Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    11 15.94%
  • Uafgjort

    10 14.49%
  • FCK vinder

    48 69.57%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 109

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Fordi han fik et cheftrænerjob i en forholdsvis stor dansk klub. Et rigtig godt job, når man tænker på hans alder.
    Ja ja, men det besvarer ikke hvorfor han så smuttede tilbage så snart Ståle var væk. Ja familien faldt ikke til i viborg (forståeligt) men, jeg synes han er endnu en til listen af assistenter som ståle har skræmt væk.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Selvom vi selvfølgelig skal være glade for præstationen i anden halvleg, så er det altså svært helt at glemme en så elendig første halvleg. Den viste jo, at bundniveauet fortsat er ret lavt. Aab er måske lidt heldige med deres scoringer, men det samme kan så siges om vores to første. Dertil bød Aab heller ikke på en særlig skræmmende startformation, hvor deres bedste spillere var ude, ligesom det var deres første kamp med deres nye træner. Set i det lys synes jeg især at præstationen i første halvleg er kritisabel og den rejser jo også nogle spørgsmål om vores startformation fremadrettet. Det bliver i hvert fald svært at argumentere for at Oviedo skal starte og endnu sværere at argumentere for at spille med Pep Biel centralt i angrebet fremfor Wind.
    Jeg skulle nok have citeret, for det var ikke ment som en kommentar på dit indlæg, men på Jons som skrev: "På den anden side var det udtryk jeg havde forventet, og havde glædet mig til at se, ikke-eksisterende i dag.. Vi mindede sgu om det gamle fck.. Dårlig og langsom boldomgang, usikker defensiv, tunge stænger osv osv.."

    For det gjaldt i mine øjne kun første halvleg.
    Sidst redigeret af TopM : 04.02.21 kl. 10:04

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Jeg skulle nok have citeret, for det var ikke ment som en kommentar på dit indlæg, men på Jons som skrev: "På den anden side var det udtryk jeg havde forventet, og havde glædet mig til at se, ikke-eksisterende i dag.. Vi mindede sgu om det gamle fck.. Dårlig og langsom boldomgang, usikker defensiv, tunge stænger osv osv.."

    For det galt i mine øjne kun første halvleg.
    Uagtet kampens resultat er det stærkt bekymrende, at vi IGEN kommer ufokuserede ud til kamp. Vi har indkasseret utallige røvfulde på den konto over de sidste 2-3 år, så ingen kan efterhånden være i tvivl om at det er uholdbart.

    Spørgsmålet er hvad der skal til for at stoppe tendensen.
    Fc Ålene

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Udover Oviedo der bare ikke kan spille fodbold åbenbart, så synes jeg generelt problemet i går var ret tydeligt. Wind og Biel skal ikke spille på banen samtidig, og det gjorde de vel egentlig heller ikke i hele efteråret under Thorup? Det fungerer bare ikke rigtigt, når begge har deres absolut spidskompetencer som den falske 9'er der sætter andre op. Det er 'hårdt' og have 2 så gode spillere, men at man ikke kan bruge dem samtidig, især når Fischer ikke bringer det hele store.

    Derudover så kan det bare ikke siges nok at Boilesen skal have den back, og Nelsson skal ind i forsvaret. Boilesen kommer meget mere til sin ret i det offensive på backen, og Nelsson er bare en no bullshit midtstopper som er et kæmpe aktiv for os, og han kan blive solgt videre til mange milioner.

    Jeg var også positivt overrasket over Bartolec. Han fungerede sindssygt godt med Bundu, og kom meget mere frem end Ankersen gjorde.

    Uden tvivl skal Lerager spille, men jeg har godt nok svært ved at se hvem han skal erstatte - for hold nu op Stage er et powerhouse i feltet. Han kommer min. frem til 1 stor chance i hver evig eneste kamp han spiller.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg var også positivt overrasket over Bartolec. Han fungerede sindssygt godt med Bundu, og kom meget mere frem end Ankersen gjorde.

    Uden tvivl skal Lerager spille, men jeg har godt nok svært ved at se hvem han skal erstatte - for hold nu op Stage er et powerhouse i feltet. Han kommer min. frem til 1 stor chance i hver evig eneste kamp han spiller.
    Jeg var også meget positivt overrasket over Bartolec i går. Han var med i rigtig meget godt offensivt. Klasse at han lige stepper op, når der er allermest brug for det.
    Vedr. Stage så er jeg enig i, at han bringer noget power i feltet. Men ude på banen trækker han sig ofte og taber sine dueller. Så jeg tror roligt, han kan forvente en del tid på bænken fremover. Han lød også selv som om, at han godt ved, det er fremtiden for ham i gårsdagens interview efter kampen.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Jeg stemmer i omkring Bartolec - han var for mig en af de helt store overraskelser igår! Og måske lige hvad han havde brug for...

    Oviedo var jeg også skuffet over. Men, i forhold til hvor god han var for os under Thorup i efteråret synes jeg ikke man kan melde ham ude på baggrund af én kamp. Jeg har næsten lidt ondt af ham, at han skulle falde sådan igennem igår - det var hverken hvad han eller vi/holdet havde brug for.

    Fischer synes jeg simpelthen ikke fungerede godt - og har vel ret beset ikke være over holdets gennemsnitsniveau i efteråret heller. Jeg kunne godt tænke mig at se, at Bundu snuppede Fishchers plads for en kamp, inden vi resolut smider Biel på bænken...

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ja ja, men det besvarer ikke hvorfor han så smuttede tilbage så snart Ståle var væk. Ja familien faldt ikke til i viborg (forståeligt) men, jeg synes han er endnu en til listen af assistenter som ståle har skræmt væk.
    Manden har svaret på spørgsmålet adskillige gange og så kan man vælge at tro på det eller også kan man have sin egen konklusion og forsøge at skabe mellemregninger der passer til ens konklusion. Det sidste er meget oppe i tiden og går under betegnelsen konspirationsteori.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ja ja, men det besvarer ikke hvorfor han så smuttede tilbage så snart Ståle var væk. Ja familien faldt ikke til i viborg (forståeligt) men, jeg synes han er endnu en til listen af assistenter som ståle har skræmt væk.
    Fordi der var en assistenttrænerrolle ledig da Ståle smuttede? Det er da meget simpelt.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Så du kun første halvleg?
    Jeg så mere eller mindre kun første halvleg. Anden halvleg var lydløs og på en iPad ude til siden.... jeg skal love jer for det giver en mærkelig følelse at se så jammerlige 45 minutter, slet ikke følge med i anden halvleg - men se 3 mål i langsom gengivelse. Jeg aner ikke om vi bare var svineheldige, AaB løb tør for kræfter eller om vi bare kom op i gear. (Det er jo i sidste ende nok en kombi).

    Dog log jeg mærke til ved 2-3 (kan også ses på fck.dk) at Biel og Oviedo på ingen måder jubler, de ser nærmest triste ud. Det er fanme en mærkelig indstilling!

    5:31

    https://www.fck.dk/nyhed/highlights-aab-2-3-fck

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg så mere eller mindre kun første halvleg. Anden halvleg var lydløs og på en iPad ude til siden.... jeg skal love jer for det giver en mærkelig følelse at se så jammerlige 45 minutter, slet ikke følge med i anden halvleg - men se 3 mål i langsom gengivelse. Jeg aner ikke om vi bare var svineheldige, AaB løb tør for kræfter eller om vi bare kom op i gear. (Det er jo i sidste ende nok en kombi).

    Dog log jeg mærke til ved 2-3 (kan også ses på fck.dk) at Biel og Oviedo på ingen måder jubler, de ser nærmest triste ud. Det er fanme en mærkelig indstilling!
    Lidt af det hele, AaB løb tør for kræfter og vi kom op i gear.
    De får et freakmål til 2-0, der "udlignes" af at vi får et freakmål til 2-1. Heldigt måske, men ikke svineheldigt.

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    AAB havde ikke et skud, på mål, i anden halvleg. Var nok en kombination af at vi skiftede Oviedo og Biel ud satte Wind ind centralt, Nelsson ind og Boile, på vb., samt Bundu kunne true, med sin fart og at AAB havde brugt en del kræfter, i første halvleg, og vi var mere parate.

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Hele holdet var helt væk i første halvleg men vi vågnede op i anden. Det hjalp altså virkelig at få Bartolec og Nelsson ind, for de gik sgu bare max ind i duellerne, og samtidig vågnede Zeca også op. AaB spillede meget fysisk, og det så ud som om, at de var virkelig opmærksomme på bare at tromle Biel, når han endelig fik bolden, og der hjælper det selvfølgelig med Wind på den plads, når kampen nu var, som den var.

    Jeg har ingen fidus til Fischer mere, ej hvor ødelægger han meget. Han tager konsekvent et par berøringer for meget og han tror, at han kan drible uden om modstanderne, men jeg husker ikke, hvornår han sidst satte en modstander.

    Jeg kunne godt tænke mig, at vi mod Horsens spiller uden Fischer og så med Biel eller Stage deroppe. Med Biel kan han og Wind ligge og bytte plads og skiftes til at søge ned i banen. Samtidig får vi nogle pasningsdygtige spillere, som vi formentlig får brug for, hvis Horsens står kompakt. Stage deroppe er nok lidt kontroversiel, men han kommer altså bare frem til chancer hver eneste kamp, og så truer han også i luftrummet i feltet. Overvej lige, hvor mange gange vi slog et højt indlæg ind mod Fischer i går, det er jo en joke..

    Det er selvfølgelig forudsat, at Daramy fortsat er skadet.

    Biel/Stage Bundu
    Wind
    Falk Lerager
    Zeca
    Oviedo Boilesen Zanka Bartolec
    Kalle

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dog log jeg mærke til ved 2-3 (kan også ses på fck.dk) at Biel og Oviedo på ingen måder jubler, de ser nærmest triste ud. Det er fanme en mærkelig indstilling!
    Altså, de billeder blev taget 20 sekunder efter, at vi scorede. Kan de to ikke have jublet/knyttet næver/smilet ved scoringen? Det er selvfølgelig en skidegod historie, at de er sure ligesom Evander/Kaba på bøf-stadion.

    Jeg kom sent ind i kampen og fik først mit nyindkøbte discovery+ til at spille ca. 25:00 på iPad og på tv fra 2. halvleg, så jeg har lidt svært ved at bedømme 1. halvleg bortset fra, at den ledte tanker tilbage på det meste af sidste år.

    Til gengæld så Bundu spændende ud, og jeg blev varm om hjertet, da Bøving kom på banen uanset, at vel ikke rørte bolden. Om forløbet i 1. halvleg er nok til at smide Oviedo under bussen, og om 2. halvleg er den endegyldige opblomstring af Bartolec, er jeg nu mere i tvivl om. Det viser sig vel.

    Jeg ser endnu ikke et mesterhold, men jeg forsøger at leve i håbet, og uanset hvad, er dæleme godt at være i gang, og jeg glæder mig virkelig til Lerager og de næste kampe.

    Ps. Discovery+ stod grimt på mit 4K-tv, men det frøs kun én gang i 2. halvleg. Jeg har haft bedre oplevelser med Eurosport på samme tv og med DPlay hos en af hjemmedrengene og hans 4K-tv.

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    ..., samt Bundu kunne true, med sin fart ...
    Ja, det er jeg virkelig vild med. Den type spiller har jeg savnet i årevis. Og tanken om, at vi kan efterlade Bundu midt på banen ved modstanderens hjørnespark, hvis vi møder et hovedstødsstærkt hold, så de må holde et par mand hjemme, og være mindre fokuseret på hjørnesparket, er et glimrende våben.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Baseret på i går (og ja ja, det er et meget smalt grundlag), så ser min start-11'er således ud (når ingen er skadet eller har karantæne):

    Kalle
    Ankersen-Zanka-Nilsson-Boile
    Lerager-Zeca-Falk
    Wind
    Fischer-Bundu

    Tættest på at ryge på bænken i den opstilling er Fischer for Daramy eller Biel. Og så kan jeg vildt godt lide Stage. Det er uortodokst, nogle gange ikke for kønt, men han kommer altså bare frem til chancer. Men de egenskaber kan han også godt bringe fra bænken i første omgang. Og eller skal han nok få sine kampe.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 18.07.17, 19:25
  3. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •