Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 38 af 38

Emner: Hvor er FCKs fans fra?

  1. #31
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Herlev Sygehus, og opvokset i Smørum godt 20 km fra PARKEN.
    Derude holdt alle - inkl mine tre søskende - med Brøndby, så jeg begyndte naturligvis at holde med FCK. Der gik nogle år før den beslutning for alvor bar frugt, men jeg har aldrig fortrudt et eneste sekund. Todi har alle dage været min yndling!
    Jeg spillede/spiller selv fodbold i LSF og senere Måløv (som bl.a har Martin Albrechtsen, René Henriksen og den evigt ulidelige Kim Boye på samvittigheden). Som meget ung dreng så jeg en pokal- eller træningskamp mellem LSF og B1903, bl.a med tvillingerne på holdet. LSF vandt kampen, og jeg troede vi var verdens bedste fodboldhold.
    Nu om dage er jeg nok mest sofa-fan, men kommer da i PARKEN et par gange om året.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    22

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Superfedt med de mange svar. Det er første gang jeg har startet en tråd med succes, så tak for det! Haha.

    I min lille sjællandske provinsby skulle man vælge mellem BIF og FCK. Jeg valgte FCK, selvom jeg ikke rigtig interesserede mig for fodbold. Jeg brød mig bare ikke om de blå-gule dragter. Det var i 99. I 00 eller 01 så jeg FCK - Lazio i Parken og var solgt. Har været fan siden.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Riget, vokset op på Østerbro (lidt kollektiv og noget rækkehus) inden den stod på villa i NV. På egen hånd har jeg resideret et halvt år i London og siden da på Studiestræde i indre by og så tre forskellige adresser på Nørrebro. Familiens efterhånden ret presserende behov for mere plads (to børn i en treværelses er ved at være lidt stramt) kunne dog godt resultere i min første permanente adresse uden for KBH.

    Trådte ind på Nedre C i efteråret '94 (vist nok til en GF-kamp) og blev hængende der i omtrent 20 år inden Sektionen blev for spændende til at modstå fra starten af sæsonen 2015-16. Lotsa good times.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  4. #34
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Vesterbro, voksede op i Ishøj og stod med forundring og så tvillingerne ydmyge alle mine venners elskede bif i 2-3 guldkampen. BANG jeg var solgt!!

    Tog dog lige et par år før jeg fik mig nosset sammen til at finde en plads blandt cooligans fra 95-98, som afgjort var den sjoveste tid jeg har oplevet på stadion.
    Den flok gutter var i deres sange sarkastiske på en måde der var befriende helt ind til benet, i en periode hvor det sejlede i klubben. Af hjertet tak til jer!!

    Røg dog videre og har siden haft en omtumlet tilværelse både på stadion og med blandede adresser på vestegnen, indtil jeg fandt hjem på Nørrebro og nu har fast plads på sektionen.

    Jeg er blevet et helt menneske og frygter den dag hvor mine børn blir gamle nok til at kræve mig væk fra sektionen og ned på familietribunen.
    Gode råd modtages med kyshånd, inden dagen kommer :-)
    Sidst redigeret af Z-ster : 28.01.21 kl. 11:45 Årsag: slåfejl
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på et lille landbrug lige syd for Hillerød i det herrens år 1961. Jeg har boet i Hillerød hele mit liv, på nær 6 måneder, hvor jeg boede på kollegiet ved Rebæk Søpark.

    Spillede som dreng målmand i BIF (Brødeskov Idræts Forening)

    Jeg holdt derfor med hold, som jeg syntes havde gode målmænd: Liverpool og B1903.

    Da B1903 blev til FCK holdt jeg selvfølgelig med dem.

    Mvh Bjørn

  7. #36
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Voksede op på den københavnske vestegn i Greve. I mine folkeskole år var der nærmest lutter BIF fans og en enkelt FCK fan der blev moppet. Flirtede lidt med BIF i de år pga. alle klassekammeraterne men faldt heldigvis aldrig i. I mine senere teenage år mødte jeg en flok FCK fans på ferie sydpå som efterfølgende introducerede mig for Parken og FCK. Derfra var jeg solgt...

    Sidenhen har jeg boet i Rødovre, NV, Lyngby og sågar Køge hvor jeg havde sæsonkort i de flest år (vel omkring 15-18 år tilsammen). Nu er jeg så midlertidigt flyttet over atlanten og er bosat i Boston, USA. Jeg længes dog efter Parken (ligesom mange andre) og vil helt sikkert genoptage mit sæsonkort medlemskab når jeg kommer retur til DK.

  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født og opvokset i Nordsjælland, men familien er fra Frederiksberg, så min far og jeg drog til Parken, når vi skulle se fodbold (dengang KB).
    Er i dag bosiddende med familien i landlige omgivelser i Vestsjælland.

  9. #38
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Grønland, opvokset i Tønder. Har boet mange steder efterhånden, med Odense(6 år) Hillerød(2år) som de mest signifikante afstikkere, inden jeg har slået mig ned i Horsens, hvor jeg har boet de sidste ca. 5 år. Jeg blev inviteret med til FCK - Ajax af en ven tilbage i 2006, og lige siden den dag har jeg kaldt mig selv FCK fan. Er 34 i dag, så jeg var en late bloomer i fodboldhenseende.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor ser FCK-fans Celtic - FCK den 27. Februar?
    By Ståle in forum De lange linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 10.02.20, 13:24
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.03.12, 08:34
  3. Hvor mange billetter er til rådighed for FCK fans mod Hamburg?
    By FCKiChampionsLeague in forum De korte linier
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 09:03
  4. Hvor mødes FCK fans i farum?
    By Mach1971 in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 28.05.04, 21:59
  5. Hvem kender en bar hvor de viser FCKs kamp?
    By thundersen in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 25.09.02, 15:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •