Side 186 af 193 FørsteFørste ... 86136176183184185186187188189 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,776 til 2,790 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2776
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Tak for at du kalder mit indlæg fladpandet. Det skal du nok høste lidt likes på. Jeg mødte samme reaktion da jeg først begyndte at ønske ståle fyret. Men nu er det trods alt min ærlige mening, hvor jeg også kommer ind på nogle af ståles store kvaliteter. Måske min holdning ikke fremstår så fladpandet for dig om nogle år, når der er kommet lidt længere afstand og perspektiv. Det håber jeg sgu, for det kræver at vi vil få succes med den nye linje.
    Fladpandet eller ej. Så vil jeg tro, at du står temmelig meget alene i den holdning om, at han var middelmådig. Måske forstod han ikke helt at udvikle sig nok med årene, men ligefrem middelmådig?
    Vi har så ufatteligt meget at takke den mand for ikke mindst for at sparke døren ind til Europa. Jeg forstår ærlig talt ikke din trang til konstant at sparke bagud efter manden....


  2. #2777
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvorfor laver I ikke en ny Thorup vs. Solbakken tråd så vi andre kan følge med i transfers?
    Det er ikke første gang at transfertråden skal bruge til personfnidder og andre diskussionsemner.


  3. #2778
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Opret en tråd med navnet "Fnidder"

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2779
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    ToPs - når du ikke anerkender at FCK europæisk har bokset over sin egen vægtklasse, så er det altså svært at tage seriøst. Diskussionen bliver også lidt flad, hvis vi (tidligere) kritikere af Jess skal skydes i foden, at vi er stumme når det går godt osv. det er jo bare logisk.

    Jess havde en dårlig start og lunten var kort hos nogle og lang hos andre, præcist som ved Ståle. Alle argumenter for/imod Jess kan pt forsvares, dem som synes det kører har jo resultaterne, dem som er kritiske pga han trods alt intet har vundet endnu har også gode argumenter.

    Sandheden er ofte midt imellem og også i disse diskutioner. Dog ville det klæde flere at være bedre til at anerkende det store arbejde og den store succes FCK har haft og så håber vi jo alle det samme: FCK vinder og spiller så flot som muligt
    Sidst redigeret af superestrella : 05.09.21 kl. 12:44

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #2780
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ToPs - når du ikke anerkender at FCK europæisk har bokset over sin egen vægtklasse, så er det altså svært at tage seriøst. Diskussionen bliver også lidt flad, hvis vi (tidligere) kritikere af Jess skal skydes i foden, at vi er stumme når det går godt osv. det er jo bare logisk.

    Jess havde en dårlig start og lunten var kort hos nogle og lang hos andre, præcist som ved Ståle. Alle argumenter for/imod Jess kan pt forsvares, dem som synes det kører har jo resultaterne, dem som er kritiske pga han trods alt intet har vundet endnu har også gode argumenter.

    Sandheden er ofte midt imellem og også i disse diskutioner. Dog ville det klæde flere at være bedre til at anerkende det store arbejde og den store succes FCK har haft og så håber vi jo alle det samme: FCK vinder og spiller så flot som muligt
    Enig! Og altså: Det er selvfølgelig endnu mere kompliceret end det. Når vi skal vurdere FCK's succes i dag, er det jo ikke blot Ståle vs Jess - men Ståle + stab vs Jess/PC + stab.

    Der er jo blevet skiftet helt vildt ud, ligesom FCK har fået to markante assistenttrænere i stedet for en, hvor man må formode, at ikke mindst Neestrup har mere at skulle have sagt end Wiggen i sin tid.

    Jeg tilhører den sikkert spinkle fraktion, der var vild med Ståle, men som - så vidt jeg husker - nærmest siden 2014 problematiserede managerrollen. Havde vi en meget fodboldstærk bestyrelse, kunne det måske have fungeret. Men her virkede det kun som om, at NCH for alvor havde en dialog med Ståle. Meget godt kan man sige om NCH, men end ikke han selv vil vist påstå, at han længere stod for fornyelse. Ergo manglede Ståle kvalificeret sparring - altså for alvor at blive udfordret på strategien, og når tingene ikke helt kørte. Dialogen med Kvist i bestyrelsen var i al fald absolut ikke-eksisterende selv under den sportslige nedtur i 2019/2020. Det har Ståle sagt ret tydeligt. Samtidig gjorde Ståles udvidede rolle hverken vidundere for vores scouting eller for Ståles fokus på mandskabspleje (igen kun set udefra!).

    Nu er rollerne ENDELIG blevet opdelt igen. Og for mig at se er den mest interessante profil i det nye setup PC.

    PC tog fra dag 1 enorm styring, og er helt utrolig klar i spyttet om, hvor han vil have FCK hen. Jeg bilder mig ind, at det smittede af på truppen, fordi man nu endelig helt klart kunne se retningen på det nye projekt - og hvad man helt præcist skal levere både nu og fremover som en del af FCK. Det er præcis det DNA, som bestyrelsen snakkede så meget om efter fyringen af Ståle, men som var så svær at blive klog på i Jess' første tid i klubben.

    Den meget sene tilgang af PC gjorde, at vi reelt missede et transfervindue, og at spillerne i et eller andet omfang ikke vidste, om den sportslige ledelse reelt ville dem på sigt. Det tror jeg ikke, de er et sekund i tvivl om med PC, og det er fedt. Samtidig ser det umiddelbart ud til, at vi har haft et af de mest succesfulde transfervinduer længe.

    Bevares, ikke alt lykkedes - og transfervinduer er nu engang lettest at vurdere på sigt. Ingen aner jo endnu, om eksempelvis vores nye islandske supertalent nærmest får os til at glemme Daramy. Men for mig er det væsentlige, at det nu ENDELIG virker til, at vi har en solid plan A, B, C og D, hvor Ståle i den grad haltede, når plan A ikke holdt (Bendtner på en fire måneder kontrakt FFS!!!).

    At PC er kommet til, har uden tvivl også gjort Jess' hverdag nemmere. For Jess er ved gud ikke en managertype. Hans force virker til (bl.a.) at være mandskabspleje og at skabe relationer. Jess er good cop, og PC er bad cop - og det virker p.t. til at være en ret fed kombi.

    Om setuppet så holder, må næste krise vise. Det kan ikke være andet end en svaghed i strukturen, at PC ikke har sat ledelsesteamet overhovedet. Og lige så stor en styrke det er at have så stærke assistenttrænere som FCK har, lige så potentielt farligt må det også være for Jess, hvis Neestrup eller Sellés internt skulle træde mere i karakter. For FCK kan det så til gengæld vise sig at være en styrke, hvis PC/truppen på et tidspunkt vil af med Jess, og der så står en assistenttræner til at kunne tage over, som allerede kender systemet indgående, og som har truppens respekt.

    Så altså: Ståle/Jess giver ikke meget mening at stille direkte op overfor hinanden. Det er det samlede setup, som er interessant, hvoraf Ståle så bare udfyldte en stor del af det fra 2014 til 2020.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #2781
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fladpandet eller ej. Så vil jeg tro, at du står temmelig meget alene i den holdning om, at han var middelmådig. Måske forstod han ikke helt at udvikle sig nok med årene, men ligefrem middelmådig?
    Vi har så ufatteligt meget at takke den mand for ikke mindst for at sparke døren ind til Europa. Jeg forstår ærlig talt ikke din trang til konstant at sparke bagud efter manden....
    Gode Kasper. Når man har klaget over spillet i Parken, så er man igen og igen blevet slået i hovedet med Ståledevisen, om at det var flot fodbold og mælketænder ... eller resultater. Nu hvor en anden virkelighed så småt tegner sig, så forstår man ikke trangen til at sparke bagud efter manden.

    Og så var det altså ikke mig der bragte Ståle op, men en bruger der skrev, at der var frugterne af Ståles arbejde, der gjorde, at vi ser så mange unge spillere på holdet, og at credit skulle gå til Ståle-Roy-Backe for vores Sprudlen i august. Ståle har været i FCK siden 2006, og har haft rig lejlighed til at spille offensivt og købe og spille med så mange talenter som Thorup gør. Det har bare aldrig været Ståles store prioritet. Han kunne jo også købe dem færdigudviklede.

    Og endelig. Nu er der faktisk en del, der har liket mit indlæg, men jeg synes det er et svagt argument, at det skulle have relevans i en indholdsmæssig diskussion, hvor mange der er enige. Da Kopernikus(uden sammenligning for så kvik er jeg virkelig langt fra) mente, at Solen var verdens midtpunkt, stod han Palle alene, og sådan er det med ny erkendelse. Ligeså da et mindretal kom med den afsindige tanke, at Ståle skulle fyres. Og jeg har ved gud også selv ofte taget fejl, som en del af flertallet.
    Danmark til Valby Bakke

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2782
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rasmus Kruse Se meddelelser
    Hvorfor laver I ikke en ny Thorup vs. Solbakken tråd så vi andre kan følge med i transfers?
    Det er ikke første gang at transfertråden skal bruge til personfnidder og andre diskussionsemner.
    Det er jo en debat, der er udsprunget af transferdebatten (eller snarere debatten om talenter i relation til vores transfers). Jeg kan i øvrigt godt løfte sløret for, at der ikke kommer flere til- eller afgange i sommeren 2021. Hvorfor så ikke fortsætte debatten, selvom den foregår i en tråd om et lukket transfervindue?

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #2783
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ToPs - når du ikke anerkender, at FCK europæisk har bokset over sin egen vægtklasse, så er det altså svært at tage seriøst.
    Det er jo en stråmand - både om Ståle og om FCK.

    Jeg skrev jo faktisk:

    Ståle kunne ubestrideligt noget ift at sætte et en underdog taktisk ift en bedre modstander
    og

    Vi fik de resultater som vores daværende exceptionelle økonomiske, ledelsesmæssige og organisatoriske muskler berettigede.
    Ellers er jeg næsten enig i resten af det du skriver.
    Sidst redigeret af Tops : 05.09.21 kl. 21:07
    Danmark til Valby Bakke

  14. #2784
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Enig! Og altså: Det er selvfølgelig endnu mere kompliceret end det. Når vi skal vurdere FCK's succes i dag, er det jo ikke blot Ståle vs Jess - men Ståle + stab vs Jess/PC + stab.

    Der er jo blevet skiftet helt vildt ud, ligesom FCK har fået to markante assistenttrænere i stedet for en, hvor man må formode, at ikke mindst Neestrup har mere at skulle have sagt end Wiggen i sin tid.

    Jeg tilhører den sikkert spinkle fraktion, der var vild med Ståle, men som - så vidt jeg husker - nærmest siden 2014 problematiserede managerrollen. Havde vi en meget fodboldstærk bestyrelse, kunne det måske have fungeret. Men her virkede det kun som om, at NCH for alvor havde en dialog med Ståle. Meget godt kan man sige om NCH, men end ikke han selv vil vist påstå, at han længere stod for fornyelse. Ergo manglede Ståle kvalificeret sparring - altså for alvor at blive udfordret på strategien, og når tingene ikke helt kørte. Dialogen med Kvist i bestyrelsen var i al fald absolut ikke-eksisterende selv under den sportslige nedtur i 2019/2020. Det har Ståle sagt ret tydeligt. Samtidig gjorde Ståles udvidede rolle hverken vidundere for vores scouting eller for Ståles fokus på mandskabspleje (igen kun set udefra!).

    Nu er rollerne ENDELIG blevet opdelt igen. Og for mig at se er den mest interessante profil i det nye setup PC.

    PC tog fra dag 1 enorm styring, og er helt utrolig klar i spyttet om, hvor han vil have FCK hen. Jeg bilder mig ind, at det smittede af på truppen, fordi man nu endelig helt klart kunne se retningen på det nye projekt - og hvad man helt præcist skal levere både nu og fremover som en del af FCK. Det er præcis det DNA, som bestyrelsen snakkede så meget om efter fyringen af Ståle, men som var så svær at blive klog på i Jess' første tid i klubben.

    Den meget sene tilgang af PC gjorde, at vi reelt missede et transfervindue, og at spillerne i et eller andet omfang ikke vidste, om den sportslige ledelse reelt ville dem på sigt. Det tror jeg ikke, de er et sekund i tvivl om med PC, og det er fedt. Samtidig ser det umiddelbart ud til, at vi har haft et af de mest succesfulde transfervinduer længe.

    Bevares, ikke alt lykkedes - og transfervinduer er nu engang lettest at vurdere på sigt. Ingen aner jo endnu, om eksempelvis vores nye islandske supertalent nærmest får os til at glemme Daramy. Men for mig er det væsentlige, at det nu ENDELIG virker til, at vi har en solid plan A, B, C og D, hvor Ståle i den grad haltede, når plan A ikke holdt (Bendtner på en fire måneder kontrakt FFS!!!).

    At PC er kommet til, har uden tvivl også gjort Jess' hverdag nemmere. For Jess er ved gud ikke en managertype. Hans force virker til (bl.a.) at være mandskabspleje og at skabe relationer. Jess er good cop, og PC er bad cop - og det virker p.t. til at være en ret fed kombi.

    Om setuppet så holder, må næste krise vise. Det kan ikke være andet end en svaghed i strukturen, at PC ikke har sat ledelsesteamet overhovedet. Og lige så stor en styrke det er at have så stærke assistenttrænere som FCK har, lige så potentielt farligt må det også være for Jess, hvis Neestrup eller Sellés internt skulle træde mere i karakter. For FCK kan det så til gengæld vise sig at være en styrke, hvis PC/truppen på et tidspunkt vil af med Jess, og der så står en assistenttræner til at kunne tage over, som allerede kender systemet indgående, og som har truppens respekt.

    Så altså: Ståle/Jess giver ikke meget mening at stille direkte op overfor hinanden. Det er det samlede setup, som er interessant, hvoraf Ståle så bare udfyldte en stor del af det fra 2014 til 2020.
    Jeg er enig i at det er Jess + stab, for det er den type træner Jess er, og det er de vilkår, han er blevet stillet overfor. Men jeg synes godt man kan diskutere, hvor meget Ståle + stab det var. Ståle involverede ikke sine assistenter som Jess gør, og Ståle var både Sportsdirektør og træner. Ståle var selv interesseret i alle hattene, så meget desto større andel i nedturen, fortjener han.

    Jeg er lidt interesseret i at høre, hvad du mener med, at PC ikke har sat ledelsesteamet overhovedet, det lyder da ret interessant. Er det hierarkiet blandt trænerne, du mener, der ikke er klart defineret?
    Danmark til Valby Bakke

  15. #2785
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Og så var det altså ikke mig der bragte Ståle op, men en bruger der skrev, at der var frugterne af Ståles arbejde, der gjorde, at vi ser så mange unge spillere på holdet
    Med henblik på at du så ofte har brokket dig over at Ståle har haft så mange kasketter og så meget magt og indflydelse i klubben, er det bemærkelsesværdigt at du ikke lige gennemskuede at der i dette tilfælde af "Ståles arbejde" var tale om hans arbejdsopgaver som sportsdirektør og overordnet sportslig ansvarlig, som har haft fokus på at sørge for direkte organisatoriske veje fra ungdomshold til førstehold, og ikke nødvendigvis hans rolle som træner for A-truppen.. Om det er tale om manglende deduktive evner eller om der er tale om ond tro, det skal jeg lade andre om at afgøre..

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    (...) og at credit skulle gå til Ståle-Roy-Backe for vores sprudlen i august.
    Udpenslet: At man anvendte større defensiv kompakthed med lavere preslinjer, når man ikke er i boldbesiddelse, som mere minder om de generelle forsvarsprincipper, som man anvendte de foregående 20 år. Kanterne i den forreste linie er trukket længere tilbage i længere tid ad gangen, når vi ikke er i boldbesiddelse, end tidligere under Jess Thorups tid. Som konsekvens af den justering har vi kun lukket to mål ind i åbent spil i august. Hvilket også er noget, eksperter m.fl. har beskrevet uafhængigt af hinanden, ligesom Thorup selv har beskrevet taktiske justeringer (uden dog at nævne navne), som har været hemmeligheden bag de gode resultater.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ståle har været i FCK siden 2006, og har haft rig lejlighed til at (...) købe og spille med så mange talenter som Thorup gør. Det har bare aldrig været Ståles store prioritet.
    Hvilke spillere fra FCK Talent/School of Excellence, som man ikke har solgt for store beløb for ungdomsspillere, har Ståle forpasset at anvende, kontra dem, han har anvendt, og som siden da har udviklet sig til spillere, man kunne anvende i den nuværende A-trup? Jeg synes, jeg har stillet det spørgsmål en del gange, men har stadig ikke fået svar. Jeg venter stadig tålmodigt på svar. Jeg vil endda gerne hjælpe dig på vej ved at linke til FCKs U19-trup fra 14/15 sæsonen ifølge transfermarkt, så du kan scrolle gennem alle U19 holdene for de enkelte sæsoner, og så komme med et bud på de spillere, man har forpasset at anvende, kontra dem, man har anvendt: https://www.transfermarkt.com/fc-cop...saison_id=2014

    Og blandt dem, Ståle har anvendt, så tæller jeg:
    - Daramy (57 kampe)
    - Wind (63 kampe)
    - Holse (46 kampe)
    Tallene angiver antal kampe på seniorniveau med Ståle som træner.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nu er der faktisk en del, der har liket mit indlæg
    Antal likes gør ikke et udsagn mere eller mindre faktuelt korrekt.. Men hvis du partout insisterer at vurdere på antal likes, så er der flere, som liker at dit indlæg var fladpandet, end der er folk, som liker dine indlæg.. Men igen: Antal likes gør ikke et udsagn mere eller mindre faktuelt korrekt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Da Kopernikus (uden sammenligning for så kvik er jeg virkelig langt fra) mente, at Solen var verdens midtpunkt, stod han Palle alene
    Det viste sig også at han tog fejl i sin antagelse, og at universet ikke var heliocentreret, som han antog..

    Brandolinis lov slår forresten til igen.
    Sidst redigeret af Kiwi : 05.09.21 kl. 23:08
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2786
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Lige for at skifte emne :) nogen som har set andri baldursson spille ? Er han som en islandsk ekspert hævder en delaney type ? Eller er han mere en TK/Gregus ?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2787
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Lige for at skifte emne :) nogen som har set andri baldursson spille ? Er han som en islandsk ekspert hævder en delaney type ? Eller er han mere en TK/Gregus ?
    "Maske" er enig... , men i hvad?

  20. #2788
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Sandsynligvis i at man prøver at skifte emne.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2789
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg er enig i at det er Jess + stab, for det er den type træner Jess er, og det er de vilkår, han er blevet stillet overfor. Men jeg synes godt man kan diskutere, hvor meget Ståle + stab det var. Ståle involverede ikke sine assistenter som Jess gør, og Ståle var både Sportsdirektør og træner. Ståle var selv interesseret i alle hattene, så meget desto større andel i nedturen, fortjener han.

    Jeg er lidt interesseret i at høre, hvad du mener med, at PC ikke har sat ledelsesteamet overhovedet, det lyder da ret interessant. Er det hierarkiet blandt trænerne, du mener, der ikke er klart defineret?
    Det er meget simpelt: PC har hverken ansat træner eller hjælpetrænere - eller for den sags skyld nogen andre ikke-spillere (mig bekendt). Det handler ikke om hierakiet - blot at mange sportschefer har det med gerne ville sætte 'eget hold'.

    Som jeg skriver, er jeg helt enig i, at Ståle fyldte meget, og at jeg ikke mener, han burde have haft så mange kasketter. Dette falder både tilbage på Ståle og på bestyrelsen, der mere eller mindre lod den sportslige ledelse sejle sin egen sø.

    Min pointe er, at det ikke giver super meget mening at sammenligne Ståle og Jess direkte overfor hinanden - men mere kigge på de sportslige teams (Jess/PC/assistenter/osv. overfor Ståle...oooog...well...primært Ståle :) - men selvfølgelig også Johan Lange. Den position er bare ikke blevet genbesat, efter Leth stoppede).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #2790
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kiwi, jeg er simpelthen bare ærligt uenig med dig i, at vores spillemæssige sprudlen i august skyldes den taktiske kompakthed fra Thorups forgængere. Der var tæt på ingen taktisk kompakthed i det hold Thorup overtog. Målene væltede ind i Ståles sidste tid. Det har Thorup + stab selv fået sat skik på - helt uden hjælp fra Ståle og Backe.

    Og det var altså ikke svært at forstå, at du mente, at Ståle som sportsdirektør havde formuleret en strategi for talentarbejdet (ligesom der før er formuleret strategier). Jeg er bare ikke enig i at "strategi2019" mv. er hovedårsagen til, at vi spiller med talenterne pt. - med al respekt for evt øgede ressourcer. Hovedårsagen til at talenterne spiller nu, det er fordi, at Thorup er mere tilbøjelig til at bruge talenterne og vise dem tillid, i stedet for Ståles gamle drenge på de pladser, hvor talenterne nu spiller: Pierre, Oviedo, Polakken, VF, Gryte og Anker fx.

    Og fedt nok hvis du var på flertallets side også på Kopernikus' tid ;-)

    Nå, nu er denne diskussionen kørt i ring, jeg gentager i hvert fald mig selv, og så er den bevæget sig ud i universet, og det er alligevel for off topic, selv for mig.
    Sidst redigeret af Tops : 06.09.21 kl. 07:11
    Danmark til Valby Bakke

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •