Side 12 af 193 FørsteFørste ... 291011121314152262112 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Midt i en corona-pandemi, hvor stort set hele ens erhverv er lukket ned?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Storskov kunne helt sikkert få fin løn og mad på bordet, uden at arbejde for vstgn. Ingen grund til at undskylde ham for at have solgt helt ud.
    Plus ... hvad har han med debatten at gøre? Han er så vidt jeg husker rejst den modsatte vej.

    Det må da være deres hovedpine derude, hvordan de tager imod en træner, der i sin tid i København aldrig har lagt skjul på, hvor lidt han brød sig om vores største rivaler.


  3. #168
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg får til gengæld lidt hovedpine af fans, som pr. automatik afskriver spillere blot fordi de har spillet i BIF. Jeg synes både det er underligt at begrænse sig selv på den måde, ligesom jeg synes det er modsat den københavnerarrogance, som vi gerne vil have. I mine øjne er det blot en ekstra fjer i hatten, hvis tidligere BIF profiler (med meget få undtagelser som f.eks. Mike Jensen) vælger os senere i karrieren.

    Lige mht Rønnow, så ved jeg ikke, om han er god nok. Men hvis han er, så kan jeg ikke se, at lidt BIF-historik skulle holde os tilbage på den front.
    Selvfølgelig skal vi ikke hente BØF spillere, forstil dig hvilken dynamik det giver i en trup
    når den modstander du har spillet et derby imod pludselig står på dit eget hold.

    Jeg glæder mig også over at PC taler om og se vildskab i øjene på spillerne,
    det tror jeg simpelthen ikke du kan fremmane med en tilgang der hedder når ja det jo bare et job.
    Nu spiller jeg lidt i gult og næste uge i hvidt.

    Der må simpelthen være andre end de 10-12 spillere med fortid i Brøndby
    der er interessante for os..

    ellers er det måske mod scouting afdelingen man skal lede før man kigger på keeper posten
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Selvfølgelig skal vi ikke hente BØF spillere, forstil dig hvilken dynamik det giver i en trup
    når den modstander du har spillet et derby imod pludselig står på dit eget hold.
    Det er vel ikke meget anerledes end når de mødes på landsholdet og forøvrigt er gode kammerater der?

    Jeg tror helt ærligt, at det er en temmelig gammeldags holdning/ide, at spillerne fra rivaliserende klubber ikke kan lide hinanden eller ikke vil kæmpe for hinanden. Enkelte kan da have det sådan, hvorfor jeg (til morskab for enkelte) nævnte Mike Jensen som et eksempel på et no-go, men langt de fleste er så professionelle, at de selvfølgelig godt kan præstere på samme hold som en rival eller endda i rivalens klub.

    Og ja der er da sikkert andre spillere at vælge end folk med fortid i Bif. Men hvis vi gerne vil være den dominerende klub i Danmark, så kan jeg ikke se, hvorfor vi skal holde os væk fra andet end måske de aller mest ubehagelige typer derude fra (og ubehagelig typer generelt). I mine øjne er den absolut mest arrogante tilgang for os (og nedladende tilgang overfor Bif) netop at være ligeglade med om en spiller engang har spillet i Bif. Vi skal imo ignorere Bif og behandle dem som den lille ubetydelige lorteklub som de er (som vi gør med andre små landsbyklubber som Viborg, hobro, Vestsjælland osv) og ikke give dem en ophøjet betydning, hvor de lige pludselig har en indirekte indflydelse på vores indkøb.
    Vi så desuden selv, hvor meget det gik dem på, at Wilczek skrev under med os. Jeg undrer mig lidt over, at folk ikke bare ser det som en bonus at kunne tvære sådan noget ud i fjæset på dem.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er vel ikke meget anerledes end når de mødes på landsholdet og forøvrigt er gode kammerater der?

    Jeg tror helt ærligt, at det er en temmelig gammeldags holdning/ide, at spillerne fra rivaliserende klubber ikke kan lide hinanden eller ikke vil kæmpe for hinanden. Enkelte kan da have det sådan, hvorfor jeg (til morskab for enkelte) nævnte Mike Jensen som et eksempel på et no-go, men langt de fleste er så professionelle, at de selvfølgelig godt kan præstere på samme hold som en rival eller endda i rivalens klub.

    Og ja der er da sikkert andre spillere at vælge end folk med fortid i Bif. Men hvis vi gerne vil være den dominerende klub i Danmark, så kan jeg ikke se, hvorfor vi skal holde os væk fra andet end måske de aller mest ubehagelige typer derude fra (og ubehagelig typer generelt). I mine øjne er den absolut mest arrogante tilgang for os (og nedladende tilgang overfor Bif) netop at være ligeglade med om en spiller engang har spillet i Bif. Vi skal imo ignorere Bif og behandle dem som den lille ubetydelige lorteklub som de er (som vi gør med andre små landsbyklubber som Viborg, hobro, Vestsjælland osv) og ikke give dem en ophøjet betydning, hvor de lige pludselig har en indirekte indflydelse på vores indkøb.
    Vi så desuden selv, hvor meget det gik dem på, at Wilczek skrev under med os. Jeg undrer mig lidt over, at folk ikke bare ser det som en bonus at kunne tvære sådan noget ud i fjæset på dem.
    Jaja. Hver vores tilgang til tingene. For mig handler det bare om, at jeg ikke kan fordrage de personer som fodboldspillere. Jeg har ikke LYST til at ændre mit syn på Wilczek - jeg kan LIDE fodbold sort/hvidt. Jeg gider ikke bokse med irritation over en person, som jeg har brugt år på at "hade" pludselig scorer mål for FC København. Jeg vil bare gerne bevare mine sort/hvide fjende-billeder. Og her er det bare SÅ nemt. Lad være med at hente de ret få spillere, der har være i BØF. Det gør min oplevelse som København-fan bedre.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. De følgende 14 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Storskov kunne helt sikkert få fin løn og mad på bordet, uden at arbejde for vstgn. Ingen grund til at undskylde ham for at have solgt helt ud.
    Storskov blev fyret herinde. Det formilder altså billedet en hel del for mig. Det er noget helt andet, end hvis Delaney vendte hjem og signede med BIF fordi de tilbød flere penge end os. Storskov blev gjort til syndebuk, for at Ståle havde købt en række ældre skadesprone spillere som - surprise surprise - også blev skadet i FCK, sandsynligvis uanset hvilken fysio vi havde haft. Han havde ikke taget af kassen, var et gennemført sympatisk bekendtskab der gjorde sit bedste og så blev han fyret. Muligvis var faldet lidt af på den, men med stor sandsynlig ikke. Det er lige før - men også kun lige før - at jeg forstår hans jobskifte.
    Danmark til Valby Bakke


  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Stop nu med den Bøf- leflen!

    Det er simpelthen dumt og historieløst.
    FCK skal ikke ansætte nogen, der har haft med den klub at gøre.
    Som smølle skriver- Der findes masser af andre emner derude, - og jeg kan ikke se, at Bøf har noget, som vi ikke kan finde bedre. Vi er trods alt sluttet foran den kleb de sidste 16 sæsoner.
    Og nej- Jeg gider ikke se på et eller andet Bøf-hoved, der i sympati for sin gamle klub, ikke gider at gå fuldstændig juble-amok, når han smadrer en bold i kassen mod Bøf i et Derby!
    Så ikke mere Bøf til FCK
    På forhånd tak.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #173
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Stop nu med den Bøf- leflen!

    Det er simpelthen dumt og historieløst.
    FCK skal ikke ansætte nogen, der har haft med den klub at gøre.
    Som smølle skriver- Der findes masser af andre emner derude, - og jeg kan ikke se, at Bøf har noget, som vi ikke kan finde bedre. Vi er trods alt sluttet foran den kleb de sidste 16 sæsoner.
    Og nej- Jeg gider ikke se på et eller andet Bøf-hoved, der i sympati for sin gamle klub, ikke gider at gå fuldstændig juble-amok, når han smadrer en bold i kassen mod Bøf i et Derby!
    Så ikke mere Bøf til FCK
    På forhånd tak.
    Jeg tror vi har forskellige forståelser af, hvad BØF-leflen er...
    Ansæt gerne de bedste fodbold-hjerner til FCK og de spillere, der kan få os tilbage på førstepladsen. (Så længe de ikke har pisset på FCK).
    På forhånd tak.

    (Edit: Jeg tager hellere 16 år mere, hvor vi slutter foran BØF, end være indebrændt over at ansætte folk der har været i motorvejssammenfletningen)

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Stop nu med den Bøf- leflen!

    Det er simpelthen dumt og historieløst.
    FCK skal ikke ansætte nogen, der har haft med den klub at gøre.
    Som smølle skriver- Der findes masser af andre emner derude, - og jeg kan ikke se, at Bøf har noget, som vi ikke kan finde bedre. Vi er trods alt sluttet foran den kleb de sidste 16 sæsoner.
    Og nej- Jeg gider ikke se på et eller andet Bøf-hoved, der i sympati for sin gamle klub, ikke gider at gå fuldstændig juble-amok, når han smadrer en bold i kassen mod Bøf i et Derby!
    Så ikke mere Bøf til FCK
    På forhånd tak.
    Man finder nok ikke noget i nyere tid som har pisset BIF-fans mere af, end vores signing af Wilzcek. Så det der med BIF-leflen kan nok diskuteres.

    Forøvrigt holder dit argument med 16 sæsoner foran BIF heller ikke. Om ganske få uger så vil vi have en slutstilling, hvor vi for 2. gang på de sidste 4 sæsoner er endt efter BIF.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man finder nok ikke noget i nyere tid som har pisset BIF-fans mere af, end vores signing af Wilzcek. Så det der med BIF-leflen kan nok diskuteres.

    Forøvrigt holder dit argument med 16 sæsoner foran BIF heller ikke. Om ganske få uger så vil vi have en slutstilling, hvor vi for 2. gang på de sidste 4 sæsoner er endt efter BIF.
    Jeg kan konstatere, at vi to ikke har samme opfattelse af min brug af "leflen"

    Og undskyld jeg havde glemt den der sæson

    Jeg er 100% ligeglad med at pisse Bøf fans af- det rager mig langsomt
    Til gengæld gider jeg ikke at se på flere ex Bøfspillere i København
    Men fint for jer, at I ikke har noget imod Bøf
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #176
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser

    Jeg er 100% ligeglad med at pisse Bøf fans af- det rager mig langsomt
    Til gengæld gider jeg ikke at se på flere ex Bøfspillere i København
    Når det så er sagt, er det nok begrænset, hvor intens vreden fra den første tid har været, da først Brøndby strøg til tops, og nr 9 viste sig som en has-been, der ikke kan slå en bule i en blød hat. Gætter på, at følelsen snarere kan beskrives som fryd.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #177
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Jeg kan konstatere, at vi to ikke har samme opfattelse af min brug af "leflen"
    Nok nærmere opfattelsen af, hvem der "lefles" for. Der er da imo absolut ingen leflen for klubben BIF ved at vi skriver med en af deres gamle stjerner. Tvært i mod er det imo langt mere en udstrakt langefinger i BOF retning.

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Men fint for jer, at I ikke har noget imod Bøf
    Underlig kommentar. Jeg er ret sikker på, at man sagtens kan hade BØF samtidig med, at man kan leve med enkelte ex-biffere på holdet.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #178
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Når det så er sagt, er det nok begrænset, hvor intens vreden fra den første tid har været, da først Brøndby strøg til tops, og nr 9 viste sig som en has-been, der ikke kan slå en bule i en blød hat. Gætter på, at følelsen snarere kan beskrives som fryd.
    Jeg bryder mig ikke synderligt om at skulle forsvare Kamil, men der er jo ingen på vores hold som kan slå en bule i noget som helst for tiden. Udover det, så er Kamil vores skarpeste angriber når man kigger på mål per minut, så han er et af vores stærkeste kort i offensiven. Det gør nok ikke nossephrüden mindre hos Brøndbyfans.
    Sidst redigeret af Outpatient : 09.04.21 kl. 18:20

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #179
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nok nærmere opfattelsen af, hvem der "lefles" for. Der er da imo absolut ingen leflen for klubben BIF ved at vi skriver med en af deres gamle stjerner. Tvært i mod er det imo langt mere en udstrakt langefinger i BOF retning.



    Underlig kommentar. Jeg er ret sikker på, at man sagtens kan hade BØF samtidig med, at man kan leve med enkelte ex-biffere på holdet.
    Du bliver ved med at gentage det samme pseudoargument.
    Jeg tror ikke vi kommer videre, det her er åbenbart for abstrakt til, at du forstår det.
    Jeg er ude af tråden, så du behøver ikke svare.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  25. #180
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Interessant transfertråd med tanke på at vi muligvis står over for en historisk stor udrensning i sommerens vindue..

    Sir det bare... :-)

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •