Side 188 af 193 FørsteFørste ... 88138178185186187188189190191 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,806 til 2,820 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2806
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan dog godt se et scenarie for mig, hvor han måske ikke er helt god nok til Ajax (eller de hellere vil satse på deres unge talenter) og hvor han stadig har ambitioner om europæisk spil.
    Med mindre Eriksen har fået et alvorligt psykisk knæk af sit hjertestop, vil han en del år endnu være god nok til 90-95% af alle hold i de store ligaer. I Holland vil han være god nok til samtlige hold.

    Jeg er nu stadig i tvivl, om han fortsætter med at spille bold, men det afhænger selvfølgelig af, hvilke retningslinjer han har fået af lægevidenskaben. Men altså, hvis nu Falk skal videre til sommeren 2022, så skal Eriksen da være velkommen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2807
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Mon ikke Eriksen på 80% er godt nok til Ajax. De holdt fast i Schöne i lang tid også.
    Jo det kan sagtens være. Men Eriksen kommer nok til at have næsten et års pause og runder de 30 år. Ingen ved hvad hans niveau vil være, når han er i gang igen.

    Anyway så var det også bare spekulationer. De fleste klubber vil nok gerne tage ham, så det kommer nok mest an på, hvad han selv er til - om det skal være en Europæisk topklub med kæmpe pres for at præstere på meget højt niveau, eller et Ajax som lidt af en mentor for de unge måske uden fuld spilletid eller et step ned til OB/FCK, hvor han stadig kan vinde mesterskaber og være på landsholdet.

    Jeg vil dog give dig helt ret i, at chancen for Eriksen til FCK er meget lille.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2808
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Mon ikke Eriksen på 80% er godt nok til Ajax. De holdt fast i Schöne i lang tid også.
    Det har du sikkert ret i. Men hvis vi skal være helt ærlige, var Eriksen vel allerede på 80% før det triste hjertestop. Inter-tiden fik aldrig det bedste op i ham, desværre.

    Foruden den evigt ydmyge tilgang virker Eriksen også til at søge trygheden. Han blev i Ajax og Tottenham frustrerende længe for de klubber, der ville have ham - og skiftet til italiensk fodbold var som bekendt slet ikke let.

    Det har aldrig virket som om, at Eriksen har det store behov for opmærksomhed. Tværtimod. Derfor er det næsten helt tragisk, hvordan hele fodboldverden hyldede ham og at landstræneren stadig ynder at nævne ham så ofte, han kan slippe afsted med det.

    Selv har Eriksen som bekendt valgt at være helt og aldeles tavs. Vi skal vel tilbage til Gravesen for at finde en spiller, der mere har udelukket pressen. Hvor Gravesen gjorde det demonstrativt, har Eriksen dog gjort det meget stille og udramatisk. Selv om der med garanti ikke er det fodboldmedie, som ikke ville rydde forsiden, hvis han endelig udtalte sig, har han troligt ladet være.

    Og det fører mig så hen til konklusionen: HVIS Eriksen skulle vælge en tidlig retur til dansk fodbold, tror jeg, familien vil være altafgørende. At han helst vil spille dér, hvor de føler sig bedst hjemme. Og skulle han helt selv vælge, tror jeg faktisk, han ville vælge en klub, han allerede kender, som OB. Presset og mediefokuset ville - trods alt - være langt mindre, end hvis han valgte FCK. Bevares, i begyndelsen ville medieinteressen eksplodere - uanset om han så valgte Middelfart. Men i FCK ville det være konstant og hele tiden, og der ville være mere pres på, hvis han kun leverede eksempelvis 70%.

    Er Eriksen stadig sulten efter at vinde titler, ville FCK være et langt mere oplagt valg. Men mit bud er, at hvis Eriksen stadig er sulten efter at spille på øverste hylde, så bliver det Ajax før FCK, og er det trygheden og en ere neddroslet karriere, han går efter, ja, så bliver det OB før FCK.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #2809
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Bryan Oviedo bliver åbenbart i København som minimum til nytår. Saprissa kunne ikke få lavet en aftale med FCK, og Oviedo var ikke villig til at opsige sin kontrakt og dertilhørende løn for resten af sæsonen. Oviedo gik fra en årsløn på 12 mio. kr. i Sunderland til en årsløn på under 3 mio. kr. i FCK, så fra hans perspektiv kan jeg godt forstå, at han vil få det sidste ud af sin tid i FCK, når nu han er så langt fra spilletid. Men selvfølgelig er det ærgerligt for os, at vi så skal have ham rendende det kommende års tid.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #2810
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bryan Oviedo bliver åbenbart i København som minimum til nytår. Saprissa kunne ikke få lavet en aftale med FCK, og Oviedo var ikke villig til at opsige sin kontrakt og dertilhørende løn for resten af sæsonen. Oviedo gik fra en årsløn på 12 mio. kr. i Sunderland til en årsløn på under 3 mio. kr. i FCK, så fra hans perspektiv kan jeg godt forstå, at han vil få det sidste ud af sin tid i FCK, når nu han er så langt fra spilletid. Men selvfølgelig er det ærgerligt for os, at vi så skal have ham rendende det kommende års tid.
    Hold nu op jeg troede han var meget længere oppe, i lønhierakiet. Det der er vel ikke engang Thomsen niveau. Kan egentlig også godt følge ham her, dermed ikke sagt at de penge ikke kunne bruges bedre, til fx at forlænge nogle af de unge, man gerne vil holde på.

  10. #2811
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nej, skulle han smutte nu, ville han have sagt farvel til lidt over 6 mio. kr. for at træde til som reserve for Pierre mens Boile sad ude i et år, og dernæst være ude i kulden det meste af et år. Venter han med at smutte til kontraktudløb, vil han "kun" skulle vinke farvel til lidt over 3 mio. kr. Jeg kan nu godt følge ham..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #2812
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nej, skulle han smutte nu, ville han have sagt farvel til lidt over 6 mio. kr. for at træde til som reserve for Pierre mens Boile sad ude i et år, og dernæst være ude i kulden det meste af et år. Venter han med at smutte til kontraktudløb, vil han "kun" skulle vinke farvel til lidt over 3 mio. kr. Jeg kan nu godt følge ham..
    Med den løn og Oviedos alder i kombination, vil jeg da næsten foretrække at sælge Bengtsson til vinter.
    Han kan heller ikke spille backen som JT gerne vil have det. Det kan Oviedo faktisk stadig, da han er en angrebs og kombinationsstærk type.
    Dermed har vi VK 34, Boile og Oviedo til den plads, og vi har tid til at scoute en ny til sommer 2022.
    VK34 kan i realiteten blive solgt her.

  13. #2813
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...raktfri-zanka/

    Så røg Zanka til fcm's storebror Brentford :O

  14. #2814
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kontrakt på 1 år til Zanka i Brentford. Vi må se, hvordan tingene ser ud i foråret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #2815
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kontrakt på 1 år til Zanka i Brentford. Vi må se, hvordan tingene ser ud i foråret.
    Held og lykke til Zanka

    Personligt tror jeg næppe, vi får ham at se i den hvide trøje igen.

    Det er primært de små hints hist og pist JT og PC er kommet med på det seneste. Specifikt det at skabe en ny kultur i omklædningsrummet og på 10eren. Det kan være jeg misfortolker det, men jeg tror ikke Zanka er JTs favorit.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #2816
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Held og lykke til Zanka

    Personligt tror jeg næppe, vi får ham at se i den hvide trøje igen.

    Det er primært de små hints hist og pist JT og PC er kommet med på det seneste. Specifikt det at skabe en ny kultur i omklædningsrummet og på 10eren. Det kan være jeg misfortolker det, men jeg tror ikke Zanka er JTs favorit.
    Jeg tror du har ret, og det er vel heller ikke mærkeligt jvf sidste sæsons surmuler-attitude.

    Og så forstår jeg ikke at nogen mener Zanka skal tilbage til FCK - nærmest for enhver pris.

    Hvad skal vi reelt bruge ham til nu?

    Ved godt at gammel kærlighed ikke ruster, men der må altså være nogle spillere hvor man må erkende at deres FCK-tid bare har været. Zanka er én af dem. Videre.

    Zan


  19. #2817
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ved godt at gammel kærlighed ikke ruster, men der må altså være nogle spillere hvor man må erkende at deres FCK-tid bare har været. Zanka er én af dem. Videre.

    Zan
    Og så har han jo allerede haft ikke bare et, men to comeback i den hvide trøje (og sammenlagt ni år). Så det er jo ikke, fordi vi er blevet snydt for en heltegenkomst i det her tilfælde. Jeg vil tænke tilbage på hans gode anden periode for os og glæde mig over den...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #2818
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    I den forbindelse er det værd at nævne at Kvart i bold har et fremragende afsnit af deres podcast ude, hvor de interviewer mentalcoach Christian Engell. Han smider altså svesken på disken og er ikke bleg for at tale om at ældre og mere etablerede spillere, som sidder højt i det interne hieraki og ikke starter inde....er potentielle dårlige stemningsskabere i truppen.

    Samt at dem der er i truppen nu, og har været det i lang tid, taler om at de ikke husker en bedre stemning i truppen længe....

    Her tænker jeg at Zanka's fravær og sløje attitude måske passer fint ind. Ikke mindst fordi Engell nævner ham ved navn sammen med Fischer og Bjelland.

    Super interessant, check det ud og lad høre hvad skakten tolker på interviewet, por favor...
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar


  22. #2819
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Zanka som skaber af dårlig stemning, når han ikke starter inde? Tjah ... Det kan vel være, men på landsholdet udtalte træneren det modsatte under EM, selvom den gode Mathias slet ikke fik spilletid.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2820
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Zanka som skaber af dårlig stemning, når han ikke starter inde? Tjah ... Det kan vel være, men på landsholdet udtalte træneren det modsatte under EM, selvom den gode Mathias slet ikke fik spilletid.
    Svært at sammenligne de to ting i forhold til tid og plads i hierakiet. Tror godt Zanka kendte sin plads i landsholdstruppen og var taknemlig for de 1,7 mio kr han fik for 6 ugers arbejde.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •