Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 38

Emner: Hvor er FCKs fans fra?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Frederiksberg. Efter det flyttede vi til Østerbro, hvor jeg boede 500 meter fra Parken de næsten mange år. Da jeg flyttede hjememfra har det heddet Nørrebro siden, kun afbrudt af en afstikker til Sydafrika i forbindelse med mit studie. Her besøgte jeg blandt andet FCK School i Port Elisabeth. Min familie har altid holdt med KB, jeg har selv set B1903 sammen med mine gymnasievenner, så valgtet af klub var nemt.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født og opvokset i Stenløse i 1978, hvoraf jeg var 11 måneder i Næstved (værnepligtstjeneste ved GHR 1997-98), og nu bosiddende i Frederikssund siden sidste efterår.

    Stenløse: 1978-1997
    Næstved: 1997-1998
    Stenløse: 1998-2020
    Frederikssund: 2020-

    Blev indmeldt i FCKFC i juni 1998, og har været fast inventar til FCKs hjemmekampe på Nedre C med enkelte afstikkere til Øvre B og Nedre A.
    Sidst redigeret af Casper the ghost : 17.01.21 kl. 11:27
    Casper the ghost

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født i Tórshavn på Færøerne i '88. Færøsk mor, far fra Gentofte.
    Slagelse '90-'93.
    Odense '93-'96.
    Taastrup i nogle måneder.
    Roskilde '97-'01.
    Tórshavn '01-'09.
    Nordvest '09-'13.
    Østerbro '13-'15.
    Amager '15-'16.
    Østerbro '16-

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født og opvokset i det mørke Jylland - Begyndte at holde med Fck i midt/slut 90’erne da alle mine jævnaldrende holdt med Bøf (der var ikke noget der hed FCM dengang) og jeg gad ikke holde med de samme som alle andre.
    Brattbakk var mit helt store barndoms idol og jeg har været glødende FCK fan siden jeg første gang så ham i vores smukke trøje.

    Da jeg boede i Jylland var jeg ofte i Parken til hjemmekampe (når økonomien var til det), og så de fleste kampe vest for Storebælt.


    Nu bor jeg på Østerbro og er naturligvis i Parken til hver eneste hjemmekamp.

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født og opvokset på Østerbro.
    Flyttet rundt omkring kbh, og desværre også med en smuttur til Hundige. Men nu Hvidovre.

    Spillede i B93 fra jeg var 6 til 16 år. Og blev så FCK fan fra ca. år 2000.

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født og opvokset i noget der hedder Kolding, Jylland. Har boet i Storkøbenhavn siden 1996. Den bedste måde at integrere sig på, var (og er) selvfølgelig at blive FCK-fan, så det blev jeg med det samme. Byens Hold. De andre var bonderøve. Nem beslutning.

  7. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Frederiksberg i ‘78. Boede forskelligesteder i København indtil ‘88, hvor familien flyttede til Bordeaux i et år. Der fra til Ribe. Flyttede hjemme fra i ‘96. KU 98-2005, NY, London, Århus (Kone og børn) og her er jeg så blevet.

  8. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født og opvokset på Frederiksberg. Flyttede hjemmefra og landede i Valby. Derefter et år tilbage på Frederiksberg.
    De sidste 27 år har jeg boet på Vesterbro. Min vej til FCK startede i en alder af ca 12 år, hvor jeg tog til et inde DM i Brøndbyhallen for at heppe på klassens daværende lærerstuderende, Kim Vilfort, der var Frem spiller på det tidspunkt. Jeg tog som sagt afsted for at heppe på Frem men kom hjem som KB fan da de havde de sejeste fans. Derefter stod den på KB kampe i Idrætsparken frem til fusionen. Det første år af FCK’s levetid blev uden mig da jeg skulle bruge et års tid på at komme mig over at mit elskede KB var “forsvundet”. Ellers har jeg været med på FCK vognen fra sæson 2. Iøvrigt med gamle holdkammerater fra min egen KB karriere som juniorspiller, på banen. Morten Falch samt ikke mindst Tvil og Tval som holdt mig på bænken hos det legendariske trænerteam bestående af Bjarne Hansen og Skorstenfejeren.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Næppe officielt, men der er en ældgammel tråd af samme type her, som du er fuldt undskyldt for ikke at kende – men som måske kan være skæg at sammenligne :-)

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...is-os-dit-spor
    Wow- den tråd er fyldt med koryfæer, -som nu er faldet fra :-(

    Og smølle- du mangler at opdatere med din nuværende bopæl.... hehe
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Østerbro, vokset op i Vangede, og nu tilbage på Østerbro.
    Begyndte i 1976 at gå til B1903 kampe (mesteråret) sammen nogle kammerater og fulgte med over i FCK ved den fornuftige og succesrige sammenlægning med ærkerivalerne fra KB.
    Er stadig glad for at man var så fremsynet dengang, for ingen af vores klubber kunne alene have nået det vi har sammen.

  12. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    1967-1990: Slagelse
    1990-1992: København, St. Regnegade
    1992-1993: Hillerød
    1993-1993: Amager, Wittenberggade
    1993-1998: Østerbro, Lange-Müllers Gade
    1998-2003: Søborg
    2003-2004: Hørsholm
    2004-2006: Bagsværd
    2007-2021: Brønshøj, Dyssevænget

    Da jeg flytter til København ser jeg både B1903 og KB (sidstnævnte sammen med Casper CC). 16.09.1992 ser jeg min første FCK-kamp: 5-0 hjemme over MP Mikkeli i UEFA Cup'en.

    Jeg bliver dog først "rigtig FCK-afhængig", da jeg i 1993 flytter til Østerbro kun 5 minutter på cykel fra Parken.

  13. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født i København på Riget og er opvokset i København...boede 10 år af min barndom i Brønshøj, derfor at jeg også holder med Hvepsene(Brønshøj Boldklub) som pt spiller i 2 division.

    Efter et forløb på cirka 7 år bosiddende på landet bl.a i Tølløse og Vipperød, så flyttede jeg tilbage til KBH og boede 9 år i Nordvest.

    Har boet på Østerbro i 13 år nu og flytter ALDRIG fra København igen - som jeg siger: Jeg er født i København og jeg vil ende mine dage i København !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    84

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Amager Hospital, opvokset på Amager med en afstikker til brøndby strand (jeps), tilbage til Amager og nu Gladsaxe. Første FCK kamp var den 25/10 1992 i Parken 0-3 hjemme mod Næstved.
    FC København - Fordi alt andet er for nemt.

  15. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født på Hvidovre Hospital opvokset i Valby (0-22 år), ca 2. km fra KB-Hallen... Første live-fodbold var også Brønshøj, da min far spillede ungdomsfodbold der. Blev hevet med på Hjalte Park af min
    svoger :-( men heldigvis fangede det ikke (I wonder why) Min bedste vens far var sponsor for FCK de første år af klubbens historie og vi stod på Øvre/Nedre C sammen fra starten...
    Blev student på dagen hvor Hjalte scorede det vigtigste mål - min farfar fattede ikke hvorfor alle skreg og dansede midt i hans tale til mig ;-)
    Spillede selv fodbold og var en smut forbi KB men spillede primært senior i Hekla (pga. venner) er flyttet til Næstved pga. job/familie men kører stadig til HJEM og ser drengene og glæder mig til
    den "nye" opstart da min søn nu er gammel nok til at komme i Parken for første gang <3 Regner med at jeg flytter tilbage til KBH når mine børn er færdige med folkeskolen!!!!

    Fed tråd!

  16. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    7

    Re: Hvor er FCKs fans fra?

    Født og opvokset på Læsø - langt fra København. Var som 12-årig i 1998 på Aaborg stadion, da vores lokale ungdomsklub var inviteret til at spille forkamp for Aab-FCK. En forrygende 3-3 kamp, hvor Peter Nielsen bl.a. scorede på direkte frispark. Ståle scorede for Aab, som havde Hans Backe som cheftræner. Efter kampen fik jeg et håndtryk og en autograf af David Nielsen :-)
    Det var en stor dag, og dagen hvorfra jeg mere intenst begyndte at følge FCK. Fra 2009-2014 boede jeg i København pga. uddannelse og arbejde, hvor jeg endelig kunne være fast gæst i Parken. Er efterfølgende flyttet retur til Nordjylland, så nu er det et par udekampe i Jylland, samt en eller to Parken det bliver til i gennemsnit om året :-)
    At gå fast i Parken og støtte Byens Hold er "by far" det jeg savner mest ved ikke at bo i København.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor ser FCK-fans Celtic - FCK den 27. Februar?
    By Ståle in forum De lange linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 10.02.20, 13:24
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.03.12, 08:34
  3. Hvor mange billetter er til rådighed for FCK fans mod Hamburg?
    By FCKiChampionsLeague in forum De korte linier
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 09:03
  4. Hvor mødes FCK fans i farum?
    By Mach1971 in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 28.05.04, 21:59
  5. Hvem kender en bar hvor de viser FCKs kamp?
    By thundersen in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 25.09.02, 15:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •