Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    44 78.57%
  • Uafgjort

    6 10.71%
  • OB vinder

    6 10.71%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 60

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Synes det langt hen ad vejen var ok. Vi lider især under, at angriberne ikke er bedre, men over hele kampen var vi dog klart bedst. At gassen går af ballonen til sidst, er vel ikke så underligt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Hvorfor er VAR ikke indeover den albue Zanka får i ansigtet?

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der manglede godt nok noget vildskab og fandenivoldskhed idag - Den energi og spilleglæde vi har set på det sidste var ikke til stede idag. Mon ikke kampen i torsdags stadig har siddet i både kroppen og hovederne på vores spillere....

    Lidt en flad fornemmelse at gå til vinterpause med sådan en kamp - men ok, det kunne selvfølgelig have været meget værre hvis vi kigger en måned tilbage...

    Jeg vægter personligt ligaen meget højere end pokalen og ville ha’ stillet op med mange flere reserve i torsdags. Nu er pokalen vigtig i år, men manglende rotation over de sidste 4-5 kampe sætter sig og det var tydeligt i anden halvleg at holdet var ramt. Desværre er uafgjort ikke den bedste måde at gå på pause med... dommeren laver i øvrigt nogle store fejl i mine øjne. Marco Lund får ikke et ellers klokkeklart gult kort i første halvleg og man derfor stadig lave et frispark på Wilchek i en rimelig god kontra. Dommeren kan måske ikke se det, men hvordan kan VAR ikke gennemgå albuen i Zanka hoved. Jeg ser den ikke først, men når en mand ligger og blødere, så bør man da lige gennemgå hvad der er sket og det er jo en tydelig albue og dermed en klokkeklar fejl og straffe.... eller skal jeg pudse mine FCK briller. Nå ja, træerne gror ikke ind i himmelen og Oviedo koster et mp, og Zanka akavet dumme frispark på vores hjørnespark (dem så dommeren sjovt nok)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Trist afslutning på året. Egentlig en nogenlunde indsats, men 120 min torsdag og en for tynd bænk koster igen.

    Og så må jeg igen konstatere, at det er helt gratis at trække tiden, når vi går ind i tillægstid. I dag var der lagt 6 min til, men hvor meget blev der spillet fodbold her? Halvdelen højst?


  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Hvorfor er VAR ikke indeover den albue Zanka får i ansigtet?
    Mon ikke de kiggede det igennem? Jeg synes ikke, at det lignede et straffe.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Er det Johnny og ikke Nikolaj Thomsen, der har fået en revival i Kbh.? Det må være mandens sidste kamp for Kbh.

    Sløj kamp.
    Det må og skal det! Det er lige før, jeg hellere så Kvist trække i støvler og kaffekrus igen end at se mere til Thomsen.

    Vi kunne og burde have vundet i dag, men falder desværre i søvn efter føringen. Det var bestemt ikke en prangende kamp, men OB skal have ros for at gøre sit til at trække luften ud af kampen. Vi SKAL kunne håndtere de få midtugekampe, vi har. Omvendt har vi vel ikke flere tilbage af den slags i indeværende sæson.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Trist afslutning på året. Egentlig en nogenlunde indsats, men 120 min torsdag og en for tynd bænk koster igen.

    Og så må jeg igen konstatere, at det er helt gratis at trække tiden, når vi går ind i tillægstid. I dag var der lagt 6 min til, men hvor meget blev der spillet fodbold her? Halvdelen højst?
    Helt enig... Kampen i dag viste med al tydelighed, at de næstbedste bare ikke har niveauet... Vi må håbe på et par gode tilgange i januar-vinduet... Dem der kommer ind i dag (minus Fischer) gør det bare ikke godt nok.. Ok, Højlund og Kristiansen kan selvfølgelig ikke klandres, men en Thomsen skal ind og levere meget bedre end han gør.. Det var et meget skidt indhop han leverede..

    Og så må jeg sige at jeg er uendelig træt af at se på Zankas tosserier.. To gange begår ham fuldstændig håbløse frispark når vi har hjørnespark, fordi han ikke kan styre sin teenage-hjerne.. Den ene gang scorer OB på det efterfølgende angreb... Det er så vanvittigt at en professionel fodboldspiller kan té sig på den måde.. Håber i den grad han bliver kaldt ind til en alvorssnak med trænerstaben.. Hvis det er så forfærdeligt at være her i København og superligaen, så må han jo hjem til Istanbul..

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Kan godt forstå Zankas reaktion. Han får en albue plantet midt i fjæset, med en grim skade til følge, og situationen bliver end ikke nævnt. Jeg ville sgu også have været sur.

    OT:
    Spillestilen er blevet mere direkte og attraktiv under Thorup. Så meget skal han have.
    Dermed ikke sagt, alt er vel. For det er det absolut ikke.
    Jeg er så træt at Nikolaj Thomsen og Oviedo. Marginalspillere, der aldrig har bidraget med noget i FCK. Man bliver nervøs hver gang de har bolden i afgørende spilsituationer. Også i dag blev de to udstillede.

    Pep Biel er i klar fremgang. Fornøjelse at se hans boldomgang. Både Falk og Zeca under niveau. Zeca var overraskende svag i pasningerne.

    Kaufmann er som altid totalt ufarlig, desværre kan man sige det samme om Fischer og Wilczek.

    Boilesen er en stjerne. Han er sandsynligvis den bedste mand på et ret elendigt FCK mandskab i 2020. Zanka og midterforsvaret spiller generelt godt, det samme gælder Pep Biel. Men der er for mange, der underpræsterer - og pilen peger generelt nedad.

    Personligt synes jeg det er bekymrende, at vores nu mange nye talenter på banen, ikke lyser specielt op. Højlund er ret anonym, og de andre nye folk gør heller ikke rigtigt opmærksomme på deres tilstedeværelse.

    Det ser som helhed ret skidt ud i min hjerteklub.

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Oviedo har været vores bedste assist-spiller i de tre foregående Superligakampe.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Kan godt forstå Zankas reaktion. Han får en albue plantet midt i fjæset, med en grim skade til følge, og situationen bliver end ikke nævnt. Jeg ville sgu også have været sur.

    OT:
    Spillestilen er blevet mere direkte og attraktiv under Thorup. Så meget skal han have.
    Dermed ikke sagt, alt er vel. For det er det absolut ikke.
    Jeg er så træt at Nikolaj Thomsen og Oviedo. Marginalspillere, der aldrig har bidraget med noget i FCK. Man bliver nervøs hver gang de har bolden i afgørende spilsituationer. Også i dag blev de to udstillede.

    Pep Biel er i klar fremgang. Fornøjelse at se hans boldomgang. Både Falk og Zeca under niveau. Zeca var overraskende svag i pasningerne.

    Kaufmann er som altid totalt ufarlig, desværre kan man sige det samme om Fischer og Wilczek.

    Boilesen er en stjerne. Han er sandsynligvis den bedste mand på et ret elendigt FCK mandskab i 2020. Zanka og midterforsvaret spiller generelt godt, det samme gælder Pep Biel. Men der er for mange, der underpræsterer - og pilen peger generelt nedad.

    Personligt synes jeg det er bekymrende, at vores nu mange nye talenter på banen, ikke lyser specielt op. Højlund er ret anonym, og de andre nye folk gør heller ikke rigtigt opmærksomme på deres tilstedeværelse.

    Det ser som helhed ret skidt ud i min hjerteklub.
    Hans hjerneblødninger startede jo lang tid før den situation, så den kan selv komiske Ali ikke bortforklare den med..

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    Oviedo har været vores bedste assist-spiller i de tre foregående Superligakampe.
    Og ikke desto mindre koster han igen i dag. Det bliver bare aldrig godt nok med ham. Selv i de positive perioder, er der for mange fejl

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Synes ikke Oviedo var specielt dårlig i dag. Ja han er uheldig ved målet og går død til slut, men spiller i det store hele en rimelig kamp. Lever fint med Oviedo noget tid endnu. Vi er mere udfordrede andetsteds på banen.


  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Vi mangler simpelthen at score på vores chancer (+ skabe flere). For nemt at pege fingre ad Oviedo.


  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    OK - det var et forsøg på at nuancere dit påstulat om, at han er en marginalspiller, der aldrig har bidraget med noget i FCK. Men det lykkedes så ikke rigtig ....

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Boilesen er en stjerne. Han er sandsynligvis den bedste mand på et ret elendigt FCK mandskab i 2020. Zanka og midterforsvaret spiller generelt godt, det samme gælder Pep Biel. Men der er for mange, der underpræsterer - og pilen peger generelt nedad.

    Personligt synes jeg det er bekymrende, at vores nu mange nye talenter på banen, ikke lyser specielt op. Højlund er ret anonym, og de andre nye folk gør heller ikke rigtigt opmærksomme på deres tilstedeværelse.

    Det ser som helhed ret skidt ud i min hjerteklub.
    Jeg er selv meget frustreret efter kampen idag og 1-1 er ikke godt nok mod OB i parken. Men når det er sagt så synes jeg man skal se tingene i perspektiv. For 4 kampe siden talte vi herinde om hvorvidt FCK ku komme i top 6. Jeg tror de fleste herinde er frustreret fordi en sejr idag havde fastholdt troen henover vinter pausen på muligheden for mesterskab.

    Men pilen peger i den grad op ad, FCK spiller bedre end længe omend der er en del spillere som helt klart skal ud i løbet af vinteren, så har vi faktisk været vidende til en større spillemæssig forandring end hvad jeg tror mange havde turde håbe på. Så lad os se i løbet af foråret før vi går helt i sort.
    Samtidig synes jeg en Rasmus Højlund gør det sindssygt godt, ok han sku have scoret midnat et mål men han er kun 17 det er sku godkendt det han har leveret.

    Jeg tror man gør sit nerevesystem en tjeneste hvis man indser at uanset hvad så kræver et mesterskab til FCK i denne sæson virkelig en del held. Derfor må barren ligge lidt lavere for det nuværende og så skal næste sæson være den sæson hvor Jess og det nuværende setup vurderes.

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  2. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •