Side 155 af 193 FørsteFørste ... 55105145152153154155156157158165 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,311 til 2,325 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2311
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Lidt reklame for Peter Olayinka men det fortæller lidt om, hvad for en slags spiller han er:
    https://breakingthelines.com/player-...perfect-hybrid

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2312
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvad jeg læser mig frem til og kan se på diverse videoer, så er han åbenbart god begge veje, og har et godt blik for sine medspillere. Det er tiltalende med tanken om at have ham på venstre kant foran VK34, fordi han godt kan "dække af" og give plads til en fremstormende back, mens vi på modsatte side så vil have en driblestærk kant (Luther Singh), som så har en lidt mere defensivt orienteret back bag sig (Diks). Så fastholder vi et offensivt udtryk uanset hvilken fløj, vi angriber med, uden dog at miste den defensive balance på holdet imens.

    Og så kan jeg rigtig godt lide beskrivelsen af ham som forudseende og god til at opsnappe løse bolde. Et par nemme mål på den konto kan godt gøre forskellen i længden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #2313
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ved vi, hvad kilden er til Olayinka-historien (eller er der andre, der nævner den)? Jeg bliver lidt loren ved, at Klaus Egelund pludselig sprænger transfer-bomber. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #2314
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ved vi, hvad kilden er til Olayinka-historien (eller er der andre, der nævner den)? Jeg bliver lidt loren ved, at Klaus Egelund pludselig sprænger transfer-bomber. :-)
    Jeg synes, FCK-leaks er gået fra BT til EB efter PC kom til. Jeg hoppede også straks ind på MWD’s Twitter for at se, da han jo normalt ved alt om FCK, men det skal vi nok til at vænne os til er fortid og at det i stedet er EB, der har historierne.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2315
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er i hvert fald glad for at folk kender mere til ham, og er så fortrøstningsfulde. Gør mig tryg.

    Og hvis meldingerne fra EB om "en profil i den tjekkiske lige gennem de sidste 3 år" står til troende; så skal der ikke være noget ballade fra mig...

    Og hvis han bare er halvt så cool på banen:

    https://www.instagram.com/p/COIokUMlzYT/

    Zan
    Hvis han spankulerer rundt i Københavns gaden med den guldstok, så er jeg fan ;-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #2316
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg synes, FCK-leaks er gået fra BT til EB efter PC kom til. Jeg hoppede også straks ind på MWD’s Twitter for at se, da han jo normalt ved alt om FCK, men det skal vi nok til at vænne os til er fortid og at det i stedet er EB, der har historierne.
    MWD har ferie nu, og var til OL inden da. Tror godt du kan forvente, at det stadig er ved BT du ser nyhederne først.

  12. #2317
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Hvis han spankulerer rundt i Københavns gaden med den guldstok, så er jeg fan ;-)
    Kæmpe plus hvis the pimp cane følger med! Så mangler han bare en hat med fjer i :-D

  13. #2318
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Kæmpe plus hvis the pimp cane følger med! Så mangler han bare en hat med fjer i :-D
    Jeg kan fortælle dig at 5 min på hans Insta, giver dig endnu bedre ting end hat med fjer ;-)

    Han er sgu cool.

    https://www.instagram.com/p/CM5L3mrlKD8/

    Zan

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2319
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg kan fortælle dig at 5 min på hans Insta, giver dig endnu bedre ting end hat med fjer ;-)

    Han er sgu cool.

    https://www.instagram.com/p/CM5L3mrlKD8/

    Zan
    Klasse! Det ligner noget fra Starwars jo :-D

  16. #2320
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af AlexSN Se meddelelser
    Nok ikke et super troværdigt rygte, men stadig et rygte: https://twitter.com/TransferGuru8/st...2jFzVKIL3OjMH4
    Altså kan vi lande Jesus Vallejo er det et KÆMPE scoop, jeg kan ikke tro det rygte...

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2321
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Altså kan vi lande Jesus Vallejo er det et KÆMPE scoop, jeg kan ikke tro det rygte...
    Det er så urealistisk som det kan blive, men med de klubber PC henter ind fra, så kommer Real Madrid vel også op af lykkeposen en dag!0)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2322
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kender ham ikke, så det er blot baseret på lidt YouTube-kiggeri, hvor han mere ligner en målscorer end chanceskaber. Iflg. Transfermarkt har han også flere mål end assists.
    Daramy har flere mål end assists. Luther Singh har flere mål end assists. Fischer har flere mål end assists.

  21. #2323
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Eneste minus er dog, at han har været meget skadet de seneste år - og der går rygter om, at han skal opereres i næste uge og derfor vil starte op i klubben med en skade?

  22. #2324
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Eneste minus er dog, at han har været meget skadet de seneste år - og der går rygter om, at han skal opereres i næste uge og derfor vil starte op i klubben med en skade?
    Måske derfor han er så "billig" kontra de 7 mill. euro på transfermarkt :-) Læst et andet sted - ikke tjekket om det passer

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2325
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Eneste minus er dog, at han har været meget skadet de seneste år - og der går rygter om, at han skal opereres i næste uge og derfor vil starte op i klubben med en skade?
    Med Thomsen, Fischer, Bjelland og formentlig snart Oviedo væk, samt Boile som pt er overraskende holdbar (7, 9, 13....), så skal der vel også handles ind til lazarettet. Ellers har vores læger, massører osv. ikke noget at lave.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •