Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
105. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    31 29.52%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    15 14.29%
  • Uafgjort (FCM vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    11 10.48%
  • FCM vinder i ordinær tid

    48 45.71%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Selvom FCM har været lidt af en skrækmodstander de seneste år, så skal vi lige huske på, at det primært er i Herning, København har haft store problemer mod dem. I de seneste 10 opgør i Parken er det kun blevet til to nederlag, og i begge disse var Zeca i øvrigt i karantæne (surprise).

    Det ene af de to nederlag var i øvrigt den fuldkommen bizarre kamp, hvor København ikke havde noget at spille for, og FCM lå i tæt kapløb med Brøndby om guldet. Alligevel splittede København midtjyderne ad, men på forunderlig vis endte den 0-2. Hvilket selvfølgelig heller ikke var det værste, der kunne ske.

    Man kan selv få syn for sagen her

    Selvfølgelig kan det godt blive til nederlag, da FCM er stærke, og København stadig er ved at finde sine ben i en ny spillestil. Historikken peger dog på, at det ikke bare bliver en walkover for midtjyderne i Parken.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...a-spil/8401107

    Så er vidst endnu mere grund til der nu skal satses på at vinde Pokalen i år. Nemmere vej ud i Europa.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    De har da tabt terræn i Superligaen, hvis ikke det havde været for de europæiske kampe, så havde de været længere foran.
    Enig.

    FCM har da i den grad tabt terræn i suppen pga. de har haft en hård kamp program (hvis vi sammenligner med deres sidste sæson). Det er forskellen på at have mange kampe og kun ligaen og koncentrer sig om. Problemet er bare at vi så vi er/har været inde i en kæmpe krise der gør FCM ligger foran os :)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Skræmmende ord, men lad os ikke tænke Europa League-deltagelse nu, og slet ikke EL2-deltagelse.

    For mig er der én ting, der tæller her:

    Tanken om, at med vaccine i spil er der et fjernt håb om, at vi kan ende med en pokalfinale i Parken, hvor der faktisk må komme et vist antal tilskuere. En kamp, der kunne betyde så meget efter det usigelige lort vi har været igennem. En chance for at fejre noget igen. Men det kræver en enorm indsats lige her som det allerførste. Giv det for helvede alt.
    Det bliver svært at retfærdiggøre nogle begrænsninger i antallet af tilskuere til den tid, når vi begynder at vaccinere allerede i begyndelsen af januar (såfremt alt går som det skal).

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det bliver svært at retfærdiggøre nogle begrænsninger i antallet af tilskuere til den tid, når vi begynder at vaccinere allerede i begyndelsen af januar (såfremt alt går som det skal).
    Det kommer jo fuldstændigt an på, hvor mange vacciner, der er blevet givet på det tidspunkt - og til hvem. Dem der står forrest i køen til vacciner, står næppe forrest i køen til at komme i Parken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    81

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Med den opadgående kvalitetskurve FCK er i, tror jeg sagtens at man vil kunne give Midtjylland en god kamp, dog er jeg bekymret for om de ikke er langt nok foran til at de stadigt vil kunne det mere.

    Midtjylland med vinderen dybt i overtiden, men på ingen måde specielt ufortjent

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Uanset om Midtjylland pt er foran os på flere parametre, så synes jeg altså heller ikke vi skal gøre forskellen større end den er.. De har haft problemer med mange hold der er dårligere end os i denne sæson.. Men når man læser herinde skulle man nærmest tro det var Real Madrid der kommer på besøg.. Hvis vi spiller op til vores bedste, så kommer vi med garanti til at volde FCM problemer... Men selvfølgelig kan vi da også tabe.. Jeg tror dog på en sejr.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Hold da op en gang pessimisme. Man skulle ikke tro, at vi rent faktisk har vundet de sidste tre kampe, og har spillet strålende fodbold...

    MEN det har vi! Og vi vinder selvfølgelig på torsdag! Jeg håber ikke vores spillere læser med herinde.. Hold da op.

    Tro nu på det!
    Linderoth tilbage!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kommer jo fuldstændigt an på, hvor mange vacciner, der er blevet givet på det tidspunkt - og til hvem. Dem der står forrest i køen til vacciner, står næppe forrest i køen til at komme i Parken.
    Sundhedspersonale (frontlinjepersonale) kan vaccineres allerede fra 4. januar, hvis alt går som det skal og man må regne med at dem i risikogrupper også vaccineres fra d. 4 januar, da dette er strategien herhjemme. Mange ting kan selvfølgelig gå galt, men jeg synes stadig det er svært at retfærdiggøre forstat (delvis) nedlukning af samfundet efter vi har vaccineret i fem måneder.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Sundhedspersonale (frontlinjepersonale) kan vaccineres allerede fra 4. januar, hvis alt går som det skal og man må regne med at dem i risikogrupper også vaccineres fra d. 4 januar, da dette er strategien herhjemme. Mange ting kan selvfølgelig gå galt, men jeg synes stadig det er svært at retfærdiggøre forstat (delvis) nedlukning af samfundet efter vi har vaccineret i fem måneder.
    Men igen, det kommer fuldstændigt an på, hvor hurtigt befolkningen kan blive vaccineret, og det aner ingen jo endnu. Hvis det fx kun er en tredjedel af vaccinerne, der er blevet givet til sommer - hvoraf de formentlig primært er givet til folk, der ikke går til fodbold - kan det jo sagtens forsvares stadig at begrænse adgangen til fodboldkampe. Lad os håbe, det ser helt anderledes ud til den tid, men vi kan ikke vide det endnu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Jeg er godt nok spændt på hvor meget vi har rykket os siden 0-4 nederlaget for lidt over en måned siden.

    Selvom ligaen og kampen på søndag er vigtigst, så håber jeg at vi har tur nok i den pt til at kunne satse på at vinde begge kampe. Det vil være fantastisk at gå til vinterpausen med en frisk sejr og avancement i pokalen imod vores største konkurrent....

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg er godt nok spændt på hvor meget vi har rykket os siden 0-4 nederlaget for lidt over en måned siden.

    Selvom ligaen og kampen på søndag er vigtigst, så håber jeg at vi har tur nok i den pt til at kunne satse på at vinde begge kampe. Det vil være fantastisk at gå til vinterpausen med en frisk sejr og avancement i pokalen imod vores største konkurrent....
    Jeg er helt enig, men når man ser på trupudtagelsen og de mulige skader (Wind og Kaufmann), de sikre skader (Daramy) og Corona (Fischer), så ser det godt nok svært ud offensivt.

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-fc-midtjylland-54

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jeg er helt enig, men når man ser på trupudtagelsen og de mulige skader (Wind og Kaufmann), de sikre skader (Daramy) og Corona (Fischer), så ser det godt nok svært ud offensivt.

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-fc-midtjylland-54
    Det giver vel en startopstilling, der hedder:

    Kalle
    Ankersen-Zanka-Nelsson-Boile
    Zeca
    Falk-Stage
    Biel
    Wind-Wilczek

    Det ser OK ud for mig.
    Wilczek er vel eneste usikre, når man fraregner Coronaefterveer.

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det giver vel en startopstilling, der hedder:

    Kalle
    Ankersen-Zanka-Nelsson-Boile
    Zeca
    Falk-Stage
    Biel
    Wind-Wilczek

    Det ser OK ud for mig.
    Wilczek er vel eneste usikre, når man fraregner Coronaefterveer.
    Wind og Kaufmann er tvivlsomme og skal testes i morgen.

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det giver vel en startopstilling, der hedder:

    Kalle
    Ankersen-Zanka-Nelsson-Boile
    Zeca
    Falk-Stage
    Biel
    Wind-Wilczek

    Det ser OK ud for mig.
    Wilczek er vel eneste usikre, når man fraregner Coronaefterveer.
    Jeg tror måske vi ser Oviedo på backen i stedet for Boile.. Er ikke sikker på Boiles fysik er helt klar til 3 kampe på en uge, og det var helt sikkert ikke et gamble jeg ville gøre nu.. Han skal sikkert i havn så han med en god vinteropstart kan få bygget yderligere oven på den så skrøbelige fysik..

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 09.11.20, 15:08
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.07.20, 19:17
  3. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •