Se afstemningsresultater: Hvor mange mennesker uden for din husstand har du været sammen med (indenfor og i mere end få minutt

Stemmeafgivere
113. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 0

    12 10.62%
  • 1

    7 6.19%
  • 2

    20 17.70%
  • 3-5

    35 30.97%
  • 5-10

    25 22.12%
  • 10-20

    7 6.19%
  • Flere end 20

    4 3.54%
  • Det er trænerens skyld

    3 2.65%
Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Corona-nedlukning

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,545

    Corona-nedlukning

    Vi sidder solidt lukket inde herhjemme, som de fleste andre. Jeg erkender blankt, at vi har det MEGET bedre end rigtig mange andre - lønnen kommer ind, jeg kan arbejde hjemmefra uden problemer, og vi er alle her i huset i bund og grund nogle introverte nørder, der nærmest ser det som en fordel, at vi slipper for at omgås andre mennesker. Så vi overholder alle restriktioner. Vi ser kun os selv og 1 anden person - min datters veninde - som selv kommer fra en familie på 4, der ikke ser nogle andre overhovedet. Men min familie ser temmelig anerledes på det. Vi er inviteret til fødselsdag på lørdag, hvor vi ville blive 12 hvis vi kom - og det har vi så meldt afbud til. Og det forstår de SLET ikke noget af.

    Så jeg var bare nysgerrig over, i hvor høj grad folk på Sidelinien overholder de officielle retningslinjer. Derfor en lille poll om hvor mange mennesker uden for jeres husstand, som I har set PRIVAT i den seneste tid - og for at vælge et eller andet, så bliver over de seneste 2 uger - og med set, der mener jeg været sammen med i mere end 5 minutter indenfor.

    EDIT: OK, det blev ikke den OPTIMALE overskrift i den poll :-) Men det står lige her oven over, hvad det er jeg spørger om :-)
    Sidst redigeret af ougar : 28.01.21 kl. 21:00
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Corona og fodbold
    By Ssssppp in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 29.04.20, 18:39
  2. Corona: Donation eller kompensation, hvad har du valgt?
    By TheMustangMan in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 21.04.20, 21:56
  3. Sæsonkort i disse corona-tider
    By aegh in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 06.04.20, 21:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •