide meget mere tanke igennem det, da man skulle vælge hvem skulle være arrangør i sin tid. Alle hovedpinerne er kommet efterfølgende.
    Det er jeg udemærket godt klar over.
    Har fulgt rigeligt med i hele projekt VM i Qatar og synes ligesom dig at det er en gigantisk skandale at VM bliver afholdt hvor det gør i år.

    Jeg synes bare ikke rigtigt at man kan smide “det er lort vm spilles om vinteren” kortet når det andre steder på kloden er sommer nu. Kan sku godt unde fans i eksempelvis Argentina at få lov til at prøve det. Men som en anden også skriver, så havde jeg hellere set det var på en anden bekostning….

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Det lader til at Qatar åbenbart har bestukket en række ecuadorianske spillere til at tabe åbningskampen.. Why am I not surprised?
    https://twitter.com/amjadt25/status/1593271354803032064
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Jeg har ikke læst hele denne tråd, men jeg har læst argumenter for placeringen af VM i november, som jeg aldrig har hørt om før. Det eneste argument jeg kan huske er, at gennemsnitstemperaturen i Qatar i juni/juli er 40+ grader Celsius. En hel del højere end fx Sydafrika og Argentina, som nogen nævner.

  13. #85
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det lader til at Qatar åbenbart har bestukket en række ecuadorianske spillere til at tabe åbningskampen.. Why am I not surprised?
    https://twitter.com/amjadt25/status/1593271354803032064
    Det er jo en foræring så, når Bet365 stadig giver 8,0 for 1-0 til Qatar. For ingen tvivl om, at det er den skinbarlige sandhed, når en eller anden med en sjov hat skriver det på Twitter.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #86
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det lader til at Qatar åbenbart har bestukket en række ecuadorianske spillere til at tabe åbningskampen.. Why am I not surprised?
    https://twitter.com/amjadt25/status/1593271354803032064
    Det kan måske godt bekymre omkring historiens ægthed, at notorisk kildeukritiske Marca tilsyneladende er det største medie, der har set kød nok på historien til at løbe videre med den ;-) – med samme Amjad Taha som eneste kilde.

  16. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er jo en foræring så, når Bet365 stadig giver 8,0 for 1-0 til Qatar. For ingen tvivl om, at det er den skinbarlige sandhed, når en eller anden med en sjov hat skriver det på Twitter.
    Dog en verificeret konto med næsten en halv million følgere. Så lidt mere end en sjov hat, er der dog at vurdere ham udfra.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. #88
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Dog en verificeret konto med næsten en halv million følgere. Så lidt mere end en sjov hat, er der dog at vurdere ham udfra.
    Nåja, alle dem med mange følgere, er de mest troværdige på Twitter. Hvad blev der egtl. af Trumps konto?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sikken kynisk tankegang. Der er selvfølgelig tale om ægte fans: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-fans/9516195
    Ægte fans af Argentina og Brasilien fra Bangladesh, Nepal, Indien osv. som bare knus-elsker Qatar. XD

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle9518979.ece

    (Jeg er med på IA i din besked :) )

  20. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Flere end 6.500 migrantarbejdere døde i Qatar siden tildeling af VM

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Nåja, alle dem med mange følgere, er de mest troværdige på Twitter. Hvad blev der egtl. af Trumps konto?
    Sådan lidt som de “fans” med mange følgere, som har fået en rejse til Qatar er super ægte

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Opfordring: Boykot EB.dk
    By østersø007 in forum De lange linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 19:46
  2. Opfordring til fælles boykot
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 144
    Sidste Meddelelse: 09.04.12, 10:59
  3. Boykot
    By midtjyden in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.11.03, 18:40
  4. Boykot TV3 Nu!
    By Tulle in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 16.09.03, 23:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •