Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    11 15.94%
  • Uafgjort

    10 14.49%
  • FCK vinder

    48 69.57%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 109

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ps. Discovery+ stod grimt på mit 4K-tv, men det frøs kun én gang i 2. halvleg. Jeg har haft bedre oplevelser med Eurosport på samme tv og med DPlay hos en af hjemmedrengene og hans 4K-tv.
    Discovery+ var også dårligt på mit 4k-tv. Opløsningen lignede 720p. Tror jeg prøver at Chromecaste det fra min bærbare til tv næste gang.

  2. #92
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser

    Til gengæld så Bundu spændende ud, og jeg blev varm om hjertet, da Bøving kom på banen uanset, at vel ikke rørte bolden.
    Bøving var ikke meget på bolden, men baseret på meget lille empiri så gjorde han det godt og var boldsikker. Derudover så synes jeg, han så meget eksplosiv ud i prespillet. Jeg gad virkeligt godt se mere til ham.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Baseret på i går (og ja ja, det er et meget smalt grundlag), så ser min start-11'er således ud (når ingen er skadet eller har karantæne):

    Kalle
    Ankersen-Zanka-Nilsson-Boile
    Lerager-Zeca-Falk
    Wind
    Fischer-Bundu

    Tættest på at ryge på bænken i den opstilling er Fischer for Daramy eller Biel. Og så kan jeg vildt godt lide Stage. Det er uortodokst, nogle gange ikke for kønt, men han kommer altså bare frem til chancer. Men de egenskaber kan han også godt bringe fra bænken i første omgang. Og eller skal han nok få sine kampe.
    Hvis man skal stille de 11 bedste spillere, skal Boilesen nok spille back. Men skal man sætte holdet, så det fungerer optimalt, håber jeg virkelig Boilesen ofte kommer til at være midtstopper. Når spillet fungerede så godt i slutningen af efteråret var det ikke mindst Boilesens formidable evne til at føre bolden frem. På det punkt er han international topklasse.

    Når det ikke fungerede i går, skyldes det udover AaB's pres, at de to 8'ere kom for langt ude i siderne og de tre forreste stod for meget stille, hvorfor der ikke var mange afleveringsmuligheder.

    Han vil selvfølgelig også være en fremragende back. Men i det nye system skal backen skabe meget bredde og udover, at han på backen ikke får så mangle boldberøringer, så er det ikke optimalt for mig ham at fræse op og ned ad linjen. Dels er han ikke så hurtig mere, dels er de sprints næppe godt for hans helbred. Så for at have Boilesen som styrmand de næste mange år er den centrale position bedst.

    Han kan selvfølgelig godt dække backen indtil Nelsson evt. er skudt dyrt afsted og man har fået en bedre back end Oviedo (Neto Borges!), men det skal bestemt ikke være slut med den centrale plads.

    Iøvrigt nævnes det fysiske aspekt imod ham. Her spillede han i efteråret overfor Kaba og Wright, to af ligaens fysisk stærkeste spillere. Samt den hurtigste i Kamaldeen. Der blev scoret to mål imod i åbent spil i fem kampe. Så problemet var nok ikke så stort.

    Endeligt var Rene Henriksen i flere år en fremragende stopper i et fire-mands forsvar på landsholdet. Og han var både langsommere og fysisk svagere end Boilesen.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Jeg synes Boile kommer bedst til sin ret på backen.
    Jeg kan godt se at han også bidrager fint til at sætte spillet i gang fra central position, men han bidrager bare endnu mere fra sin back. Han behøver ikke at være ligeså påpasselig defensivt fra backen og kommer derfor meget tættere på feltet end fra CB. Det gør at vi får meget mere ud af hans glimrende pasningsspil på den sidste tredjedel af banen. Zanka må stå for det opbyggende spil nede fra CB og Nelsson var også rigtig stærk på den front før han kom til FC. Dét er jeg sikker på at Jess' og Neestrups mere "afslappede" tilgang til det defensive aspekt kan fremelske igen.

    Oviedos topniveau er helt fint og bidrager absolut positivt, men de defensive blundere han leverede igår var kolossale og kolossalt dyre. De kommer desværre lidt for ofte og jeg synes ikke vi kan leve med risikoen for at det sker hver 5. kamp.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ja ja, men det besvarer ikke hvorfor han så smuttede tilbage så snart Ståle var væk. Ja familien faldt ikke til i viborg (forståeligt) men, jeg synes han er endnu en til listen af assistenter som ståle har skræmt væk.
    Så vidt jeg husker, handler det familiære ikke om, at han ikke faldt til i Viborg, men om, at han har et adoptivbarn, som han ønsker at familien i København får en nært forhold til. Igen, som med Lerager, har det familiære stor betydning, når vi taler transfer. Jeg tror simpelt hen ikke, at der kan koges mere på Neestrup tilbage til København.


  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg synes Boile kommer bedst til sin ret på backen.
    Jeg kan godt se at han også bidrager fint til at sætte spillet i gang fra central position, men han bidrager bare endnu mere fra sin back. Han behøver ikke at være ligeså påpasselig defensivt fra backen og kommer derfor meget tættere på feltet end fra CB. Det gør at vi får meget mere ud af hans glimrende pasningsspil på den sidste tredjedel af banen. Zanka må stå for det opbyggende spil nede fra CB og Nelsson var også rigtig stærk på den front før han kom til FC. Dét er jeg sikker på at Jess' og Neestrups mere "afslappede" tilgang til det defensive aspekt kan fremelske igen.

    Oviedos topniveau er helt fint og bidrager absolut positivt, men de defensive blundere han leverede igår var kolossale og kolossalt dyre. De kommer desværre lidt for ofte og jeg synes ikke vi kan leve med risikoen for at det sker hver 5. kamp.
    Helt enig. Og vi skal ikke længere end 1 superligakamp tilbage (1-1 mod OB) for at finde sidst, hvor en lignende Oviedo-fejl kostede et mål og i denne kamp også 2 point. Jeg kan vældig godt lide Oviedo, men jeg foretrækker også i den grad Nelsson centralt og Boile på backen. Vi skal da også udnytte, at vi endelig har en kvalitetsmakker til Nelsson (i Zanka), som forhåbentlig kan guide og lære ham det sidste for at blive topklasse, ligesom Bjelland gjorde med Vavro.

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg kan fra første halvleg ikke komme i tanke om én spiller der kan være sin indsats bekendt. Måske lige Kalle i målet, der har en kæmpe redning, og er fuldstændig prisgivet ved målene.
    Særligt skuffet er jeg over de bærende spillere, Zanka, Boile, Zeca, Falk og Fischer. De er jo helt væk.
    Jeg sad og ledte efter Pep Biel på banen. Oviedo kunne jeg til gengæld sagtens se, desværre.
    I forhold til at vi spillede med 10 mand og en uduelig indsats fra Oviedo, kan man næsten være taknemmelig over kun at være bagud 2-0 ved pausen.

    Det hjalp virkelig meget at få Wind ned i hans yndlingsposition som 10'er.
    Det vil presse Biel i fremtiden tilbage på banen i en position, der mere minder om Falks.
    Her skal han også konkurrere med Lerager fremover. Jeg ser gerne at de tre forreste er Fischer/Daramy, Wind/Biel, Bundu/Wildcheck/Kaufmann.

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Altså, de billeder blev taget 20 sekunder efter, at vi scorede. Kan de to ikke have jublet/knyttet næver/smilet ved scoringen? Det er selvfølgelig en skidegod historie, at de er sure ligesom Evander/Kaba på bøf-stadion.

    Jeg kom sent ind i kampen og fik først mit nyindkøbte discovery+ til at spille ca. 25:00 på iPad og på tv fra 2. halvleg, så jeg har lidt svært ved at bedømme 1. halvleg bortset fra, at den ledte tanker tilbage på det meste af sidste år.

    Til gengæld så Bundu spændende ud, og jeg blev varm om hjertet, da Bøving kom på banen uanset, at vel ikke rørte bolden. Om forløbet i 1. halvleg er nok til at smide Oviedo under bussen, og om 2. halvleg er den endegyldige opblomstring af Bartolec, er jeg nu mere i tvivl om. Det viser sig vel.

    Jeg ser endnu ikke et mesterhold, men jeg forsøger at leve i håbet, og uanset hvad, er dæleme godt at være i gang, og jeg glæder mig virkelig til Lerager og de næste kampe.

    Ps. Discovery+ stod grimt på mit 4K-tv, men det frøs kun én gang i 2. halvleg. Jeg har haft bedre oplevelser med Eurosport på samme tv og med DPlay hos en af hjemmedrengene og hans 4K-tv.
    Jeg havde også tegnet et Discovery+ abonnement, og billedet stod kniv-skarpt uden udfald på mit 4K tv
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg sad og ledte efter Pep Biel på banen. Oviedo kunne jeg til gengæld sagtens se, desværre.
    I forhold til at vi spillede med 10 mand og en uduelig indsats fra Oviedo, kan man næsten være taknemmelig over kun at være bagud 2-0 ved pausen.

    Det hjalp virkelig meget at få Wind ned i hans yndlingsposition som 10'er.
    Det vil presse Biel i fremtiden tilbage på banen i en position, der mere minder om Falks.
    Her skal han også konkurrere med Lerager fremover. Jeg ser gerne at de tre forreste er Fischer/Daramy, Wind/Biel, Bundu/Wildcheck/Kaufmann.
    Jeg er helt sikker på Biel kommer til at spille mange gode kampe for os som 10'er. Det gjorde han trods alt før jul. Det gik ikke i går, men det vil det gøre på andre tidspunkter. Men det er dejligt, at Wind var så god på den plads. Han kom virkelig til sin ret for første gang for alvor, siden vi stoppede med 442 synes jeg.
    Og så frigør det lige netop Biel som Falk reserve, jeg tror dog ikke man vil se Biel slås med Lerager om den anden plads, den tror jeg er forbeholdt de to fysiske, Lerager og Stage.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Til de her udebanekampe:

    Vi skal have polakken på toppen. Han er bedste mand på denne position og holder sin plads. Hvis vi også kan få ham i gang igen, så er det altså tusinde gange farligere end "lige ved og næsten Fischer som slår ud med armene eller klapper af sine medspillere"

    5 mand på midten og 4 mandsforsvar.

    Det vil efter min mening give det største tryk og kontrol, idet vi ikke er så meget bedre som vi tror end mange af modstanderne og går alt for offensivt til værks.

    Når vi trykker er det jo tit med forsvarsspillere på kanterne, så en 4-5-1 på udebane kan hurtigt blive meget offensivt.

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Til de her udebanekampe:

    Vi skal have polakken på toppen. Han er bedste mand på denne position og holder sin plads. Hvis vi også kan få ham i gang igen, så er det altså tusinde gange farligere end "lige ved og næsten Fischer som slår ud med armene eller klapper af sine medspillere"

    5 mand på midten og 4 mandsforsvar.

    Det vil efter min mening give det største tryk og kontrol, idet vi ikke er så meget bedre som vi tror end mange af modstanderne og går alt for offensivt til værks.

    Når vi trykker er det jo tit med forsvarsspillere på kanterne, så en 4-5-1 på udebane kan hurtigt blive meget offensivt.
    Og det konkluderer du på baggrund af én dårlig halvleg? At nu skal vi til at spille 4-5-1 med Kamelen på toppen, når vi spiller på udebane? Jeg er glad for du ikke er vores træner så :-) Jeg medgiver at Fischer var skidt i går, men vi har altså både Bundu og Daramy, som kan spille hans plads... Jeg synes i den grad vi skal holde fast i vores system, men vi skal have Wind ind centralt hvor han er bedst.. Og så skal polakken bruges hvor han gavner mest, og det er på den yderste plads på bænken...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Jeg kunne nu godt tænke mig hvis man kunne finde plads til både Wind og Pep, også måske løse det ved at rykke Falk ud på kanten igen. Altså, hvor man vender diamanten på midten, for både at skabe rum til Pep og Wind.

    Og så er jeg helt enig i, at Oviedo bør ryge på bænken efter OB og AAB. Det var ikke godt nok. Ellers ærgerligt, for han så sgu eller pludseligt ud til at have fundet melodien.

    Stærkeste opstilling kunne se sådan ud:

    Kalle
    Ankersen - Zanka - Nelsson - Boilesen
    Zeca - Lerager
    Pep Biel
    Falk - Wind - Fischer
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Til de her udebanekampe:

    Vi skal have polakken på toppen. Han er bedste mand på denne position og holder sin plads. Hvis vi også kan få ham i gang igen, så er det altså tusinde gange farligere end "lige ved og næsten Fischer som slår ud med armene eller klapper af sine medspillere"

    5 mand på midten og 4 mandsforsvar.

    Det vil efter min mening give det største tryk og kontrol, idet vi ikke er så meget bedre som vi tror end mange af modstanderne og går alt for offensivt til værks.

    Når vi trykker er det jo tit med forsvarsspillere på kanterne, så en 4-5-1 på udebane kan hurtigt blive meget offensivt.
    Jeg husker nu ikke at Wilzcek spillemæssigt har imponeret på et eneste punkt. Han har haft dårlige boldberøringer, har ret dårlig teknik og har ikke vist at kunne holde på bolden eller være en god opspilsstation. I starten tog han nogle gode positioner og løb og det kan han givetvis stadig, selvom det er ved at være længe siden vi har set det fra ham.
    Jeg ville dog aldrig nogensinde ændre formation for at gøre plads til Wilzcek – og slet slet ikke hvis han skulle være ene frontangriber.

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Kalle
    Ankersen - Zanka - Nelsson - Boilesen
    Zeca - Lerager
    Pep Biel
    Falk - Wind - Fischer
    Jeg kan ikke helt se, hvad vi får ved at bruge Falk som yderste angriber. Han vil givetvis bevæge sig rigeligt fra pladsen, men han vil umiddelbart være nemmere at lukke ned. Derudover er han vel vores bedste, når det kommer til at ramme angriberne og skabe bevægelse omkring feltet, ligesom han har været vores bedste spiller i opspillet – det tror jeg vil blive ofret, hvis han bliver rykket længere frem.
    I den formation får vi formentligt også et problem med at Wind og Biel vil søge det samme rum og når Falk så også formentligt vil trække længere tilbage i banen, bliver vi ret tynde oppe foran.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Så vidt jeg husker, handler det familiære ikke om, at han ikke faldt til i Viborg, men om, at han har et adoptivbarn, som han ønsker at familien i København får en nært forhold til. Igen, som med Lerager, har det familiære stor betydning, når vi taler transfer. Jeg tror simpelt hen ikke, at der kan koges mere på Neestrup tilbage til København.
    Hvis jeg lige må være konspirationsteoretikeren (åbenbart :-)), så er der ofte flere ting blandet sammen, når vi mennesker træffer beslutninger. At et alm. adoptivbarn skulle have markant større behov for at være tættere på storfamilien end et biologisk barn, det har jeg svært ved at se (og jeg kender flere adopterede). Jeg kender selvfølgelig ikke hans familiesituation og alderen på barnet, men mon ikke der er mere mellem himmel og jord. Det kan sagtens være familien spiller en rolle, det kan være kemi ift ståle og hvilket projekt Neestrup ser sig selv som en del af, og hvilken træner man får indflydelse under. Men det kan også sagtens være, at Nestrup ser det vi andre ser, nemlig at han med sit move står særdeles stærkt ift at blive næste cheftræner i FCK. Måske har Kvist endda sendt ham sådanne signaler. Anyways, det er næppe alene det faktum, at han har fået et adoptivbarn, hvis det er en alm adoption. Sandsynligvis er der flere ting, der spiller ind og ikke mindst muligheden for på sigt at lande nordens mest magtfulde trænerjob. Og det sidste kan han jo i hvert fald ikke sige højt.
    Danmark til Valby Bakke

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (03/02 2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvis jeg lige må være konspirationsteoretikeren (åbenbart :-)), så er der ofte flere ting blandet sammen, når vi mennesker træffer beslutninger. At et alm. adoptivbarn skulle have markant større behov for at være tættere på storfamilien end et biologisk barn, det har jeg svært ved at se (og jeg kender flere adopterede). Jeg kender selvfølgelig ikke hans familiesituation og alderen på barnet, men mon ikke der er mere mellem himmel og jord. Det kan sagtens være familien spiller en rolle, det kan være kemi ift ståle og hvilket projekt Neestrup ser sig selv som en del af, og hvilken træner man får indflydelse under. Men det kan også sagtens være, at Nestrup ser det vi andre ser, nemlig at han med sit move står særdeles stærkt ift at blive næste cheftræner i FCK. Måske har Kvist endda sendt ham sådanne signaler. Anyways, det er næppe alene det faktum, at han har fået et adoptivbarn, hvis det er en alm adoption. Sandsynligvis er der flere ting, der spiller ind og ikke mindst muligheden for på sigt at lande nordens mest magtfulde trænerjob. Og det sidste kan han jo i hvert fald ikke sige højt.
    I efteråret skrev BT, at "Det er derfor blot et spørgsmål om tid, før Neestrup er tilbage i FC København, da han efter planen skulle vende hjem til sommer – også selv hvis Ståle Solbakken stadig var cheftræner."


Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 18.07.17, 19:25
  3. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •