Side 152 af 193 FørsteFørste ... 52102142149150151152153154155162 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,266 til 2,280 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2266
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af 5.LarsHøjer Se meddelelser
    Han blev også skiftet ind i de sidste 5 i går, det er yderst sjældent at han ikke får spilletid, han har på 2 sæsoner spillet over 50 kampe, når han ikke får spilletid er det typisk pga. skader.

    Jeg tænker ikke det er en realistisk signing, jeg tror han vil koste 6-7 millioner Euro eller at få fri af Bologna og det kan vi næppe betale.
    ja det var mig der var blind

  2. #2267
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det er nu vi skal hente Wahid Faghir. Han bliver den næste store spiller i dansk fodbold.
    Den seneste måned kan ikke have gjort noget godt for Vejles håb om at sælge ham til en stor liga for 40-50 mio. Måske kan vi alligevel være med her?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #2268
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Han har lige scoret en fin kasse for Vejle - helt på
    egen hånd :-)
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2269
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af SoccerFessor Se meddelelser
    Han har lige scoret en fin kasse for Vejle - helt på
    egen hånd :-)
    Ja, det er jo typisk. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #2270
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Wahid Faghir skal hentes nu. Hvis PC ikke i det mindste forsøger, så er der et eller andet helt galt.
    Faghir har den speed Kamil mangler. Faghir vil kunne blive dødbringende på vores hold.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #2271
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Skal PC hente en spiller med teknik og især fart i Skandinavien, så tror jeg at han kigger på Edward Chilufya i Djurgården.
    Djurgården har afvist et bud fra Ludohorets på 25 mio., og han har været rygtet til både Frankrig, Belgien og Holland.
    Han er 21 år, og han kan spille på begge kanter.

    https://m.youtube.com/watch?v=AUXJFSp26b0

    Edit: 25 mio. svenske pripps
    Sidst redigeret af Devil : 23.08.21 kl. 20:19

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2272
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Skal PC hente en spiller med teknik og især fart i Skandinavien, så tror jeg at han kigger på Edward Chilufya i Djurgården.
    Djurgården har afvist et bud fra Ludohorets på 25 mio., og han har været rygtet til både Frankrig, Belgien og Holland.
    Han er 21 år, og han kan spille på begge kanter.

    https://m.youtube.com/watch?v=AUXJFSp26b0

    Edit: 25 mio. svenske pripps
    Jeg er ikke sikker på, at det er særlig sandsynligt. De har meldt ud i dag, at der skal et bud på mindst 60 mio svenske kr (44 mio danske) på bordet før de overhovedet gider forhandle. Det er sikker et spil fra galleriet, men vi betaler vel højst lidt over halvdelen af dette for en spiller pt. Så er der altså langt op til 40+ mio danske kr.

    Edit:
    Bortset fra den mindre detalje omkring penge, så ligner han faktisk præcis det, som vi søger omkring fart og fysik.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2273
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på, at det er særlig sandsynligt. De har meldt ud i dag, at der skal et bud på mindst 60 mio svenske kr (44 mio danske) på bordet før de overhovedet gider forhandle. Det er sikker et spil fra galleriet, men vi betaler vel højst lidt over halvdelen af dette for en spiller pt. Så er der altså langt op til 40+ mio danske kr.

    Edit:
    Bortset fra den mindre detalje omkring penge, så ligner han faktisk præcis det, som vi søger omkring fart og fysik.
    Det kan være rigtigt, men Djurgården er ikke ligefrem en klub som bryster sig af store salg. Skal man tro Transfermarket er deres største salg til dato 5 mio euro, og ellers gør de sig mest i små-slagsmål. Jeg er helt med på, at det også vil være rekord for os, hvis vi kommer der op, men det mener jeg også vi skal, hvis vi skal fremstå troværdige i mesterskabskampen.

    Edit: telefonens autokorrekt er åbenbart kodet ind på svensk fankultur, der skal naturligvis stå små-salg.
    Sidst redigeret af Devil : 23.08.21 kl. 22:03

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #2274
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Mon ikke vi er en af de to klubber, der er interesseret i Jardell Kanga? https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-lurer-paa-ham
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #2275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge transfermarkt, så har vi fået flg. i transferindtægter (inkl. bonusser):
    - Bartolec: 0,25 mio. €
    - Lüftner: 0,3 mio. €
    - Varela: 1,5 mio. €
    - Fischer: 1,5 mio. €* (Andre kilder angiver mellem 2,5-3,5 mio. €)
    - Nelsson: 8 mio. €
    - Daramy: 13 mio. €

    I alt giver det 24,55-26,55 mio. € som transferindtægt i dette vindue, altså mellem 184 og 200 mio. kr., afhængigt af kilderne.

    Til sammenligning skulle vi have haft flg. transferudgifter:
    - Grabara: 3,5 mio. €* (andre kilder angiver snarere 2,5 mio. €)
    - Khocholava: 2,5 mio. €* (andre kilder angiver snarere 2 mio. €)
    - Singh: 1,5 mio. €

    I alt giver det mellem 6 og 7,5 mio. € i transferudgifter i dette vindue, altså mellem 45 og 57 mio. kr., afhængigt af kilderne.

    Dertil er Diks kommet på en fri transfer, mens Guadagno er vurderet til en værdi på under 400.000 kr. på transfermarkt, og der ingen transferudgifter er forbundet med oprykning af U19 spillere til A-truppen.

    Vi går derfor ind i den sidste uge af transfervinduet med et økonomisk overskud mellem 127 og 155 mio. kr., afhængigt af kilderne.
    Hmm, har transfermarkt 2 forskellige priser? Jeg har også stående David til 3.5 og Singh er på 1.41 https://www.transfermarkt.com/fc-kop...saison_id/2021

  16. #2276
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mon ikke vi er en af de to klubber, der er interesseret i Jardell Kanga? https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-lurer-paa-ham
    Spændende.
    Hvad blev der egentlig af vores "samarbejde" med Brommapojkarna. Var vi ikke en gang bonkammerater med dem under Ståle? Eller husker jeg helt forkert?

  17. #2277
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er der egentlig nogen, som ser så meget U-bold, at de kan vurdere, om Roony er klar til seniorbold, når han fylde 16 til november? Jeg ser kun nogle highlights, men for fanden hvor ser han vild ud der! Men jeg har svært ved at vurdere, om han er klar til kampe mod hold som Viborg, SønderjyskE osv? Det er vel primært fysikken, der er spørgsmålet?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2278
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Med leje i går af Andre fra Island, så ved vi jo at telefonen er åben til Bologna, og det kan jo være i forbindelse med forespørgsel på Andreas at Andre er kommet ind i samtalen. Hvem ved kan være at den dialog ikke er lukket endnu. På nuværende tidpsunkt så det lige før jeg gerne lejer Andreas uden købsoption.
    - Torben

  20. #2279
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Er der egentlig nogen, som ser så meget U-bold, at de kan vurdere, om Roony er klar til seniorbold, når han fylde 16 til november? Jeg ser kun nogle highlights, men for fanden hvor ser han vild ud der! Men jeg har svært ved at vurdere, om han er klar til kampe mod hold som Viborg, SønderjyskE osv? Det er vel primært fysikken, der er spørgsmålet?
    Man skal ikke regne med at Roony bliver en forstærkning af holdet de første par år han er trods alt kun 16 år gammel (bare se på Daramy). Han skal slet ikke tænkes ind i denne sæson ihvertfald

  21. #2280
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Man skal ikke regne med at Roony bliver en forstærkning af holdet de første par år han er trods alt kun 16 år gammel (bare se på Daramy). Han skal slet ikke tænkes ind i denne sæson ihvertfald
    Han er kun 15, så han må slet ikke spille før november. Og som du siger, er det nok urealistisk, at han er klar til det i denne sæson.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •