Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    11 15.94%
  • Uafgjort

    10 14.49%
  • FCK vinder

    48 69.57%
Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 109 af 109

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Det konspiratoriske ligger ikke i at være åben for flere muligheder og at gisne om det ene og det andet. Selv muligheden at der har været dårlig kemi imellem Ståle og JN er jeg da åben for. Jeg er også åben for muligheden at Ståle som i casen med Lange ikke har villet stå i vejen og måske endda har tilskyndet ham til at tage et karriere hop. Jeg er bestemt også åben for muligheden at JN har ambitioner om fremtiden i FCK og jeg er sågar åben for muligheden at det har været en del af drøftelserne i bestræbelserne på at få ham hjem. Det korte af det lange er at gisninger kan være mere eller mindre rigtige, mere eller mindre underholdende og mere eller mindre underbyggede. Der hvor det bliver konspiratorisk er når man har sin konklusion klar STÅLE SKRÆMMER ASSISTENTER VÆK! Og når man er parat til at se bort fra mandens egen begrundelse og ophøje gisninger som en underbyggelse af sin konklusion bliver det i min bog konspiratorisk. Ikke nødvendigvis helt eller delvist forkert men bestemt heller ikke noget der kan konkluderes. For selvfølgelig kan der være mere mellem himmel og jord end den officielle forklaring men det må da så sandeligt også gøre sig gældende i påstanden om at han og andre skulle være blevet skræmt væk af den ulidelige chef, Ståle. Der skal da nok være nogle medarbejdere der er forsvundet grundet forholdet til chefen men der da også en Lange og en Bård der så åbentbart har været meget svære at skræmme. Selv hælder jeg til at der kan være mange årsager til at et samarbejde ophører og at dette både gælder for den enkelte men også for de forskellige cases.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Det konspiratoriske ligger ikke i at være åben for flere muligheder og at gisne om det ene og det andet. Selv muligheden at der har været dårlig kemi imellem Ståle og JN er jeg da åben for. Jeg er også åben for muligheden at Ståle som i casen med Lange ikke har villet stå i vejen og måske endda har tilskyndet ham til at tage et karriere hop. Jeg er bestemt også åben for muligheden at JN har ambitioner om fremtiden i FCK og jeg er sågar åben for muligheden at det har været en del af drøftelserne i bestræbelserne på at få ham hjem. Det korte af det lange er at gisninger kan være mere eller mindre rigtige, mere eller mindre underholdende og mere eller mindre underbyggede. Der hvor det bliver konspiratorisk er når man har sin konklusion klar STÅLE SKRÆMMER ASSISTENTER VÆK! Og når man er parat til at se bort fra mandens egen begrundelse og ophøje gisninger som en underbyggelse af sin konklusion bliver det i min bog konspiratorisk. Ikke nødvendigvis helt eller delvist forkert men bestemt heller ikke noget der kan konkluderes. For selvfølgelig kan der være mere mellem himmel og jord end den officielle forklaring men det må da så sandeligt også gøre sig gældende i påstanden om at han og andre skulle være blevet skræmt væk af den ulidelige chef, Ståle. Der skal da nok være nogle medarbejdere der er forsvundet grundet forholdet til chefen men der da også en Lange og en Bård der så åbentbart har været meget svære at skræmme. Selv hælder jeg til at der kan være mange årsager til at et samarbejde ophører og at dette både gælder for den enkelte men også for de forskellige cases.
    Men det er jo alt sammen Ståles skyld. Glem aaaaaaldrig det

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Jeg undrer mig altså over, hvordan en tråd om et flot comeback mod AaB på udebane kan blive til en diskussion om, hvorvidt Ståle skræmmer sine assistenter væk. Hvor er relevansen? Ståle er jo landstræner i Norge nu, og fokus bør vel være på FCK's situation lige nu?


  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg undrer mig altså over, hvordan en tråd om et flot comeback mod AaB på udebane kan blive til en diskussion om, hvorvidt Ståle skræmmer sine assistenter væk. Hvor er relevansen? Ståle er jo landstræner i Norge nu, og fokus bør vel være på FCK's situation lige nu?
    Nogen har åbenbart bare et behov for at sparke bagud..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 5 brugere er enige:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 18.07.17, 19:25
  3. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •