Side 68 af 193 FørsteFørste ... 18586566676869707178118168 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,006 til 1,020 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1006
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Når jeg ser truppen til turen, så er det en tynd omgang at tage på træningslejr med. 10 første års seniorer og 13 SL-spillere.

    Om ikke andet så har PC da brugt de første 5 1/2 uger på at bygge en redningsbåd til projektet.

    Hvem kan bebrejde udeblevne resultater de første 5-6 runder, når truppen slet ikke var på plads og hvem kan senere bebrejde, at det tabte momentum fra starten af sæsonen ikke kan indhentes.
    Jeg ved ikke, hvordan du har lavet det regnestykke, men faktum er, at 19 ud af de 23 spillere er i SL-truppen. Hvem skulle ellers have været med?

    Men det bliver da spændende at se, om landsholdsudtagelserne om nogle måneder bliver brugt som undskyldning, hvis sæsonstarten går dårligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1007
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvordan du har lavet det regnestykke
    Det er bare at tælle.

    Mener man at det her truppen der gør os til Danske mestre så er den selvfølgelig på plads og så er der ikke mere at tale om.
    Goldbæks Højrefod

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1008
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er bare at tælle.

    Mener man at det her truppen der gør os til Danske mestre så er den selvfølgelig på plads og så er der ikke mere at tale om.
    Altså, det er jo faktuelt forkert, at der kun er 13 SL-spillere i den træningslejrtrup. Så kan man med rette være bekymret over, at eventuelle forstærkninger ikke når med på den, men jeg synes bare helt generelt, det er svært at fælde dom over et transfervindue, før det er lukket. Dels aner vi ikke, hvad der foregår i kulissen, dels vil jeg hellere have en kvalitetsspiller ind til sidst i vinduet end metervarer, der kan nå med på træningslejr.

    Men jeg istemmer meget gerne de kritiske røster, hvis vi 1. september står med en trup, der ikke kan vinde mesterskabet og komme i europæisk gruppespil.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1009
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Altså, det er jo faktuelt forkert, at der kun er 13 SL-spillere i den træningslejrtrup. Så kan man med rette være bekymret over, at eventuelle forstærkninger ikke når med på den, men jeg synes bare helt generelt, det er svært at fælde dom over et transfervindue, før det er lukket. Dels aner vi ikke, hvad der foregår i kulissen, dels vil jeg hellere have en kvalitetsspiller ind til sidst i vinduet end metervarer, der kan nå med på træningslejr.

    Men jeg istemmer meget gerne de kritiske røster, hvis vi 1. september står med en trup, der ikke kan vinde mesterskabet og komme i europæisk gruppespil.
    Faktuelt forkert ? Man kan måske diskutere VK lidt, fordi han fik nogle kampe i foråret men min vurdering:

    Superliga-spillere
    4 Victor Nelsson
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    9 Kamil Wilczek
    11 Mohamed Daramy
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    22 Peter Ankersen
    26 Marios Oikonomou
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk

    1. års seniorer
    31 Johan Guadagno
    34 Victor Kristiansen
    35 Marko Stamenic
    36 Valdemar Lund
    37 Elias Jelert
    38 Hákon Arnar Haraldsson
    41 Andreas Dithmer
    42 William Bøving
    45 Rasmus Højlund
    51 Daniel Haarbo

    Helt forkert er det vel næppe ..
    Goldbæks Højrefod

  7. #1010
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Faktuelt forkert ? Man kan måske diskutere VK lidt, fordi han fik nogle kampe i foråret men min vurdering:

    Superliga-spillere
    4 Victor Nelsson
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    9 Kamil Wilczek
    11 Mohamed Daramy
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    22 Peter Ankersen
    26 Marios Oikonomou
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk

    1. års seniorer
    31 Johan Guadagno
    34 Victor Kristiansen
    35 Marko Stamenic
    36 Valdemar Lund
    37 Elias Jelert
    38 Hákon Arnar Haraldsson
    41 Andreas Dithmer
    42 William Bøving
    45 Rasmus Højlund
    51 Daniel Haarbo

    Helt forkert er det vel næppe ..
    Nej, bevares, men når der er så direkte årsager til det, giver det vel god mening.

    Boile, Wind og Kalle er til EM. (Zanka er lidt en speciel fyr at snakke om pt).

    Og jo, selvfølgelig skal VK regnes for 1. holdsspiller.

    Zeca har Corona, så det er nok fint han bliver hængende derhjemme;-)

    Det giver jo så 5 mere... Så jeg kan ikke rigtigt se hvem man ellers skulle tage med.

    Bjelland måske, som vel på mystisk vis holdes hjemme.

    Zan

  8. #1011
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    jeg kan ikke rigtigt se hvem man ellers skulle tage med.
    Det er præcis min pointe i det oprindelige indlæg ...
    Goldbæks Højrefod

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1012
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Faktuelt forkert ? Man kan måske diskutere VK lidt, fordi han fik nogle kampe i foråret men min vurdering:

    Superliga-spillere
    4 Victor Nelsson
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    9 Kamil Wilczek
    11 Mohamed Daramy
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    22 Peter Ankersen
    26 Marios Oikonomou
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk

    1. års seniorer
    31 Johan Guadagno
    34 Victor Kristiansen
    35 Marko Stamenic
    36 Valdemar Lund
    37 Elias Jelert
    38 Hákon Arnar Haraldsson
    41 Andreas Dithmer
    42 William Bøving
    45 Rasmus Højlund
    51 Daniel Haarbo

    Helt forkert er det vel næppe ..
    Jo, det er helt forkert ikke at regne seks af de 10 for superliga-spillere, når de formelt tilhører superliga-truppen og er blevet vurderet gode nok til at være med til at sikre os mesterskabet i den kommende sæson. Det er en mærkelig distinktion, du laver, fordi du ret beset ikke ved, hvor gode de er, men kasserer dem, fordi de er unge.

    Bare til sammenligning: Andreas Cornelius blev rykket op i superligatruppen i sommeren 2012, hvorefter han som bekendt brændte ligaen af den følgende sæson. Men han var ikke superliga-spiller, eller hvad?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1013
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bare til sammenligning: Andreas Cornelius blev rykket op i superligatruppen i sommeren 2012, hvorefter han som bekendt brændte ligaen af den følgende sæson. Men han var ikke superliga-spiller, eller hvad?
    Og så er der stakkevis af talenter, der fik chancen, men aldrig slog til.

    Det en en ud af xx der bliver til noget, så det er nok en spids til den friske side at tro at bare fordi de har fået kontrakter, så er de etablerede superligaspillere.

    Jeg følger ungdomsholdene, så jeg har en rimelig fornemmelse af spillerne og jeg er da enig i, at de er alle er talenter. VK er afgjort det største og allerede for noget tid siden, syntes jeg at han kunne ligne en kommende VB på landsholdet.

    Det kan også ske for de andre ... men det er nok mere sandsynligt for de fleste af dem, at de rammer loftet langt tidligere.
    Goldbæks Højrefod

  13. #1014
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes nu i høj grad der er forskel på etableret superligaspillere og ungdomsspillere som aldrig har vist niveauet på seniorniveau...

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1015
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg synes nu i høj grad der er forskel på etableret superligaspillere og ungdomsspillere som aldrig har vist niveauet på seniorniveau...
    Men samtidig er der vel også forskel på ungdomsspillere, der er med som 'fyld' (f.eks. Haarbo) og så unge spillere, der er rykket op i førsteholdstruppen fordi de er gode nok til at bidrage aktivt (f.eks. Højlund og Bøving).

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1016
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Og så er der stakkevis af talenter, der fik chancen, men aldrig slog til.

    Det en en ud af xx der bliver til noget, så det er nok en spids til den friske side at tro at bare fordi de har fået kontrakter, så er de etablerede superligaspillere.

    Jeg følger ungdomsholdene, så jeg har en rimelig fornemmelse af spillerne og jeg er da enig i, at de er alle er talenter. VK er afgjort det største og allerede for noget tid siden, syntes jeg at han kunne ligne en kommende VB på landsholdet.

    Det kan også ske for de andre ... men det er nok mere sandsynligt for de fleste af dem, at de rammer loftet langt tidligere.
    Jeg har da aldrig kaldt dem etablerede superligaspillere. Jeg påpeger blot, at det er faktuelt forkert ikke at kalde dem SL-spillere, når det er det, de er. Om de har niveauet, vil vise sig, men klubben har i år rykket et rekordhøjt antal u19-spillere op i SL-truppen, hvilket - om vi bryder os om det eller ej - givetvis har en betydning for, hvor mange indkøb udefra, vi kan forvente os. Der er 19 spillere fra den trup, vi på nuværende tidspunkt må formode skal hente mesterskabet, med på træningslejren, hvilket vist er et meget normalt antal.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1017
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har da aldrig kaldt dem etablerede superligaspillere. Jeg påpeger blot, at det er faktuelt forkert ikke at kalde dem SL-spillere, når det er det, de er. Om de har niveauet, vil vise sig, men klubben har i år rykket et rekordhøjt antal u19-spillere op i SL-truppen, hvilket - om vi bryder os om det eller ej - givetvis har en betydning for, hvor mange indkøb udefra, vi kan forvente os. Der er 19 spillere fra den trup, vi på nuværende tidspunkt må formode skal hente mesterskabet, med på træningslejren, hvilket vist er et meget normalt antal.
    Hvis alt vi manglede for at have en DM trup sidste år var at lade fire kontrakter løbe ud og forfremme nogle ungdomsspillere, så er det jo fint. Men den her trup har hverken top-kvalitet eller bredde til andet end en subtop-placering.

    Så for at vende tilbage til mit oprindelige indlæg, så har jeg en forventning om, at den endelige trup kommer til at se væsentligt anderledes ud end den nuværende - signaleret af både PC og JT. Så derfor redningsbåden.
    Goldbæks Højrefod

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1018
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    41 Andreas Dithmer
    Ham havde jeg som kollega på Kunde & Co. Fantastisk dygtig reklamemand, men han slog mig aldrig som typen, der gik op i fodbold.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1019
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvis alt vi manglede for at have en DM trup sidste år var at lade fire kontrakter løbe ud og forfremme nogle ungdomsspillere, så er det jo fint. Men den her trup har hverken top-kvalitet eller bredde til andet end en subtop-placering.

    Så for at vende tilbage til mit oprindelige indlæg, så har jeg en forventning om, at den endelige trup kommer til at se væsentligt anderledes ud end den nuværende - signaleret af både PC og JT. Så derfor redningsbåden.
    Men det ændrer vel ikke på, at du var forkert på den, da du ikke kaldte dem Superligaspillere :)

  24. #1020
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Men det ændrer vel ikke på, at du var forkert på den, da du ikke kaldte dem Superligaspillere :)
    Når man gennem en periode har vist sit niveau i SL, så er man superliga-spiller. Indtil da er man bare et talent det har fået muligheden.
    Goldbæks Højrefod

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •