Side 14 af 193 FørsteFørste ... 4111213141516172464114 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Ej. Han prikker den ikke, han sparker den ind til #9. Det er også derfor kommentatorerne diskuterer om det er en dårlig afslutning eller et godt indlæg.
    Dårlig afslutning? Det er da en fremragende afslutning, der strejfes marginalt og går i mål ;-)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Ok, han sparker den. Det må jeg jo give dig. - Men at det skulle være en klassisk "til baglinjen" er jeg ikke enig i. Jeg vil fastholde at overblik og coolness, er grunden til at han rammer præcist til Wilczek, men også at han når at opfatte bolden i tide, og overhovedet når frem til den.
    Det var en tastefejl. Der skulle have stået at det IKKE var et klassisk "til-baglinjen-indlæg".

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #198
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Dårlig afslutning? Det er da en fremragende afslutning, der strejfes marginalt og går i mål ;-)
    Enig. Absurd at #9 får det mål.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #199
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvem hvorfor svarer du mig så, når du siger, jeg ikke svarer dig? ;-)
    Som jeg skrev, viste grafikken før kampen, at antallet af minutter per scoring var konsistent med hans bøf-tid. Jeg ser ikke Onside nok til at vide om de har en særlig affinitet for manden. Men han laver fem mål i de første seks SL over 6-7 uger jvf. Superstars.dk, bliver vist rygskadet (?) og ender formentlig alligevel primært kun med at spille, da de fleste andre angribere fik Corona i november/december, indrømmet.

    Din argumentation bliver ikke mere overbevisende af, at du nedgør, at han han scorede mål i “deprimerende superligakampe” i sæsonstart og “nemme mål” i søndags. Tæller disse mål mindre i statistikken?
    Og at han leverede en “Middelmådig indsats” mod bøf? Var det ikke målene, vi skulle forholde os til - dem lavede han to af (men de var jo ikke “afgørende” i din optik)

    “Jeg vil sige, at det er et episk fejlkøb, der ikke pisser mange Brøndbyfans af.“ ah okay - de fortsat rasende på ham alle steder, særligt efter søndag :o)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #200
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    jvf. Superstars.dk...
    Præcis. Det er en fejl jeg kan leve med. Det er vi sgu :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #201
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kunne man forstille sig vi prøver og hente Jacob Rasmussen i Fiontina?
    har været udlejet et par gange senest i Vitesse, hvor han har gjort det godt.
    Venstre benet center back der er meget dygtig på kuglen
    og gerne vil digtere spillet ala Bjelland men dog har alderen og fart med sig.
    God på hoved, og ville danne et voldsomt ungt men erfarent makkerpar sammen med Nelsson.

    Spillede sin ungdom på OBs akademi inden han i en ung alder blev hentet til Schalke
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #202
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Kunne man forstille sig vi prøver og hente Jacob Rasmussen i Fiontina?
    har været udlejet et par gange senest i Vitesse, hvor han har gjort det godt.
    Venstre benet center back der er meget dygtig på kuglen
    og gerne vil digtere spillet ala Bjelland men dog har alderen og fart med sig.
    God på hoved, og ville danne et voldsomt ungt men erfarent makkerpar sammen med Nelsson.

    Spillede sin ungdom på OBs akademi inden han i en ung alder blev hentet til Schalke
    Hvad er fart i dette tilfælde? For mig at se, er det altafgørende, at den næste centerforsvarer skal have høj fart og nærkampsstyrke, for at kunne begå sig i Jess' system. Alexander Scholz havde været optimal, men det er spillere som ham, FCK skal hente i fremtiden. Heldigvis er der da flere af den type i europæisk fodbold, end typen som er skolet i verdens sværeste zone-forsvar, så muligheden for at finde en sådan er til stede.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #203
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Løse rygter, om Bjelland til Lyngby, til sommer, skriver Kvart i bold. Kilderne, til dette, skulle være tæt på Lyngby.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #204
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Løse rygter, om Bjelland til Lyngby, til sommer, skriver Kvart i bold. Kilderne, til dette, skulle være tæt på Lyngby.
    Det kunne i så fald være Bjelland selv. Når det så er sagt, så er det jo en logisk konsekvens på tingenes tilstand, men det fordre jo nok, at Slyngelby bliver oppe.

  18. #205
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det kunne i så fald være Bjelland selv. Når det så er sagt, så er det jo en logisk konsekvens på tingenes tilstand, men det fordre jo nok, at Slyngelby bliver oppe.
    Og at vi er villige til at betale en pæn del af lønnen for at slippe for ham. Han opgiver da ikke 7,5 mio. kr. for at få et ekstra år i Lyngby, hvor han vel næppe kommer til at få meget mere end en femtedel af sin nuværende løn
    Sidst redigeret af gunner : 16.04.21 kl. 15:14
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #206
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Og at vi er villige til at betale en pæn del af lønnen for at slippe for ham. Han opgiver da ikke 7,5 mio. kr. for at få et ekstra år i Lyngby, hvor han vel næppe kommer til at få meget mere end en femtedel
    Vi ved jo heller ikke om det drejer sig om 7,5 mio. Det kan godt være han har fået mere udbetalt i starten i form af sign-on fee og en løn der starter højt os slutter forholdsvis lavere, på fx 4,5 mio og så er springet ikke så stort og pengene han skal have med det heller ikke. Men, who know?

  21. #207
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Vi ved jo heller ikke om det drejer sig om 7,5 mio. Det kan godt være han har fået mere udbetalt i starten i form af sign-on fee og en løn der starter højt os slutter forholdsvis lavere, på fx 4,5 mio og så er springet ikke så stort og pengene han skal have med det heller ikke. Men, who know?
    Der er intet, det tyder på, at Bjelland får mindre i løn nu, end han gjorde i starten af kontrakten. Her er han fortsat oplistet til 9 mio. kr. om året

    https://www.888sport.dk/blog/de-beds...rliga-spillere

    Men altså, hvis København kan slippe for at smide bare nogle af alle de penge i kakkelovnen, så kan de sælge ham til en limfabrik eller en kattemadsfabrik for min skyld
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #208
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Der er intet, det tyder på, at Bjelland får mindre i løn nu, end han gjorde i starten af kontrakten. Her er han fortsat oplistet til 9 mio. kr. om året

    https://www.888sport.dk/blog/de-beds...rliga-spillere

    Men altså, hvis København kan slippe for at smide bare nogle af alle de penge i kakkelovnen, så kan de sælge ham til en limfabrik eller en kattemadsfabrik for min skyld
    Der er ellers blevet redegjort en for hvordan Bjellands løn er udbetalt. Han fik et stort beløb da han skrev under, og mindre beløb om måneden. Laver man en samlet opgørelse af løn og signon og dividerer med antallet af måneder, så når man til de 750000kr om måneden. Bjelland har altså fået størstedelen af sin løn på forhånd. Bruger man marginalt bedre kilder end 888sport, så ville man hurtigt opdage, at dette er tilfældet.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #209
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der er ellers blevet redegjort en for hvordan Bjellands løn er udbetalt. Han fik et stort beløb da han skrev under, og mindre beløb om måneden. Laver man en samlet opgørelse af løn og signon og dividerer med antallet af måneder, så når man til de 750000kr om måneden. Bjelland har altså fået størstedelen af sin løn på forhånd. Bruger man marginalt bedre kilder end 888sport, så ville man hurtigt opdage, at dette er tilfældet.
    Nu må jeg altså lige gentage - Bjellands løn betyder nærmest INGENTING i forhold til det regnestykke, der skal gå op for at vi sender ham til Lyngby. Om han får 100.000 om måneden eller 1 million i dag er ikke det afgørende.

    Det eneste der betyder noget, det er hvor meget vi kan spare ved at sende ham videre i forhold til hvor meget vi synes han er værd at have gående rundt i FC København.

    Hvis vi antager at Bjelland ikke vil gå ned i løn (*), så er spørgsmålet kun, om vi synes han er mere værd (**) for FC København end den løn Lyngby vil give ham. For hvis han kan få 1 million i Lyngby, så vil han nok godt afgive 1 million af sin FC København løn. Så hvor meget vi betaler ham i dag er faktisk nærmest irrelevant. Så hvor meget Lyngby vil betale til Bjelland og hvor meget Bjelland vil "betale" for at skifte - det er de 2 beløb, der er afgørende.

    (*) Det vil han måske godt, men så lægger man bare den nedgang oven i besparelsen.
    (**) Og der skal man selvfølgelig tage alle ting med inkl. hvordan det stiller os i fremtidige forhandlerne osv. osv.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  26. De følgende 11 brugere er enige:

  27. #210
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Nu må jeg altså lige gentage - Bjellands løn betyder nærmest INGENTING i forhold til det regnestykke, der skal gå op for at vi sender ham til Lyngby. Om han får 100.000 om måneden eller 1 million i dag er ikke det afgørende.

    Det eneste der betyder noget, det er hvor meget vi kan spare ved at sende ham videre i forhold til hvor meget vi synes han er værd at have gående rundt i FC København.

    Hvis vi antager at Bjelland ikke vil gå ned i løn (*), så er spørgsmålet kun, om vi synes han er mere værd (**) for FC København end den løn Lyngby vil give ham. For hvis han kan få 1 million i Lyngby, så vil han nok godt afgive 1 million af sin FC København løn. Så hvor meget vi betaler ham i dag er faktisk nærmest irrelevant. Så hvor meget Lyngby vil betale til Bjelland og hvor meget Bjelland vil "betale" for at skifte - det er de 2 beløb, der er afgørende.

    (*) Det vil han måske godt, men så lægger man bare den nedgang oven i besparelsen.
    (**) Og der skal man selvfølgelig tage alle ting med inkl. hvordan det stiller os i fremtidige forhandlerne osv. osv.
    Jeg er 100% enig. Jeg tror så Bjellands forhold til Slyngelby spiler mere ind end noget andet. Han er medejer af klubben og er vokset op i klubben. Jeg har på fornemmelsen, at det betyder noget i dette tilfælde. Derudover var det ikke din udregning jeg forholdte mig til men sandheden om, at FCK betaler ham 750.000kr om måneden.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •