Side 77 af 193 FørsteFørste ... 27677475767778798087127177 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,141 til 1,155 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1141
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er da en okay fornuftig pris for en spiller med det europæiske CV og den erfaring. Så må vi se med tiden, om han og vi præsterer så godt, at bonusserne skal på bordet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    2 mio. euro for en 28-årig georgier, der iflg. Transfermarkt blot har spillet 155 klubkampe som senior. Det lugter ikke af en klassespiller, CL-erfaring til trods.

    Jeg er også lidt loren ved, at han er scoutet under Ståle. Synes ikke, at succesraten for midtforsvarere var imponerende de seneste par år under Ståle.

  4. #1143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    2 mio. euro for en 28-årig georgier, der iflg. Transfermarkt blot har spillet 155 klubkampe som senior. Det lugter ikke af en klassespiller, CL-erfaring til trods.

    Jeg er også lidt loren ved, at han er scoutet under Ståle. Synes ikke, at succesraten for midtforsvarere var imponerende de seneste par år under Ståle.
    Jeg har det som ambivalent med den handel. Det ene øjeblik tænker jeg: "Kæmpe Scoop", og det næste øjeblik får jeg Lüftner vibes.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Diks var transferfri og fik 4,5 mio. i årsløn i Fiorentina. Jeg tror ikke, han har været vanvittig dyr.

    I så fald har han fået ophævet kontrakten. Hans kontrakt med Fiorentina udløb først næste sommer.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1145
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    I så fald har han fået ophævet kontrakten. Hans kontrakt med Fiorentina udløb først næste sommer.
    Og jeg mener, at 4,5 mio var en nettoløn
    Goldbæks Højrefod

  9. #1146
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021


  10. #1147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Interessant i hvert fald, hvordan Kalle reagerede på at man har hentet Grabara. At han afbryder sin ferie og kommer direkte ned til træningslejren for at kæmpe for sin plads. Det viser at han gerne vil FC.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  11. #1148
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg forstår det som om Kalle allerede havde sagt han ikke ville holde lang ferie inden Garaba blev hentet. Da han ville kæmpe for sin plads igen med Gryte og at nu situationen er værre.
    tror det er ham der ender med at blive solgt.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #1149
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    2 mio. euro for en 28-årig georgier, der iflg. Transfermarkt blot har spillet 155 klubkampe som senior. Det lugter ikke af en klassespiller, CL-erfaring til trods.

    Jeg er også lidt loren ved, at han er scoutet under Ståle. Synes ikke, at succesraten for midtforsvarere var imponerende de seneste par år under Ståle.

    Nu skal vi altså ikke undervurdere Shakthar Donetsk som er en kæmpeklub der ligger nummer 15 på europa ranglisten og fast inventar i Champions League (og to europæiske semifinaler de seneste år). At de henter ham er jo et kvalitetsstempel i sig selv da de vel er den største klub i Østeuropa (inklusiv Rusland) og han har da trods alt fået 75+ kampe der så helt dårlig kan han ikke være. Han har dog ikke spillet så meget i de sidste 1.5 år hvilke selvfølgelig kan bekymre. Men det er også eneste grund til han overhoved er realistisk.


  14. #1150
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvis nu man var præget af stringent og måske lidt primitive logisk tænkning, så kunne man slutte:

    - hvis PC er så glad for AGF-spillere, hvorfor blev han så ikke i AGF?

    - hvis FCK så gerne vil være en international klub på niveau med Porto, hvorfor hyrede man så ikke ledere, med internationalt udsyn, der kunne matche ambitionen?

    Men heldigvis er jeg ikke belastet af den form for tænkning, så jeg lader propperne springe og jubler over ...
    Man kunne også slutte at PC drager fordel af et godt personligt forhold til Grabara/Diks for at lande spillere som måske ellers ikke var mulige at hente og ville søge imod større ligaer...

    Det var jo kun muligt at hente dem til AGF i sin tid fordi det var lejeaftaler. Spillere som ellers normalt ikke ville tage til superligaen og nu kan vi lokke dem på faste aftaler hvilket aldrig rigtig var en mulighed i AGF.

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #1151
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Sad lige og tjekkede lidt mere op på Davit Khocholava
    og noget der springer i øjnene er jo særligt hans manglende spilletid.
    Hvor han over de sidste to sæsoner ikke har fået særlig meget tillid,
    det virker tydeligt som om, der sker et skift i 18/19 hvor han går fra
    at være fast starter til at være bænkevarmer.

    Grunden skal nok findes i det trænerskifte Shaktar Donetsk gør sig
    sommeren 2019 da deres tidligere træner Paulo Fonseca
    bliver hentet til Roma og Luís Castro overtager roret i Shaktar
    dernæst bliver der ikke set Khocholavas vej og han ender mere som bænkevarmer
    end fast mand.

    -Victor AR

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1152
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Så er den officiel:
    https://www.fck.dk/nyhed/david-khoch...ny-fck-spiller

    Men hvorfor staver man ham “David” fremfor “Davit”? Hedder han ikke “Davit”?
    Sidst redigeret af zebos : 06.07.21 kl. 07:42
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1153
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Så er den officiel:
    https://www.fck.dk/nyhed/david-khoch...ny-fck-spiller

    Men hvorfor staver man ham “David” fremfor “Davit”? Hedder han ikke “Davit”?
    Spændende ... Kender ham ikke, men JT lyder til at have fået en spiller, der passer bedre ind i spillemåden end de øvrige CB
    Goldbæks Højrefod

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1154
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Spændende ... Kender ham ikke, men JT lyder til at have fået en spiller, der passer bedre ind i spillemåden end de øvrige CB
    Han er vidst højrefodet, men spiller venstre stopper.

  23. #1155
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Sad lige og tjekkede lidt mere op på Davit Khocholava
    og noget der springer i øjnene er jo særligt hans manglende spilletid.
    Hvor han over de sidste to sæsoner ikke har fået særlig meget tillid,
    det virker tydeligt som om, der sker et skift i 18/19 hvor han går fra
    at være fast starter til at være bænkevarmer.

    Grunden skal nok findes i det trænerskifte Shaktar Donetsk gør sig
    sommeren 2019 da deres tidligere træner Paulo Fonseca
    bliver hentet til Roma og Luís Castro overtager roret i Shaktar
    dernæst bliver der ikke set Khocholavas vej og han ender mere som bænkevarmer
    end fast mand.

    -Victor AR
    Grundlæggende kan FCK tiltrække sig tre typer af spillere:
    Spillere fra lavere rangerende klubber, der gør det godt... Nogen af dem formår at tage skridtet op. Nogen gør ikke
    Spillere fra højere rangerende klubber (og der er Shaktar Donetsk absolut), der ikke får udløst sine ambitioner der...
    Og så er der lige mellemgruppen, nemlig spillere fra højere rangerende klubber, der "vil hjem til Danmark/Sydsverige"

    At der hentes en spiller, der ikke passer ind i en ny træners spillestil, er vel ikke det værste? Selvfølgelig må man forvente, at manden skal bruge lidt tid på at komme op i gear. Men når der er hentet spillere, der er i "unåde" hos en træner synes gennemgående vi har haft større hit-rate end, hvis det har været pga. skader. De spillere, der virkelig har været noget ekstraordinært er vel netop den type? Prøv at lav en FCK all-star hold over de 20 bedste FCK spillere. Flertallet af dem, er formentlig spillere der ikke har slået igennem i større klubber...

    Dermed ikke sagt, at Davit med sikkerhed bliver en stjerne. Jeg kender ikke manden (har dog set uddrag fra Real Madrid - Shaktar, hvor han gjorde det fint), men han ser da umiddelbart til at være fra samme "hylde" som fx Zanka.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •