Side 79 af 193 FørsteFørste ... 29697677787980818289129179 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,171 til 1,185 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Men så hudt jeg visker, løber hans aftale til slutningen af 2024, så der er vel en mulighed for, at han kommer tilbage i sommeren 2022?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1172
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Men så hudt jeg visker, løber hans aftale til slutningen af 2024, så der er vel en mulighed for, at han kommer tilbage i sommeren 2022?
    Der håber jeg virkelig ikke. Jeg er stadigvæk chokeret over, at FCK har betalt 20 mio for ham og med risiko for yderligere 5 mio i bonus. Det er simpelthen de mest absurde handel mellem to danske klubber. Kaufmann har simpelthen ikke talent eller evner til at matche den pris, og kan PC virkelig få 11-15 mio for ham, så er det imponerende købmandskab!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1173
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der håber jeg virkelig ikke. Jeg er stadigvæk chokeret over, at FCK har betalt 20 mio for ham og med risiko for yderligere 5 mio i bonus. Det er simpelthen de mest absurde handel mellem to danske klubber. Kaufmann har simpelthen ikke talent eller evner til at matche den pris, og kan PC virkelig få 11-15 mio for ham, så er det imponerende købmandskab!
    Jeg er selv ganske ambivalent mht manden, jeg hverken håber eller frygter, at han kommer tilbage. Jeg anser det bare som en mulighed.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1174
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg er selv ganske ambivalent mht manden, jeg hverken håber eller frygter, at han kommer tilbage. Jeg anser det bare som en mulighed.
    Den mulighed må være meget, meget lille. Hvis han ikke kan slå til i 2. Bundesliga, har han næppe noget at gøre her. Og hvis han kan, udløser de vel købsoptionen.

  8. #1175
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Den mulighed må være meget, meget lille. Hvis han ikke kan slå til i 2. Bundesliga, har han næppe noget at gøre her. Og hvis han kan, udløser de vel købsoptionen.
    Som Kaufmann vel at mærke også skal være med på at udløse. Hvis han nu pumper mål ind i 2. bundesliga i den kommende sæson, men HSV ikke rykker op, er det meget tænkeligt, at han ikke gider at fortsætte der, men hellere vil enten hjem (hvis der er udsigt til fast spilletid) eller videre til en anden klub på højere niveau.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1176
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Victor Nelsson rygtes til Crystal Palace ifølge tråd på Kvart i bolds Facebook side
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1177
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Victor Nelsson rygtes til Crystal Palace ifølge tråd på Kvart i bolds Facebook side
    Eller det Daily Mail kunne melde d. 22. maj:

    https://www.dailymail.co.uk/sport/fo...r-Nelsson.html

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1178
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1179
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1180
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvem er Lasha Kokiashvili og hvorfor skal vi stole på ham? Kan vi ikke få lidt mere information end bare et tilfældigt twitter post

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1181
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvem er Lasha Kokiashvili og hvorfor skal vi stole på ham? Kan vi ikke få lidt mere information end bare et tilfældigt twitter post
    Kokiashvili bliver adspurgt om kilde, og svarer ved at linke til Michel W. Davidsens profil. Så det er muligvis "bare" den samme info som blev viderebragt i Transfervinduet-podcasten sidste uge.

    Der er en bruger ovre på bold.dk der skriver om et officielt bud på 15 mil. euro, dog uden at henvise til en kilde.

  21. #1182
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvem er Lasha Kokiashvili og hvorfor skal vi stole på ham? Kan vi ikke få lidt mere information end bare et tilfældigt twitter post
    Han er en georgisk journalist, som var en af dem, der kaldte Khocholava til København, men jeg er da også umiddelbart skeptisk over for, at han skulle have særlig indsigt i Daramys eventuelle transfer.
    Mvh.
    Dane

  22. #1183
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Han er en georgisk journalist, som var en af dem, der kaldte Khocholava til København, men jeg er da også umiddelbart skeptisk over for, at han skulle have særlig indsigt i Daramys eventuelle transfer.
    Mon ikke bare han referer til den interesse der tidligere har været nævnt af Michel Davidsen? Der behøver ikke at være nyt kød på den historie, der gør det mere relevant end for en uge eller to siden, hvor det kom frem. Men hvis der er bud på 15 mio + bonusser så er det da sandsynligt at handlen kommer til at ske.

  23. #1184
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Mon ikke bare han referer til den interesse der tidligere har været nævnt af Michel Davidsen? Der behøver ikke at være nyt kød på den historie, der gør det mere relevant end for en uge eller to siden, hvor det kom frem. Men hvis der er bud på 15 mio + bonusser så er det da sandsynligt at handlen kommer til at ske.
    Hvis der kommer bud på 15 millioner for Daramy, så kan jeg med stor sandsynlighed garantere, at den handel ikke kommer til at ske :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  24. #1185
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis der kommer bud på 15 millioner for Daramy, så kan jeg med stor sandsynlighed garantere, at den handel ikke kommer til at ske :)

    Ja, gad vide, om FCK4LIF3 mener Islandske kroner eller D-mark?

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •