Side 175 af 193 FørsteFørste ... 75125165172173174175176177178185 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,611 til 2,625 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2611
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Ja, men hvis lægetjekket ikke nås inden fristen ved midnat, så giver det stadig ikke meget tid til at flyve en spiller til København. Fifa skal jo stadig have en fax senest 23.59.
    Som jeg siger er det eneste der nødvendigt at handlen er indgået i princip med forbehold for lægetjek, du behøver ikke at have alt på plads så længe formalia er på plads med overgangssum og kontrakt.

  2. #2612
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fornuftig med en bredde tilgang til midterforsvaret - Sporene fra Bjelland skræmmer mig stadig, og jeg ville meget nødig have en dyr Zanka (på bænken?) som nok ville kunne skabe lidt uro i og omkring holdet...

    Kom nu med den bombe til offensiven - Den spiller der lokker de ekstra tusinde mennesker i Parken hver anden søndag..... KOM NUUUUU PC.....

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #2613
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af nittun Se meddelelser
    Som jeg siger er det eneste der nødvendigt at handlen er indgået i princip med forbehold for lægetjek, du behøver ikke at have alt på plads så længe formalia er på plads med overgangssum og kontrakt.
    Man skal sende overgangen af spilleren til FIFA (eller er det UEFA?) inden transfervinduet lukker. Herefter kan sælgende klub ikke benytte spilleren inden næste transfervindue. Det vil sige hvis lægetjekket fejler og kontrakten siger at salget er med forbehold for et positivt lægetjek, så skal han tilbage til sælgende klub, og hænger de på en spiller, som de ikke kan bruge i 4 måneder. Det er et scenarie jeg ikke ser giver mening for sælgende klub i ret mange tilfælde.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2614
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fornuftig med en bredde tilgang til midterforsvaret - Sporene fra Bjelland skræmmer mig stadig, og jeg ville meget nødig have en dyr Zanka (på bænken?) som nok ville kunne skabe lidt uro i og omkring holdet...

    Kom nu med den bombe til offensiven - Den spiller der lokker de ekstra tusinde mennesker i Parken hver anden søndag..... KOM NUUUUU PC.....
    Bare rolig normand 2 og 3 bliver præsenteret lidt senere idag :) og det er ikke haaland :)

  7. #2615
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Fire måneders panikleje på trods af, at man har haft måneder til at forberede sig. Det er sgu ikke en topklub værdig, og det giver ikke meget tro på et mesterskab denne sæson. Boile er allerede skadet efter 6 ugers fodbold og Kocho står til karantæne ved næste kort. Det er ganske enkelt for tyndt af PC.
    Hvem siger, at det er panikleje?

    Det handler vel om, at man i dette vindue ikke har kunne få den spiller (eller de spillere) vi har ønsket og så har man lejet, hvad der ligner en solid forsvarer i stedet for netop at panikkøbe. Det virker da meget fornuftigt. Det tyder på, at man enten har forhåbninger til at Valdemar Lund er klar om et halvt års tid, eller at man tror på den ønskede spiller er kan fås i næste vindue.

    Nu kan det meget vel være, at Zanka snyder mig og skifter til Belgien i dag. Men jeg kan ikke helt slippe tanken om, at FCK og Zanka har håbet og ventet på, at Fenerbache ville give sig mht hans løn, hvilket ikke er sket, og man derfor har aktiveret plan B. Nu er man garderet indtil jul, Zanka får en stor løn endnu 6 måneder, og så kan han til vinter komme hjem til FCK, kone og barn :-)
    Og ja jeg ved godt, at det bare er ønsketænkning. Men lad mig lige have den lidt endnu, indtil Zanka rejser til Belgien om et par timer :-)

    Edit:
    Ifølge rygterne på twitter skifter Zanka til Antwerpen på en 2 årig kontrakt - jeg nåede da at have håbet i et par minutter :-D

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2616
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvem siger, at det er panikleje?

    Det handler vel om, at man i dette vindue ikke har kunne få den spiller (eller de spillere) vi har ønsket og så har man lejet, hvad der ligner en solid forsvarer i stedet for netop at panikkøbe. Det virker da meget fornuftigt. Det tyder på, at man enten har forhåbninger til at Valdemar Lund er klar om et halvt års tid, eller at man tror på den ønskede spiller er kan fås i næste vindue.

    Nu kan det meget vel være, at Zanka snyder mig og skifter til Belgien i dag. Men jeg kan ikke helt slippe tanken om, at FCK og Zanka har håbet og ventet på, at Fenerbache ville give sig mht hans løn, hvilket ikke er sket, og man derfor har aktiveret plan B. Nu er man garderet indtil jul, Zanka får en stor løn endnu 6 måneder, og så kan han til vinter komme hjem til FCK, kone og barn :-)
    Og ja jeg ved godt, at det bare er ønsketænkning. Men lad mig lige have den lidt endnu, indtil Zanka rejser til Belgien om et par timer :-)
    Elsker zanka men jeg håber at zankas tid i fck som spiller er forbi.... kommer han i næste vindue er han tæt på 32 år (kender ikke hans fødselsdag) og jeg synes ikke vi skal hente spillere i den alder tbh medmindre det er messi, ronaldo eller zlatan

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #2617
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvem siger, at det er panikleje?

    Det handler vel om, at man i dette vindue ikke har kunne få den spiller (eller de spillere) vi har ønsket og så har man lejet, hvad der ligner en solid forsvarer i stedet for netop at panikkøbe. Det virker da meget fornuftigt. Det tyder på, at man enten har forhåbninger til at Valdemar Lund er klar om et halvt års tid, eller at man tror på den ønskede spiller er kan fås i næste vindue.

    Nu kan det meget vel være, at Zanka snyder mig og skifter til Belgien i dag. Men jeg kan ikke helt slippe tanken om, at FCK og Zanka har håbet og ventet på, at Fenerbache ville give sig mht hans løn, hvilket ikke er sket, og man derfor har aktiveret plan B. Nu er man garderet indtil jul, Zanka får en stor løn endnu 6 måneder, og så kan han til vinter komme hjem til FCK, kone og barn :-)
    Og ja jeg ved godt, at det bare er ønsketænkning. Men lad mig lige have den lidt endnu, indtil Zanka rejser til Belgien om et par timer :-)

    Edit:
    Zanka er vist i Antwerpen nu - men nåede da at have håbet i et par minutter :-D
    Jeg tror også nærmere, at det handler om, at man formentlig har haft et par emner, som man ikke kom i mål med, og det må man jo have vidst i et stykke tid, at det måske ikke ville lykkes. Man har derfor også haft et par backup-planer, og der bryder jeg mig langt mere om 4 måneders leje, end jeg vil have et køb af en spiller på en dyr kontrakt.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #2618
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Elsker zanka men jeg håber at zankas tid i fck som spiller er forbi.... kommer han i næste vindue er han tæt på 32 år (kender ikke hans fødselsdag) og jeg synes ikke vi skal hente spillere i den alder tbh medmindre det er messi, ronaldo eller zlatan
    Jeg har det egentlig også fint med at Zanka er et afsluttet kapitel i FCK. Alt ære og respekt for hans meritter i FCK, men for at være ærlig så var jeg mildest talt ikke imponeret af hans seneste ophold i klubben. Det ændrer 2-3 gode kampe i slutspillet ikke på.

  14. De følgende 14 brugere er enige:

  15. #2619
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Bare rolig normand 2 og 3 bliver præsenteret lidt senere idag :) og det er ikke haaland :)
    Fint det ikke er Haaland - Gider ikke flere spillere der har spillet i gult….

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2620
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fint det ikke er Haaland - Gider ikke flere spillere der har spillet i gult….
    Nej, vi får nok Babayan i stedet ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. #2621
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Nej, vi får nok Babayan i stedet ...
    Mon ikke det er BIFs alternativ til Sousa.

    Zan

  19. #2622
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi kæmper godt nok en hård kamp mod vores konkurrenter, for det virker ikke til at vi ikke kan være med på økonomien. Spændende kantspillere vi har været interesseret i:

    Olimpiu Morutan: 3,5 mio. € til Galatasaray (bekræftet)
    Dan N'doye: 4 mio. € til Basel (rygter)
    Peter Olayinka: 3-3,5 mio. € (rygter (ærgerligt med lægetjek)
    Gyrano Kerk: 6 mio € (rygter til Lokomotiv Moskva eller Feyenoord)

    Umiddelbart er det kun Kerk hvor vi ikke kan være med - så ærgerligt at vi trods alt ikke kan konkurrere når klubber som Basel og Galatasaray kommer ind i billedet.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2623
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fornuftig med en bredde tilgang til midterforsvaret - Sporene fra Bjelland skræmmer mig stadig, og jeg ville meget nødig have en dyr Zanka (på bænken?) som nok ville kunne skabe lidt uro i og omkring holdet...

    Kom nu med den bombe til offensiven - Den spiller der lokker de ekstra tusinde mennesker i Parken hver anden søndag..... KOM NUUUUU PC.....
    Min positive ja-hat siger mig, at der er gjort kort og fornuftig proces med garderingen til forsvaret. Kort lejeaftale med mulighed for permanent løsning med rutineret norsk landsholdsudtaget spiller. Bum. Videre.

    Så kan PC så bruge vinduets sidste timer - og penge -på at hive noget offensivt fyrværkeri ind.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #2624
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...paa-jonas-wind
    Jeg hader, hader, hader FC Muuuh og Brentford... useriøst

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #2625
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Mens vi venter, så lad os spekulere lidt:

    Torkil Fosdal er ifølge hans instagram rejst til Schweiz og er nu landet i Basel. Spekulationen (måske nærmere det naive håb) herfra er selvfølgelig, at han er nede for at hente en spiller. :)
    Forestiller vi os, at Basel henter NDoye som rygterne siger, så må de vel have en kant i overskud. Så hvem er det fra Basel vi henter?

    Og ja, jeg er meget utålmodig :)

    Og ja, han kan selvfølgelig bare være i Basel i privat henseende :-)

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •