Side 190 af 193 FørsteFørste ... 90140180187188189190191192193 SidsteSidste
Viser resultater 2,836 til 2,850 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2836
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Ved godt at andet efterhånden er en utopisk forestilling, men en af de ting jeg bryder mig mindst om ved Zanka (og desværre også en del andre professionelle fodboldspillere) er det evindelige fokus på at få presset den økonomiske citron til det yderste, som det sene skifte nu til Brentford og i realiteten også til os i vinter, afslørede at han havde stort fokus på...

    Ja ja det er måske den sidste kontrakt og ja ja man skal have hvad man er værd når man kan få det andre steder....men så var FCK måske bare heller ikke vigtigere for den gode Mathias, da det kom til stykket?
    Øv!

    Det ville fandme klæ ham at slå sig på et løvelogo på sit hvide bryst og kalde at han selvfølgelig var klar på at gå ned i løn, for at slutte karrieren i sin elskede klub i DK.
    Så han skal sige ja tak til en bænkplads på Viborg stadion til en 2-3 millioner om året og nej tak til Old Trafford til 10-15 millioner om året (rent gæt, men det er vel minimum med sign on bonus og PL løn).

    Den kritik forstår jeg så absolut ikke


  2. #2837
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så han skal sige ja tak til en bænkplads på Viborg stadion til en 2-3 millioner om året og nej tak til Old Trafford til 10-15 millioner om året (rent gæt, men det er vel minimum med sign on bonus og PL løn).

    Den kritik forstår jeg så absolut ikke
    Jeg forstår 100% også hans valg, og jeg havde gjort det samme. Jeg tror bare, at Z-ster opponerer lidt imod det der meget romantiske billede, der tit bliver tegnet af visse spillere, som vil gøre alt for klubben. For i Zankas tilfælde er penge bare vigtigere end FCK, og det er der jo ikke noget galt i, men jeg er også lidt træt af den der konstante søgen efter romantikken.

  3. #2838
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg forstår 100% også hans valg, og jeg havde gjort det samme. Jeg tror bare, at Z-ster opponerer lidt imod det der meget romantiske billede, der tit bliver tegnet af visse spillere, som vil gøre alt for klubben. For i Zankas tilfælde er penge bare vigtigere end FCK, og det er der jo ikke noget galt i, men jeg er også lidt træt af den der konstante søgen efter romantikken.
    Alt sammen fint nok - men hvor er det dog urimelig kommentar at komme med omkring Zanka. Penge er vigtigere end FCK, det er sådan en lidt nedladende kommentar om noget man nok ikke ved en fløjtende fis om. At hans valg samtidig (hvis han havde et valg) er 100% logisk tja… det er i hvert fald sjovt at en PL klub kan bruge en dansk landsholdspiller og FCK i manges øjne ikke kan, men er Zanka ikke diskuteret nok egentlig.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #2839
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Spillere med kontraktudløb:

    Vinter 2021:
    Fredrik André Bjørkan - venstreback for det norske mesterhold Bodø, 23 år, er netop kommet ind på det norske landshold som 2.valg. Har spillet 100 kampe i Eliteserien. Kunne være en mulighed som erstatning for Oviedo og Bengtsson?

    Sommer 2022:
    Magnus Kofod Andersen
    Jon Dagur Thorsteinsson
    Allan Sousa

    Kofod vil vist meget gerne til udlandet, og jeg er ikke sikker på, om Sousa og Thorsteinsson helt har niveauet. Men jeg tror, PC er noget mere opmærksom på kontraktudløb, end Ståle var.

  6. #2840
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Ved godt at andet efterhånden er en utopisk forestilling, men en af de ting jeg bryder mig mindst om ved Zanka (og desværre også en del andre professionelle fodboldspillere) er det evindelige fokus på at få presset den økonomiske citron til det yderste, som det sene skifte nu til Brentford og i realiteten også til os i vinter, afslørede at han havde stort fokus på...

    Ja ja det er måske den sidste kontrakt og ja ja man skal have hvad man er værd når man kan få det andre steder....men så var FCK måske bare heller ikke vigtigere for den gode Mathias, da det kom til stykket?
    Øv!

    Det ville fandme klæ ham at slå sig på et løvelogo på sit hvide bryst og kalde at han selvfølgelig var klar på at gå ned i løn, for at slutte karrieren i sin elskede klub i DK.
    Zanka udtalte ret tidligt i sin karriere, at han mere eller mindre var sikret resten af livet og i 2018 bekræftede han, at han havde tjent nok til resten af livet. Vi må formode at han siden blot har lagt endnu mere på opsparingen og mon ikke han også har investeret en del.
    Jeg tror dermed ikke, at det for Zanka kun er økonomien der trækker, men den samlede pakke. Og foruden at vi nok ikke har ville strække os ret langt økonomisk (ej heller kontraktlængdemæssigt), så ligner det ikke, at vi kunne tilbyde ret meget mere end en plads som backup.
    I øvrigt er hans karriere næppe slut efter opholdet i Brentford, som slutter når han er 32 (med en option på et år mere) - Zanka har trods alt ikke været skadesplaget.

  7. #2841
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg forstår 100% også hans valg, og jeg havde gjort det samme. Jeg tror bare, at Z-ster opponerer lidt imod det der meget romantiske billede, der tit bliver tegnet af visse spillere, som vil gøre alt for klubben. For i Zankas tilfælde er penge bare vigtigere end FCK, og det er der jo ikke noget galt i, men jeg er også lidt træt af den der konstante søgen efter romantikken.
    Jeg opponerer såmænd ikke imod det romantiske billede af spillere der har en klub tæt ved deres hjerte. Tværtimod så tilstår jeg blot min status af simpel romantikker, der savner mere hjerte og mindre fokus på ussel mammon, fra mangemillionærer der har rigeligt på bankbogen.

    Men altså som jeg skrev, er jeg jo med på at det er en utopi, for der er selvfølgelig forhandlingsvilkår man ikke ved noget om, og hvis Zanka tjener det 5-dobbelte i Brentford (som Superestrella tilsyneladende ved at han gør ;-), så kan man jo ikke anfægte Zankas beslutning.

    Spændende at se hvordan han klarer den derovre, ønsker ham held og lykke og ser frem til nogle vise ord når han lander i Kbh som 32-årig.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2842
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Mener du seriøst at du gerne så ham tilbage? Jeg så det personligt som en transfersejr at vi ikke var nødt til at hente ham tilbage. Den her notion om at Zanka bare valgte FCK fra pga. pengene er mig lidt mystisk, der er jo ingen der siger at han har haft tilbuddet.

    Men jo, god vind i Brentford da - men ville nu foretrække hvis de beholdte ham eller skipper ham videre til enhver anden klub end os. Inkl. FCM og Brømbø.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2843
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Pillefaxe Se meddelelser
    Mener du seriøst at du gerne så ham tilbage? Jeg så det personligt som en transfersejr at vi ikke var nødt til at hente ham tilbage. Den her notion om at Zanka bare valgte FCK fra pga. pengene er mig lidt mystisk, der er jo ingen der siger at han har haft tilbuddet.

    Men jo, god vind i Brentford da - men ville nu foretrække hvis de beholdte ham eller skipper ham videre til enhver anden klub end os. Inkl. FCM og Brømbø.
    Nej tak jeg er såmænd fint tilfreds med at han havnede andetsteds, og at kalde det en decideret transfersejr som du gør, kan jeg sagtens tilslutte mig.

    Og umiddelbart kan det godt være du har ret i at han måske ikke engang fik tilbuddet om at vende tilbage. Man aner PC sidde med armene over kors og være stensikker i sin sag, baseret på Zankas ugidelighed og manglende fornemmelse for professionalisme forrige sæson.

    Anyways, slut med ham, ikke mere spalteplads på ham herfra.
    Tak for de fede ting han trods alt nåede at lave herinde!!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #2844
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Psssst.
    Vinduet er lukket.
    Næste mulighed er til januar om 3½ måned i en anden tråd...
    Vi kan dog godt handle dem i dag som alle ved.-)

  14. #2845
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ernehave-i-den

    Bjelland ude med en kritik af klubben. Umiddelbart virker det mere sol en mand der blottet for selv indsigt end at der gik børnehave i den. Han var dårlig, hev en kæmpe hyre og virkede mest af alt som en der var skadeligt for hierarkiet i truppen og stemningen i omklædningsrummet.
    Jeg er virkelig glad for at vi slap af med ham, det kan godt vise sig at være den bedste handel denne sommer.


  15. #2846
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ernehave-i-den

    Bjelland ude med en kritik af klubben. Umiddelbart virker det mere sol en mand der blottet for selv indsigt end at der gik børnehave i den. Han var dårlig, hev en kæmpe hyre og virkede mest af alt som en der var skadeligt for hierarkiet i truppen og stemningen i omklædningsrummet.
    Jeg er virkelig glad for at vi slap af med ham, det kan godt vise sig at være den bedste handel denne sommer.
    Jeg har det også helt fint med, at han er væk, men jeg synes ikke, at hans brok er særligt slemt.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #2847
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ub-faar-penge/

    Hvis det her er pålidelige udtalelser, fik FCK altså omkring 30 mio. kroner af Inter for Silas Andersen. Vildt!

    Rettelse: Tror måske det er 14 mio. kroner, hvis han var i Sundby i to år? Nogen der har bedre styr på tallene og reglerne?

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #2848
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ernehave-i-den

    Bjelland ude med en kritik af klubben. Umiddelbart virker det mere sol en mand der blottet for selv indsigt end at der gik børnehave i den. Han var dårlig, hev en kæmpe hyre og virkede mest af alt som en der var skadeligt for hierarkiet i truppen og stemningen i omklædningsrummet.
    Jeg er virkelig glad for at vi slap af med ham, det kan godt vise sig at være den bedste handel denne sommer.
    Det er vist en journalist, der forsøger at gøre en fjer til fem høns. :)
    Der er flere ting af det du skriver, som ikke har noget hold i virkeligheden. Vi skal passe på at vi ikke selv begynde på at lave “Brøndby sandheder” herinde, blot fordi det gør fortællingen lettere at sluge. Det klær’ os til gengæld med selvkritik og det er sgu’ da amatøragtigt at fratage en spiller sit nummer uden at tage en snak med ham først. Det er direkte uprofessionelt af de involverede.

    Bjelland har derimod omtalt FCK postivt, bl.a. som “Skandinaviens største klub” i en anden artikel for et par dage siden og at han har haft gode perioder herinde. Der må godt være nuancer og berettigede kritik.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #2849
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det er vist en journalist, der forsøger at gøre en fjer til fem høns. :)
    Der er flere ting af det du skriver, som ikke har noget hold i virkeligheden. Vi skal passe på at vi ikke selv begynde på at lave “Brøndby sandheder” herinde, blot fordi det gør fortællingen lettere at sluge. Det klær’ os til gengæld med selvkritik og det er sgu’ da amatøragtigt at fratage en spiller sit nummer uden at tage en snak med ham først. Det er direkte uprofessionelt af de involverede.

    Bjelland har derimod omtalt FCK postivt, bl.a. som “Skandinaviens største klub” i en anden artikel for et par dage siden og at han har haft gode perioder herinde. Der må godt være nuancer og berettigede kritik.
    Selvfølgelig må man komme med kritik, men det da direkte usandt når han siger han ikke vidste hvordan landet lå?
    For det har vel næppe været en hemmelighed at vi gerne ville sende ham videre. Jeg opfatter ham som arrogant og holder i min mening omkring hans status i truppen og omklædningsrummet. Det kan godt være det er en sensation hungrede journalist der har vendt og drejet ordene. Men jeg kunne faktisk godt forstille mig han selv tror på at det hele kom bag på ham, men en ting er sikkert. Han spillede i hvert fald ikke fordi vi havde et salgs potentiale som udelukkende blev valgt foran Bjelland med henblik på et salg. Han spillede ikke fordi han simpelthen ikke var god nok, og hvis det virkelig er han opfattelse så mangler han virkelig en form for virkeligheds fornemmelse.

    Men enig, det er virkelig uprofessionelt bare at fratage en et trøje nummer for at give til en anden. Men her er historien jo at han havde fået besked om at han var blevet vejet og fundet for let og derfor ikke havde en fremtid. Og så det vel helt iorden at tage nummeret og give til en man tror på.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #2850
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Selvfølgelig må man komme med kritik, men det da direkte usandt når han siger han ikke vidste hvordan landet lå?
    For det har vel næppe været en hemmelighed at vi gerne ville sende ham videre. Jeg opfatter ham som arrogant og holder i min mening omkring hans status i truppen og omklædningsrummet. Det kan godt være det er en sensation hungrede journalist der har vendt og drejet ordene. Men jeg kunne faktisk godt forstille mig han selv tror på at det hele kom bag på ham, men en ting er sikkert. Han spillede i hvert fald ikke fordi vi havde et salgs potentiale som udelukkende blev valgt foran Bjelland med henblik på et salg. Han spillede ikke fordi han simpelthen ikke var god nok, og hvis det virkelig er han opfattelse så mangler han virkelig en form for virkeligheds fornemmelse.

    Men enig, det er virkelig uprofessionelt bare at fratage en et trøje nummer for at give til en anden. Men her er historien jo at han havde fået besked om at han var blevet vejet og fundet for let og derfor ikke havde en fremtid. Og så det vel helt iorden at tage nummeret og give til en man tror på.
    Han er en gigantisk tudeprins, Bjelland.. Det var han også, da han ikke blev udtaget til VM af Hareide. Sådan er han bare. Som et forkælet barn, der ikke får det han peger på. Helt ærligt. At blive sur over at ham ikke har nummer 5, hvad er det for noget. Ret beset havde han jo ikke noget nummer.. Det var åbenlyst for enhver, at han ikke skulle være her efter sommerferien, hvilket PC jo også meget klart pointerer, at man altså har meldt til Bjelland.. At han så på sin vante arrogante facon bliver fornærmet over ikke at blive kaldt ind til den helt store ceremoni for at få at vide, at han ikke skal spille i nummer 5 fremover, det er simpelthen himmelråbende latterligt. Nok meget godt han aldrig har været konfronteret med virkelige problemer fra den virkelige verden. Kæmpe klaphat.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •