Side 159 af 193 FørsteFørste ... 59109149156157158159160161162169 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,371 til 2,385 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2371
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Skulle vist have skudt bjørnen inden skindet blev solgt...
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-brudt-sammen/
    Kunne være lidt sjovt, hvis FCM lige gik ind og bød 4-5 mill over. Det kunne lige ligne dem :)

  2. #2372
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kunne være lidt sjovt, hvis FCM lige gik ind og bød 4-5 mill over. Det kunne lige ligne dem :)
    Kunne ikke være sjovt på nogen måde. Basta.

    Men jeg klynger mig til håbet om de ikke kan være med lønmæssigt i forhold til København. Endnu...

    Er Erik ikke deres bedst betalte med 3 mil om året eller får Sisto mere?

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #2373
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det virker som vi mere kigger efter kvalitet kombineret med erfaring, så tror nu ikke det bliver Thorsteinsson som alternativ, men kunne måske godt blive 1 ud af 2, men virker til vi går efter 2 kantspillere, hvilket vi jo også mangler, da vi både har mistet Fisher, Daramy og Bundu i dette vindue. Tænker vi skal op på samme antalsmæssigt. Ind er kommet Singh og Bøving, hvor Bøving ved jeg ikke hvor meget man skal regne med i dette næste halve år.
    - Torben

  5. #2374
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis man ellers tror på EB, så skulle det være lægetjekket der ikke er gået som planlagt: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ollaps/8810810

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2375
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Det virker som vi mere kigger efter kvalitet kombineret med erfaring....
    Thorup har da i hvert fald sagt, at vi skal have erfaring ind til at støtte de unge. Så det giver god mening, at de spillere som har været på tale er midt i 20'erne.

  8. #2376
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Hvis man ellers tror på EB, så skulle det være lægetjekket der ikke er gået som planlagt: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ollaps/8810810
    Ja det er næsten mere spiseligt, selvom det er møg irriterende. Det må være en mere alvorlig skade end som så han render rundt med. Og måske skrammer sporene fra Fischer der aldrig fandt tilbage til niveau efter sin ankelskade.

    Nu har vi misset to ekstremt spændende spillere i først rumæneren og senest Peter her.. Det tyder på vi skal ned og have fat i nummer 4-5 stykker på listen.. Håber ikke det er noget der rimer på Island. Kom nu lidt for helvede, jeg har snart ikke mere tålmodighed!

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #2377
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Hvis man ellers tror på EB, så skulle det være lægetjekket der ikke er gået som planlagt: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ollaps/8810810
    Den er jo svær at gøre noget ved :/ Det var umiddelbart eneste minus ved hans profil, og den del, man vel med rette har været bekymret for. Vi har haft vores portion glasben. Det KAN gå, hvis talentet er stort nok - men det er godt nok besværligt.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2378
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ja det er næsten mere spiseligt, selvom det er møg irriterende. Det må være en mere alvorlig skade end som så han render rundt med. Og måske skrammer sporene fra Fischer der aldrig fandt tilbage til niveau efter sin ankelskade.

    Nu har vi misset to ekstremt spændende spillere i først rumæneren og senest Peter her.. Det tyder på vi skal ned og have fat i nummer 4-5 stykker på listen.. Håber ikke det er noget der rimer på Island. Kom nu lidt for helvede, jeg har snart ikke mere tålmodighed!
    Eller også var Olayinka og Olimpiu nr. 4-5 på listen og vi venter stadig på om nr. 1-3 vil takke ja helt til sidst i vinduet... Det er jo meget svært at vide udefra.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #2379
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det skræmmer mig lidt at Gyrano Kerk ikke har nogle landskampe/ungdoms landskampe på CVet... ikke at det er et kvalitetsstempel men... jeg frygtet bare endnu en De Ridder....

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2380
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Det skræmmer mig lidt at Gyrano Kerk ikke har nogle landskampe/ungdoms landskampe på CVet... ikke at det er et kvalitetsstempel men... jeg frygtet bare endnu en De Ridder....
    Det har Biel heller ikke. Det skal man ikke lægge for meget i - især ikke i en stor fodboldnation som Holland, hvor der naturligt skal lidt mere til.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #2381
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Eller også var Olayinka og Olimpiu nr. 4-5 på listen og vi venter stadig på om nr. 1-3 vil takke ja helt til sidst i vinduet... Det er jo meget svært at vide udefra.
    Dog mærkeligt, at pressen skulle opgange vores 4-5 valg, men ikke 1-3. Tror i høj grad, at Olayinka og Kerk har været højt oppe

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #2382
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Dog mærkeligt, at pressen skulle opgange vores 4-5 valg, men ikke 1-3. Tror i høj grad, at Olayinka og Kerk har været højt oppe
    Det tror jeg du har ret i. Men der kan selvfølgelig også ligge mere i det feks et (lidt lakrids) træk fra FCK for at få prisen ned.
    Jeg tror/frygter desværre, at det er korrekt mht dumpet lægetjek, hvilket selvfølgelig er vildt ærgerligt.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2383
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det tror jeg du har ret i. Men der kan selvfølgelig også ligge mere i det feks et (lidt lakrids) træk fra FCK for at få prisen ned.
    Jeg tror/frygter desværre, at det er korrekt mht dumpet lægetjek, hvilket selvfølgelig er vildt ærgerligt.
    Meget ærgerligt, men i sidste ende måske meget godt så det ikke ender med en dyr spiller der er klar 1/4 af tiden. Når man tænker på Boile, Thomsen, Kaufmann & Bjelland har bestået så må der virkelig have været noget galt.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2384
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Meget ærgerligt, men i sidste ende måske meget godt så det ikke ender med en dyr spiller der er klar 1/4 af tiden. Når man tænker på Boile, Thomsen, Kaufmann & Bjelland har bestået så må der virkelig have været noget galt.
    Eller der er strammet op på procedurerne :-)

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #2385
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Meget ærgerligt, men i sidste ende måske meget godt så det ikke ender med en dyr spiller der er klar 1/4 af tiden. Når man tænker på Boile, Thomsen, Kaufmann & Bjelland har bestået så må der virkelig have været noget galt.

    Vi var i stand til at hente Verela, fordi han var skadet. Det gik ikke skidegodt, selvom også han blev betragtet som en spiller, vi normalt ikke kan komme i nærheden af. Jeg orker helt ærligt ikke endnu et skadeshelvede.

  27. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •