Side 13 af 193 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg bryder mig ikke synderligt om at skulle forsvare Kamil, men der er jo ingen på vores hold som kan slå en bule i noget som helst for tiden. Udover det, så er Kamil vores skarpeste angriber når man kigger på mål per minut, så han er et af vores stærkeste kort i offensiven. Det gør nok ikke nossephrüden mindre hos Brøndbyfans.
    Er han virkelig det? Efter mål pr. minut?

    Jovist, han havde tre runder i sæsonens spæde begyndelse, hvor han ramte plet i nogle i øvrigt virkelig deprimerende superligakampe, og så scorede han mod nogle meget dårlige polakker, han selv havde spillet for engang. Men efter de fjorten dage var det jo slut, og så så man bare tydeligt, hvor dårligt han faldt ind i spillet.

    Under Thorup er hans mål-pr-minut-snit værre end Viktor Fischer, Jonas Wind, Mo Daramy, Lukas Lerager, Mikkel Kaufmann, Jens Stage, Pep Biel og Rasmus Falk. 568 minutter pr. mål har nr 9 brugt på at score, og det fortæller hvor mange minutter han har fået under Thorup, for han har kun scoret det ene mål fra i mandags.

    Det dækker over fem starter og ni indhop. Jeg vil sige, at det er et episk fejlkøb, der ikke pisser mange Brøndbyfans af. Også selv hvis det ikke lige havde været Dame N'Doye, den 33-årige Aldrig Alene-trøjeindehaver var blevet øremærket til at afløse ...

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Er han virkelig det? Efter mål pr. minut?

    Jovist, han havde tre runder i sæsonens spæde begyndelse, hvor han ramte plet i nogle i øvrigt virkelig deprimerende superligakampe, og så scorede han mod nogle meget dårlige polakker, han selv havde spillet for engang. Men efter de fjorten dage var det jo slut, og så så man bare tydeligt, hvor dårligt han faldt ind i spillet.

    Under Thorup er hans mål-pr-minut-snit værre end Viktor Fischer, Jonas Wind, Mo Daramy, Lukas Lerager, Mikkel Kaufmann, Jens Stage, Pep Biel og Rasmus Falk. 568 minutter pr. mål har nr 9 brugt på at score, og det fortæller hvor mange minutter han har fået under Thorup, for han har kun scoret det ene mål fra i mandags.

    Det dækker over fem starter og ni indhop. Jeg vil sige, at det er et episk fejlkøb, der ikke pisser mange Brøndbyfans af. Også selv hvis det ikke lige havde været Dame N'Doye, den 33-årige Aldrig Alene-trøjeindehaver var blevet øremærket til at afløse ...
    Tja, Wilczeks scorede jo rent faktisk et mål på Hjalte park i 80.minut til 1-1, men efter langvarig VAR check kom man frem til at bolden forinden havde ramt Wind på albuen og blev annulleret. Før det havde den så i øvrigt ramt en BIF´er på armen, så der skulle have været dømt straffe - og UEFA havde få dage forinden mig bekendt gjort det muligt for de nationale forbund at ændre deres regler for at kunne dømme mål i en sådan situation. Vi endte med at tabe 2-1.

    Men du har da ret i at vi har set alt for lidt til Wilczeks spidskompetencer som er at stå det rigtige sted og score. Den del falder dog ikke kun tilbage på spilleren selv men i høj grad også træneren.
    Vi har set at JT startede i FCK med ét spilsystem der ikke gik godt, for derefter at forsøge noget andet og trænerteamet (som ikke var på plads da JT startede) virker til at prøve sig frem fra kamp til kamp med at finde noget der fungerer både mht spilsystem og hvilke spillere der får chancen.

    Personligt synes jeg det har været ulideligt at se på alle de kampe hvor vi tæt på slutfløjt ikke havde et "resultat" og alligevel kom superligaens nok bedste goal getter ikke på banen. Jeg er med på at Nr. 9 var skadet i 3 uger før han fik chancen mod Randers og det tog ham 9 minutter at score i en opstilling med Wind bag sig. Flere "eksperter" roser Wilczek stort og hvis ellers han bruges klogt (!) så er han garant for stor målfarlighed.

    Wind har mange forcer og hvis man vil udnytte begge spillere på samme tid danner de 2 en voldsom farlig duo når Wind ligger bag nr. 9. Selvfølgelig gør de ikke arbejdet alene men når man ser på vores brede trup har den altså høj kvalitet - men igen det kræver træneren benytter de spillere der gør holdet bedst.

    PS: Jeg bed mærke i at PC har udtalt at vi jo ikke ved om Wind sælges til sommer hvorfor en spiller som Wilczek kan vise sig vigtig at have. Det er jeg helt enig i og JT må da også glæde sig over at have så forskellige top angribere at vælge mellem. Jeg tror i øvrigt at hvis vi ville afskibe nr. 9 så ville vi set over hans nuværende kontrakt periode tabe relativt rigtig mange penge, så også økonomisk kan det give ok mening at beholde ham og få det bedste fra ham.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Tja, Wilczeks scorede jo rent faktisk et mål på Hjalte park i 80.minut til 1-1, men efter langvarig VAR check kom man frem til at bolden forinden havde ramt Wind på albuen og blev annulleret. Før det havde den så i øvrigt ramt en BIF´er på armen, så der skulle have været dømt straffe - og UEFA havde få dage forinden mig bekendt gjort det muligt for de nationale forbund at ændre deres regler for at kunne dømme mål i en sådan situation. Vi endte med at tabe 2-1.

    Men du har da ret i at vi har set alt for lidt til Wilczeks spidskompetencer som er at stå det rigtige sted og score. Den del falder dog ikke kun tilbage på spilleren selv men i høj grad også træneren.
    Vi har set at JT startede i FCK med ét spilsystem der ikke gik godt, for derefter at forsøge noget andet og trænerteamet (som ikke var på plads da JT startede) virker til at prøve sig frem fra kamp til kamp med at finde noget der fungerer både mht spilsystem og hvilke spillere der får chancen.

    Personligt synes jeg det har været ulideligt at se på alle de kampe hvor vi tæt på slutfløjt ikke havde et "resultat" og alligevel kom superligaens nok bedste goal getter ikke på banen. Jeg er med på at Nr. 9 var skadet i 3 uger før han fik chancen mod Randers og det tog ham 9 minutter at score i en opstilling med Wind bag sig. Flere "eksperter" roser Wilczek stort og hvis ellers han bruges klogt (!) så er han garant for stor målfarlighed.

    Wind har mange forcer og hvis man vil udnytte begge spillere på samme tid danner de 2 en voldsom farlig duo når Wind ligger bag nr. 9. Selvfølgelig gør de ikke arbejdet alene men når man ser på vores brede trup har den altså høj kvalitet - men igen det kræver træneren benytter de spillere der gør holdet bedst.

    PS: Jeg bed mærke i at PC har udtalt at vi jo ikke ved om Wind sælges til sommer hvorfor en spiller som Wilczek kan vise sig vigtig at have. Det er jeg helt enig i og JT må da også glæde sig over at have så forskellige top angribere at vælge mellem. Jeg tror i øvrigt at hvis vi ville afskibe nr. 9 så ville vi set over hans nuværende kontrakt periode tabe relativt rigtig mange penge, så også økonomisk kan det give ok mening at beholde ham og få det bedste fra ham.
    Lad os nu nøjes med at drøfte mål, der godkendes. Jeg er sikker på, at manges statistik bliver flottere, når man tager de bolde med, der bliver losset ind når der er offside mv, men tilbage stod, at det var endnu en målløs kamp – en af tretten under Thorup indtil han endelig, efter knap et halvt år, fik sat et enkelt ind mod Randers.

    Om det så er systemsnak, der skal have skylden for hans ineffektivitet – det har vi jo heldigvis hans eget ord for er "bullshit".

    Men om han bliver her til sommer, og Wind sælges? Ja, det skulle da bestemt ikke undre nogen. Alt andet går alligevel helt ad helvede til, så hvorfor ikke ...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #184
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ja, fair nok, vi holder os til mål der er scoret.
    Og i dag scorede Wilczek så 2.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #185
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kan vi få de 100+ mio. for Wind, der snakkes om, skal han da bare sælges. Han har fabelagtig teknik og blik for spillet, men har tendens til at falde ud af kampene, og er ikke farlig nok for en angriber.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #186
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Victor Kristiansen gør satme ikke meget forkert. Han må
    vel presse alvorligt på til at være permanent førstevalg.

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #187
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Victor Kristiansen gør satme ikke meget forkert. Han må
    vel presse alvorligt på til at være permanent førstevalg.
    De må vel også være en fordel for Boilesens baglår (og resten af kroppen) at han spiller centralt og har færre højintense løb end ude på backen. På samme måde som Nicolai Jørgensen blev rykket ind som angriber.

  14. De følgende 13 brugere er enige:

  15. #188
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Victor Kristiansen gør satme ikke meget forkert. Han må
    vel presse alvorligt på til at være permanent førstevalg.
    Bortset fra hans indlæg, som ofte er uden adresse.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  16. #189
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Bortset fra hans indlæg, som ofte er uden adresse.
    Det gav da ellers en assist til #9? Det er da en slags adresse.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. De følgende 14 brugere er enige:

  18. #190
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Bortset fra hans indlæg, som ofte er uden adresse.
    Det er et rimelig generelt problem, som de alle har for tiden.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #191
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    “Lad os nu nøjes med at drøfte mål, der godkendes. Jeg er sikker på, at manges statistik bliver flottere, når man tager de bolde med, der bliver losset ind når der er offside mv, men tilbage stod, at det var endnu en målløs kamp – en af tretten under Thorup indtil han endelig, efter knap et halvt år, fik sat et enkelt ind mod Randers.

    Om det så er systemsnak, der skal have skylden for hans ineffektivitet – det har vi jo heldigvis hans eget ord for er "bullshit".

    Men om han bliver her til sommer, og Wind sælges? Ja, det skulle da bestemt ikke undre nogen. Alt andet går alligevel helt ad helvede til, så hvorfor ikke ...”

    Denne kommentar ligger endnu mere til højrebenet efter kampen i går bevares, men det er noget vrøvl, når ens idiosynkrasier udraderer fakta:

    Allerede inden kampen i går viste tv3+ et skilt, hvor det fremgik, at Kamil Wilczek er en “proven goalscorer”, der sætter en i rusen, hver ca. 135-140 min i Suppen. Ikke bare i hans bøf-tid: det er fortsat i hans fck-tid trods højere alder, flere skader og mulige overvejelser om hans adaptering til vekslende spilsystemer.

    Efter derby i går: 8 mål på 928 min. i dennne sæson. En scoring per 116. minut. Ingen andre på den aktuelle SL-topscorerliste scorer nær så hyppigt. (Og det eneste VAR tog fra ham i går var hans hattrick ;-))
    11 kampe fra start/ 8 mål. I to af disse udgik han skadet inden en time. Det svarer nogenlunde til at hans kvitterer med 2 mål per 3 kampe.
    Hans bøf-tid 124 SL-kampe/71 mål.

    Man kan vælge at kalde ham “nr. 9”, man kan inkriminere hans jubel el. mangel på samme (særligt mod bøf), man kan insinuere at han ikke bryder sig om homoseksuelle og gøre grin med hans interview-engelsk. Men man kommer IKKE uden om at manden er garant for mål.

    Måske derfor svarede Jess-we-Can også noget studs for sig om fravælgelsen af Wilczek, at “han ønskede at se fremad”. For en spiller med det scorings-gennemsnit kan man ikke lade side på bænken. Faktum.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #192
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det gav da ellers en assist til #9? Det er da en slags adresse.
    Det var en genial assist, men det han laver assisten på, er jo egentlig ikke et flot spark, men at han har overblikket til at prikke bolden til højre ind til Wilchek i stedet for et spark på mål. (Som enten formodentlig var blevet blokeret, eller havde ramt en gut udenfor stadion som skulle til at kaste en cykellygte.)

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #193
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det var en genial assist, men det han laver assisten på, er jo egentlig ikke et flot spark, men at han har overblikket til at prikke bolden til højre ind til Wilchek i stedet for et spark på mål. (Som enten formodentlig var blevet blokeret, eller havde ramt en gut udenfor stadion som skulle til at kaste en cykellygte.)
    Ej. Han prikker den ikke, han sparker den ind til #9. Det er også derfor kommentatorerne diskuterer om det er en dårlig afslutning eller et godt indlæg. Men det er et et klassisk "til-baglinjen-indlæg".

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #194
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser

    Denne kommentar ligger endnu mere til højrebenet efter kampen i går bevares, men det er noget vrøvl, når ens idiosynkrasier udraderer fakta:

    Allerede inden kampen i går viste tv3+ et skilt, hvor det fremgik, at Kamil Wilczek er en “proven goalscorer”, der sætter en i rusen, hver ca. 135-140 min i Suppen. Ikke bare i hans bøf-tid: det er fortsat i hans fck-tid trods højere alder, flere skader og mulige overvejelser om hans adaptering til vekslende spilsystemer.

    Efter derby i går: 8 mål på 928 min. i dennne sæson. En scoring per 116. minut. Ingen andre på den aktuelle SL-topscorerliste scorer nær så hyppigt. (Og det eneste VAR tog fra ham i går var hans hattrick ;-))
    11 kampe fra start/ 8 mål. I to af disse udgik han skadet inden en time. Det svarer nogenlunde til at hans kvitterer med 2 mål per 3 kampe.
    Hans bøf-tid 124 SL-kampe/71 mål.

    Man kan vælge at kalde ham “nr. 9”, man kan inkriminere hans jubel el. mangel på samme (særligt mod bøf), man kan insinuere at han ikke bryder sig om homoseksuelle og gøre grin med hans interview-engelsk. Men man kommer IKKE uden om at manden er garant for mål.

    Måske derfor svarede Jess-we-Can også noget studs for sig om fravælgelsen af Wilczek, at “han ønskede at se fremad”. For en spiller med det scorings-gennemsnit kan man ikke lade side på bænken. Faktum.
    Du svarer desværre ikke på det jeg skrev, nemlig at hans mål først og fremmest kom i fjorten dage i sæsonens spæde begyndelse. Hvis TV3 vælger at fremstille det som en permanent lavine af scoringer, er det formentlig ikke urelateret til, at han af naturlige er en gammel favorit hos dem. De har i alle fald prøvet at tale ham på holdet i uge efter uge, selv da han var skadet i marts. Men faktum var, at han scorede ét mål på seks måneder for os.

    Jeg forstår lysten til at triumfere efter en kamp, hvor han prikkede to nemme mål ind trods en meget middelmådig indsats, og hvor hans afbrænder i det afgørende øjeblik ikke kom til at koste sejren, takket være en vågen Daramy og en dommerfejl – men som så tit før, når nogen "lukker munden på kritikerne", så understreger det bare hvor lidt den, der lukker munden på dem, faktisk har leveret i den tid hvor kritikken lød. Han gled jo bare ud af holdet efter efterårssæsonen, fordi denne proven goalscorer​ ikke scorede mål.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

  28. #195
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Ej. Han prikker den ikke, han sparker den ind til #9. Det er også derfor kommentatorerne diskuterer om det er en dårlig afslutning eller et godt indlæg. Men det er et et klassisk "til-baglinjen-indlæg".
    Ok, han sparker den. Det må jeg jo give dig. - Men at det skulle være en klassisk "til baglinjen" er jeg ikke enig i. Jeg vil fastholde at overblik og coolness, er grunden til at han rammer præcist til Wilczek, men også at han når at opfatte bolden i tide, og overhovedet når frem til den.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •