Side 106 af 193 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116156 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Manden er på højde med en dværg og vil aldrig kunne begå sig i superligaen, han vil blive mast ligsom Pep Biel som er større end ham.
    Jeg er også skeptisk, men ikke pga. højden. Vetokele var heller ikke høj, men kunne sagtens begå sig. Cesar Santin er en anden lav spiller, som gjorde det fint i ligaen. Michael Santos fejlede ikke pga. sin fysik.

    Luther Singh er tydeligvis en helt anden type en Biel. Han lader til at være hurtig og glad for at drible. Hans overblik er svært at vurdere ud fra nogle YouTube-videoer, men jeg konstaterer, at selv i highlights-videoer sidder hans pasninger ikke altid i skabet.

  2. #1577
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis den angivne pris står til troende (1,5 mio. €), så ser vinduet således ud rent økonomisk, hvad angår transfersummerne:

    Udgifter:
    - Khocholava (2 mio. €)
    - Grabara (2,5 mio. €)
    - Singh (1,5 mio. €)
    - Diks (gratis)
    - Guadagno (gratis)
    I alt: 6 mio. € = 45 mio. kr.

    Indtægter:
    - Varela (1,5 mio. €)
    - Fischer (3,5 mio. €)
    - Lüftner (350k €)
    - Bartolec (250k €)
    I alt: 5,7 mio. € = 42,8 mio. kr.

    Med henblik på at vi ikke har haft de store transferindtægter, og at vi ikke er sikret et gruppespil på nuværende tidspunkt, så må man da sige at PC har haft fokus på at sætte tæring efter næring indtil videre i vinduet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1578
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis den angivne pris står til troende (1,5 mio. €), så ser vinduet således ud rent økonomisk, hvad angår transfersummerne:

    Udgifter:
    - Khocholava (2 mio. €)
    - Grabara (2,5 mio. €)
    - Singh (1,5 mio. €)
    - Diks (gratis)
    - Guadagno (gratis)
    I alt: 6 mio. € = 45 mio. kr.

    Indtægter:
    - Varela (1,5 mio. €)
    - Fischer (3,5 mio. €)
    - Lüftner (350k €)
    - Bartolec (250k €)
    I alt: 5,7 mio. € = 42,8 mio. kr.

    Med henblik på at vi ikke har haft de store transferindtægter, og at vi ikke er sikret et gruppespil på nuværende tidspunkt, så må man da sige at PC har haft fokus på at sætte tæring efter næring indtil videre i vinduet.
    Hvor har du set/hørt 3,5 for Fischer? Det lyder helt vildt.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1579
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Hvor har du set/hørt 3,5 for Fischer? Det lyder helt vildt.
    Enig. Transfermarkt siger 1,5 mio. euro.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1580
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Har lige set Singhs highlights på YouTube og de er ikke voldsomt imponerende. Men det er også elendig kvalitet både hvad angår opløsning og kameraføring, men også modstanderne.

    Når det så er sagt, så er hans styrker driblinger, fart, udfordrende spil og afslutninger. Så han er en offensiv spiller med forcer indenfor de områder, der efterlyses af alle herinde for øjeblikket. Om så han har kvaliteten og niveauet til at overføre det til os, det skal jeg ikke kunne sige. Men mon ikke der er spillere fra lavere niveauer, der har kunne begå sig på højere, så dét alene bør ikke diskvalificere ham.

  9. #1581
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Hvor har du set/hørt 3,5 for Fischer? Det lyder helt vildt.
    Jeg kan simpelthen ikke huske det, og er i gang med at lede efter det. Jeg bed bare mærke i det. Gennemlyttede også lige BTs Transfervinduet, som nævner i hvert fald over 2 mio. euro for ham. Men leder videre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1582
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Han ser ellers ganske god ud, den klassiske YouTube-video. Ser man på hans stats, ja så er de faktisk gode. Jeg hæfter mig bl.a ved at han har spillet 67 kampe i den bedste portugiske række - dvs. 4.613 min - og heraf 27 i sidste sæson for dem som blev nummer 5. Han er vurderet til 3 mio. euro, på den altid “troværdige” transfermarkt, så helt til hundene er han vel ikke?

    https://www.transfermarkt.com/luther...spieler/387378

    https://m.youtube.com/watch?v=vKwCgJ6Exmw

    Jeg kender ham af gode grunde ikke, men umiddelbart ser han bedre ud end jeg troede, og jeg nægter at gå pis-af-PC-amok, før jeg har set ham spille. De spillere PC har hentet indtil videre ser i hvert fald gode ud, så jeg lader ham glædeligt tvivlen komme til gode!

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1583
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Først og fremmest er det rart, at der endelig er lidt rygter. Så må vi se, om de har noget på sig. Om Singh bliver en succes her er ikke til at sige, men måske skal vi lade være med at dømme ham som en fiasko før vi rent faktisk har set ham spille. Han har (som andre nævner) spillet fast for sidste sæsons nr. 5 i Portugal, hvilket trods alt må være et fornuftigt niveau. Det er i hvert fald nok svært at købe på meget højere hylde i Portugal. Jeg synes forøvrigt, at det er spændende at vi kigger i netop Portugal. Her er et hav af virkelig gode spillere også i klubber udenfor de klassiske topklubber. Bare kig på vores anfører som kom tl Panathinaikos fra klubben Vitoria Setubal

    Det er ikke fordi Singh ser fantastisk ud på de sædvanlige youtube-klip, men det snyder ofte. Jeg synes, at han i stil (løb, drev med bold, driblinger) ligner lidt Daramy, hvilket er den type vi leder lidt efter. Forhåbentlig har han et lidt bedre slutprodukt.
    Under alle omstændigheder så er den pris der nævnes jo ikke voldsom. Det må efterlade lidt mere på kistebunden til en enkelt god offensiv signing mere.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #1584
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi har pt cirka én spiller der kan sætte en mand på kanten (Daramy), så med mindre at vi betaler boksen, så ser ham Singh-fætteren fin ud i min optik.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1585
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes han ser spændende ud på video, fart og teknik og kan med begge ben. Forhåbentlig bliver han et hit.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1586
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det potentielle køb giver egentlig mening, set fra et økonomisk perspektiv. 1,5 mio. euro, og han kommer ikke til at blive en løntung spiller til at starte med.

    Hvis vi ikke går videre til ECL-gruppespillet, så har han okay niveau til Superligaen, og der vil ikke være så stort behov for at købe mere ind til positionen, hvis en spiller som Bøving også skal få spilletid i løbet af sæsonen. Hvis vi går videre, og dermed får råd til at hente en spiller mere til positionen, så vil han være en fin rotationsspiller til begge kanter, både til Superligaen og til en del af gruppespillet. De laveste to seedningslag til gruppespillet er stort set blevet renset for andet end revl og krat nu hvor AEK Athen og FCSB er ude efter 2. runde, Viktoria Plzen er blevet kørt over af TNS, og både Qarabag, PAOK og Astana er i problemer i 3. runde. Så der vil være plads til at rotere i en del af midtugekampene i efteråret, og der kan han være ret brugbar.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1587
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Så kommer vores store stjerne…!!!!!!

    “Han har været på kontrakt i Braga de seneste fem år, men har kun spillet én førsteholdskamp og været udlejet af tre omgange. Tidligere i karrieren spillede han 36 kampe i Sveriges næstbedste række for GAIS.”

    Lyder jo kæmpestort!… Eller noget…

    Nå, men nu har Højer og co. så chancen for at lukke kæften på mig.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aegetjek-i-fck

    Zan
    Skal vi ikke lige......
    Bartolec, Lüftner, Santos, Papa G, Mudrazija, Ikonomou, Kaufmann, Bjelland, Thomsen, Bundu, Ankersen, Grytebust. Et helt hold som ser godt ud på papiret, men har ikke slået igennem.
    Dinamo Zagreb har været rigtig dygtige til at hente ukendte spillere til ingen penge og solgt dem til svimlende beløb
    Dani Olmo er det seneste eksempel på en spiller som ingen kendte til men som er up and coming superstjerne.
    Jeg kan forstå at du er skeptisk men jeg synes at det er forhastet at dømme en spiller på baggrund af klubber han har spillet for.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #1588
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Hvor har du set/hørt 3,5 for Fischer? Det lyder helt vildt.
    Fc København update uofficielle skriver på deres facebook side " Flere steder melder om at Viktor Fischer er solgt for mellem 3-3,5 mio € + bonusser" i forbindelse med salget.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #1589
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det pibler frem med information - https://central.bet.co.za/2021/03/17...g-in-portugal/ - jeg er udmiddelbart begejstret.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  26. De følgende 13 brugere er enige:

  27. #1590
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Skal vi ikke lige......
    Bartolec, Lüftner, Santos, Papa G, Mudrazija, Ikonomou, Kaufmann, Bjelland, Thomsen, Bundu, Ankersen, Grytebust. Et helt hold som ser godt ud på papiret, men har ikke slået igennem.
    Dinamo Zagreb har været rigtig dygtige til at hente ukendte spillere til ingen penge og solgt dem til svimlende beløb
    Dani Olmo er det seneste eksempel på en spiller som ingen kendte til men som er up and coming superstjerne.
    Jeg kan forstå at du er skeptisk men jeg synes at det er forhastet at dømme en spiller på baggrund af klubber han har spillet for.
    Nu dømmer jeg ikke spilleren, som sådan. Det er vel ikke så mærkværdigt at forholde sig til en transfer i transfertråden…

    Jeg er lidt sarkastisk, og måske en smule skuffet, hvis det er vores offensive move på transfermarkedet.

    Det kan da godt være han pludselig flyver - det oplevede vi jo med en vis anden sydafrikaner, som heller ikke havde noget vildt cv…

    Jeg forholder mig bare til en spiller der har været i Braga i 5 år, med en enkelt kamp for holdet.

    Som jeg nævnte, måske Højer og co lukker kæften på mig med et scoop… Men ja, jeg er skeptisk.

    Zan

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •